Ma koliko vam to cudno zvucalo, ove reklame su na neki nacin cak "iznad" onih lifestyle/hipsterskih (mada su vip mnogo vise hipsterske, ali nema veze).
Fora je u tome da moras da budes mnogo cool da bi na festivalu u Berlinu proveo 5 dana slusajuci neki underground sa ovcama na livadi, ali da nemas problem i ne gadis se Lukasa (nije da ga sluas, ali nemas nikakav problem sa njim).
S druge strane, masa je ljudi koji slusa tu muziku, i to je cinjenica hteli mi to da prihvatimo ili ne.
Serijal je zapravo vrlo cool. Osnovna poenta sa Lukasom koji i jeste najveci bauk u celoj prici jeste da mozda bas pored tebe, u citaoni na pravnom sedi lik koji slusa Sinana i uziva u tome. I to je njegova stvar, vrlo privatna, kao i njegov telefon...
I sta su (po meni) postigli: za one koji slusaju Lukasa, to je to - obracanje veeelioj ciljnoj grupi i izrazavanje stava da ne moras da budes wannabe hipster da bi bio dovoljno cool za Telenor. Sa druge strane, vrlo jasno obracanje suprotnom taboru koji su toliko cool da nemaju problem sa Lukasom...
Sve u svemu, nije da je za neki festival, ali kao sto vidite cak i mi ovde pricamo o tome
A vi sto vas je sramota sto ste na telenoru treba dobro da preispitate kriterijume po kojima birate operatera
