Već puna dva dana (počinje treći) nemam pristup svojoj e-mail adresi valjda iz čiste obesti. Možete samo da zamislite probleme koje to izaziva. Kada su menjali servere tri meseca sam sve prebacivao na novu adresu i puno toga sam zaboravio, a sad mi je adresa ukinuta u trenutku.
Adresa je otvorena čim je Telekom počeo da nudi ADSL (ima sigurno 10 godina). Pre dve godine otac je aktivirao boks paket (e-mail adresa je uredno zadržana) i ubrzo potom umro, a stan je nasledila majka. Sada je trebalo keirati novi ugovor, pa je majka (od 72 godine!) išla na noge Telekomu da promene samo podatke. Umesto toga, službenica je nešto brljala, nije pomenula da će bilo šta biti ukinuto, majka je potpisala novi ugovor i istog trenutka ostali smo bez te stare adrese (uvedena je nova, na njeno puno ime i prezime)! Odmah sam zvao Telekom i tražio da vrate stari e-mail. Bez toga kao da nemam ni Internet. Beskonačna prebacivanja, na kraju po savetu tehničke podrške (koja MOŽE da nam vrati adresu, ali mora da ima nalog) majka ponovo odlazi u Telekom i podnosi poseban ZAHTEV da se e-mail vrati. Proverio, sve je evidentirano, napisali su da je hitno, ali evo već puna dva dana ne mogu da pristupim svojoj e-mail adresi, jer je Telekom drži kao taoca. Ne znaju ni sami zbog čega. Niko ništa ne javlja, u korisničkom servisu nemaju pojma da li iko išta radi po tom pitanju.
Posle su promenili i priču - da može da se dobije pristup na 1 dan (!), da može kao DODATNA adresa koja se doplaćuje svakog meseca (koliko je klikova potrebno da se postavi kao jedina?!), da ne pominjem arogantnog balavca u poslovnici koji je vrhunac svoje karijere dostigao kada je stao iza pulta i verovatno pravi selfi svakih pet minuta.
Dakle, postoji li neko normalan u tom Telekomu ko će konačno da mi vrati staru e-mail adresu? Vrlo je lako proveriti i dokazati da sam je od početka koristio samo ja.
Ili ostaje samo da novi ugovor proglasimo nevažećim i pređemo kod nekog drugog?
Sad moram i da radim refresh ovog prozora svakih par minuta, jer neću znati kad nekog postavi bilo kakav odgovor.
Adresa je otvorena čim je Telekom počeo da nudi ADSL (ima sigurno 10 godina). Pre dve godine otac je aktivirao boks paket (e-mail adresa je uredno zadržana) i ubrzo potom umro, a stan je nasledila majka. Sada je trebalo keirati novi ugovor, pa je majka (od 72 godine!) išla na noge Telekomu da promene samo podatke. Umesto toga, službenica je nešto brljala, nije pomenula da će bilo šta biti ukinuto, majka je potpisala novi ugovor i istog trenutka ostali smo bez te stare adrese (uvedena je nova, na njeno puno ime i prezime)! Odmah sam zvao Telekom i tražio da vrate stari e-mail. Bez toga kao da nemam ni Internet. Beskonačna prebacivanja, na kraju po savetu tehničke podrške (koja MOŽE da nam vrati adresu, ali mora da ima nalog) majka ponovo odlazi u Telekom i podnosi poseban ZAHTEV da se e-mail vrati. Proverio, sve je evidentirano, napisali su da je hitno, ali evo već puna dva dana ne mogu da pristupim svojoj e-mail adresi, jer je Telekom drži kao taoca. Ne znaju ni sami zbog čega. Niko ništa ne javlja, u korisničkom servisu nemaju pojma da li iko išta radi po tom pitanju.
Posle su promenili i priču - da može da se dobije pristup na 1 dan (!), da može kao DODATNA adresa koja se doplaćuje svakog meseca (koliko je klikova potrebno da se postavi kao jedina?!), da ne pominjem arogantnog balavca u poslovnici koji je vrhunac svoje karijere dostigao kada je stao iza pulta i verovatno pravi selfi svakih pet minuta.
Dakle, postoji li neko normalan u tom Telekomu ko će konačno da mi vrati staru e-mail adresu? Vrlo je lako proveriti i dokazati da sam je od početka koristio samo ja.
Ili ostaje samo da novi ugovor proglasimo nevažećim i pređemo kod nekog drugog?
Sad moram i da radim refresh ovog prozora svakih par minuta, jer neću znati kad nekog postavi bilo kakav odgovor.