Prešao i ja.
Šta znam, u principu zadovoljan sam, izuzev isforsirane političke korektnosti i promocije svakakvih budalaština bez ikakve potrebe.
Abby mi je u svakom smislu bolje napisan, karakterno dublji i bolji lik nego Ellie (koja mi nije nešto prirasla srcu ni u prvom delu).
Kao što @DBraveZ napisao jednu od nastarijih motiva filmskih scenarija su ispričali vrlo kvalitetno, jedino sam razočaran što insistiraju da potpuno besmisleno nastave na tom talasu, čitaj Kill Bill 2 i 3
Naravno igra nije bez mana svih vrsta.
Jedna od većih mana igre je što kad ubiješ poslednjeg neprijatelja u određenom delu nivoa suspenzivna muzika prestaje i karakter sa kojim igraš se oglašava da je sve završeno i da slobodno možeš da loot-uješ, što je u principu nerealno i bezveze i bilo bi bolje da muzika i dalje drži tenziju da se tripuješ i strepiš da li je gotovo ili ne.
Takođe mnogo je lakše nego u prvom delu privući neprijatelja u određeni deo mape i onda ih razneti ili spaliti (lošiji AI).
Zombiji su mi sa druge strane dosta inteligentniji, pogotovo oni običnjaci koji mogu biti vrlo opasni u skučenim prostorima, jedino su clickers-i izbubili nešto od svog horor efekta jer ih sad možeš istamburati na više načina a ne samo shivo-vati.
Za kraj, jedna od potresnijih scena mi je bila
u delu misije sa Abby kad nalaziš kerušu Alice iskasapljenu u akvarijumu i tačno se setiš kad si sa Ellie ubio tog kera koji ti se činio kao neki random ker jedan od desetak koje si već pre toga ubio, a ne super kul pravi drugar od kera kakav se pokazalo da jeste kroz Abby misiju... Baš sam se smorio...
Šta znam, u principu zadovoljan sam, izuzev isforsirane političke korektnosti i promocije svakakvih budalaština bez ikakve potrebe.
Abby mi je u svakom smislu bolje napisan, karakterno dublji i bolji lik nego Ellie (koja mi nije nešto prirasla srcu ni u prvom delu).
Kao što @DBraveZ napisao jednu od nastarijih motiva filmskih scenarija su ispričali vrlo kvalitetno, jedino sam razočaran što insistiraju da potpuno besmisleno nastave na tom talasu, čitaj Kill Bill 2 i 3
Naravno igra nije bez mana svih vrsta.
Jedna od većih mana igre je što kad ubiješ poslednjeg neprijatelja u određenom delu nivoa suspenzivna muzika prestaje i karakter sa kojim igraš se oglašava da je sve završeno i da slobodno možeš da loot-uješ, što je u principu nerealno i bezveze i bilo bi bolje da muzika i dalje drži tenziju da se tripuješ i strepiš da li je gotovo ili ne.
Takođe mnogo je lakše nego u prvom delu privući neprijatelja u određeni deo mape i onda ih razneti ili spaliti (lošiji AI).
Zombiji su mi sa druge strane dosta inteligentniji, pogotovo oni običnjaci koji mogu biti vrlo opasni u skučenim prostorima, jedino su clickers-i izbubili nešto od svog horor efekta jer ih sad možeš istamburati na više načina a ne samo shivo-vati.
Za kraj, jedna od potresnijih scena mi je bila
u delu misije sa Abby kad nalaziš kerušu Alice iskasapljenu u akvarijumu i tačno se setiš kad si sa Ellie ubio tog kera koji ti se činio kao neki random ker jedan od desetak koje si već pre toga ubio, a ne super kul pravi drugar od kera kakav se pokazalo da jeste kroz Abby misiju... Baš sam se smorio...