Šta je novo?

The Forever Winter

Vlada>>>

Slavan
Učlanjen(a)
29.06.2007
Poruke
2,478
Poena
425
Moja oprema  
CPU & Cooler
AMD RYZEN™ 9 7900
Matična ploča
ASUS TUF GAMING B850-PLUS WIFI
RAM
64GB KINGSTON FURY BEAST DDR5 5600 MHZ
GPU
AMD RADEON RX 7700 XT SAPPHIRE PULSE
Kućište
FRACTAL DESIGN DEFINE R5
Monitor
LG 27GN850-B ULTRAGEAR™ QHD NANO IPS
Pristup internetu
  1. Optički internet
We’re Fun Dog, a team of 30 veteran devs with decades of AAA experience and a shared vision for games that are uncompromising in their design — and spectacularly violent. We’re working on our first titles: games with meaning beyond the typical shooter power fantasies, that embody our unique sensibilities and sense of humor. We want to push users to the edge of their comfort zone and reward them for taking calculated risks to overcome dynamic and horrifying circumstances.

The Forever Winter is a tactical survival horror shooter where you and your squad must loot the dead to survive under the shadow of terrifying and gargantuan war machines locked in a never-ending conflict. There are no heroes here just a few men and women running around in the dark with half empty magazines... forever.



Čini se kao zanimljiv koncept. Još uvek je rano izlaziti sa bilo kakvim opsežnijim zapažanjima pošto su gameplay snimci u pre-alpha fazi izrade i rekao bih da će solidan broj stvari biti najverovatnije dodatno unapređen. Ali ono što je već sada evidentno je da je art style prilično dobro postavljen, kao i to da neke od prikazanih lokacija izgledaju vrlo efektno.

Inače moram da primetim da im ime za studijo koje su izabrali ne zvuči baš previše originalno, jer smo pored nestašnog sad dobili i zabavnog psa, heh! 😁 Nadajmo se da se to neće odraziti i na igru.
 
Poslednja izmena:
 
Nije lose. Ima puno bagova, jer ovo nije beta/early access ovo je neka rana alpha. Al atmosferu su uboli do bola. Rekli su da su inspiraciju izmedju ostalog, crpili i iz BLAME!, sto se i vidi, jer neke mape odisu klaustrfobijom dok se magastrukture nadvijaju nad tobom. Neke stvari mogu da zasmetaju na prvu loptu ali se navikne na njih kroz par dana mada se iskreno nadam da ce vratiti crossair ili staviti toggle pa nek svako igra kako mu se igra. Kretanje je najkriticnije, nema stamine ali nema ni strafe kada se trci (sa shift jelte) i mrdanje kamere okrece celog karaktera, znaci ne moze da se trci i da se gleda unazad. U principu odradili su da je surround awarnesse sveden na neki minimum iako je 3rd person a ne 1st person.
 
Znači ovako,od traljavog kretanja,spavnovanja neprijatelja iza ledja,i to baš u naj kritičnijem trenutku,do smotanih npcova,i mojih i njihovih

Dug je put pred njima

Juče sam i izneo nešto,danas kad sam dobio onaj novi rig,ništa

Nemogu ništa da ubijem,osim onih ,,zombija,,

Sačekaću malko sa daljnjim igranjem,Stalkraft X mi je manje frustrirajući :p
 


S obzirom da mi Arc Raiders nije dovoljno catchy, rekoh da bacim pogled šta se dešava sa sledećom extraction igrom koju imam na listi - The Forever Winter. Ključna razlika je što je ovo striktno PVE, znači nema PVPa-a, što opet može da bude i plus jer nema frustracija zbog sačekuša i igranja na kvarno. Osim toga igra deluje daleko atmosferičnije, pa i raznovrsnije po pitanju NPC-ova. Vidi se da su dosta toga unapredili za poslednjih godinu dana. Art stil je dosta dobar i fino funkcioniše u menijima. Lokalno sveto je koliko vidim dosta unapređeno, usled čega nije više preterano mračna u podzemnim zonama. Takođe animacije karaktera su primetno bolje, ali opet ne i savršene, te se nadam da će još raditi na njima. U ovako haotičnom okruženju jedan od najvećih izazova je dobar balans Ai-a za NPC-ove, s obzirom da se unutar mape dosta toga dešava simultarno. Takođe zbog konfiguracije samog terena, čini se da je kolizija jedan od ključnih problema. Teren je toliko izraubovan, neravan i nafilovan otpadom, zbog čega se verujem lako može desiti da se zaglaviš negde u geometriji u sred akcije, što naravno može biti frustrirajuće i to je obično jedan od ključnih problema u ovakvim mapama. Iako ima tu još dosta posla, utisak je da razvoj ide u dobrom pravcu.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno