Šta je novo?

Telenor Vs. Mobtel - moj glas Mobtelu!

patrola

Slavan
Učlanjen(a)
13.10.2006
Poruke
384
Poena
319
Dugo vec hocu nekom da se zalim, samo nemam kome. Dolaskom Telenora, odnosno preuzimanjem Mobtela znatno je opao kvalitet te mreze.

Vec treci mesec mi iskljucuju jedan od dva broja, a redovno sam izmirio racune pre bilo kakve opomene. Cak sam oba racuna platio u istoj posti gde i uvek placam. I naravno jednu uplatu su proknjizili, a drugu ne. I dobro, iskljucili mi telefon. I ja nazovem 0639863 sa fixnog broja posto u Zemunu nemam signala. :wall: Izklikcem za vezu sa operaterom, kad ono "svi operateri su zauzeti, molimo vas sacekajte" I cekaj, i cekaj, i cekaj, upalim spikerfon, odem operem sudove, rasirim ves, operem auto, skuvam rucak, popnem se na Mont Everest, a ono i dalje "svi operateri su zauzeti, molimo vas sacekajte". Tu resim da promenim fixni telefonski aparat. :D A ako im odem tamo...:d

I sad razmisljam, sta su oni poboljsali odkad su dosli na nase trziste. Cak ni cene nesto nisu pale. Minut u mrezi, ufff al su se pretrgli, a ovamo i onamo naplacuju uspostavu veze, dali gomilu nekih krsh telefona kao za dinar (i ja uzo jedan :wall:) A sve to posle platim.

Citam ovde na forumu ljudi se zale, u stvari zalimo se jedni drugima. Sta mi vredi da se zalim tehnickoj podrsci. To su obicni ljudi koji tamo rade, a i zveci im sto su meni iskljucili telefon.
 
I sad razmisljam, sta su oni poboljsali odkad su dosli na nase trziste.


Nisu oni ovde dosli da budu socijalna ustanova, nego da naprave veci profit ali to sto naplacuju teh. podrusku je stvarno bezobrazluk a nisi jedini primetio da im je kvalitet opao. A od mobtela im je ostalo "naplati korisniku sve sto mozes i sto vise mozes" i po tome su mozda jos i gori.
 
Poslednja izmena:
Meni najvise smeta ovaj "Super sound" odnosno situacija kad od 1 minut razgovora 20 sekundi nesto pricam ili slusam sagovornika a 40 sekundi ponavljamo sta smo vec rekli a nije se culo zbog raznih smetnji. Bas danas mi se desio drastican slucaj kad nisam razumeo ni 5 reci u razgovoru od minut i kusur a bilo me sramota da po 3 puta pitam coveka da ponovi sta je rekao.

Dajte mi nazad stari, nesuper sound.
 
Ma jasno je meni zasto su oni dosli. Danas sam ipak na kraju uspeo da dobijem podrsku i bilo je kao sto sam procitao u jednoj temi ovde:
- "Pa izvinite, ja ne znam sta da Vam kazem."
Ranije u slucaju da ne platim racun ( a sad sam platio pre 10 dana), odnesem racun do najblize prodaje, oni ga iskopiraju i to je to, zastite me od iskljucenja. A sad su malo "unapredili" sistem kako bi smanjili guzve i redove i kako bi nama toboze izasli u susret da se ne cimamo. Sad zovem telefonom, pa moram da imam racun kod sebe, pa me onaj tamo pita gde sam uplatio, koliko sam uplatio, kad sam uplatio, koji broj cipela nosim itd. I kaze mi to je to. Pa me opet iskljuce - desilo mi se tri, cetiri puta. Pa opet zovem pa im 'bem sve po spisku.
Danas mi je rekla da sam pogresio poziv na broj, ja joj kazem da sam platio originalni racun, a ona mi opet kaze da sam pogresio poziv na broj! :wall:
Luda kuca!
 
