Šta je novo?

Terminal Server

slisa

Slavan
Učlanjen(a)
19.12.2007
Poruke
10
Poena
304
Ovako........sticajem okolnosti, postao sam administrator u firmi u kojoj sam zaposlen.....i moja firma je do sada server koji imamo koristila samo kao meil server.......i tu nemam nekih pitanja....ali........malo sam ceprko po opcijama.....i video da tu postoji teminal server.....aktivirao sam ga i dobio 90 dana besplatno da ga koristim.......(posle toga mora da se kupe licence)........zaprepastio sam se kad sam uklavirio kakve sve mogucnosti pruza.......nisam do sada imao prilike da se susretnem sa ovim....pa molim svakog ko ima nekog iskustva,i da mi da neki savet........ja sam pocetnik u ovome.
 
Terminal server uloga se koristi kada ti je potrebno da ljudi rade na samom serveru (svako pod svojim nalogom), sto zbog sigurnosti, sto zbog mogucnosti pristupa sa raznih lokacija, sto mozda zbog toga sto neces da im kupujes neke besne radne stanice, sto zbog mozda neke specificne DB aplikacije koja ce raditi samo lokalno sa servera.....itd,itd.....

Za sta bi ti koristio taj terminal server?

Inace posebno moras da kupis licence za TS koje bas i nisu jeftine....

Znaci, prvo i osnovno je da ustanovimo treba li to tebi (tvojoj firmi) uopste, a onda cemo dalje...

:wave:
 
da to treba mojoj firmi........evo objasnjenja......moja firma se bavi proizvodnjom motornog ulja......i mi na nasem serveru imamo knjigovodstveni program......tu se vide svi podaci.....ko jekupio od nas ulje....koliko je kupio.....itd itd......e sad ja bi terminal server koristo da mogu pojedini radnici da unose podatke i kada su na nekoj drugoj lokaciji.....a pojedinim bi omogucio pristup ali samo da mogu da gledaju......a ne da rade u tom knjigovodstvenom programu..........posto je moja firma inostrana......tako bih mogao da preko terminal servera omogucim gazdi koji nezivi u Beogradu....da ima uvid u prodaju.....itd......mislim da je to dovoljan razlog da se gazda otvori 90 evrica po licenci......