Šta je novo?

The Witcher 3

Nesto osvezavajuce..
Za PC do kraja godine sto je vredno pomena izlazi:Rome Total War 2,Watch Dogs(mada ne polazem neke nade u tu igru) i multiplayer update za BF3 na koji su nalepili broj 4...
Reciklirani AC necu da racunam..
btw moze tu da uskoci i Saints Row 4...
Ali nista vredno upgrade-a..

Za RTW2 bi mi trebao upgrade, BF4 ne planiram da igram a nastavak AC bi i ovako komotno mogao da igram.

Company of Heroes 2, Broken Age, nova Amnesia i novi Wolfenstein mi prvo padaju na pamet.

Ako bi hteo Wolfenstein bi odigrao i na ovoj kanti koju imam.

Kako god, sledeca godina ce biti brutalna i nije za porediti sa ovom. Mozda ako nekim cudom izadje GTAV za PC u 2013. ali cisto sumnjam.

Vec bi se znao datum izlaska za PC.
 
GTA 5 će izaći, realno je očekivati, sredinom sledeće godine, Q2 2013 recimo.

W3 i/ili GTA5 će tražiti upgrade za potpuni užitak.
 
Ako ne bude bilo odlaganja, sledece godine izlaze (bar sto se RPGa tice): Witcher 3, Project Eternity i Dark Souls 2. Tri izvanredna RPG naslova, svaki na svoj nacin.

Cenim da ce i Wasteland 2 biti odlozen za pocetak 2014. godine. Za mesec dana stize Shadowrun Returns koji otvara bericetnu RPG sezonu, posle njega izlazi Divinity: Original Sin. Za praznike nas ocekuju ili pomenuti Wasteland 2, kao i neobicni South Park: The Stick of Truth a posle ce izaci neobicni Hero U od koga takodje dosta ocekujem.

Za razliku od prethodnih godina kada je bilo poprilicno suvo sto se tice RPGa a ovo sto je izlazilo i nije bas bilo vredno paznje, deluje da ce se situacija drasticno promeniti na bolje.
 
Zaboravio se na Lords of the Fallen koji bi takođe trebalo da izađe naredne godine, iako igra zvuči kao DS ripoff, ja mislim da imaju odlične ideje :)
 
Poslednja izmena:
Morao sam ga guglam da vidim sta je. Sta znam fino izgleda ali Deck13 i City Interactive. Deck13 poslednji put kada je pravio RPG dobili smo Veneticu a o City Interactive se sve zna...

Zaboravio sam i onaj RPG Warhorse Studiosa ali nisam siguran da to izlazi u 2014. Iskren da budem, meni ta igra deluje najsvezije od svega. Samo da nije QTE glupost kao Ryse.
 
Morao sam ga guglam da vidim sta je. Sta znam fino izgleda ali Deck13 i City Interactive. Deck13 poslednji put kada je pravio RPG dobili smo Veneticu a o City Interactive se sve zna...

Meni nadu daje to što se igra radi pod palicom Tomasz Gop-a, koji je bio glavnih u izradi Witcher 1/2. I to što zasad iz njihovih razmišljanja može pročitati puno pozitivnih stvari o pravcima koje igra uzima, sad da li pričaju ono što igrači žele da čuju ili će stvarno napraviti dobru igru, to ćemo tek videti kada nam prezentuju gameplay...
 
Poslednja izmena:
Potvrdjeno da ce svi side questovi biti povezani sa main questovima...Cela igra ce imati osecaj jedne celovite,nepodeljene avanture...
Questovi ce se desavati kao na filmu,odjednom i iznenada...Nema ociglednih quest givera...
I da,side questovi ce biti kvaliteta kao i main questovi..Barem tako obecavaju...
 
Poslednja izmena:
Potvrdjeno da ce svi side questovi biti povezani sa main questovima...Cela igra ce imati osecaj jedne celovite,nepodeljene avanture...
Questovi ce se desavati kao na filmu,odjednom i iznenada...Nema ociglednih quest givera...

Arena net je nesto slicno obecavao sa Guild Wars 2, pa svi znamo kako se to zavrsilo... ;) Ali, ajde da sacekamo pa da vidimo i to cudo. Nije da sam pesimista, ali previliki hype obicno nije donosio nista dobro...
 
Potvrdjeno da ce svi side questovi biti povezani sa main questovima...Cela igra ce imati osecaj jedne celovite,nepodeljene avanture...
Questovi ce se desavati kao na filmu,odjednom i iznenada...Nema ociglednih quest givera...
I da,side questovi ce biti kvaliteta kao i main questovi..Barem tako obecavaju...

Nesto sumnjam da ce bas tako biti ali ... videcemo
 
Ja samo mogu da kazem da sa zadovljstvom zavrsavam Act IV prvog "The Witchera", jos malo pa prelazim na II i cuvam save, a III kad bude bude :)
 
Gamespot,IGN,GameTrailers,Destructoid itd. proglasili TW3 za najbolju igru na E3 sajmu..
Stvara se ogroman hype..Ne znam koliko mi se to svidja....
 
Sa jedne strane je super jer će finansijski odlično da prođu, sa druge strane treba biti oprezan i ne očekivati previše :d Više volim da se pozitivno iznenadim nego da se razočaram.

Dakle hajp da ali ne u svojoj glavi :)
 
Finansijski uspeh zagarantovan. Nadam se da će ostati verni svojim idejama, a ne praviti nešto što može da se iznese na ledjima hype-a.

Meni je The Witcher 2 bio odlična igra ali sam ipak očekivao više.
 
Jao, ja sam dvojku presao jedno 7 puta na Dark Modu!!! : ) Jedva cekam nastavak! jao jao kung lao!!!
 
CD Brojekt izbacio wallpaper da nas malo teasuje...
1920X1080_LESHY.jpg
Uskoro stize video demo sa E3-a...
 
1040114_10151522351384331_288304302_o.jpg 1049050_10151522351364331_925556915_o.jpg 1040239_10151522350479331_1884759976_o.jpg 1039819_10151522347584331_30567098_o.jpg 1040787_10151522346714331_95820802_o.jpg
 
[YOUTUBE]Xh58reg5qcc[/YOUTUBE]
 
http://gamingbolt.com/the-witcher-3...-versions-weather-system-monsters-and-dragons
Leonid Melikhov: The Witcher 3: Wild Hunt does look pretty good. Obviously what we have seen is the alpha footage and so I have a few concerns, like there were times where the frame rate was not stable.

Jonas Mattson: Yes, that was alpha footage. As we are going to release it in 2014 so we have all this time to truly polish all the loose ends. Right now we are focused more on the quality of the game and as usual in any development scenario you focus on optimization and we have pretty cool stuff to help with this i.e. Umbra. I won’t get too technical but it allows us to hide things that the player does’nt see automatically. We have this feature in our engine and it will be further optimized to improve performance.

Leonid Melikhov: Is Umbra a custom written or a proprietary engine?

Jonas Mattson: It’s like an addition to the main game’s engine. We have RedEngine 3.0 and together with that it’s our own stuff.
Leonid Melikhov: So it’s not like the Unreal Engine where some company buy licenses?

Jonas Mattson: No. Umbra is a separate company, the license and everything is different. I am not a programmer so I can’t go in to specifics but Umbra basically gives a boost to our own engine. So ye, there will be much better frame rates later on.
Dotakli su se i optimizacije..
 
I wont get too technical but it allows us to hide things that the player doesn't see automatically

Ovo se trazi.

[YOUTUBE]bYZqlBzt_dU[/YOUTUBE]
 
Poslednja izmena:
http://news.softpedia.com/news/The-Witcher-3-Wild-Hunt-Gets-Fresh-Combat-Details-364018.shtml

● Unlock new blocking moves, attacks and evasions,

● Discover ways to stun foes, ignite them and control their minds with enhanced witcher Signs,● Poison their blades, set traps and blow their enemies to bits with bombs.

● When combined, these attacks kill more efficiently, challenging players to experiment, think creatively and devise new tactics.

● The number of attacks, parries and other combat moves has been greatly increased and rendered fluid with 96 new action sequences, compared to 20 in The Witcher 2.

● Three different sets of movement animations let Geralt adjust his stance to match the dangers he faces.

● Players enjoy complete control of Geralt in combat as there are no QTEs or scripted timing attacks.

● A new camera system, superior even to that utilized in the Xbox 360 version of The Witcher 2, shows fights in all their glory while keeping the focus on what the player needs to see.

● Geralt's character development visibly affects his behavior in combat: obtaining a Swordsman skill might increase attack animation speed, while a Mage ability could turn the Igni Sign into a torrent of blue flame.

● Each of the 80 monsters Geralt can encounter has its own habitat, strengths and weaknesses.

● Improved crowd AI means enemies communicate with each other in combat, coordinating their efforts to surround Geralt or deploy combo attacks.

● Monsters and other foes do not scale with the player: beasts that crush players with a single swipe at the outset become sword fodder by the game's end.

● Enemy morale shapes with their actions: opponents flee or fight more cautiously when scared, attack recklessly when desperate, and beg for mercy on their knees when defeat is inevitable.

● The environment is a factor in combat, and Geralt can use it to his advantage: he might destroy a hive to unleash an angry swarm of hornets on a foe, or cast the Aard Sign to bury a group of thugs beneath a toppled stack of barrels.
 
Geralt's character development visibly affects his behavior in combat: obtaining a Swordsman skill might increase attack animation speed, while a Mage ability could turn the Igni Sign into a torrent of blue flame.

Ovakvo unapredjivanje bih voleo da vidim u sto vise RPG-ova. Dosadili su sa stvarima tipa +1dex donosi 0.6% dogde chance i slicno:trust:
 
Bilo je jos u Gothicu npr. kako unapredjujes 1hand sword drugaciji je stav i niz udaraca. Jos ti trener objasni zasto je drugaciji stav (brze zadavanje prvog udarca i sl.) :)
 
Mnoge stvar sa spiska gore su prisutne u Gothic igrama i to je dobro, puno bolje nego da uzimaju ideje iz Obliviona ili ne daj boze, Skyrima.
 
Mnoge stvar sa spiska gore su prisutne u Gothic igrama i to je dobro, puno bolje nego da uzimaju ideje iz Obliviona ili ne daj boze, Skyrima.

Vise puta su pominjali da im je glavni uzor Gothic..Skyrim je pominjan samo u smislu velicine sveta..
Inace,novi trailer u ponedeljak na /killingmonsters..
 
Vise puta su pominjali da im je glavni uzor Gothic..Skyrim je pominjan samo u smislu velicine sveta..
Inace,novi trailer u ponedeljak na /killingmonsters..

Nisu izbacili trailer vec novu pesmu sa soundtracka...Ne znam sta je razlog...
 

Od 2:10 pocinje...

btw Carobna knjiga objavljuje poslednja 2 dela sage pocetkom septembra..
 
Nazad
Vrh Dno