I ja imam slicno misljenje po pitanju telenora i njihove politike iznudjivanja... Ne pravim velik racun i mogu da ga platim, problem je sto zaboravim, smetnem sa uma da treba da platim racun zbog obaveza na faklultetu ili izgubim racun medju DVD-ovima i radionickim crtezima u sobi pa mislim da ga nisam ni dobio, i na kraju uvek placam minut do 12 u zadnjih pola godine. Mislim OK ako iskljuce nekog ko nije platio racun od 10k dinara, ali da me iskljuce zbog racuna od 400 din e to je vec previse! Cim budem smogao vremena idem do Telenora da vidim da li mogu da predjem sa post paida na pre paid, ako ne raskidam ugovor.
 
Poslednja izmena:
Pa ako vam je los Telenor, vi predjite na Telekom :d
 
To je josh gore, problem je shto smo mi od trecjeg operatera samo josh vecje "s*r*a*nj*e" dobili :( Vecja uspostava veza, zaokruzhivanje minuta .... :(
 
Ne znam da li ste videli ali ovo je vrhunac licemerja:

Novo tarifiranje za pripejd korisnike

Jednostavno prelaženje na povoljnije pakete

19. decembar 2007. – U skladu sa tendencijama na srpskom tržištu mobilne telefonije, Telenor prelazi na jedinstven sistem tarifiranja za sve svoje pripejd korisnike, osim onih koji koriste tarifne pakete „Poruke“ i „Posle 4“. Nezavisno od tarifnog paketa, od 21. decembra razgovori će se tarifirati po sekundi nakon utrošenog prvog minuta.
Telenor svojim postojećim pripejd korisnicima nudi mogućnost da pređu na tarifni paket „Priča“ i time uštede i do 15 odsto u odnosu na svoje dosadašnje troškove.

Za korisnike tarifnog paketa „Priča“ cena SMS poruke od sada je svega 2,2 dinara, dok cena minuta ostaje 2,9 dinara.

Mislim da bi trebali da obeštete sve korisnike koji nisu zadovoljni ovakvim načinom obračuna jer ovo je direktno menjane ugovorenih obaveza. Doduše ni Mts nije ništa bolji čak šta više kod njih je ovo tarifiranje već u upotrebi.
 
Pa ako vam je los Telenor, vi predjite na Telekom :d

UFFF, a oni su tek prica za sebe. Imao sam kod njih ugovor 4 meseca i raskinuo sam ga jer tri meseca nisu mogli da mi ukljuce uslugu koju sam platio i koju sam placao. Reklamirao 15 puta za tri meseca i nista na kraju. Uzas!
 
Znam ja sam kod njih i stalno mi puca mreza raspadaju se. A kad zovem nekog kaze mi da je nedostupan i onda odmah posle poziva stize da je dostupan. Raspad :wall:
 
Ja takodje iz barem svakog prestupnog meseca imam isto iskustvo sa telenorom i njihovom politikom iskljucivanja racuna pre provere da li je isti placen vec. Naime oni meni nekad iskljuce kad pocinju iskljucenja a onda me kasnije u toku dana ukljuce jer verovatno ustanove tek nakon toga da je racun vec placen . Najgore od svega je sto sam se ja frapirao danas kad sam prekipeo i nazvao teh. podrsku( za koju nisam znao da se placa dok nisam video ovaj thread :0 ) i saznao da se svako naknadno ukljucivanje kad te iskljuce naplacuje 85din !!! a ta stavka se ni ne pojavi na racunu. Racun na postpaidu placam vec cetiri godine na mobtelu/telenoru i stvarno mislim da nije u redu posle toliko meseci redovnog placanja iskljucivati nekog ako zaboravi da plati racun od 401,30din odma jer se zagubi u papirima. Tragedija je samo sto se nema gde prebeci od ovih vikinga sto pljackaju sela i siluju korisnike, svoja iskustva sa vipovcima sam vec naveo a za telekom mislim da mogu posluziti i iskustva drugih korisnika.
 
