Šta je novo?

Telekom - tuga i katastrofa...

Ponovo radi Internet :)

Posle 2 nedelje čekanja konačno je došao čovek iz Telekoma. Problem je bio u modemu - kad je stavio novi odmah je proradilo. Tako da sam bar tu malo kompenzovan jer je ovaj novi modem ustvari gateway koji u sebi ima i wireless access point i 4-portni switch.
 
Izvinjavam se evo postenim monterima ili bolje receno cast izuzecima.

Kako objasniti pojavu u mojoj sredini kada su ovde vecina produzena
ruka monopolisticke politike Telekoma i koriste polozaj na kojem mogu
sakom i kapom da drpaju po narodu.

Primer glavni monter je bio suvlasnik Wireless mreze koja je bila
montirana na uzoj teritoriji Opstine.
Medjutim dolaskom bolje i kvalitetnije konkurencije cela mreza je
i dalje padala na kvalitetu umesto da se poboljsava.( problemi )
Najavom dolaska ADSL-a u ovaj grad 2 Wireless provajdera pocinju
da gube smisao za daljim poslom jer ne mogu u gradu da zadrze korisnike.
Svrha cele ove price je odugovlacenje min. 6 meseci pustanja u rad ADSL-a
dok je na vreme pomenuti sef montera prodao celu Wireless infrastrukturu
trecoj firmi za finu svotu novca.
Zbog tog istog montera moj grad nema Korisnicki Telekom centar bas povodom raznih malverzacija ili mozda nestrucnosti osoblja da se bori sa buducim problemima
korisnika. Da ne pricam dalje o malverzacijama sa dvojnicima, licnoj prodaji telefonskih brojeva, divljim prikljucivanjima i drugih kriminalnih radnji.

Sada u ovom gradu nema i dalje slobodnih portova za nove korisnike
kojih ima sigurno jako mnogo a isti monter je odgovoran na dodeljivanju
ADSL prikljucka za korisnike koji polako gube strpljenje jer niko
ne objavljuje kada ce biti osposobljene centrale za nove korisnike.

*** ,toga u mojoj sredini nema.Ovo sta si napisao mi je fascinantno i strasno u isto vreme.
 
I prodje taj petak i jos uvek nista... :mad:
 
Samo idi u poslovnicu i trazi da raskines ugovor. Kad te pitaju zasto, objasni. Iscimace se sigurno da ti srede to.
 
hteli vi to da priznate ili ne, velika vecina korisnika adsl-a nije upoznata sa tehnikalijama, niti visi na benchu, sasvim je normalno sto se u korisnickom servisu ponasaju kao da ste mala deca od tli godine :d

prednost manjeg grada po tom pitanju je ocigledna, uvek znash nekog shefa servisera ili direktora u telekomu :D

mada realno nisam imao problema za sada, ali svakako ne bih toliko dugo trpeo toliku neprofesionalnost
 
Zaboravio sam da kazem da su rekli da je "port navodno crkao". Dakle bio sam u pravu :)
 
ja zvao tehnicku podrsku da se raspitam kako da adsl prebacim na novi stan u koji jos nema uvedena telefonska linija...
na sva pitanja koja sam postavio dobio sam odgovor..
--- zalimo ali te informacije nemamo

na kraju sam devojci rekao da cu baciti njihov adsl modem iako mi ugovor jos nije istekao i preci na SBB...

sramota jer po nozi ja treba da podnesem zahtev za fiksni telefon i da cekam 15 dana samo da bi dobio odgovor dali mogu dobiti fikci broj.. a tek kad dobijem broj koji mi ne treba mogu sanzati dali ima uslova za adsl ....
 
Meni ADSL ne radi već 10 dana! Počelo je u subotu 11.4. Radi komunikacija računar/modem (preko LAN-a), ali na dalje ništa - ne svetli LINK lampica na modemu, a kada se zakačim na admin panel modema vidim da stoji u Startup/Handshake. Probao sam i bez ADSL filtera, nije bilo nikakve razlike. Ok, nešto je crklo, ili kod njih u centrali ili kod mene u modemu. Support će to da reši.

Za početak support ne radi subotom uveče i nedeljom! Nema veze, sačekam nekako ponedeljak. Zovem sa posle - ne može ništa da se uradi tako, moram da budem pored modema. Konačno po podne zovem support od kuće, provede me riba kroz par konfiguracija i pingova, i naravno ne otkrije se ništa što nisam mogao i sam da im kažem ujutro. Nema veze, biće sređeno u roku od 24 časa, najkasnije 48. Od tada je prošlo više od nedelju dana, skoro svaki dan ih zovem, danas sam i mail napisao, i još niko ništa nije preduzeo. U međuvremenu je bilo i "ako hoćete da se žalite dođite lično u korisnički servis" i zalupljavanje slušalice od strane support zaposlenog?!

I još sam uzeo ADSL kod Telekoma baš zato što sam hteo da izbegnem posrednika. Možda je to bila greška? Možda neki drugi provajder zna ljude na višem položaju pa može efikasnije da ih pritisne nego što ja mogu.

Isti je slucaj sa mojim kolegom kome vec evo 10-ak dana ne radi Telekom ADSL.E sad najveca tuga je ta sto je covek i Telekomov sudski vestak :D.Zamislite kako je onima koji nemaju ama bash nikakve veze tamo?Danima mu se oni iz Telekoma kunu da su popravili i da mu ADSL radi,i kad dodje uvece kuci sipak :).
A sto se tice onoga "I još sam uzeo ADSL kod Telekoma baš zato što sam hteo da izbegnem posrednika. " zar vi ljudi mislite da je Telekom Srbija Tier 1 ISP?Ccc...
 
I verovali ili ne - sredili su. Net je proradio normalno pre 3 dana...
 
"Nismo brzi ali smo zato dostižni."-Telekom Srbija:-devil-::p:d



:wave:
 
Evo meni danas dva puta po sat vremena nije radio net ...
 
Nazad
Vrh Dno