Šta je novo?

Telenor: poklon, ili nepristojna ponuda?

kibicer

Čuven
Učlanjen(a)
23.05.2004
Poruke
6,097
Poena
885
Prethodio je poziv:
"Vi ste naš verni pretplatnik, bla, bla... Spremili smo Vam Novogodišnji poklon... Da, možemo Vam poslati ponudu mailom"

Prosečan mesečni račun u 2007. je oko 7k dinara.
Ponudu smatram nepristojnom. Šta vi kažete?

ANEKS I PRETPLATNIČKOG UGOVORA O KORIŠĆENJU
USLUGA GSM MREŽE JAVNIH MOBILNIH TELEKOMUNIKACIJA
TELENOR d.o.o. broj: 1.110xxxxxx

Zaključen između ugovornih strana:
1.TELENOR d.o.o., Beograd, ul. Omladinskih brigada br. 90 (u daljem tekstu: TELENOR)
i
2. ........................... (u daljem tekstu: Pretplatnik)
Adresa pretplatnika: ................................
JMBG: ................................
Tarifni paket: Prenesi 250

Član 1.
Ugovorne strane saglasno konstatuju da se nalaze u ugovornom odnosu i da je pretplatnik korisnik usluga GSM mreže javnih mobilnih telekomunikacija Telenor d.o.o, po ugovoru zavedenom kod Telenora d.o.o. pod brojem 1.110xxxxx.
Član 2.
Ovim aneksom I Pretplatničkog ugovora se vrši izmena ugovorene obaveze i to na sledeći način:
- pretplatnik je saglasan sa ugovornom obavezom da pretplatnički odnos traje najmanje 24 (dvadesetčetiri) meseca od dana zaključenja ovog aneksa , kao i da u slučaju raskida ugovora pre isteka ugovorenog perioda Telenoru isplati preostali iznos pretplata (minimalne potrošnje) od dana raskida ugovora pa do dana isteka minimalnog trajanja ugovorenog perioda;
- Ukoliko pretplatnik uredno izmiruje svoje mesečne račune, nakon ostvarene mesečne ugovorne obaveze (minimalne potrošnje) u okviru ugovorenog tarifnog paketa Prenesi 250, stiče pravo na besplatno korišćenje svih servisa ( osim roaminga i MMS-a) u vrednosti od 300 dinara mesečno, za sve vreme trajanja ugovorne obaveze od 24 meseca. U slučaju promene tarifnog paketa, za vreme trajanja ugovorne obaveze, vrednost promocije se menja u zavisnosti od novoizabranog tarifnog paketa.
Član 3.
Ovaj aneks I Ugovora stupa na snagu danom aktiviranja servisa.
Član 4.
Ugovorne strane saglasno konstatuju da se sva prava i obaveze iz pretplatničkog odnosa koji nisu izmenjeni ovim aneksom i dalje regulišu pretplatničkim ugovorom iz člana 1, kao i Opštim i Posebnim uslovima Ugovora o pretplatničkom odnosu i korišćenju usluga GSM mreže javnih mobilnih telekomunikacija TELENOR d.o.o. .
Član 5.
Ovaj aneks je sačinjen u 2 (dva) istovetna primerka od kojih TELENOR zadržava 1 (jedan) i Pretplatnik 1 (jedan) primerak.

Beograd 25.12.2007. god.

Za TELENOR PRETPLATNIK

Šifra prodavca:
................
Ime i prezime prodavca:
..............
 
Poslednja izmena:
Nakon sto sam procitao ne bih rekao da je nepristojna, ali nije narocito povoljna jer kada sve izracunas obavezes se na 2 godine zarad moguceg popusta od oko 7200 dinara za te 2 godine. Mogli su oni to i bolje.
 
chuo sam da su nekom liku na mtsu nudli blackberry telefon za neke manje pare kao vernom korisniku
 
Prosecan mesecni racun je 7k? Sto ne ode na veci paket?

Imas izbor - a da se nisu pretrgli - i nisu. Da su namazani - jesu. Siguran sam da nisu ovo slali svim korisnicima sa Prenesi 250 paketom :) . Mislim da je dobra ideja da trazis i telefon pride, npr. neki HTC . :) Naravno - kuca uvek dobija pa je mala verovatnoca da ce se isprsiti ali ja isto ne bih prihvatio ovakvu ponudu sa 7k racunom.

Mada imam srece da sam upoznat sa jednim slucajem kada je jedan osrednji biznis korisnik sa oko 20-ak brojeva dobio nekoliko gprs modema po bagatelnim cenama kod Telenora zato sto je 'dobar' potrosac. Dakle dobio ih je za 1000din/kom. Rec je o GC86 modemima.
 
Poslednja izmena:
Ne idem na veći - jer i ovako imam prenesenih jedno 150 minuta. Računi su tako visoki prvenstveno zbog rominga (najmanji bio 2.5k, najveći blizu 14k). A to ni jedan paket ne uključuje.

Zašto je ponuda nepristojna?
Zato što, ako računi ostanu na ovom nivou (a mogu samo da porastu!), Telenor mi, faktički, nudi jedan mesečni račun džabe na 2 godine - dakle, oko 4% popusta.
A zauzvrat traži ugovornu obavezu od 2 godine.
I još me ograničava u načinu korišćenja tog popusta...

Ah, da. HTC imam :)

P.S. poklon bi zaista bio da su mi ponudili:
"Vidimo da imate GPRS-a u Telenor mreži u rasponu 2-6MB mesečno. Od danas, imate 5MB, u Telenor mreži, mesečno, za dž, sve dok ste na ovom ili većem paketu. Bez da se na bilo šta dodatno obavezujete"
A to je samo 200din + PDV...
 
