Šta je novo?

Yettel Hipernet

Ja bih rekao da sam se gadno zeznuo sa njihovim internetom! U online igrama ping divlja... Nekako mi sve secka. Mozda se tipujem. Videćemo.
Imam 14 dana da se predomislim.
U ugovoru piše da u slucaju raskida plaća se instalacija 10-11k.
Da li je to tačno?
 
To im je glavni argument za ubedjivanje :)
 
Ja bih rekao da sam se gadno zeznuo sa njihovim internetom! U online igrama ping divlja... Nekako mi sve secka. Mozda se tipujem. Videćemo.
Imam 14 dana da se predomislim.
U ugovoru piše da u slucaju raskida plaća se instalacija 10-11k.
Da li je to tačno?
Mislim da se prilikom instalacije potpisuje potvrda za besplatan raskid unutar prvih 14 dana od dana startovanja usluge ako se ponuda prethodno dogovorila na daljinu ( preko kol centra ili ako se ponuda poručila preko sajta ).
 
Ma to se ne potpisuje, na to ih primorava Zakon. To je zavlačenje, kako god da si poručio uslugu, Ugovor je svakako zaključen van poslovnih prostorija...
Konfuzno je to sve malo.
Ugovor predvidja naplatu instalacionih radova u slučaju raskida, ali se spominje i Radni nalog za instalacione radove koje potpisuje korisnik, ja npr. takav papir nisam potpisao. Doduše, nije ni bilo instalacionih radova, osim prikjučenja 3 uredjaja i 3 kabla na postojeću instalaciju koju je radio MTS pre 2 godine.
Ugovor ne spominje naplatu instalacionih radova u slučaju odustajanja u roku od 14 dana.
Ali dalje, u obaveštenju o pravu na odustanak od ugovora spominje se plaćanje ove naknade, istina, obaveštenje nije sastavni deo ugovora, pa mislim da je to napisano u cilju zastrašivanja i odvraćanja nezadovoljnih korisnika...
Mutno, da mutnije ne može, ali proći će i tih 23 meseca, Yettel nikad više u životu! Na kraju, završiće i oni kao MTS podružnica :D
 
Nije tacno, mozes da raskines ugovor bez penala... Ne potpisuje se nikakva potvrda...
 
Nikakvih instalacionih radova nije bilo. Prikopcali su samo njihove uredjaje na kablove koje je Mts postavio. Sve je bilo razvuceno.
Cak mi nisu instalirali drugi stb na stari crt tv :) Nisu imali odgovarajuće kablove. Imaju samo Hdmi kabal.
Dao sam im moje kablove ali nisu pustili drugi tv u rad. Mozda njihov stb ne podrzava stare televizore. Nemam pojma.
 
Posto si vec imao razvucenu optiku onda ne mogu da ti naplate montazu i uvodjenje optike u stan.
 
Ja bih rekao da sam se gadno zeznuo sa njihovim internetom! U online igrama ping divlja... Nekako mi sve secka. Mozda se tipujem. Videćemo.
Imam 14 dana da se predomislim.
U ugovoru piše da u slucaju raskida plaća se instalacija 10-11k.
Da li je to tačno?
Da li ping varira samo u igrama ili sa svim servisima ?
Ukoliko sa svim, da li možeš da uradiš jedan kontinual ping test od recimo 1 min čisto da se vidi kakv je ping kada ne koristiš net ?
Razmišljam da ovih dana uzmem njhov net pa da vidim da li da se cimam sa njima ili da idem direktno u MTS.
 
Da li ping varira samo u igrama ili sa svim servisima ?
Ukoliko sa svim, da li možeš da uradiš jedan kontinual ping test od recimo 1 min čisto da se vidi kakv je ping kada ne koristiš net ?
Razmišljam da ovih dana uzmem njhov net pa da vidim da li da se cimam sa njima ili da idem direktno u MTS.
Danas bas gledao ping world of tanks igre. Ide od 20 do 110...prosek 60....u guzvi sam nekoj pa nisam mogao da igram duže. Odigrao 2 partije za 15ak min.
Surf radi kao ok. Torenti i ne bas.
Moj ti je savet da ides na Mts a ti kako hoćeš.
 
Torrenti rade ok kada se uzme njihova javna adresa, jeste placa se ali bar radi. Ko imam broj kod njih njemu ide dupla brzina mesto 150/75 ide 300/150. Na mts-u ce mu odmah utrape fiksni telefon, ako mu ne treba onda je hipernet sa javnom adresom bolja opcija.
 
U sva 3 ISP threada vidim ljudi se bune sto mts dodaje fiksni broj u paket
Ali ne vidim zasto je to problem jer
1. box2 paket sa fiksnim je jeftiniji/ima bolje pogodnosti nego samo internet paket
2. mozes da ne koristis fiksni broj tako sto nikada u port rutera ne ubodes telefonski kabl.

Koji je problem imati fiksni broj telefona ako ne kosta dodatno i ako ga ne koristis ?
Ako nekome treba javna IP adresa i/ili nema vec mobilni paket kod yettela od 1500+dinara, mts ispadne bolja opcija
 
Poslednja izmena:
Zato sto je fiksni telefon anticko dj*bre koje je nekada imalo primarnu funkciju u komunikaciji, danas kada su mobilni telefoni vise nego zastupljeni ne vidim svrhu uslovljavanja korisnika optickog interneta da mora da ima fiksni za pruzanje usluge.

Onaj ko je jos uvek na adsl-u ili vdsl-u pa ok mora da se ima fiksni zbog interneta. Ali nece mts da se odrekne dodatnog profita koji im fiksni pravi.
 
Ajde da si rekao da SBB uslovljava sve pakete da moraju da imaju TV, i to dodatno naplacuje, tada je to tacno.
Ali koji je taj dodatan profit od fiksnog na MTS box paketima ? Ako je BOX2 sa fiksnim jeftiniji od samo internet paketa ?
Jedino ako ga koristis i zoves brojeve koji nisu u zoni gde daju 150 minuta, onda bi to dodatno naplatili.
Veoma mali % hipernet korisnika ima i njihov fiksni broj, tako da jesi u pravu da je arhaicna stvar koja ne bi trebalo biti obavezna, tu se slazemo.
Ali da se mts ne uzme u razmatranje pri gledanju cena/kvaliteta usluge cisto zato sto ti daju fiksni broj nema smisla.
 
Poslednja izmena:
Iris GO ne radi (odmah cim se aplikacija pokrene, kaze da treba da se koristi u mts mrezi i izadje).
Ako neko uspe da mod-uje Iris GO tako da proradi i na hipernetu neka me kontaktira na pp.
Imam drugara koji ima aktivan BOX4 nalog, a koji baš nikada ne koristi TV uslugu tako da bih svakako dobio njegove kredencijale.
 
Ajde da si rekao da SBB uslovljava sve pakete da moraju da imaju TV, i to dodatno naplacuje, tada je to tacno.
Ali koji je taj dodatan profit od fiksnog na MTS box paketima ? Ako je BOX2 sa fiksnim jeftiniji od samo internet paketa ?
Jedino ako ga koristis i zoves brojeve koji nisu u zoni gde daju 150 minuta, onda bi to dodatno naplatili.
Veoma mali % hipernet korisnika ima i njihov fiksni broj, tako da jesi u pravu da je arhaicna stvar koja ne bi trebalo biti obavezna, tu se slazemo.
Ali da se mts ne uzme u razmatranje pri gledanju cena/kvaliteta usluge cisto zato sto ti daju fiksni broj nema smisla.
Mislim da pitanju treba pristupiti s druge strane: zašto Telekom ima potrebu da nudi uslugu koja se ne koristi i prevaziđena je a još i da uzimanjem te usluge da korisniku bolju ponudu za veći paket usluga? Pošto je jasno da interes nije povećan saobraćaj, može se svesti isključivo na pumpanje fiktivnog broja fiksnih priključaka, čime se kompanija predstavlja boljom nego što jeste, po principu "mnogo smo jaki, milioni fiksnih priključaka kod nas, neviđeno smo uspešni", kao i da se brojem korisnika povećava cena kompanije za eventualnu prodaju. Meni je promoterka MTS-a bez blama rekla da ne moram da aktiviram fiksni telefon i mogu da ga držim u plakaru. Zašto bih kupovao proizvod koji mi ne treba? Ako branimo MTS fiksni možemo po analogiji i SBB eon box: uzmite duo paket pa stavite EON box u plakar. Razlika je 600 din u odnosu na pretplatu za fiksni telefon (1400 vs. 800 din).
Takođe, Hipernet je tu situaciju dobro analizirao i hvala Bogu ne uslovljava svoje korisnike fiksnim telefonom niti nužnim paketom usluga, što je jedna od retkih komparativnih prednosti koje ima.
 
Nego ih gura iza NATa i uzima dodatni novac onom kome treba javna IP da bi iole imao otvorene portove tipa za kamere, toreente itd.
Mts je posteniji, po meni ne treba druze tebi fixni da ti moras da ga imas fizicki prikljucenog, nego prikljucak u centrali jer oni sve odredjuju upravo po tome.
Ti mozes da ga ne ustekas u ONT ako pricamo o optici, sta je tu problem?
Drugo, moze i to da urade za vas koji ste alergicni na fixni aparat, sutra kaze ne moras da imas uslugu fixnog telefona, nego prikljucak te kosta mesecno 650 din, i sta si time dobio?
U prvom slucaju bar mozes da iskoristis tih 650 din tako sto ces imati mogucnost da zoves(ukoliko taj neko zove sa fixnog a obicno su to starije osobe, ja licno fixni u ruci nisam drzao niti pozivao sa fixnog mozda i 20 god jer sve zavrsavam mobilnim) u drugom slucaju to neces moci a platices isto.
Jedino ako si mislio da ti uopste ne naplate te pare, e tu si se zeznuo to nece da moze, niko se ne odrice para ako moze da ti naplati za glupost, kao sto se ni Yettel nece odreci da ti svaki mesec kao mts uzima za IP da bi imao kompletnu uslugu dodatnih 500 din.
U cemu je razlika onda izmedju Yettela i Mtsa?U 150 dinara ako gledamo nepotreban namet ali ono sto zelim da ti objasnim je da ni Mts ni Yettel kao ni Sbb i ostali kablovski NECE da se odreknu nepotrebne zarade NIKADA. Kao sto znas, svi kablovski mogu tehnicki da ti daju kroz kab samo net ili net i fix, ali ne to ne mozes ako si fizicko lice moras da uzmes TV ali ja necu od vas tv vec od drugog provajdera od vas samo net hocu, e to ne moze.
Ali to nikom ne smeta, samo smeta fixni kod Mts.
Vidi, ako nekom ne treba fixni onda sam to ja, niti ga koristim niti mi na bilo koji nacin potreban ali ne kukam jer znam da su svi isti i Yettel i Sbb, Supernova itd, svi mogu da se odreknu zarade nepotrebne ali nece ali samo Mts napadaju jer je drzavna firma tako mi se cini.
 
A kako ste to ti i drugar zamislili da modovanjem aplikacije utičete na i promenite nešto što je blokirano na nivou servera? 😂

Možda, da drugar kupi "Deeper Connect Pico" i ubode ga u Yettel ruter, taj "Deeper Connect Pico" daje WiFi signal, onda nakačiš na taj WiFi signal Android TV... i onda TV nije na Yettelu, Deeper Connect Pico daje 5G WiFi, TV treba da podržava 5G WiFi.

 
Poslednja izmena:
Nego ih gura iza NATa i uzima dodatni novac onom kome treba javna IP da bi iole imao otvorene portove tipa za kamere, toreente itd.
Mts je posteniji, po meni ne treba druze tebi fixni da ti moras da ga imas fizicki prikljucenog, nego prikljucak u centrali jer oni sve odredjuju upravo po tome.
Ti mozes da ga ne ustekas u ONT ako pricamo o optici, sta je tu problem?
Drugo, moze i to da urade za vas koji ste alergicni na fixni aparat, sutra kaze ne moras da imas uslugu fixnog telefona, nego prikljucak te kosta mesecno 650 din, i sta si time dobio?
U prvom slucaju bar mozes da iskoristis tih 650 din tako sto ces imati mogucnost da zoves(ukoliko taj neko zove sa fixnog a obicno su to starije osobe, ja licno fixni u ruci nisam drzao niti pozivao sa fixnog mozda i 20 god jer sve zavrsavam mobilnim) u drugom slucaju to neces moci a platices isto.
Jedino ako si mislio da ti uopste ne naplate te pare, e tu si se zeznuo to nece da moze, niko se ne odrice para ako moze da ti naplati za glupost, kao sto se ni Yettel nece odreci da ti svaki mesec kao mts uzima za IP da bi imao kompletnu uslugu dodatnih 500 din.
U cemu je razlika onda izmedju Yettela i Mtsa?U 150 dinara ako gledamo nepotreban namet ali ono sto zelim da ti objasnim je da ni Mts ni Yettel kao ni Sbb i ostali kablovski NECE da se odreknu nepotrebne zarade NIKADA. Kao sto znas, svi kablovski mogu tehnicki da ti daju kroz kab samo net ili net i fix, ali ne to ne mozes ako si fizicko lice moras da uzmes TV ali ja necu od vas tv vec od drugog provajdera od vas samo net hocu, e to ne moze.
Ali to nikom ne smeta, samo smeta fixni kod Mts.
Vidi, ako nekom ne treba fixni onda sam to ja, niti ga koristim niti mi na bilo koji nacin potreban ali ne kukam jer znam da su svi isti i Yettel i Sbb, Supernova itd, svi mogu da se odreknu zarade nepotrebne ali nece ali samo Mts napadaju jer je drzavna firma tako mi se cini.
...ili umesto svih tih predloga "ne moraš ovo, ne moraš ono" prosto ne razmatram tu ponudu i uzmem paket koji odgovara mojim potrebama kod drugog provajdera. Nemam utisak da se samo MTS kritikuje, SBB tv uslovljavanje je takođe predmet kritike. Sve treba da bude predmet kritike kako bismo vršili pritisak kao korisnici, da se stvari rešavaju u našem interesu. Koliko je moguće, znam da smo limitirani željom provajdera da po svaku cenu zarade.
 
...ili umesto svih tih predloga "ne moraš ovo, ne moraš ono" prosto ne razmatram tu ponudu i uzmem paket koji odgovara mojim potrebama kod drugog provajdera. Nemam utisak da se samo MTS kritikuje, SBB tv uslovljavanje je takođe predmet kritike. Sve treba da bude predmet kritike kako bismo vršili pritisak kao korisnici, da se stvari rešavaju u našem interesu. Koliko je moguće, znam da smo limitirani željom provajdera da po svaku cenu zarade.

Efektiva: Yettel uslovljava raskid ugovora novim korisnicima plaćanjem 10.000rsd​


Operater mobilne telefonije Yettel ne dozvoljava novim korisnicima odustanak od ugovora od roku od 14 dana, već ga uslovljava plaćanjem priključne takse ili troška priključka u iznosu od 10.000 dinara, saznaje udruženje građana za zaštitu potrošača Efektiva.

Kako navode u Efektivi, u pitanju su korisnici koji su ugovor zaključili na daljinu, koju su dogvorili uslugu razgovor sa operaterom preko telefona, a zatim su opremu dobili poštom.

“Naplata ove takse je prema Zakonu o zaštiti potrošača ništavna. Radi se o nepravičnoj ugovornoj odredbi”, kaže za portal N1 Dejan Gavrilović, iz Efektive.

On navodi da kupac koji se zaključio ugovor na daljinu ima pravo na odsutajanje bez obrazloženja u roku od 14 dana zbog toga što nije bio u mogućnosti da se fizički uveri u kvalitet proizvoda ili usluge.

Gavrilović kaže da se sličan slučaj dogodio pre par godina, kada je kompanija Orion telekom zahtevala nadoknadu od 60.000 dinara za raskid ugovora. Tada je Ministarstvo trgovine i telekomunikacije donelo rešenje da je Orion učinio povredu kolektivnog interesa potrošača.

Kada je u pitanju raskid ugovora voljom potrošača posle 14 dana, Gavrilović objašnjava da su moguće dve opcije.

“Jedna je da se operateru plati ili razliku u dobijenom popustu do tog trenutka ili da plati preostale rate ugovora, u zavisnosti šta mu je povoljnije”, zaključuje Gavrilović.

 
torent stvarno "secka", sporiji je, i upload je nula, naravno sve zavisi od potreba - za mojih jedan-dva downloada nedeljno preko javnog sajta je skroz ok, pa neka se malo saceka, kod nas u Bačkoj svakako drugacije ide vreme 😂
 
.
torent stvarno "secka", sporiji je, i upload je nula, naravno sve zavisi od potreba - za mojih jedan-dva downloada nedeljno preko javnog sajta je skroz ok, pa neka se malo saceka, kod nas u Bačkoj svakako drugacije ide vreme 😂
Na sajtu rarbg2021.org hipernet radi max brzina sto download sto upload, ali kako su javni traker onda ti nije bitno da li ces uplodujes stogod ili neces.
 
ja ne mogu da gledam eon van mreze na Yettel Hipernetu.
tj. mogu, ali je negledljivo, sve secka , luduje, preskace...
Probao na eon boxu (kabl), yettel boxu (wifi) i kompu (kabl) i ne radi.
Probao na mobilnom, ne radi preko wifi, radi preko mobilne mreze.

Ruter restartovan, nista nije pomoglo

Nadam se samo da je nesto do rutera, da govnari nisu krenuli u neku akciju protiv SBB, posto je danas pola NS oblepljeno "imas pravo na raskid s SBB"
 
ja ne mogu da gledam eon van mreze na Yettel Hipernetu.
tj. mogu, ali je negledljivo, sve secka , luduje, preskace...
Probao na eon boxu (kabl), yettel boxu (wifi) i kompu (kabl) i ne radi.
Probao na mobilnom, ne radi preko wifi, radi preko mobilne mreze.

Ruter restartovan, nista nije pomoglo

Nadam se samo da je nesto do rutera, da govnari nisu krenuli u neku akciju protiv SBB, posto je danas pola NS oblepljeno "imas pravo na raskid s SBB"
Ako ti ista znaci tesla tv android, hipernet, sada probao eon app na tv-u i sve radi kao sto je i radilo savrseno.
 
ja ne mogu da gledam eon van mreze na Yettel Hipernetu.
tj. mogu, ali je negledljivo, sve secka , luduje, preskace...
Probao na eon boxu (kabl), yettel boxu (wifi) i kompu (kabl) i ne radi.
Probao na mobilnom, ne radi preko wifi, radi preko mobilne mreze.

Ruter restartovan, nista nije pomoglo

Nadam se samo da je nesto do rutera, da govnari nisu krenuli u neku akciju protiv SBB, posto je danas pola NS oblepljeno "imas pravo na raskid s SBB"
ne radi nista i zapalicu ga
eon smart tv i eon na web/u
pakao
ne znam ko koci sad
 
Nazad
Vrh Dno