Naziv ove teme bi mogao biti i Proces i Kako sam sistematski uništen od strane *****a ili tako nešto.
Naime, radi se o čuvenom Telekomu, Duga verzija je ispod. Poenta je samo u tome da je Telekom celom Obrenovcu poslao račune za jun, iako svi znate da je Obrenovac tad bio poplavljen i da centrala nije radila, niti su kablovi bili ok, niti je telekom ikako mogao da ostvari uslugu pa da naplati pretplatu.
Ljudi koji su im se žalili u Obrenvcu automatski su dobijali otpis, ali to nije bio slučaj sa mnom, pošto su mi tražili uverenje od komisije za nadoknadu štete (kojoj se nisam prijavio, jer mi stan nije oštećen u poplavi). Posle duže peripetije, ja sam na kraju ipak platio račun i dva dana pred isključenje telekomu nisam dugovao ništa, pa ni tih nepravednih 700 i kusur dinara za jun i maj.
I pored toga su mi danas ugasili liniju, zbog čega sam ih prijavio agenciji za zaštitu potrošača (donji tekst), ali me pored saveta šta da radim dalje zanima i ovo.
Naime, meni telefon uopšte ne treba i jedini razlog što ga nisam odjavio je ADSL koji ide preko SBBovog Total MIX paketa. E sad, tu sam zbunjen, pošto iako mi telefon više ne radi (više ne mogu ni da primam pozive na fiksni) internet mi i dalje radi????
Da li to znači da su mi samo privremeno onemogućili liniju za telefon, ali su zadržali ostale neke stvari koje idu sa tim? Ili to znači da mogu da imam ADSL bez fiksnog broja, ali sa portom u centrali???? Ako je ovo drugo, ja mislim da ću i u telekom otići i odneti im bombonjeru, samo da ih više u životu ne vidim nikad.
Hvala unapred.
Naime, radi se o čuvenom Telekomu, Duga verzija je ispod. Poenta je samo u tome da je Telekom celom Obrenovcu poslao račune za jun, iako svi znate da je Obrenovac tad bio poplavljen i da centrala nije radila, niti su kablovi bili ok, niti je telekom ikako mogao da ostvari uslugu pa da naplati pretplatu.
Ljudi koji su im se žalili u Obrenvcu automatski su dobijali otpis, ali to nije bio slučaj sa mnom, pošto su mi tražili uverenje od komisije za nadoknadu štete (kojoj se nisam prijavio, jer mi stan nije oštećen u poplavi). Posle duže peripetije, ja sam na kraju ipak platio račun i dva dana pred isključenje telekomu nisam dugovao ništa, pa ni tih nepravednih 700 i kusur dinara za jun i maj.
I pored toga su mi danas ugasili liniju, zbog čega sam ih prijavio agenciji za zaštitu potrošača (donji tekst), ali me pored saveta šta da radim dalje zanima i ovo.
Naime, meni telefon uopšte ne treba i jedini razlog što ga nisam odjavio je ADSL koji ide preko SBBovog Total MIX paketa. E sad, tu sam zbunjen, pošto iako mi telefon više ne radi (više ne mogu ni da primam pozive na fiksni) internet mi i dalje radi????
Da li to znači da su mi samo privremeno onemogućili liniju za telefon, ali su zadržali ostale neke stvari koje idu sa tim? Ili to znači da mogu da imam ADSL bez fiksnog broja, ali sa portom u centrali???? Ako je ovo drugo, ja mislim da ću i u telekom otići i odneti im bombonjeru, samo da ih više u životu ne vidim nikad.
Hvala unapred.
Poštovani,
Obraćam vam se sa molbom da me posavetujete šta da radim povodom situacije nastale zbog neispunjavanja ugovorenih obaveza kompanije Telekom Srbije prema meni, tačnije mojoj porodici.
Naime, o čemu se radi:
Kao što svi znaju, Obrenovac je bio poplavljen maja ove godine. U periodu od 15. maja (dana poplave) do polovine jula većina redovnih računa nam je obustavljena iz prostog razloga što usluge nisu isporučene (komunalije, struja, internet...). Jedino je Telekom poslao račun za jun ove godine svim građanima Obrenovca, iako do jula niko u Obrenovcu (gradu, ne opštini) nije imao telefon zato što je telefonska centrala bila poplavljena, a kablovi na mnogo mesta presečeni. Samim tim Telekom nije mogao da ispuni svoju obavezu kako bi naplatio pretplatu. Plaćena pretplata od Telekoma zahteva da omogući tehničke uslove da se telefonski saobraćaj obavlja.
Međutim, Telekom to nije sprečilo da uredno napiše i prosledi račune svim građanima Obrenovca, iako je poznato da niko u Obrenovcu nije koristio telefon tada. Njihovo obrazloženje jeste da su neki građani koristili telefonske uređaje sa bežičnom tehnologijom (WCDMA), koje im je Telekom tokom poplave prosledio. Zbog toga su oni morali da pošalju račune svima, a ne da ih jednostavno otpišu, pošto je evidentno da nikakvog saobraćaja nije bilo u Obrenovcu i par okolnih sela koja su poplavljena.
