Šta je novo?

The Witcher 2: Assassins of Kings

...pa i tu ti kaze da ne treba koristiti nelinearnost jer moze doci do zbunjivanja igraca i uciniti igru dosadnom... nego treba koristiti multi-linearnost...ili kako je on nazvao kontrolisanu nelinearnost. Jako lose objasnjeno... tj. nedovrseno...

Da li si ti to procitao pre nego si okacio? ... To nije zavrsen tekst...


Onaj moj je ipak to mnogo lepse objasnio... kao za retardirane:D.
Izdvojio bih:

...vecina to ne konta pa je valjda lakse da u najavi igre napisu non-linear... i onda svi znaju da se igra moze zavrsiti na vise nacina., sto za mene i nije toliko bitno.
Poenta je po meni da se u RPG*u od pocetka nude razni putevi, i na kraju igre, cak i ako nema vise krajeva nego samo jedan, neko zavrsava tako sto mora da pije speed potove i bezi, a neko ubija pogledom i seta do kraja... npr. kao moji heroji;)...
sry za off

pa naravno da bi bilo dosadno kada bi se igra napravila da bude nelinearna 100%, svakako mora postojati story line, ne postoji igra koja je 100% nelinearna jer je to jel te nemoguce... kada se kaze da je rpg nelinearan naravno da se podrazumeva da ta nelinearnost ipak ima granice, samo je umesnost developera da to zacine i ucine zanimljivim u toku razvoja igre, tako da je totalno banalno tvrditi da su nelinearne igre bezveze kada takve igre i ne postoje... sa druge strane sasvim ih ima mnogo koje su linearne do bola, pa je podela sasvim jasna kako je i zasto nastala

tekst nije zavrsen ali sasvim solidno opisuje (i mnogo bolje) nego onaj tvoj, meni bar...
 
Izgleda da ubersampling s'razlogom nosi svoje ime :)
Sa stranog foruma:

Ali po svemu sudeći opravdava zahtevnosti.

Ko ne zna o čemu se radi evo podsećanja:

Ovde i dalje ima ohoho krzavih ivica...tesko da ovo daje bolji rezultat od napucanog MSAA ili SGSAA
Stavise, kad gledam lice Triss, AA ni ne postoji...

Btw, patch bi trebalo da sledi odmah pri pokretanju - http://www.gog.com/en/forum/the_witcher_2/1st_patch_changelog_here/page1

Problemi koji postoje trenutno

Technical

- Playing .avi and other movie files on your system before launching the game may corrupt game graphics (new nVidia drivers will fix this issue). After playing such files, you should restart your computer before launching the game.
-Disable anti-aliasing on AMD video cards before launching the game. This hardware feature currently conflicts with the game’s anti-alias settings.
- AMD still needs to add a profile for The Witcher 2 to the driver for its Crossfire chipsets. Until this occurs, you may experience reverse performance scalability on systems equipped with this chipset. If this occurs, it is recommended that you disable one of the GPUs on your system. We will post information on a fix for this issue at thewitcher.com/support FAQ as soon as AMD provides one.
- Some AMD cards may not allow you to play the game in fullscreen mode.
- The game may occasionally take longer than expected to launch (about 45 seconds on average).
- After installation, you might encounter an error about a missing .dll file. If this occurs, please run vcredist_x86.exe from the Disk2 directory.
- We advise that you de-activate any anti-virus software prior to beginning the installation process. If you fail to do so, please be sure to authorize the download and installation of any files the software detects as corrupted during installation.
-Occasionally, CPUs may not be detected correctly when using the auto-detect feature in the configuration tool.
 
Poslednja izmena:
Jedan zanimljiv detalj koji sam propustio, ako imate PL/EN verziju igre obavezno sami imenujte ime foldera gde se igra instalira jer koristi poljske karaktere i kasnije nemogu raditi updati i sama igra.... za mene kasno vec sam je obrisao :)

stvarno smesan propust
 
@G!!!
...tu spominje da postoji i skroz ne-linearne, ali izgleda da to nisu za PC nego oni stoni RPG*ovi... sa gm*om i tako to...
Pise i nesto kao da danasnji PC*evi ne bi uspeli da izdrze skroz ne-linearne igre... zanimljivo...

tekst nije zavrsen ali sasvim solidno opisuje (i mnogo bolje) nego onaj tvoj, meni bar...
:zgran: bolje od mog?!! Tako nesto ne postoji;)

...nadji ostatak teksta ako nije problem...
 
Pise i nesto kao da danasnji PC*evi ne bi uspeli da izdrze skroz ne-linearne igre... zanimljivo...

Pa i ovako nisu hw resursi uposleni do maximuma. Svi moderniji procesori u vecini igara rade na leru. Isti slucaj i sa memorijom. Jedino ko tu "greje" situaciju su graficke, ali ni one nisu konstantno na 100% iskoriscenosti.
 
