Šta je novo?

Telenor poslovnica

onua

Slavan
Učlanjen(a)
14.12.2007
Poruke
1,137
Poena
350
Postovani,

ovo je moj slucaj sa Telenor mrezom. U stranu to sto su skupi, to necu da pominjem, ali ovoliku NEPROFESIONALNOST I FAIL nisam ocekivao od Telenora.

06.10.2011. povecam paket na Prenesi 950 gde dobijam:

- 1000 minuta ka svim mrezama
- "10000000" sms poruka
- dodatnih 1200 minuta u Telenor mrezi nakon potrosenih ovih 1000 minuta.

Kupim Samsung Galaxy S II i ukapiram da moram da uplatim Telenor KLIK dodatak kako bi telefon funkcionisao normalno. Mail, MMS, Gtalk, bla bla bla

Aktiviram ja KLIK u subotu (15.10.) u 19h. Proverim stanje pre aktivacije, bez pretplate 250,00 dinara, sve je bio parking uplacen putem sms-a.

Nakon uspesnog aktiviranja KLIK opcije, dobijem poruku, link ka telenor sajtu, bla bla bla, proverim stanje. Kaze meni telenor da mi je ostalo jos 150MB u full brzini a nakon isteka tih 150MB i dalje imam net samo nesto sporiji protok. Kapiram ja, super. Za mail i talk i vise nego dovoljno.

Danas, totalno bezveze proverim stanje KAD ONO 1000,00 DINARA VISE.
Hm, proverim pozive, imam free minuta, SMS koliko hoces besplatnih, KLIK imam jos 90MB u FULL protoku. Sve imam free a pretplata raste.

Nazovem ja 9863, nisam ni znao da moram da cekam 20min?!?!?! Sreca pa sam bio kafu u to vreme inace bi slomio phone. Javi se meni ljubazan muski glas i kaze da on ne moze nista da vidi, moram u poslovnicu.

OK, odem ja malopre u poslovnicu, stoji lik i ja mu objasnim moj problem. Ovako je to bilo:

JA: Sta mi jede kredit? (objasnim situaciju)
ON: Sad cemo da vidimo...
ON: Nazalost, ja ne mogu da vidim nista veliko, moracete da dodjete ujutru da pricate sa sefom.
JA: Ali mene samo zanima sta se na mom broju desava? Imam sve besplatno a nesto mi jede kredit.
ON: Aaaaaaaa, pa vi imate oko 50MB skinuto sa NET-a, u tome je problem.
JA: Ne, imam uplacen Telenor KLIK dodatak...
ON: Ja ga ne vidim u sistemu
JA: Ali gospodine, imam aktivacionu poruku, poruku dobrodoslice, stanje za klik, kako mislite nije aktiviran?
ON: Ne vidim ga. Mozete imati sta god hocete, kod nas nije aktivan!
JA: Cekajte, da li je ovo vasa poruka (pokazem telefon sa porukama od 9863)
ON: Jeste, mislim valjda jeste, ne znam.
JA: Kako mislite ne znate? Ne razumem, ima jos jedan operater sa 9863 porukama u Srbiji?
ON: Ne znam.
JA: Pa covece, ajde klikni na detalje ili tako nesto tu na tom racunaru pa da vidimo.
ON: Ali to je ugrozavanje vase privatnosti. Ne smem ja to.
JA: Daj da ti potpisem sta treba, ja ZELIM da mi ugrozis privatnost!
ON: To cete morati sa sefom ujutru. Ja ne mogu da vam pomognem.
JA: Cekaj, ako sam dobro shvatio, u tom TVOM sistemu ti ne vidis KLIK a u ovom MOM sistemu se vidi?
ON: Pa tako nekako...
JA: I sta sada?
ON: Najbolje da vi dodjete ujutru pa cete sa sefom to raspraviti...
JA: Hvala, vrlo ste ljubazni...

... izadjem i prekrstim se. DA LI JE MOGUCE BRE?!
 
Sutra ce se pro****vati kako nisi resetovao telefon po ukljucenju klika...

Ja nemam volje da napisem kakve gluposti sam slusao od hotline podrske do babasera u poslovnicama.
 
Verovatno se nešto zaglupelo, pa ti tarifira kao da nisi aktivirao Klik paket. Dešavalo se. Nemoj uopšte da se cimaš do poslovnice. Pošalji im mail i kaži da imaš taj problem. Ne mora mail, može i preko portala. Zapravo, verujem da će to sve biti OK kada ti stigne račun.
 
Radnik u poslovnici je sve uradio po propisu i nemaš razloga da budeš kivan na njega. Ne može tek tako svako da ima real time uvid u korisnikov saobraćaj. A poruku sa broja 9863 može da ti pošalje bilo ko, tako da ti to nije nikakav dokaz.

Međutim, pošto ti je na stanju uredno tarifirana aktivacija klika nemaš razloga za paniku, pogotovo pre nego ti stigne račun. Taj uvid u stanje preko USSD kodova je samo informativnog karaktera. Validno je samo ono što ti piše na mesečnom računu.

Tako da ili će ti biti naplaćena samo aktivacija klika, ili će ti biti naplaćeno više od toga a u oba slučaja nemas razloga za brigu.
 
Ko je rekao da sam kivan na radnika? Da sam kivan sigurno ne bih rekao hvala kada sam izlazio iz poslovnice :) I radnik i sef si mi poznanici i za njih sve reci hvale. Oni ljudi samo citaju sta pise na monitoru. Kivan sam na Telenor, ako neko moze i ima fin. sredstava da unapredi korisnicki servis to su oni, ali ne, oni dozvoljavaju sebi ovakve stvari :-(
 
Nazad
Vrh Dno