Šta je novo?

Telekom, strava i uzas!

the spinner, nazalost prezhivljavao sam sličnu situaciju nekoliko puta.... sramota! uaaaaa monopolisti!
 
Pa i jesu monopolisti. U popodnevnim satima download mi je samo 10 % od ukupne brzine!!!
 
Imao sam ja jos ranije kod njih probleme sa pucanjem veze,prijavljivao,kukao,slao mailove...Dzaba.Posle 2 meseca takvih problema uzeo MIK i migrirao.Sada sam master migracije,cim net zeza duze od 15 dana trazim MIK i odlazim(trenutno sam na cetvrtom ISP).Jer sam primetio da kada neko nece da ti resi problem,dzaba se zalis i bunis,bolje je da migriras.
 
Danas bio u telekomu u kosjericu, popricao sam glavnim, objasnio situaciju,covek mi sve sredio i sve je ispalo OK.
Broj 9813 vise u zivotu necu okrenuti i nista preko web strane njihove necu uzeti.

Blago tebi care, kod nas ovde mrka kapa...

Ljude u Telekomu ne zanima ni najmanje shto mi chekamo, samo gledaju da odesh shto pre. Bar 50ak ljudi cheka, a oni k'o papagaji samo ponavljaju "ne znamo kad ce, nije do nas".
Kao da rade za vanzemaljce pa ne umeju da pitaju KAD ce zaista moci da se dobije ADSL i kad shalju nove kapacitete. Mada, sumnja se da fali portova, koliko da im fali koja chista u glavi...
Komshija otishao do 'glavnog' iz Telekoma u Rashki da ga pita za adsl, ovaj mu rekao da ga ne gnjavi... I drzava stoji iza takvih 'firmi'. Tuga :(

Inache, pored 9813 broja, koji je totalno beskoristan, jel vredi chemu slanje problema na onaj info@tele mail??

Kad se svi vec vade da nije do njih, kako onda doci do nekog ko zna da kaze zashto se ne moze dobiti prikljuchak ako svi uslovi poodavno postoje?:wall:
 
Kad se svi vec vade da nije do njih, kako onda doci do nekog ko zna da kaze zashto se ne moze dobiti prikljuchak ako svi uslovi poodavno postoje?:wall:

zoves direktno na razdelnik gde ti se nalazi tel. parica i pitas ljude koji rade tamo, to ti je info iz prve ruke. za broj broj razdelnika mozes da zoves 988 ili 977, nekad daju nekad ne....
 
sta bre nije crno??
svaki vikend mi ne radi net kako treba. visim po kaficima sa WiFi-jem da bih zavrsio posao
radnim danom puca po par puta.
da, cuveni Telekomov ADSL.
bez zivaca sam ostao, skupljam pare da raskinem ugovor (5900din) jer mi je to jeftinije od zivaca i izgubljenog vremena i posla koji ceka.

kakav je to provajder kome tehnicha (haaaaaaaaaaahahahahhahahhahhahaha) podrska radi do 20h i ne radi subotom posle 16h????

Kad god zovem 0800 100 100, potrosim minimum 45minuta, a na kraju ne dobijem nikakvu pametniju informaciju od "da imamo problem, bice reseno u roku od 48sati".

pritom, evo kako iygleda zvanje "korisnickog centra" :

Subota 15:30
15:30
Dobili ste trtmrttralala...
Svi operateri su trenutno zauzeti, molimo sacekajte,
ocekivano vreme cekanja krace je od 5 minuta...
Molimo sacekajte
~retardirana muzika u pozadini~
......
......
15:33
Svi operateri su trenutno zauzeti, molimo sacekajte,
ocekivano vreme cekanja krace je od 5 minuta...
~retardirana muzika u pozadini~
......
......
15:37
Svi operateri su trenutno zauzeti, molimo sacekajte,
ocekivano vreme cekanja krace je od 5 minuta...
~retardirana muzika u pozadini~
......
......
15:40
Svi operateri su trenutno zauzeti, molimo sacekajte,
ocekivano vreme cekanja krace je od 5 minuta...
~retardirana muzika u pozadini~
......
......
15:43
Svi operateri su trenutno zauzeti, molimo sacekajte,
ocekivano vreme cekanja DUZE je od 10 minuta...
~retardirana muzika u pozadini~
......
......
15:45
Svi operateri su trenutno zauzeti, molimo sacekajte,
ocekivano vreme cekanja DUZE je od 10 minuta...
~retardirana muzika u pozadini~
......
......
15:47
Svi operateri su trenutno zauzeti, molimo sacekajte,
ocekivano vreme cekanja DUZE je od 10 minuta...
~retardirana muzika u pozadini~
......
......
15:49
Svi operateri su trenutno zauzeti, molimo sacekajte,
ocekivano vreme cekanja DUZE je od 10 minuta...
~retardirana muzika u pozadini~
......
......
15:51
Svi operateri su trenutno zauzeti, molimo sacekajte,
ocekivano vreme cekanja DUZE je od 10 minuta...
~retardirana muzika u pozadini~
......
......
15:52
Zao nam je, svi operateri su trenutno zauzeti, molimo pozovite kasnije.
BIP-BIP-BIP-BIP-BIP..........


Pokusaj broj2:
15:53
Dobili ste trtmrttralala...
Svi operateri su trenutno zauzeti, molimo sacekajte,
ocekivano vreme cekanja krace je od 5 minuta...
Molimo sacekajte
~retardirana muzika u pozadini~
......
......
15:55
Svi operateri su trenutno zauzeti, molimo sacekajte,
ocekivano vreme cekanja DUZE je od 10 minuta...
~retardirana muzika u pozadini~
......
......
15:57
Svi operateri su trenutno zauzeti, molimo sacekajte,
ocekivano vreme cekanja DUZE je od 10 minuta...
~retardirana muzika u pozadini~
......
......
16:00
Svi operateri su trenutno zauzeti, molimo sacekajte,
ocekivano vreme cekanja DUZE je od 10 minuta...
~retardirana muzika u pozadini~
......
......
Zao nam je, svi operateri su trenutno zauzeti, molimo pozovite kasnije.
BIP-BIP-BIP-BIP-BIP..........
......


Pokusaj broj3:
16:01
Dobili ste trtmrttralala...
radno vreme call centra je radnim danom od XX do 20 casova, subotom do 16 casova.
BIP-BIP-BIP-BIP-BIP..........
BIP-BIP-BIP-BIP-BIP..........
BIP-BIP-BIP-BIP-BIP..........
BIP-BIP-BIP-BIP-BIP..........
BIP-BIP-BIP-BIP-BIP..........




:zgran: :wall: :zgran:


toliko o Monopolekomu
Ne mogu da verujem:d, a jesi ti zapisivao sve sta ti je pricala telefonska sekretarica i stopovao vreme? Koliko li ti je tek trebalo vremena da napises ovaj post? Pa ti se stvarno patis. Aj probaj neki drugi termin osim ovaj od 15-16h. pa prenesi utiske. Kazem ti jer sam ja zvao dva puta u prepodnevnim satima i nisam imao slicnih problema. Zar nemas neku alternativu, zar ne mozes i ti da se nakacis na bezicni, pa da onda vidis sta je net:d Da ponovim: Telekom mi je cetvrti provajder, video sam kako funkcionisu ostali (pogotovu bezicni) pa sam mozda bas zbog toga i zadovoljan ovim. Za cetiri meseca koliko ga koristim, veza mi nije pukla ni jednom, e sad od cega to zavisi - verovatno od centrale, ne razmatram mogucnost samog povezivanja jer racunam da si to odradio kako treba. Ipak, kad bi svi znali da postave splitter kako treba veruj lakse bi dobio operatera:-devil-:
 
sta bre nije crno??
svaki vikend mi ne radi net kako treba. visim po kaficima sa WiFi-jem da bih zavrsio posao
radnim danom puca po par puta.
da, cuveni Telekomov ADSL.
bez zivaca sam ostao, skupljam pare da raskinem ugovor (5900din) jer mi je to jeftinije od zivaca i izgubljenog vremena i posla koji ceka.

Ja se izvinjavam sto pisem dve poruke za redom, ali sad sam primetio: pa ti si zaboravio da si izneo u svom profilu da si korisnik kablovskog neta:D. Pa dobro,malo kampanje nije na odmet;)
 
Poslednja izmena:
Ispade da ipak odgovaraju na mail-ove. Uz 7 dana kashnjenja, ali opet...
Poštovani

Uskoro očekuje montaža portova za ADSL na strani centrale, a tačan datum početka radova je teško reći.Potrebno je da svi zainteresovani podnesu zvanični zahtev za pristup ADSL-u

S poštovanjem
Telekom Srbija a.d.

E, sad, shta je time pisac hteo reci?
Shta mu to dodje 'zvanichan zahtev' a shta nezvanichan? :zbun:
 
Poslednja izmena:
Pozdrav svima,

Jel zna mozda neko koliko prodje vremena otprilike od montiranja dslam-a do pustanja adsl signala korisnicima?

Ovi iz Telekoma su potpuno neinformisani kad treba nesto da se sazna od njih.


Poz,
Ivan
 
Zavisi ko montira ;)
Najverovatnije malo. Mozda dan-dva.

Al' zato dok ne stigne dslam, prodje vechnost :(
Nas i dalje zavlache. Kao, bice do kraja marta. Mozda! :wall:
 
Hvala na odgovoru.

Pitao sam jer mi stvarno nije jasno sta cekaju vise? Posto su namestili dslam jos sredinom januara, a jos uvek nista. Koga god da pitam u telekomu u PN, dobijam odgovor "bice za par dana", i tako vec prodje vise od mesec dana. :trust:



Poz,
Ivan
 
Ja sam hteo da prebacim telekomov adsl iz Ša u Bg i doživeo sam svašta. Žena koja radi u šabačkom telekomovom korisničkom servisu rekla je da to sve može, da ja odem, otkažem verat, ona odmah pošalje zahtev za seobu, net dobijem isti dan(to mi je delovalo sumnjivo, ali sam poverovao(nažalost)). Prvo je rekla da treba mik, ja otišao i uzeo ga, doneo, ona onda kaže, ne treba. Znao sam u podsvesti da ako se seoba radi bez mik-a može doći do gubitka porta, al' ajd', mislio sam da zna svoj posao, a uostalom, Telekom je to, oni sve kontrolišu u tom polju. Otišao sam na kraju u Verat i otkazao net, odmah zvao Telekom da se to prebaci, zahtev je poslat i ja sam mislio da taman dok dođem sa železničke u stan, net će već stići:S: Međutim, neta nije bilo 1, 2, 3, 4,.... skoro mesec dana, nešto malo manje. Za to vreme sam telefonom zvao tehničku podršku telekoma, čekao 35min. i nisam ih dobio... Sva sreća da sam imao nekoga u Telekmu ko je mogao da mi objasni šta se desilo. Problem je, kao što sam na početku i naslutio, bio u tome što je seoba rađena bez mik-a, izgubljen je port, i pitanje je bilo kada ću ga dobiti. Sva sreća da je se to relativno brzo završilo, jer sam već počinjao da razmišljam da uzmem Telenor Internet, Ikom ili wireless, pošto mi je net bio neophodan, a znao sam da mi ti provajdera nisu neka opcija.
Za sad, od kako je stigao, radi dobro, da kucnem u drvo.:)
 
Poslednja izmena:
Da li neko moze da mi kaze koja je duzina trajanja ugovora kod telekoma i sta se desava nakon isteka tog perioda.Da li nakon tog perioda mogu da raskinem ugovor kada pozelim ili se taj ugovor produzava na neki nacin na neki drugi period?

Hvala i poz
 
Nazad
Vrh Dno