U slučaju dela grada u kom ja živim, Topolicama, Telekom je telefone uključio tek 16. jula. Već u avgustu stigla nam je opomena da nismo izmirili račune u prethodnom periodu i Telekom nam je zbog toga isključio mogućnost poziva, već smo mogli samo da primamo pozive. U tom momentu neplaćeni računi su:
· aprilski (koji nismo ni dobili i telekom je to i priznao, tek su mi naknadno odštampali račun),
· majski (5 dinara, na kontu toga što su celom obrenovcu stornirali račune za maj - uključujući i pretplatu i ostvaren saobraćaj)
· junski (za koji su obračunali samo pretplatu od nekih 700rsd, pošto saobraćaja u celom Obrenovcu nije bilo).
Zbog toga sam u avgustu u poslovnici Telekoma na Terazijama pokušao da uputim žalbu i da dobijem račun za april (kako bih ga platio). Račun sam dobio ali žalbu Telekom nije usvojio. Telekom mi je tad tražio uverenje od komisije za nadoknadu štete, kako bi mogao da primi žalbu. Kako moj stan nije bio poplavljen niti oštećen u poplavi i kako se nisam prijavljivao komisiji za nadoknadu štete, taj dokument nisam mogao da dostavim, što sam objasnio službenici. Tu sam ostao bez odgovora.
Smatrajući da mi telefon ne mogu isključiti zbog jednog neplaćenog računa, platio sam ostale račune i smatrao da je stvar završena, te da će mi Telekom otpisati račun, pošto su to učinile druge firme, ali i sam Telekom svim građanima Obrenovca.
Međutim, Telekom uz septembarski račun dostavlja i opomenu pred isključenje. Svi računi za telefon sem junskog i majskog (koji sam prevideo) su tada bili plaćeni, te sam smatrao da im je uplata kasnije proknjižena, te da me dalje neće uznemiravati. Ta pretpostavka je bila loša, pošto me neimenovana službenica Telekoma zove u utorak 05. novembra u 19 časova i obaveštava da će mi telefon biti ugašen 6. novembra zbog neplaćenog junskog i majskog računa (tada sam prvi put čuo da za maj ima nešto da se plati, pošto mi je službenica Telekoma rekla da je majski račun otpisan zbog poplava).
Tada me je službenica obavestila da svejedno ja ne mogu da podnesem žalbu pošto nisam vlasnik linije, već je to moj pokojni otac i da je trebalo da prenesemo liniju na majku onda kada je tata umro. Na moju primedbu da je bar degutantno tako nešto pominjati, službenica je odustala od daljeg pominjanja ove okolnosti. Ono što je učinila je da je konačno moja reklamacija na taj junski račun usvojena, uz obećanje da će kada ga platim, to biti iskorišćeno kao akontacija za neki budući račun i da će to zaustaviti isključenje zakazano za 6. novembar.
Sledećeg dana sam platio račune i za jun i za maj, pošto više nisam želeo da se nerviram iako je Telekom očigledno prekršio svako pravilo poslovanja. Prosto nisam hteo da imam dalji kontakt sa njima.
Nažalost, to je potrajalo do danas kada me je opet neimenovana službenica nazvala i saopštila (oko podne) da će ipak da mi ugase liniju i da mi oni, prijateljski, savetuju da samo prijavim novu liniju sa starim brojem na svoje ime. Na moju primedbu da sam sve račune platio i da nemaju nikakav osnov da to urade, službenica je nevešto pokušala da mi dokaže kako je takva procedura. Na kraju je ipak pristala da uputi tehničkoj službi zahtev da se isključenje otkaže.
Međutim, sada kada sam došao kući sam proverio i ustanovio da je telefon ugašen.
Ukratko, Telekom mi je ugasio telefon zbog neplaćanja računa za period kada ceo grad nije imao telefon, iako sam ja taj račun na kraju platio i dva dana pred isključenje Telekomu nisam dugovao ništa.
Šta treba dalje da radim? I koje su mi mogućnosti pred ovim očigledno bahatim poslovanjem ove monopolske kompanije?
...
Obraćam vam se sa molbom da me posavetujete šta da radim povodom situacije nastale zbog neispunjavanja ugovorenih obaveza kompanije Telekom Srbije prema meni, tačnije mojoj porodici.
Naime, o čemu se radi:
Kao što svi znaju, Obrenovac je bio poplavljen maja ove godine. U periodu od 15. maja (dana poplave) do polovine jula većina redovnih računa nam je obustavljena iz prostog razloga što usluge nisu isporučene (komunalije, struja, internet...). Jedino je Telekom poslao račun za jun ove godine svim građanima Obrenovca, iako do jula niko u Obrenovcu (gradu, ne opštini) nije imao telefon zato što je telefonska centrala bila poplavljena, a kablovi na mnogo mesta presečeni. Samim tim Telekom nije mogao da ispuni svoju obavezu kako bi naplatio pretplatu. Plaćena pretplata od Telekoma zahteva da omogući tehničke uslove da se telefonski saobraćaj obavlja.
