G!!!
Čuven
- Učlanjen(a)
- 30.06.2000
- Poruke
- 5,672
- Poena
- 780
Moja oprema
- Laptop
- HP Spectre x360
- Mobilni telefon
- s24u
- Steam
- mocnijogurt
- Pristup internetu
- Kablovski internet
- Mobilni internet
...pa i tu ti kaze da ne treba koristiti nelinearnost jer moze doci do zbunjivanja igraca i uciniti igru dosadnom... nego treba koristiti multi-linearnost...ili kako je on nazvao kontrolisanu nelinearnost. Jako lose objasnjeno... tj. nedovrseno...
Da li si ti to procitao pre nego si okacio? ... To nije zavrsen tekst...
Onaj moj je ipak to mnogo lepse objasnio... kao za retardirane.
Izdvojio bih:
...vecina to ne konta pa je valjda lakse da u najavi igre napisu non-linear... i onda svi znaju da se igra moze zavrsiti na vise nacina., sto za mene i nije toliko bitno.
Poenta je po meni da se u RPG*u od pocetka nude razni putevi, i na kraju igre, cak i ako nema vise krajeva nego samo jedan, neko zavrsava tako sto mora da pije speed potove i bezi, a neko ubija pogledom i seta do kraja... npr. kao moji heroji...
sry za off
pa naravno da bi bilo dosadno kada bi se igra napravila da bude nelinearna 100%, svakako mora postojati story line, ne postoji igra koja je 100% nelinearna jer je to jel te nemoguce... kada se kaze da je rpg nelinearan naravno da se podrazumeva da ta nelinearnost ipak ima granice, samo je umesnost developera da to zacine i ucine zanimljivim u toku razvoja igre, tako da je totalno banalno tvrditi da su nelinearne igre bezveze kada takve igre i ne postoje... sa druge strane sasvim ih ima mnogo koje su linearne do bola, pa je podela sasvim jasna kako je i zasto nastala
tekst nije zavrsen ali sasvim solidno opisuje (i mnogo bolje) nego onaj tvoj, meni bar...