@G!!!
...tu spominje da postoji i skroz ne-linearne, ali izgleda da to nisu za PC nego oni stoni RPG*ovi... sa gm*om i tako to...
Pise i nesto kao da danasnji PC*evi ne bi uspeli da izdrze skroz ne-linearne igre... zanimljivo...


:zgran: bolje od mog?!! Tako nesto ne postoji;)

...nadji ostatak teksta ako nije problem...

nema nastavka nazalost :|

ali prosnjuracu po svojim arhivama pa ako budem dokon bacim nesto interesantno dok sam se jos intezivno bavio crpg sistemima i celom filozofijom ;)

nego, zasto ne mogu da aktiviram a vec je 17. maj :)

edit:
nasao sam odgovor
From the FAQ at thewitcher.com
Activation and playing the game will be possible:
- at 00:01 hour at the night between 15th and 16th May for the Collector's Edition
- at 00:01 hour on 17th May for the Premium Edition
- at 09:01 hour on 17th May for the digital editions
 
Poslednja izmena:
Q9400, 4GB RAM, GTX 460 - Maxed out settings...

[YOUTUBE]nD4HKH6vhcM[/YOUTUBE]
 
Malo uber shotki :)

witcher2201105161410249.jpg

witcher2201105161412173.jpg

witcher2201105161343492.jpg

witcher2201105161414003.jpg
 
Uffff uber kida ! Svaka im cast.
 
kazem ti popodne :)
 
Istina o Ubersampling opciji je sledeća.

As you'd expect, it's a high end option: "The whole scene is rendered multiple times to give best possible texture and object details and antialiasing (better than antialias and anisotropy even on highest settings)." The developer says this is intended only for those with both the best possible CPU and GPU available now (X4 980 / i7 980X and 6990 / 590):zgran::shock:

http://www.neoseeker.com/news/16447-the-witcher-2-readme-reveals-uber-sampling-mode-more-options/

Ta jedna opcija čini ovu igru maltene duplo zahtevnijom od Metro 2033.:zgran:

Na mojoj mašini kada je isključen taj Ubersampling igra ide tečno na Ultra spec sa svim ostalim podešavanjima uključenim do daske osim Vsync, a rezolucija je 1440x900. Sa ovakvim podešavanjima fps obično ide između 30 i 40 a ume da dođe i do 50.

Ako je Ubersampling uključen čak i na High spec igra će seckati na oko 15 fps.:zgran:
 
Mogu li da se nadam da ce raditi na medium na mojoj masini?Ili da se snalazim negde za jacu kartu i cpu?:d
 
...igra je planirana i za konzole, tako da se otprilike moze proceniti njena zahtevnost.... A über vidim da ne moze niko da tera preko 30-40 fpsa...
 
Poslednja izmena:
Ubersampling On
T0amH.png
 
Poslednja izmena:
Mogu li da se nadam da ce raditi na medium na mojoj masini?Ili da se snalazim negde za jacu kartu i cpu?:d

Moraces da uzmes jaci CPU,ja igram na medium(jos sam pogasio neke stavke,blur,bloom koje me nerviraju) 1680x1050 imam oko 30-40fps.
 
Vidim da se zale neki sa dual core sistemima,... igra zateva bar 3 jezgra, radi i sa dva ali je to vec <25fps
 
maaa ubersempling je tu tek radi reda, jako zahtevan dodatni fiter... ko ima 3-4 SLI/CF da se igra, a i pitanje kolika je razlika u grafici
 
Ma koga uopste zanima ubermegagigaultrasampling ako slama svaku graficku...
 
Ta glupost je tu tek da ovi sto vole da benchmarkuju imaju o cemu da pisu i eventualno da im se necime zapuse usta na mogucu kuknjavu sto igra nema DX11, pa nema sta da im preznaja kartice...Igra radi jako dobro, grafika nije vr' , ali me zabole.

2Lxvd.jpg


WrkuA.jpg
 
Hvala na screenovima, znaci dobro ce da mi radi. :)
 
Ubersampling služi da za nekih 3 godine kada vam padne na pamet da opet igrate Witcher lepo uključite tu opciju da grafika ne bi izgledala mnogo zastarelo. Takođe služi da opravda kupovinu u očima onih koji PC igre ne pale ako im ne služe kao benchmark.

Koliko sam ja shvatio ubersampling izaziva sličan efekat po performanse kao da upalite 3-4 instance Witcher dvojke samo što se sve renda u jednoj instanci sve u cilju uglačavanja i šminkanja izgleda same igre. Naravno to baš i nema puno smisla jer je sam endžin ograničavajući faktor kao i broj poligona i tekstura. Poprilično besmislena opcija ako mene pitate.
 
Pa naravno da je besmislena opcija...nesto bolje upeglane ivice (mada diskutabilno) i MOZDA bolji AF...uz ubitacan framedrop, pa ko voli...
 
Cvrc , izgleda da ću ja sa dva jezgra malo da smanjim apetite i pustim ga na medium... A jel može da se menja pogled tj kamera kao u prvom delu ?
 
Ne :(
Ili ja nisam provalio kako to da uradim...
 
Nazad
Vrh Dno