Šta je novo?

[Telenor] Ugasen prepaid broj

borisdj

Slavan
Učlanjen(a)
02.02.2009
Poruke
196
Poena
319
NIje vezano za promocije, ali moze nekom da koristi. Ako je kartica izgubljena, a proslo je vise od dva meseca, a pritom nemate onaj kartoncic kada ste kupili karticu, pisite propalo. Meni se to nazalost dogodilo, sa karticom koju ne koristim cesto, a prepaid je.
 
Ja sam mislio da je to razlog da se registruje korisnik za prepaid??
 
Jesam registrovan na portalu, ali ne i kod njih, to im nista ne znaci.
 
Neobicno... Ja sam bio registrovan samo na portalu i mogao sam bez sim kartice da predjem sa prepaida na postpaid, samo sam naveo broj i rekli su da je ok, iako nikada registraciju sa portala nisam potvrdio dolaskom u prodavnocu.
 
NIje vezano za promocije, ali moze nekom da koristi. Ako je kartica izgubljena, a proslo je vise od dva meseca, a pritom nemate onaj kartoncic kada ste kupili karticu, pisite propalo. Meni se to nazalost dogodilo, sa karticom koju ne koristim cesto, a prepaid je.

Nisi u pravu, da napišem moj slučaj. Izgubim telefon u snegu (kasnije nađen sa sve karticom, ko bi rekao ima još poštenih Srba :D), odem u Telenor kažem registrovana kartica sa portala na moju majku, i ništa više. Ona kaže možemo da ti registrujemo karticu ako napišeš minimum 5 brojeva koji su : zvali taj broj, slali poruke, i koje si ti zvao i sistem je to registrovao. Doduše ja sam otišao 3 nedelje nakon što je izgubljen, ali eto postoji i ta mogućnost
 
Nisi u pravu, da napišem moj slučaj. Izgubim telefon u snegu (kasnije nađen sa sve karticom, ko bi rekao ima još poštenih Srba :D), odem u Telenor kažem registrovana kartica sa portala na moju majku, i ništa više. Ona kaže možemo da ti registrujemo karticu ako napišeš minimum 5 brojeva koji su : zvali taj broj, slali poruke, i koje si ti zvao i sistem je to registrovao. Doduše ja sam otišao 3 nedelje nakon što je izgubljen, ali eto postoji i ta mogućnost

Tako je, ali nisi procitao ceo moj post, gde kazem da ako je proslo vise od dva meseca ta mogucnost jednostavno ne postoji.
 
ajde da napisem i moje tuzno iskustvo: registrovana kartica na portalu (istini za volju nisam je mnogo koristio, ali je bio bas bas dobar broj plus na prepaid), ja zamenio karticu u jednom tenutku jer je ista crkla, dali mi novu, ja je ubacio u tel i nista. Odem nedelju dana kasnije da bi kompetentni radnici firme shvatili da je prethodni kompetentni radnik uspeo da obrise moju karticu iz sistema i da prebaci u postpaid u prodaju a ja mogu da se slikam... Toliko o Telenoru. Zvao sam i korisnicki servis da se kao nesto zalim, medjutim osim izvinite, i meni je cudno kako se to desilo, drugog resenja nisu imali.
 
Ukoliko ti je važan broj, podnesi reklamaciju i sigurno ćeš rešiti problem.
Zivkanje korisničkog servisa i ćaskanje sa radnicima na prodajnim mestima obično ne daje rezultate. Samo pismeno (može i e-mail) i rešiće ti problem.
 
Nazad
Vrh Dno