Šta je novo?

[Telenor] Problem sa reklamaciom neispravnog telefona

copycat

Slavan
Učlanjen(a)
01.02.2005
Poruke
279
Poena
319
O ovome sam vec pisao u ovoj temi http://forum.benchmark.rs/showthread.php?301823-Vodic-za-reklamacije-na-telefone-na-sta-da-obratite-paznju&p=4024521#post4024521

Telefon odnesen na reklamaciju u Telenor poslovnicu u TC Stadion zbog kvara na zadnjoj kameri. Poponjen reklamacioni list gde je naveden kvar i predlog za resenje reklamacije. Posto je telefon vracen par dana pre toga sa prethodne reklamacije trazena zamena umesto popravke.

Prilikom prijema reklamacije radnik u poslovnici je telefon detaljno ispipao i pregledao, proverio da li kamera radi. Popunio "Karton prijema na servis- Potvrda o prijemu reklamacije" gde nije naveo nikakva mehanicka ostecenja jer ih realno nije ni bilo posto telefon stoji stalno u silikonskoj futroli, a naveo je i predlog resenja reklamacije.

Posle tri dana stize SMS da reklamacija nije uvazena jer "navedeni kvar nije uocen" i da se aparat moze podici u poslovnici.

Kada smo otisli po telefon u poslovnicu sledi neprijatno iznenadjenje. Digitajzer iliti tacskrin je okrnjen sa strane (isti je zamenjen prilikom prethodne reklamacije) a u servisnoj listi je napisano da su maska telefona i tac izgrebani, a na masci postoje naprsline i gle cuda kamera radi. Posto telefon nije takav predat, nismo hteli u takvogm stanju ni da ga preuzmemo, nit je potpisam bilo kakav dokument o prijemu telefona sa reklamacije.

Sutradan je na predlog Trzisne inspekcije napisana i predata prijava. Kako je rok za resenje prijave Trzisnoj inspekciji do 60 dana, vratili smo se u poslovnicu po zamenski telefon kako bi mogao da se koristi paket za koji se placa pretplata. Tada su od strane zaposlenih u Telenor poslovnici pocele ucene. Trazili su da se telefon preuzme i ponovo preda na reklamaciju jer je vec razduzen!?! a da navodno bez toga nisu u mogucnosti da daju zamenski telefon na koriscenje.

I tako... Telefon su ostetili za vreme reklamacije, a jos ni ne zele da omoguce da iskoristis ono sto placas.

Za vreme koje koje smo proveli u poslovnici jos je jedan korisnik dosao da reklamira aparat koji mu je neposredno pre toga vracen sa reklamacije. Naime njemu je vracen sa reklamacije polovan telefon koji pritom nije njegov, a nije ni potpuno ispravan jer mu nerade prednji dugmici.

Inace telefon o kome je pisano koristi moja sestricina, a paket se vodi na moju sestru koja je korisnik Telenor usluga preko 15 godina, ima na svoje ime dve pretplate koje redovno placa preko 3000 dinara mesecno.

Toliko o Telenoru, reklamacijama, brizi okorisniku i postovanju vernosti.
 
Poslednja izmena:
Koji je telefon, ovlasceni servis?
Mislim da je na ovom forumu previse puta napisano da telefon nosite direktno u servis, a ne kod operatera...

Isteraj pricu do kraja sa inspekcijom.
Ja taj telefon ne bih preuzimao.
 
Pre nego sto sam i bacio pogled na onu temu pretpostavio sam da je neki model Alcatela u pitanju i da imas problema sa Mobis servisom. Ima na SK tema lik isto ima problem sa resavanjem reklamacije Alcatel 995, telefon nece da puni bateriju, tri puta kao popravljaju telefon( menjaju usb kabl koji je ispravan,proban na drugim punjacima) i tri puta telefon radi par dana pa opet sve ispocetka:) I tako dok neupucenim vlasniku ne istekne garancija. Tamo sam mu savetovao da trazi zamenu uredjaja,nikako popravku jer je telefon popravljan vise puta od istog kvara? Po novom zakonu bi trebalo da ima pravo da trazi iskljucivo zamenu u ovom slucaju ili gresim?
 
Nazad
Vrh Dno