Ja takodje iz barem svakog prestupnog meseca imam isto iskustvo sa telenorom i njihovom politikom iskljucivanja racuna pre provere da li je isti placen vec. Naime oni meni nekad iskljuce kad pocinju iskljucenja a onda me kasnije u toku dana ukljuce jer verovatno ustanove tek nakon toga da je racun vec placen . Najgore od svega je sto sam se ja frapirao danas kad sam prekipeo i nazvao teh. podrsku( za koju nisam znao da se placa dok nisam video ovaj thread :0 ) i saznao da se svako naknadno ukljucivanje kad te iskljuce naplacuje 85din !!! a ta stavka se ni ne pojavi na racunu. Racun na postpaidu placam vec cetiri godine na mobtelu/telenoru i stvarno mislim da nije u redu posle toliko meseci redovnog placanja iskljucivati nekog ako zaboravi da plati racun od 401,30din odma jer se zagubi u papirima. Tragedija je samo sto se nema gde prebeci od ovih vikinga sto pljackaju sela i siluju korisnike, svoja iskustva sa vipovcima sam vec naveo a za telekom mislim da mogu posluziti i iskustva drugih korisnika.
Budi odgovoran, plati na vreme... Krajnje je prosto.
 
Budi odgovoran, plati na vreme... Krajnje je prosto.

E hvala ti druze sto si me prosvetlio :Klanjanje

Ali...ako nadjes vremena da jos malo pazljivije procitas moj post videces da nije stvar iskljucivo u mojoj "neodgovornosti" nego problem lezi u tome sto i kad platis "na vreme" oni ti svejedno nekad secnu telefon kako bi te ponovo ukljucili i dodali ti stavku ponovnog ukljucenja od 85din na mesecni racun ali stavka kao stavka ne postoji na racunu nego je bio potreban poziv korisnickoj sluzbi kako bi se to ustanovilo i potvrdilo.

Tako da ako je ovde postoji neodgovornost ona je njihova ali nazalost je ja platim.
 
Nije isti datum svaki put kako bi ti rekao tacno ali svakako ostane dovoljno "lufta" da novac legne na racun. Ne kazem ja da se desava svakog meseca ista stvar ali zna da se desi a po meni to nije korektan odnos prema dugogodisnjim postpaod korisnicima , ali eto ja sklopio novi ugovor sa telenorom danas bas kad mi se ne pise bolje nigde a vec sam se navikao na njih.
 
Poslednja izmena:
... oni ti svejedno nekad secnu telefon kako bi te ponovo ukljucili i dodali ti stavku ponovnog ukljucenja od 85din na mesecni racun ali stavka kao stavka ne postoji na racunu nego je bio potreban poziv korisnickoj sluzbi kako bi se to ustanovilo i potvrdilo.
Cekaj, kako to: naplate ti 85 dinara, ali te stavke nema na racunu? Kako ti onda naplate? Ili hoces da kazes da ti je ukupna suma na racunu za 85 dinara veca od zbira svih vidljivih stavki? Zasto bi iko platio racun na kome se zbir svih stavki ne poklapa sa krajnjim zbirom?

I zar stvarno mislis da u Telenoru nemaju pametnija posla, nego da tebe iskljucuju bez razloga, a da bi ti na "kvarno" uzeli 85 dinara?
 
Ne mislim da im je cilj da kinje mene licno nego da im je takva opsta praksa, naime kao sto je ludi el toro napisao u svom postu oni vec nedelju dana pre nego sto krenu iskljucenja zacrtaju koga ce iskljuciti pa je nebitno da li ces ti recimo nakon tog datuma a pre nego sto krenu iskljcenja uplatiti racun oni ce te svejedno iskljuciti sto bi se poklopilo sa mojom tvrdnjom da me ponekad iskljuce i ukljuce u toku istog dana iako sam platio jos nekoliko dana ranije racun. A sto se tice tih famoznih 85din meni je covek iz korisnicke sluzbe rekao da oni naplate tu stavku i cak mi je naveo primer kad su posednji put to uradili ali ja licno nju izricito navedenu nikad nisam uocio na racunu.
 
