copycat
Slavan
- Učlanjen(a)
- 01.02.2005
- Poruke
- 279
- Poena
- 319
O ovome sam vec pisao u ovoj temi http://forum.benchmark.rs/showthread.php?301823-Vodic-za-reklamacije-na-telefone-na-sta-da-obratite-paznju&p=4024521#post4024521
Telefon odnesen na reklamaciju u Telenor poslovnicu u TC Stadion zbog kvara na zadnjoj kameri. Poponjen reklamacioni list gde je naveden kvar i predlog za resenje reklamacije. Posto je telefon vracen par dana pre toga sa prethodne reklamacije trazena zamena umesto popravke.
Prilikom prijema reklamacije radnik u poslovnici je telefon detaljno ispipao i pregledao, proverio da li kamera radi. Popunio "Karton prijema na servis- Potvrda o prijemu reklamacije" gde nije naveo nikakva mehanicka ostecenja jer ih realno nije ni bilo posto telefon stoji stalno u silikonskoj futroli, a naveo je i predlog resenja reklamacije.
Posle tri dana stize SMS da reklamacija nije uvazena jer "navedeni kvar nije uocen" i da se aparat moze podici u poslovnici.
Kada smo otisli po telefon u poslovnicu sledi neprijatno iznenadjenje. Digitajzer iliti tacskrin je okrnjen sa strane (isti je zamenjen prilikom prethodne reklamacije) a u servisnoj listi je napisano da su maska telefona i tac izgrebani, a na masci postoje naprsline i gle cuda kamera radi. Posto telefon nije takav predat, nismo hteli u takvogm stanju ni da ga preuzmemo, nit je potpisam bilo kakav dokument o prijemu telefona sa reklamacije.
Sutradan je na predlog Trzisne inspekcije napisana i predata prijava. Kako je rok za resenje prijave Trzisnoj inspekciji do 60 dana, vratili smo se u poslovnicu po zamenski telefon kako bi mogao da se koristi paket za koji se placa pretplata. Tada su od strane zaposlenih u Telenor poslovnici pocele ucene. Trazili su da se telefon preuzme i ponovo preda na reklamaciju jer je vec razduzen!?! a da navodno bez toga nisu u mogucnosti da daju zamenski telefon na koriscenje.
I tako... Telefon su ostetili za vreme reklamacije, a jos ni ne zele da omoguce da iskoristis ono sto placas.
Za vreme koje koje smo proveli u poslovnici jos je jedan korisnik dosao da reklamira aparat koji mu je neposredno pre toga vracen sa reklamacije. Naime njemu je vracen sa reklamacije polovan telefon koji pritom nije njegov, a nije ni potpuno ispravan jer mu nerade prednji dugmici.
Inace telefon o kome je pisano koristi moja sestricina, a paket se vodi na moju sestru koja je korisnik Telenor usluga preko 15 godina, ima na svoje ime dve pretplate koje redovno placa preko 3000 dinara mesecno.
Toliko o Telenoru, reklamacijama, brizi okorisniku i postovanju vernosti.
Telefon odnesen na reklamaciju u Telenor poslovnicu u TC Stadion zbog kvara na zadnjoj kameri. Poponjen reklamacioni list gde je naveden kvar i predlog za resenje reklamacije. Posto je telefon vracen par dana pre toga sa prethodne reklamacije trazena zamena umesto popravke.
Prilikom prijema reklamacije radnik u poslovnici je telefon detaljno ispipao i pregledao, proverio da li kamera radi. Popunio "Karton prijema na servis- Potvrda o prijemu reklamacije" gde nije naveo nikakva mehanicka ostecenja jer ih realno nije ni bilo posto telefon stoji stalno u silikonskoj futroli, a naveo je i predlog resenja reklamacije.
Posle tri dana stize SMS da reklamacija nije uvazena jer "navedeni kvar nije uocen" i da se aparat moze podici u poslovnici.
Kada smo otisli po telefon u poslovnicu sledi neprijatno iznenadjenje. Digitajzer iliti tacskrin je okrnjen sa strane (isti je zamenjen prilikom prethodne reklamacije) a u servisnoj listi je napisano da su maska telefona i tac izgrebani, a na masci postoje naprsline i gle cuda kamera radi. Posto telefon nije takav predat, nismo hteli u takvogm stanju ni da ga preuzmemo, nit je potpisam bilo kakav dokument o prijemu telefona sa reklamacije.
Sutradan je na predlog Trzisne inspekcije napisana i predata prijava. Kako je rok za resenje prijave Trzisnoj inspekciji do 60 dana, vratili smo se u poslovnicu po zamenski telefon kako bi mogao da se koristi paket za koji se placa pretplata. Tada su od strane zaposlenih u Telenor poslovnici pocele ucene. Trazili su da se telefon preuzme i ponovo preda na reklamaciju jer je vec razduzen!?! a da navodno bez toga nisu u mogucnosti da daju zamenski telefon na koriscenje.
I tako... Telefon su ostetili za vreme reklamacije, a jos ni ne zele da omoguce da iskoristis ono sto placas.
Za vreme koje koje smo proveli u poslovnici jos je jedan korisnik dosao da reklamira aparat koji mu je neposredno pre toga vracen sa reklamacije. Naime njemu je vracen sa reklamacije polovan telefon koji pritom nije njegov, a nije ni potpuno ispravan jer mu nerade prednji dugmici.
Inace telefon o kome je pisano koristi moja sestricina, a paket se vodi na moju sestru koja je korisnik Telenor usluga preko 15 godina, ima na svoje ime dve pretplate koje redovno placa preko 3000 dinara mesecno.
Toliko o Telenoru, reklamacijama, brizi okorisniku i postovanju vernosti.
Poslednja izmena: