Šta je novo?

The Outer Worlds

1000001964.jpg

Kupio sam SC ediciju sa svim DLC-ovima. Već duže vreme planiram da odigram i evo 10-tak sati u igri. Obavio sam sve questove (mislim da jesam) u onoj naseobini gde je sedište Spacer Choice kompanije i imam dobru reputaciju kod njih, premda nisam pobornik tlačenja...
Sad prelazim da odradim questove kod onih odmetnika pa ću da odlučim šta ću i kako ću... Razmišljao sam da tokom igre podržim njih ali problem je što ne znam ko je gori... Svaki lik kojeg sretnem je nekakav čudak. Nigde nema nekog normalnog čini mi se i to je faktor u kom ova igra briljira. Moguće je ubiti svakog i da to nosi određene posledice.
Igram perception/intelligence lika sa Long guns kao primarnim oružjem. Tokom razgovora sam korektan, ne divljam iako igra to dopušta.
Dugo nisam igrao RPG ovakvog tipa, razmišljao sam da dam šansu Starfieldu ali ne mogu da varim više onu pointless beteždinu.
Kažu da je OW kratka igra. Ja eto tek zagrebao površinu a 10 sati u igri. Ne koristim fast travel, I igram na Hard.
Municije ima previše (ipak ovo nije apokaliptična igra) te je to moja jedina zamerka do sada.
 
Tridesetak sati u igri... Tek došao u Roseway.
Na žalost (ili na radost) sreo sam samo jednog lika koji je... Pa nije normalan ali deluje nekako najmanje zlo. Valjda...
Igra praktično nema praznog hoda i to je dobro. Zamerke pored dosta municije idu i na iteme koji rade istu stvar (tipa 25 HP) a ima ih dosta različitih po izgledu. Ideja da se mućka koktel (do 4 vrste nečega) pa da se mora konzumirati odjednom mi se ne sviđa, ali videćemo... Nije mi se u početku svidela ni ona opcija usporavanja vremena pa je sad koristim u 99% slučajeva čim uđem u combat, čak sam i perkove uzeo za to.

Elem... Primetio sam da se skoro niko od članova foruma nije odvažio da pokaže sebe, što se apsolutno podržava. Međutim, ja ću sada napraviti izuzetak i pokazaću vam kako izgledam u stvarnosti.
Nisam verovao da ću moći napraviti lika koji je toliko identičan meni u samo nekoliko klikova. Rekao bih da je u pitanju 99% verovali ili ne.
Sad možete da kažete kakva je svemirska faca kolega @Dragonbane :cool:

1000002009.jpg
 
Poslednja izmena:
Završio sam igru pre par dana (bez dlc-ova) pa da podelim utiske. Neka ovo bude jedna recenzija.

Igrao sam Spacer Choice ediciju na Xbox Series S u 30 fps-a, mada ima mod i za 60. Bolje da se navikavam budući da sve više igara na ovoj konzoli ide u 30 ;)
Igra radi u nekakvoj 970p rezoluciji koliko sam video i ima izuzetno podnošljiv TAA te ne muti sliku mnogo. Najbolja igra što se toga tiče ostaje AC: Mirage, a najgora Witcher 3.
Tehnički, igra mi je par puta usporila a pukla možda jednom, ne sećam se, što je veoma pohvalno.

Moj prelazak je trajao oko 65h. Video sam da prelazak cele igre ide uglavnom oko 40h. Nikad nisam koristio fast travel, "apsolutno" svaki quest sam odradio, gledao sam da istražim šta se dešava iza svakog žbuna, igrao na Hard težini, takođe bez companiona.

Od ove igre najviše sam očekivao sličnost sa fantastičnim Fallout: New Vegas-om i mogu reći da ona definitivno postoji. Kada bi sve ove "zone" spojili u neki open world bila bi to prilično velika igra.
Zone su relativno interesantne. Najviše su mi se svidele Groundbreaker, Emerald Vale i Rosewey, Monarch je ogroman ali nekako je zona "hodnika". Najmanje grad Byzantium za koji se iz aviona vidi sa je zbrzan i prilično tranjavo dizajniran. Ako uzmemo u obzir da je to late game nestalo je izgleda para.

Najbolja strana ove igre jeste sama struktura npc-ova/frakcija i dijaloga koji mogu da zavise od vaših veština. Pucački elementi za jednu RPG igru su vrlo dobri, a questovi zanimljivi jer imaju više načina za prelazak, međutim mislim da ih nema mnogo (oko 50-tak).
Nažalost, mnogo tih questova ima sličnu formu, tj nekih dubljih misterija skoro i da nema iako sam ih očekivao. Glavni quest je jako kratak i da nisam povremeno otvarao log zaboravio bih o čemu se radi budući da je questing najviše orijentisan na sporedne stvari kako bi se pogurala radnja glavne priče.
Glavna priča igre jednom rečju jeste "robovlasništvo".

Što se glavne priče tiče:
Igrao sam na stranu naučnika Phineas Welles-a. Nekako mi je delovao koliko-toliko normalan u odnosu na Board koji me je totalno razočarao.
Od frakcija sam uvek birao "slobodnjake" a Chairmana sam koknuo jer nije hteo ni da razgovara.

Što se loših strana igre tiče - opet nažalost, ovo je ipak gore od Fallout New Vegasa. World Building je tu ali sve je nekako, ne znam... Kao da je moglo bolje. Logovi na računarima znaju biti prilično dugi za čitanje.
Dalje, ovo je AA igra mnogi više nego AAA. Vrsta neprijatelja nema mnogo, a po meni jedna od ozbiljnih mana jeste respawn istih u jako kratkom roku. Igra nije uopšte teška, tj retko kada ima ozbiljnijih izazova u combatu i za nekog ko nije koristio fast travel ubijanje jednih te istih neprijatelja postalo je samo frustrirajuće.
Itemi su takođe čudni, mnogo njih nisam često koristo. U suštini ih kao ima ali rade istu stvar.
Grafika je takođe onako. Ništa specijalno... Ali mislim da to za jedan RPG nije toliko bitno. Art mi ne odgovara u potpunosti ali može proći.

Ako bih morao dati neku ocenu to bi bilo 7/10, ali ako odlučim da odigram DLC-ove za koje kažu da su jako zanimljivi možda može izgurati i na 8.
Sve u svemu, solidna igra, mislim da je svakako bolja od ovog "trash-a" koji se servira u poslednje vreme.
Outer Worlds 2 nema težak zadatak i mislim da će biti bolja igra. Prostora ima.
 
Prešao sam Gorgonzolu - prvi dlc. 15-tak sati...
Zanimljivo mada malo monotono zato što ima previše onih logova za čitanje koje sam i preskakao. Slabo sa strane side questova, sakupljanje nekih predmeta bla, bla...
Atmosfera apsolutno kida i to je najjača stana ovog dlc-a. Na momente je baš sablasno.
Nekih bitnijih noviteta nema a priču sam otprilike mogao lako predvideti i mislim da sam dobio najbolji kraj.
Da ne dužim, ocena ostaje ista a ako uhvatim vremena odigraću i Eridanos mada nemam neka očekivanja da će se išta menjati.
 
Nazad
Vrh Dno