Da se sada, godinu dana nakon onog posta nadovežem, pošto očigledno nisam bio dobro shvaćen. Elem - nisam imao problema od onda sa isključenjima, jer plaćam na vreme. Vrlo jednostavno ... :)
Kad kažem "na vreme" ne mislim "dan pred poslednji dan od svih poslednjih rokova za krajnji termin pred isključenja", nego oko 20-og i sve je OK.

Obično zaboravim da uplatim, onda mi stigne SMS sa upozorenjem, odem on-line i uplatim ...

I milina ...

Uzgred, evo ti jedan screenshot ... veruj mi - telefon mi je jaaako potreban, pa nikada nisam pravio frku ako nešto ne uradim kako sam potpisao! :)

 
Placajte racune u Raiffeisen banci, Telenor tamo ima racun i kada se uplati direktno kod njih, to odmah leze na racun pa bi trebalo brze i da se proknjizi. Tako je moja keva pocela da radi nakon sto su i mene i nju dva puta iskljucili.
 
I kad platite racun u RF banci - ne placate proviziju...To moze da bude vazno ako vam je racun veliki!
 
Puno puta sam placao 22,23. i nikad su me nisu iskljucili,otprilike knjizenje traje oko 24 casa. Placao u Posti,Lhb i Komercijalnoj banci ako ima veze.
 
Ili lepo stavite da vam automatski skida sa racuna u banci - ja tako funkcionisem vec 4-5 godina, i nikad nisam imao problema, niti razmisljam o tome kada ce doci racun, ni da li ce pijani postar da ga zagubi negde, niti cekam u redu da platim, niti mislim o tome kada i gde i kako i koliko treba da platim. Samo dobijem poruku 'Vas racun od toliko i toliko dinara ce biti placen putem trajnog naloga'.
Simple as that.
 
Poslednja izmena:
Jel toliko teško koristiti Portal?
Ne čekaš poštara - vidiš račun, a vidiš i kada je proknjižena uplata. Plus što ti Telenor ljubazno pošalje SMS...
Plaćam online, e-banking Komercijalne banke. Desilo se i da nalog popunim 21. uveče, bude proknjižen 23., i opet sve ok...
 
o telenoru/mobtelu - sve najgore od mene
 
S obzirom da ga ne koristim bash toliko chesto (recimo, mozhda 3 dana mesechno), ja sam veoma, veoma zadovoljan :) Za ta 3 dana napravim mozhda 1.000 dinara rachun i to je to, mirna Bachka, svi zadovoljni :)
Jedino mi nije bilo jasno kako se tarifiraju paketi, ili shta vetj.. Za tri razgovora potrosheno ovako:
414 sekundi, razgovor u 03:29 = 155 Dinara
766 sekundi, razgovor u 14:52 = 197 Dinara
913 sekudni, razgovor u 22:24 = 118 Dinara
Sad, koji paket imam, nemam pojma, ali mi je nelogichno da je, recimo, u pola 4 tri puta skuplje nego u pola 11, ali zato u 3 popodne mu dodje neshto kao normalna tarifa?
Ne razumem.. Uglavnom, ponavljam, ja zadovoljan :)
 
Mene su opet iskljucili. Pa sam na kraju odneo racun i pokazao im. Ukljucili me odmah. "Izvinjavali se bog zna kako". 'bem ih.
 
I naplatili su ti 85din ...
 
caleta iskljucili a uplatio pre 5 dana... ozbiljno se razmisljam da li uopste da prelazim na post paid...
 
Svakako se post paid mnogo vise isplati ako se ima samokontrola tj. ako dobro proucis pakete i nadjes koji tebi odgovara, a treba uzeti u obzir i cinjenicu ovog puta da su mozda zbog praznika pare sporije legle na tekuci racun.
 
Nazad
Vrh Dno