Šta je novo?

telekom / sezam SMTP error

djuk

Čuven
Učlanjen(a)
02.02.2002
Poruke
229
Poena
620
Povezan sam na mts Telekom internet (BOX paket).
Od davnina koristim Sezamov mejl i ne želim da ga menjam.
Pošto sam na drugom ISPu, podesio sam mejl klijent da primam i šaljem poštu sa Sezamovog servera.
POP radi ali odjednom SMTP jok!
Do pre par dana mogao sam da šaljem mejl iz Windows Maila na smtp.sezampro.rs iako sam na telekomu, uz aktiviranje provere od strane servera.

Postupak je objašnjen na Orionovom (nekadašnji Sezam) sajtu:

Ukoliko Vašem mailbox-u pristupate u vreme kada ste na mrežu prijavljeni preko drugog Internet provajdera,
neophodno je da u programu za prijem i slanje pošte navedete alternativnu lozinku.

Da biste mogli i da šaljete poruke, potrebno je da aktivirate opciju My server requires authentication u Vašem programu za prijem i slanje pošte.
Ova opcija se nalazi, ukoliko koristite Outlook Express, u meniju Tools/Accounts/Properties/Servers.


Naprasno sada to ne može.

An unknown error has occurred. Subject 'qer', Account: '***',
Server: 'smtp.sezampro.rs', Protocol: SMTP,
Server Response: '421 Cannot connect to SMTP server 77.105.0.10 (77.105.0.10:25),
NB connect error 1460', Port: 25, Secure(SSL): No, Server Error: 421, Error Number: 0x800CCC67


Da li neko zna kako da vratim ono što je normalno radilo?

Da li je to telekom od recimo 1.aprila počeo da blokira SMTP koji nije njihov i da li to može da se vrati na staro?
 
Promijeni port na 587 i sve radi kako treba...
 

deluje da ima veze, ali je čudno, pošto sam normalno slao mejlove do 2. aprila i ne znajući da nešto treba da se podesi.

Podesio sam kako su rekli ovde http://open.telekom.rs/home/Content.aspx?temp=0&sid=203&id=1861 ali bez uspeha.

Sledeću rečenicu tumačim kao da i pored njihovih promena ne bi trebalo da imam problema koristeći Sezam:

korisnici koji imaju kreiran e-mail nalog na nekom drugom domenu kod domaćih Internet provajdera i oni koji za pristup svom e-mail nalogu na nekom drugom domenu koristite protokol SSL/TLS i ESMTP neće osetiti navedene promene.
 
Promijeni port na 587 i sve radi kako treba...

probao sam
ne radi:eyebrows:

An unknown error has occurred. Subject '*', Account: '***',
Server: 'smtp.sezampro.rs', Protocol: SMTP,
Server Response: '421 Cannot connect to SMTP server 77.105.0.10 (77.105.0.10:587),
NB connect error 1460', Port: 587, Secure(SSL): No, Server Error: 421, Error Number: 0x800CCC67
 
Poslednja izmena:
Imam isti problem od juce. Takodje koristim Telekom BOX paket i svoju staru Sezam adresu.Probao sam da promenim port za SMTP server i nije pomoglo. Kontakirao sam Orion tehnicku podrsku prvo online, ali lik nije mogao da mi pomogne i rekao je da zovem telefonom podrsku. Naravno, stalno su prebukirani, pa sam poslao pitanje preko formulara na sajtu. Zasad nisam dobio odgovor. Ja mislim da je kod njih neki problem, Oriona, a ne kod Telekoma.
 
Poslednja izmena:
Мислим да Орион/Сезам пушта само на 25, ниједна друга комбинација не пролази, пробано и са СББ и са Телеком АДСЛ-а. СББ није блокирао 25 па одатле све ради.
 
Da, izgleda da si u pravu.Do Telekoma je problem.I njima sam poslao mail. Da li Orion moze da promeni Sezam smtp server da prolaze i drugi portovi sem 25 ili Telekom moze ovo nekako da resi ne znam. Ne verujem da ce ovo moci da se resi.Staru Sezam adresu mogu da nastavim da koristim samo za primanje mailova.
 
Нисам сигуран да је ОК да неки провајдер ограничи само на несигуран порт 25 када се мејлови шаљу са друге конекције, мислим да би баш решење било да Сезам/Орион отвори и TLS/SSL 465 и тако реши проблем. Зашто гмаил и слични не иду преко 25?
Мени није неки проблем пошто сам углавном на СББ (осим ако се и они сад не сете да исеку портове) а у крајњем случају могу да користим Сезам webmail.

Мени је коришћење мејл сервиса провајдера врло споредна забава јер нисам сигуран колико дуго ћу да га користим а и да ли ће после да буде доступан ако променим интернет. Са те стране коришћење мејла провајдера од кога сам отишао пре неколико година је тек погрешно. Знам да су многи научили друге али је ту решење лако, само почнем да шаљем мејлове са друге адресе и врло брзо ће сви да се прешалтују. Зато Сезам мејл користим само за неке пријаве где и неће да буде много дописивања.
 
Od Telekoma sam dobio genericki odgovor, odnosno copy/paste njihovog saopstenja:"Zahvaljujemo se na obraćanju.
U cilju zaštite naših korisnika, smanjenja obima primljenih neželjenih (spam) elektronskih poruka i sprečavanja da se korisnički nalozi koriste za ove poruke, došlo je do promene u parametrima podešavanja mejl klijenata. Neophodno je izvršiti podešavanja mejl klijenta prema parametrima koje možete pogledati na adresi našeg sajta: http://www.open.telekom.rs/home/Content.aspx?temp=0&sid=203&id=1861
Preporučujemo korisnicima Net paketa da koriste naš mejl nalog na domenu open.telekom.rs, Svim korisnicima Net paketa smo nedavno obezbedili Mailbox od 1 GB koji mogu koristiti u okviru svog mejl naloga. Pored toga, korisnicima koji žele jedan ili više dodatnih mejl naloga na raspolaganju je usluga koju možete pogledati na adresi našeg sajta: http://www.open.telekom.rs/home/Content.aspx?temp=0&sid=176&id=586
U slučaju da provajder čiji e-mail server koristite koristi neki drugi, nestandardan port neophodno je da se o tome konsultujete sa njim i da odgovarajući broj porta unesete na isti način kao i standardni port.
U slučaju da Vam je i pored navedenog potrebna stručna tehnička pomoć na raspolaganju Vam stoji naša tehnička podrška na broju 19771. Radno vreme kontakt centra je 24 časa. Poziv je besplatan za korisnike fiksne i mobilne mreže Telekoma Srbija.
Za sve dodatne informacije u vezi naših usluga, kao i sugestije i primedbe, stojimo Vam na raspolaganju."
 
Ja odkad sam prešao na telekom više neće da prima mejlove ..Prikazuje grešku u logovanju kao pogrešan pass..A taj sam koristio godinama..
Zna li neko u čemu je fora? Koristim mozilin Thunderbird.
 
За коришћење Сезам/Орион мејла када се не качиш код њих мораш да користиш алтернативну лозинку. Улогуј се па подеси алт лозинку и моћи ћеш да читаш. За слање за сада мора да се користи webmail ако си на Телекому, надам се да ће да реше и то питање. Мада лако може да се деси да не ураде то јер им практично трошиш ресурсе без неког плаћања.
 
Neće da me ulogije više ,moglo je do pre neki dan sad mi piše da je pretplata istekla..
Ma ko ih šiša.Njihov glupi mejl sam koristio samo kao alteranativu..Al bi se sad zeznuo da sam sve išao preko njih..Inače koristim hotmejl koji radi besprekorno..
 
Код њих мејл ради годину дана по истеку неке претплате. Ако ниси на неки начин продужавао, онда не ради. Док не продужиш.
 
Upravo tako. Ja uplatim godisnje po sat vremena, da bih odrzavao taj Sezam mail.
 
Upravo tako. Ja uplatim godisnje po sat vremena, da bih odrzavao taj Sezam mail.

upravo to radim i ja
koliko znam jedino Sezam ima servis koji ti potvrđuje da je mejl isporučen na server gde si ga poslao
zato mi i znači da šaljem preko njihovog servera iako mi je ISP Telekom
inače, ako vam je samo bitno da primalac misli da ste sa Sezama tj. problem vam je da svima šaljete da vam je mejl adresa promenjena, prosto podesite u Outluku e-mail adresu i reply adresu > *@sezampro.rs i niko neće ni znati da ne šaljete sa Sezama
meni to nije dovoljno, zato mi i jeste veliki problem što su prosto isekli port 25 a Orion/Sezam ne pušta ni kroz jedan drugi
 
Poslednja izmena:
Meni je proradilo ponovo slanje mailova preko Sezam adrese i smtp servera, preko porta 25. Izgleda da je Telekom skinuo blokadu.
 
Пре пар дана сам разменио неколико мејлова са другаром који ради у Телекому и обећао је да ће да провери где је блокирано јер по оном обавештењу не би требало да буде за домаће домене. Изгледа да је одржао обећање па сада све опет ради. Нешто им се омакло. ;)
 
Пре пар дана сам разменио неколико мејлова са другаром који ради у Телекому и обећао је да ће да провери где је блокирано јер по оном обавештењу не би требало да буде за домаће домене. Изгледа да је одржао обећање па сада све опет ради. Нешто им се омакло. ;)
pozdravi drugara...
radi:)
 
Meni opet ne radi sezampro mail preko Outlook-a. Zna li neko, jesu opet sekli port 25?
 
Дај још неки детаљ, не ради кад шаљеш са мтс адсл-а или кад шаљеш са сезама? Или нешто треће? Сад сам пробао, ја сам код трећег, послао са сезама и нормално ради. Одавно немам мтс интернет па не могу да пробам.
 
Ja sam sada Verizonu u Americi, ali Outlook nece da posalje poruku preko Sezampro naloga. SMTP port 25. Prima mail-ove, ali nece da posalje.
Send test e-mail message: Outlook cannot connect to your outgoing (SMTP) e-mail server. If you continue to receive this message, contact your server administrator or Internet service provider (ISP).
Google nalozi rade
 
Да ли користиш алтернативну лозинку?
 
Ja sam sada Verizonu u Americi, ali Outlook nece da posalje poruku preko Sezampro naloga. SMTP port 25. Prima mail-ove, ali nece da posalje.
Send test e-mail message: Outlook cannot connect to your outgoing (SMTP) e-mail server. If you continue to receive this message, contact your server administrator or Internet service provider (ISP).
Google nalozi rade

Da li ima resenja za gore navedeni problem?


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Da li radi preko webmail-a?
Da li koristis alternativnu lozinku i da li je chekirana opcija my server requires authentication ?

Ako nista od ovoga ne pomogne a nalog je aktivan verujem da je resenje da se posalje mail na Orion podrsku pa da pogledaju.
 
Preko webmail-a radi. Koristim alternativnu lozinku, chekirana mi je opcija my server requires authentication. Mail mogu da primim, ali da posalje jednostavno nece.


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Nazad
Vrh Dno