Šta je novo?

Telekom - ukinut pristup mail adresi

canejr

Slavan
Učlanjen(a)
27.09.2005
Poruke
922
Poena
320
Već puna dva dana (počinje treći) nemam pristup svojoj e-mail adresi valjda iz čiste obesti. Možete samo da zamislite probleme koje to izaziva. Kada su menjali servere tri meseca sam sve prebacivao na novu adresu i puno toga sam zaboravio, a sad mi je adresa ukinuta u trenutku.

Adresa je otvorena čim je Telekom počeo da nudi ADSL (ima sigurno 10 godina). Pre dve godine otac je aktivirao boks paket (e-mail adresa je uredno zadržana) i ubrzo potom umro, a stan je nasledila majka. Sada je trebalo keirati novi ugovor, pa je majka (od 72 godine!) išla na noge Telekomu da promene samo podatke. Umesto toga, službenica je nešto brljala, nije pomenula da će bilo šta biti ukinuto, majka je potpisala novi ugovor i istog trenutka ostali smo bez te stare adrese (uvedena je nova, na njeno puno ime i prezime)! Odmah sam zvao Telekom i tražio da vrate stari e-mail. Bez toga kao da nemam ni Internet. Beskonačna prebacivanja, na kraju po savetu tehničke podrške (koja MOŽE da nam vrati adresu, ali mora da ima nalog) majka ponovo odlazi u Telekom i podnosi poseban ZAHTEV da se e-mail vrati. Proverio, sve je evidentirano, napisali su da je hitno, ali evo već puna dva dana ne mogu da pristupim svojoj e-mail adresi, jer je Telekom drži kao taoca. Ne znaju ni sami zbog čega. Niko ništa ne javlja, u korisničkom servisu nemaju pojma da li iko išta radi po tom pitanju.

Posle su promenili i priču - da može da se dobije pristup na 1 dan (!), da može kao DODATNA adresa koja se doplaćuje svakog meseca (koliko je klikova potrebno da se postavi kao jedina?!), da ne pominjem arogantnog balavca u poslovnici koji je vrhunac svoje karijere dostigao kada je stao iza pulta i verovatno pravi selfi svakih pet minuta.

Dakle, postoji li neko normalan u tom Telekomu ko će konačno da mi vrati staru e-mail adresu? Vrlo je lako proveriti i dokazati da sam je od početka koristio samo ja.
Ili ostaje samo da novi ugovor proglasimo nevažećim i pređemo kod nekog drugog?
Sad moram i da radim refresh ovog prozora svakih par minuta, jer neću znati kad nekog postavi bilo kakav odgovor.
 
Čekaj 7-8 dana, tako su i mene vozali za promenu brzine. Kada sam potpisao ugovor rekli su kad dodješ kući imaćeš veću brzinu a ono tek posle 7 dana :banana: Naravno, svi se prave blesavi kada je stranka u pitanju i zabole njih, imaju oni vremena. Međutim, ako se ti nepridržavaš ugovora odmah to naplate!!!! Da sam iz BG otišo bih direktno kod direktora telekom i sve po spisku.....
 
Poslednja izmena:
Nema normalnih.
Istu situaciju sam imao krajem prošle godine, i ubeđivao sam se, dokazivao, kumio i molio, i ništa.Daju pristup na jedan dan, i ćao.Zaboravi na taj mail nalog, biče ti lakše.
 

To je jedna od opcija koju su pomnuli, valjda "ispitujući teren". Da sada plaćam dodatnih 42 dinara za nešto što nisu ni smeli da mi isključe. Pa onda bi odma' sutra isključili i sve ostalo i tako ucenjivali da će da ti vrate ako platiš. To se popularno zove Ransomware i predstavlja krivično delo. Mene je nezakonito ukidanje adrese već sjeballo i već moraju oni meni da plaćaju odštetu. No, ako baš ne vole da dobijaju od nas 27,000 dinara godišnje...
 
Stari nalog se vodio na jednu osobu, i ukinut je. Ne mogu drugoj osobi da daju isti mail nalog, makar te 2 osobe bili supružnici. Pošalji mail i pripreti, jedino ti to ostaje, možda i prođe... Ili plaćaj 42din mesečno.
 
Iz ovakvih razloga ni ne treba koristiti mail od provajdera za bilo kakve ozbiljnije stvari, pogotovo ne provajdera koji je u vlasništvu države. Još kada su neozbiljni poput mts-a, pa svakih godinu dana menjaju sufiks (imali smo nadlanu.com, ne sećam se šta su koristili pre toga, pa open.telekom.rs, pa mts.rs, posle privatizacije verovatno će menjati opet), što naravno dovodi do toga da moraš da obavestiš sve kontakte sa kojima komuniciraš i da ažuriraš sve naloge.
 
Poslednja izmena:
Stari nalog se vodio na jednu osobu, i ukinut je. Ne mogu drugoj osobi da daju isti mail nalog, makar te 2 osobe bili supružnici. Pošalji mail i pripreti, jedino ti to ostaje, možda i prođe... Ili plaćaj 42din mesečno.

Ne sumnjam da bi oni rekli nešto slično, ali to ne pije vodu. Pre svega, taj isti nalog smo koristili dve godine posle smrti te osobe i očigledno nikome nije smetlo. A da ne može, ne bi mogli da ponude pristup nalogu ni na jedan dan, a pogotovo ne da ga vrate uz naplatu, jer te pare sigurno ne idu pokojniku. Telekom nema apsolutno nikakve dodatne troškove oko vraćanja starog naloga i postavljanja kao jedinog, niti je to tehnički neizvodljivo. U stvari, i tehničke mogućnosti i odsustvo bilo kakvih moralnih dilema dokazuju sami tim ponudama za 24 sata i mesečnom naknadom.
 
Epilog je da su posle punih nedelju dana (!) poslali dopis i ponudili da vrate staru e-mail adresu (bilo kao jedinu ili kao dodatnu). Ali su prvo uradili jedan temeljan "wipe" tako da opet nisam dobio nijednu poruku koja je stigla tokom tih nedelju dana niti znam koje su poreuke uopšte stigle. :(
 
Zato nikada ne treba koristiti mail od Telekoma, Sbb i sl.
Npr. Gmail i bude sve OK.
 
Nazad
Vrh Dno