Šta je novo?

Telenor pogresan info call centra

bangie

Slavan
Učlanjen(a)
07.10.2006
Poruke
141
Poena
319
Koristim paket prenesi + 500MB, u kojem je 150 min, 500 sms i 500 MB. Potpisao sam ugovor na 2 god u januaru ove god. Poruka i MB mi uvek dosta ostane i prenese se u sledeci mesec ali zato sa minutima uvek kuburim, pa se uvek na kraju meseca malo stiskam da ostanem u granicama paketa ili bar da ne prekoracim mnogo. Posto sam danas istrosio besplatne minute a kada se oni potrose, ostaje vam 500 min u telenor mrezi (meni ostalo 497), zovnem ja njihov call centar, javi se neki Mihailo. Pitam ga sta mi je najbolja opcija da bih mogao jos da razgovaram jer mi tih 150min ipak nije dovoljno, da li neki dodatak za minute, kaze ostalo mi je jos 240 din od vaucera (vaucer 1000 din koji se dobija kada potpisete ugovor), pa mogu da to iskoristim da dodam jos 1000 min, ta usluga kosta 290 din, i naravno, svaki sledeci mesec ce mi se na racun za tu uslugu dodavati jos 290 din. Ok, rekoh, super, odgovara mi. Medjutim u toku dana primetim ja u izvestaju da mi se zaduzenje povecava. Zovnem ja call centar, javi se neka devojka i objasni mi da ta usluga vazi samo za Telenor mrezu! A to mi onaj d.ebil danas nije rekao. Pa zar je moguce da on to nije znao, i da mi je ukljucio uslugu za koju je mogao da vidi da imam jos 497 min u telenor mrezi a 10 dana do kraja meseca i on mi na to dodaje jos 1000 min u telenor mrezi? I rekao sam ovoj devojci da mi to iskljuci. Sad moram da pisem zalbu da mi se to ne obracuna u racunu.
I sad kad se setim da su mi pre neku godinu, za rodjendan poslali cestitku u kojoj su napisali da ce taj dan razgovori u telenor mrezi biti besplatni, a nisu bili, a ja koristio fon mnogo vise od uobicajenog, pa su poslali poruku da je doslo do greske pa nije bilo besplatno. Pa kad sam sad u januaru potpisao ugovor na 2 god, prethodno sam imao paket prenesi 150 koji je istekao jedno godinu dana pre toga ali se nisam odjavio sa njega, tj nastavio sam da ga koristim i placam, i kada sam ovaj potpisao, nisu mi rekli da sve sta se prethodno prenelo, sve se brise! Pa sam se posle pola sata vrlo neprijatno iznenadio da je sve prethodno nestalo, ali eto, to su zaboravili da kazu. Stvarno se ponekad pitam zar je moguce da zaposljavaju tako neuki personal, ili im je to poslovna politika, pa ako prodje - prodje. Fail za telenor.
 
Poslednja izmena:
Nisam siguran da je u pitanju neukost osoblja,pre ce biti da je zavlačenje potrošača poslovna politika firme, ali ni drugi nisu bolji sto je u celoj priči najstrašnije.
 
e, al strasno je sto uvek mora da bude KIKSA NEKOG...
npr, ja kad sam na tarifnom paketu prenesi400 dodao SMS, imao sam 1000sms-ova i trosio sam od tih hiljadu 200-300... i onda sam ukapirao da mi je bolje da trosim vise minuta, pa da ustedim malo na SMS-ovima, jer je dodatak tih 1000sms-ova je 300din,sto i nije malo (jer imam i parking placanja i inostrane sms-ove i onda mi racun dodje do 2500din)

I resim ja da 15.marta to ugasim, i odem u telenor radnju i da na licu mesta "zagasim" i kaze mi zena ovako: "ne moras sad gasiti, jer ce ti se izbrisati tih 1000poruka, a svakako je vec 300dinara dodato na mesecni racun, iskoristi i ovaj mesec, DODJI POSLEDNJI DAN U MESECU i tad ugasi kad iskoristis nesto od tih 1000poruka"
i dodjem ja 31.marta u 2pm,(cetvrtak) i kaze zena: "jao, ne mogu da vam ugasim sad, vec je krenuo obracunski interval za april..." reko... KAKO? pa poslednji dan, tako su mi rekli...
Ona: "pa da,ali do podneva poslednjeg dana u mesecu, sve posle 12sati vec krece nov mesec"... Ja: "i sta sad?opet ste mi nabacili 300dinara?" Ona:"pa da, sledeci put dodjite ili poslednji dan malo ranije ili dan-dva pre"

:/
pa mislim ***...
 
Samo da kazem da mi je reklamacija uspesno resena, naime prekjuce sam poslao mail Telenoru u kojem sam opisao sta se desilo, i juce mi je stigao odgovor, vratili su mi na vaucer 290 din. Tako da su makar to ispravili.
 
Zvao prekjuče da pitam da ugasim dodatak Klik za internet, i reče mi devojka iz kol-centra da je najbolje da nazovem poslednjeg dana u mesecu i ukinem taj dodatak da bih iskoristio sve megabajte za ovaj mesec.

Ja rekoh ok, i danas pre podne probah prvo preko *111#, ali mi nije bilo dozvoljeno otkazivanje servisa. Nazovem oko 14h kol-centar, i kaže mi devojka da je "verovatno krenuo obračunski period za novi mesec, pa ne može da se otkaže sad pretplata na klik dodatak".

Da li mi se vide magareće uši????
 
Salji zalbu na [email protected], napisi sta se desilo, kada si zvao call centar, sta su ti rekli, i trazi da ti se taj dodatak iskljuci, da ti ga ne obracunaju u sledecem mesecu, jer su ti dali pogresnu informaciju. I posalji im u mailu fotokopiju licne karte, odnosno slikaj je sa digitalcem/fonom, i posalji kao attachment. Tako sam ja uradio.
 
Cudi me, ja izmedju ostalih koristim i njihov net, i prilicno sam neuk po pitanju tih podesavanja. Cimao sam ih bas dosta, i do sada sam nailazio na extra prijem. Imali su strpljenja... u mom slucaju to je najvaznije :))) A info koji sam dobijao od njih bio je na mestu i tacan, koristio sam MTS/ov koji me je prilicno kostao, a vrhunac je bio kada su mi naplatili neki roming, kada sam pozvao njihov call centar rekli su mi da u romingu nemaju GPRS, ok rekoh ako nemate onda nista da i neplacam, jer nema smisla da mi naplacujete nesto cega nema... uputise me na reklamacije, Tako da u poredjenju sa tim, Norvezani u pokusaju imaju uslugu za medalju. Opet kazem barem u mom slucaju, bili su ljubazni, STRPLJIVI :>)) i strucni
 
Nazad
Vrh Dno