Međutim, Telekom to nije sprečilo da uredno napiše i prosledi račune svim građanima Obrenovca, iako je poznato da niko u Obrenovcu nije koristio telefon tada. Njihovo obrazloženje jeste da su neki građani koristili telefonske uređaje sa bežičnom tehnologijom (WCDMA), koje im je Telekom tokom poplave prosledio. Zbog toga su oni morali da pošalju račune svima, a ne da ih jednostavno otpišu, pošto je evidentno da nikakvog saobraćaja nije bilo u Obrenovcu i par okolnih sela koja su poplavljena.
U slučaju dela grada u kom ja živim, Topolicama, Telekom je telefone uključio tek 16. jula. Već u avgustu stigla nam je opomena da nismo izmirili račune u prethodnom periodu i Telekom nam je zbog toga isključio mogućnost poziva, već smo mogli samo da primamo pozive. U tom momentu neplaćeni računi su:
· aprilski (koji nismo ni dobili i telekom je to i priznao, tek su mi naknadno odštampali račun),
· majski (5 dinara, na kontu toga što su celom obrenovcu stornirali račune za maj - uključujući i pretplatu i ostvaren saobraćaj)
· junski (za koji su obračunali samo pretplatu od nekih 700rsd, pošto saobraćaja u celom Obrenovcu nije bilo).
Zbog toga sam u avgustu u poslovnici Telekoma na Terazijama pokušao da uputim žalbu i da dobijem račun za april (kako bih ga platio). Račun sam dobio ali žalbu Telekom nije usvojio. Telekom mi je tad tražio uverenje od komisije za nadoknadu štete, kako bi mogao da primi žalbu. Kako moj stan nije bio poplavljen niti oštećen u poplavi i kako se nisam prijavljivao komisiji za nadoknadu štete, taj dokument nisam mogao da dostavim, što sam objasnio službenici. Tu sam ostao bez odgovora.
Smatrajući da mi telefon ne mogu isključiti zbog jednog neplaćenog računa, platio sam ostale račune i smatrao da je stvar završena, te da će mi Telekom otpisati račun, pošto su to učinile druge firme, ali i sam Telekom svim građanima Obrenovca.
Međutim, Telekom uz septembarski račun dostavlja i opomenu pred isključenje. Svi računi za telefon sem junskog i majskog (koji sam prevideo) su tada bili plaćeni, te sam smatrao da im je uplata kasnije proknjižena, te da me dalje neće uznemiravati. Ta pretpostavka je bila loša, pošto me neimenovana službenica Telekoma zove u utorak 05. novembra u 19 časova i obaveštava da će mi telefon biti ugašen 6. novembra zbog neplaćenog junskog i majskog računa (tada sam prvi put čuo da za maj ima nešto da se plati, pošto mi je službenica Telekoma rekla da je majski račun otpisan zbog poplava).
Tada me je službenica obavestila da svejedno ja ne mogu da podnesem žalbu pošto nisam vlasnik linije, već je to moj pokojni otac i da je trebalo da prenesemo liniju na majku onda kada je tata umro. Na moju primedbu da je bar degutantno tako nešto pominjati, službenica je odustala od daljeg pominjanja ove okolnosti. Ono što je učinila je da je konačno moja reklamacija na taj junski račun usvojena, uz obećanje da će kada ga platim, to biti iskorišćeno kao akontacija za neki budući račun i da će to zaustaviti isključenje zakazano za 6. novembar.
Sledećeg dana sam platio račune i za jun i za maj, pošto više nisam želeo da se nerviram iako je Telekom očigledno prekršio svako pravilo poslovanja. Prosto nisam hteo da imam dalji kontakt sa njima.
Nažalost, to je potrajalo do danas kada me je opet neimenovana službenica nazvala i saopštila (oko podne) da će ipak da mi ugase liniju i da mi oni, prijateljski, savetuju da samo prijavim novu liniju sa starim brojem na svoje ime. Na moju primedbu da sam sve račune platio i da nemaju nikakav osnov da to urade, službenica je nevešto pokušala da mi dokaže kako je takva procedura. Na kraju je ipak pristala da uputi tehničkoj službi zahtev da se isključenje otkaže.
Međutim, sada kada sam došao kući sam proverio i ustanovio da je telefon ugašen.
Ukratko, Telekom mi je ugasio telefon zbog neplaćanja računa za period kada ceo grad nije imao telefon, iako sam ja taj račun na kraju platio i dva dana pred isključenje Telekomu nisam dugovao ništa.
Šta treba dalje da radim? I koje su mi mogućnosti pred ovim očigledno bahatim poslovanjem ove monopolske kompanije?
...