Kampanja „ADSL + IPTV na probu“
• Kampanja „ADSL + IPTV na probu“ je namenjena isključivo novim korisnicima koji nemaju realizovane usluge ADSL i IPTV, a isti su prethodno odabrani po određenom kriterijumu od strane Telekom Srbija a.d. i njima je poslato obaveštenje da ispunjavaju uslove za realizaciju ADSL i IPTV priključka i o pogodnostima koje ova kampanja nudi. U okviru kampanje „ADSL + IPTV na probu“ korisnik po pozitivnoj realizaciji zahteva ostvaruje pravo na tri meseca probnog perioda, nakon čega korisnik može odlučiti da li će nastaviti sa korišćenjem obe usluge.
• Ukoliko se korisnik nakon isteka besplatnog promotivnog perioda korišćenja usluge IPTV odluči za dalje korišćenje, ista se naplaćuje godinu dana po ceni od 1 dinar bez poreza (svi paketi), dok se po punoj ceni fakturišu usluge Video na zahtev i Snimanje sadržaja, dok se pretplata za uslugu ADSL naplaćuje shodno izabranom Click paketu prilikom podnošenja zahteva.
• Ugovor se zaključuje na 15 meseci (3 probna meseca + 12 meseci). U slučaju prevremenog raskida Ugovora nakon isteka promotivnog perioda od tri meseca, korisnik plaća preostale pretplate po punoj ceni i za ADSL i za IPTV. U toku trajanja ugovorne obaveze, uključujući i tri meseca promotivnog perioda, korisnik može menjati ADSL brzine (Click pakete) isključivo na veće, dok povratak na manju ADSL brzinu (Click paket) nije moguć sve do isteka ugovorne obaveze. Po isteku ugovorne obaveze, ADSL brzina će moći da se smanjuje i povećava bez ograničenja, izuzev što se ne može odabrati paket Click Start (256/64 Kbs).
• U toku trajanja kampanje „ADSL + IPTV na probu“, korisnici imaju mogućnost korišćenja usluge ADSL (paketi Click 1 do Click 16; paket Click Start nije moguće odabrati), sa dinamičkom IP adresom, kao i svih paketa usluge IPTV.
• Za ovu kampanju nije mogućen odabir usluge dostave ADSL modema, ugovora i druge prateće opreme na kućnu adresu korisnika, ukoliko se zahtev podnosi preko kontakt centra, dok je usluga dostave omogućena ukoliko se zahtev podnosi u poslovnici (korisničkom centru).
• Zahtev u okviru kampanje „ADSL + IPTV na probu“, po dobijanju obaveštenja da telefonski priključak ispunjava uslove za navedenu kampanju, može se evidentirati na podnosioca zahteva i bez da je isti nosilac pretplatničkog prava telefonskog priključka.
• Korisnici koji su dobili obaveštenje o promotivnoj kampanji „ADSL + IPTV na probu“ ispunjavaju sve mogućnoosti za realizaciju navedene kampanje, budući da su pre slanja obaveštenja izvršene neophodne provere. Takođe, zahtevi korisnika označeni u sistemu pod kampanjom „ADSL + IPTV na probu“ imaju viši nivo rešavanja zahteva u odnosu na ostale zahteve za usluge ADSL i IPTV, a kako bi se korisniku što pre omogućilo korišćenje pogodnosti iz kampanje.
• Zahtev za kampanju „ADSL + IPTV na probu“ korisnik može podneti u periodu od 14.06.2010. godine do 14.09.2010. godine
• Prijem zahteva:
- u poslovnici (korisničkom centru)
- preko kontakt centra (9818)
Za ovu kampanju nije mogućen odabir usluge dostave ADSL modema, ugovora i druge prateće opreme na kućnu adresu korisnika, ukoliko se zahtev podnosi preko kontakt centra, dok je usluga dostave omogućena ukoliko se zahtev podnosi u poslovnici (korisničkom centru).