Poslednja izmena:
Ostane ti 150min? A kako ja tumacim njihovu 'ponudu' oni ti nude da tek nakon utrosenih ugovorenih usluga dobijes jos 300din za koriscenje - sto znaci - nikad neces ni ostvariti taj popust. :) Ekstra!

Trebali su da preformulisu ponudu:
Ajte Vi da potpisete ugovor na 2 godine jer Vas lepo deremo a mi Vama dajemo nesto sto Vi ne mozete da iskoristite. Nadamo se da razumete - profit je profit, mi se moramo osigurati da cemo nastaviti da Vas muzemo.
 
Nista, ali nista, sto nasi operateri mogu da ponude, nije vredno vezivanja na 2 godine.
Ja sam se opekao jednom, i to mi je sasvim dovoljno :D
 
Ako mozes da dobijes dobar i cist telefon za pola cene + da uzmes paket u skladu sa svojim potrebama - sta fali? :) E sad, to sto se ljudi popale pa zbog telefona za dinar uzmu paket od 50e koji im savrseno nije potreban...to je vec njihov problem.

Inace sto se konkretnog primera tice slazem se da je ponuda nepristojna. Zbog takvih "beneficija" ne bih se ni u ludilu vezivao dve godine. :)
 
Ako mozes da dobijes dobar i cist telefon za pola cene + da uzmes paket u skladu sa svojim potrebama - sta fali?
-> Fali sto je obicno nemoguce naci takvu kombinaciju :)
 
pa nije da nije...
za Mix1000 kod MTSa bila je Nokia 6120 za 5000din+PDV... i to je telefon 3,5x jeftinji nego u radnji
 
Jedno je cenovnik - ponuda nekome ko nije korisnik.
Da ponovim: sami su me pozvali, da mi kao svojem vernom korisniku, ponude novogodišnji poklon. Imajte u vidu da znaju koje aparate koristimo svi mi, znaju koliki su nam računi, znaju da li telefon koristimo za posao ili ne. Iz te perspektive, ponudu smatram nepristojnom jer žele da se obavežem, zauzvrat mi nudeći - gotovo ništa.
Nema potrebe da me obavezuju ugovorom - dovoljno je da se postaraju da ne bude boljih provajdera.
 
-> Fali sto je obicno nemoguce naci takvu kombinaciju :)

Sad malo u offtopic...

Tesko jeste ali nije nemoguce. :) Naravno sve zavisi i iz kog ugla gledas. Sto se mene licno tice planiram da uzmem N73-ku kod VIP-a uz postpaid 325 i ta akcija bi me izasla 16500 din. Takav telefon u Roamingu kosta 36500 din (verujem da poput MTS-a i VIP-ovci upravo tamo nabavljaju). Ako tako gledas dobijas u pola cene. Za iste pare imas u radnji (16500 din) ali nije u pitanju isti telefon vec neko bazdareno cudo skidano sa ko zna koje mreze (daj boze da nema arapska slova na tastaturi :d). Cak i kada bih razmatrao drugu opciju meni licno se vise isplati da uzmem cist telefon za iste pare uz dvogodisnju obavezu za paket koji inace koristim. :)
 
Ponuda očigledno nije "tailor made" za tebe ... to se vidi iz aviona ...

Iz drugačije perspektive, moglo bi da se kaže i ovako: Na tarifni paket sa pretplatom od 1000 RSD mesečno dodajemo Vam, kao vernom korisniku bonus od 300 RSD mesečno (pa onda veeelikim fontom - 30%) i tako u naredne dve godine ...

Tako kada se predstavi (a tako su verovatno pokušali da ga predstave) deluje vrlo interesantno, naravno, ako te ne sprečavaju da u naredne dve godine radiš šta hoćeš i menjaš paket i uzimaš telefon i štatijaznam ...

E, sad ... to što ponuda nije "tailor made" za tebe, mislim da je to propust. Da su poslali svima, uz mesečni račun, ili tako nešto, SVIMA ... pa onda da OK - nekome odgovara, nekome ne odgovara ... ali ako su te već ZVALI, onda valjda iza toga stoji neka analiza konkretnog slučaja ...

Ili ne? :D

No, nezavisno od svega, primetio sam da je Telenor za sada jedini koji radi tako nešto ... bilo je priče ranije, negde letos, da su poklanjali "najvernijim" korisnicima N95ice, šakom i kapom. Sad ne nude više samo telefone, nude i ove poklone ... jel' dobio neko nešto slično od MT:S-a? Za VIP i ne pitam, oni nemaju "stare, verne korisnike".
 
Ajde i tako da postavimo, ali vidi:
Recimo da imam 0 roaming saobraćaja. Vide da svaki put imam prenešene minute, koji se, štaviše nagomilavaju (sad proverih - u decembar sam uneo 203:58 min, i 172SMS).
Takođe, svakog meseca plaćam dopunu na jedan te isti prepaid broj, u iznosu od 200-300din. Bude i parkinga, za max 120 din.

Ponuđenih 300 din ne bih mogao da koristim na dopune pre paidu, kao ni za parking. A kako da ih iskoristim?

Pazi ovo: iz ponuđenog aneksa, sasvim je jasno da, ako samo jedan mesec zakasnim bar jedan dan sa plaćanjem računa, mogu da mi uskrate "poklon". A obaveza s' moje strane ostaje.

Ovo je moje prvo ozbiljno negativno iskustvo sa Telenorom. I to od službe za brigu o korisnicima :D
 
Dobio moj drug Nokiu 6120 jer je bio medju najvecim prepaid potrosacima.

Sto se tice MTS-a znam da su ranije delili poklone biznis korisnicima i to prilicno solidne a doduse uvek su i imali odvojenu sluzbu sa rad njima i dosta su se cimali oko njih
 
Nazad
Vrh Dno