Koristim paket prenesi + 500MB, u kojem je 150 min, 500 sms i 500 MB. Potpisao sam ugovor na 2 god u januaru ove god. Poruka i MB mi uvek dosta ostane i prenese se u sledeci mesec ali zato sa minutima uvek kuburim, pa se uvek na kraju meseca malo stiskam da ostanem u granicama paketa ili bar da ne prekoracim mnogo. Posto sam danas istrosio besplatne minute a kada se oni potrose, ostaje vam 500 min u telenor mrezi (meni ostalo 497), zovnem ja njihov call centar, javi se neki Mihailo. Pitam ga sta mi je najbolja opcija da bih mogao jos da razgovaram jer mi tih 150min ipak nije dovoljno, da li neki dodatak za minute, kaze ostalo mi je jos 240 din od vaucera (vaucer 1000 din koji se dobija kada potpisete ugovor), pa mogu da to iskoristim da dodam jos 1000 min, ta usluga kosta 290 din, i naravno, svaki sledeci mesec ce mi se na racun za tu uslugu dodavati jos 290 din. Ok, rekoh, super, odgovara mi. Medjutim u toku dana primetim ja u izvestaju da mi se zaduzenje povecava. Zovnem ja call centar, javi se neka devojka i objasni mi da ta usluga vazi samo za Telenor mrezu! A to mi onaj d.ebil danas nije rekao. Pa zar je moguce da on to nije znao, i da mi je ukljucio uslugu za koju je mogao da vidi da imam jos 497 min u telenor mrezi a 10 dana do kraja meseca i on mi na to dodaje jos 1000 min u telenor mrezi? I rekao sam ovoj devojci da mi to iskljuci. Sad moram da pisem zalbu da mi se to ne obracuna u racunu.
I sad kad se setim da su mi pre neku godinu, za rodjendan poslali cestitku u kojoj su napisali da ce taj dan razgovori u telenor mrezi biti besplatni, a nisu bili, a ja koristio fon mnogo vise od uobicajenog, pa su poslali poruku da je doslo do greske pa nije bilo besplatno. Pa kad sam sad u januaru potpisao ugovor na 2 god, prethodno sam imao paket prenesi 150 koji je istekao jedno godinu dana pre toga ali se nisam odjavio sa njega, tj nastavio sam da ga koristim i placam, i kada sam ovaj potpisao, nisu mi rekli da sve sta se prethodno prenelo, sve se brise! Pa sam se posle pola sata vrlo neprijatno iznenadio da je sve prethodno nestalo, ali eto, to su zaboravili da kazu. Stvarno se ponekad pitam zar je moguce da zaposljavaju tako neuki personal, ili im je to poslovna politika, pa ako prodje - prodje. Fail za telenor.
I sad kad se setim da su mi pre neku godinu, za rodjendan poslali cestitku u kojoj su napisali da ce taj dan razgovori u telenor mrezi biti besplatni, a nisu bili, a ja koristio fon mnogo vise od uobicajenog, pa su poslali poruku da je doslo do greske pa nije bilo besplatno. Pa kad sam sad u januaru potpisao ugovor na 2 god, prethodno sam imao paket prenesi 150 koji je istekao jedno godinu dana pre toga ali se nisam odjavio sa njega, tj nastavio sam da ga koristim i placam, i kada sam ovaj potpisao, nisu mi rekli da sve sta se prethodno prenelo, sve se brise! Pa sam se posle pola sata vrlo neprijatno iznenadio da je sve prethodno nestalo, ali eto, to su zaboravili da kazu. Stvarno se ponekad pitam zar je moguce da zaposljavaju tako neuki personal, ili im je to poslovna politika, pa ako prodje - prodje. Fail za telenor.
Poslednja izmena: