Šta je novo?

Telekom ADSL

mipko

Čuven
VIP član
Učlanjen(a)
15.02.2002
Poruke
2,928
Poena
705
Od proslog petka je ADSL u slomu u Pancevu. Zvao sam 0800 100 100 i ti ljudi su magovi da ti uljudno pricaju i nista ne kazu :mad:
Da li je jos neko imao problema sa Telekom ADSL-om proteklih 5 dana ?

Znaci 5 dana je lom i kad sam zatrazio da mi se umanju racun za ovaj mesec, poceli su da izvode majstorske trikove sludjivanja korisnika. A sve sa komentarima jeres... jeres...
A pravi su majstori preusmeravanja na razno-razne sluzbe - sve u efetku spirale koja se siri.
Tako da ce se sve ovo izgleda zavrsiti onom narodnom: pojeo vuk magarca.

poz
M.
 
Hmmmmm ne znam meni u NS radi super uvek se desi da po dan dva nesto ne radi najbolje al tad ne radi nikom na istoj centrali jel nesto cackaju... sto se tice tehnicke podrske i slicno mozes da zaboravis jel ti ljudi em sto ne znaju nista em sto imaju uputstva da te tako upucuju na neke druge sluzbe i tako u krug... ako hoces pravu tehnicku podrsku i neke malo inteligentnije sagovornike kad imas problema menjaj provajdera jer telekom je skontao da im se vise isplati ovako nego da se stvarno iscimaju i daju ti neki konkretan odgovor kad imas problem... moze im se...
 
Tuzi ih, mozda se obogatis ko ovi u svetu sto se tuze za raznorazne gluposti :d
 
Nemam para za advokata :d
 
eh taj Telekom :)
ja sam doduse preko EUneta i isto u Pancevu pa mi nije radio net jedno 3 dana, jedina razlika sto oni imaju mnogo pismeniju, pristojniju i dostupniju podrsku sa kojom mozes da probas da resis problem (ako je do njih). Ali avaj ali ipak je bilo do telekoma :smash:
Evo za sada radi ali do kada .... a tuzba ??? Verujem da bi se ceo pravosudni sistem, upravni odbor telekoma pa do poslednjeg iskompleksiranog salterskog radnika silno ismejali kada bi culi da je to neko probao ... daleko im lepa kuca i da nam sto pre dodje bilo ko drugi da napravi malo zdrave konkurencije (ovo vazi za sve vezano za usluge i robu u ovoj banana drzavi)
 
Haha zdrava konkurencija u Srbiji haha kao da je to moguce... pre cemo uci u EU nego sto ce biti neke konkurencije u bilo kom aspektu telekomunikacija...
 
I ja nisam imao neta neka 3 dana. Zvao tehnicku i ne biste mi verovali kad bi vam rekao da sam visio na fonu i okretao 3 sata bez prestanka u nadi da ce mi se neko javiti.
 
Evo sad su me zvali iz servisa iz Panceva. Da proverim kad dodjem kuci.
Grozno je sto u toj kompaniji umesto da resavaju problem korisnika oni prebacuju problem sa jednog centra na drugi. Uzas!
 
Koliko sam ja cuo nesto se sprzilo u staroj posti pa zato nemate net.
Ja sam prikacen na novu postu i sve radi kako treba.
 
pa i ja sam na novoj posti, net imam - ali je toliko kilav i toliko prsce da to nije normalno.
 
Poslednja izmena:
pa,mislim da su oni nes' cackali celo pancevo je bilo po**bano sa netom,pingovi moji ka pcberzi 90+ :D sada radi ok,samo sto pingosi skacu 30+/- u toku dana:(

koje si ti imao tacno probleme,jel si povezan preko ISDN-a il obicnog prikljucka,ako si na streli kao i ja,strela ima ogroman problem zato su i toliko kasnili sa uvodjenjem adsl-a na streli :(
 
Poslednja izmena:
obican prikljucak.
Pa problemi su da se konekcija gubila svakih 5 min i da je bila max 300kbps pingovi totalni shit...
 
pazi,ja sam imao slicnih problem kad sam uzeo,znaci isto konekcija se gubi svakih 10 min po 20 puta na dan i pingosi shit 40+% loss :( al sredice to,samo budi strpljiv,*** :(
 
pa strpljiv sam. Ali sam isto tako i uporan da ih nateram da ne naplate punu uslugu za ovaj mesec.
 
Za gubljenje konekcije je zasluzan i aolynk dr814 ruter(ako ste njega dobili).
 
Njihov modem/ruter nisam ni vadio iz kutije, odmah je stavljen linksys ;)
 
neverovatni su, evo prsli su u 22:45, totalni slom, konstantno pucanje konekcije, a brzina max 70-80kbps i pri tom se gubi 40% paketa.
Uzas !
 
sa tvojom linijom nesto nije u redu ili sa kucnom instalacijom :smack:
 
pretpostavimo da je moja linija problematicna, probleme sam prijavio u subotu - znaci jos gore misljenje bi imao o njima u tom slucaju.
kucna instalacija je wifi Linksys wireless modem/router - pretpostavio sam da se on pokvario pa sam stavio Telekomov modem/router sto sam dobio, ali situacija je ostala ista.

Dobra stvar je da je sinoc samo jednom pukla konekcija opet oko 22:30 - 22:45.

Brzina je bila u proseku 800kbps/100kbps - sto je gore u odnosu na period pre proslog petka, ali je nemerljivo bolje od onog uzasa koji se desavao.

Simptomaticno je bilo proteklih dana da je bio ogroman procenat izgubljenih paketa apx 50-60%.



Videcemo sta ce biti sledecih dana.

poz
M.
 
Poslednja izmena:
kucna instalacija je wifi Linksys wireless modem/router - pretpostavio sam da se on pokvario pa sam stavio Telekomov modem/router sto sam dobio, ali situacija je ostala ista.

Pod kucnom instalacijom se misli na telefonske zice zice razvedene u tvojoj kuci, kao i na zice od tvoje kuce do prve bandere (ili razvodne kutije).
 
To nije kucna instalacija.
 
zivim u stanu i nikakvih linija nema razvedenih po stanu.
 
ma do njih je veruj mi,samo ti njih njakaj dok ne poprave,nek izdaju nalog da dodju ovi iz poste da ti pogledaju sta nije u redu!
 
Poslednja izmena:
obican prikljucak.
Pa problemi su da se konekcija gubila svakih 5 min i da je bila max 300kbps pingovi totalni shit...

Napisi koliki ti je SNR Margin i Attenuation.Vrlo je moguce da ako nisu u predvidjenim vrednostima se gubi brzina i konekcija
 
mislim da su sredili problem. za sada sve radi ok.

hvala svima. sad idemo na fazu 2 - umanjenje racuna - cisto iz principa.
 
;) ma jasta! da se zna ko je ovde klijent=musterija,a ona je uvek u pravu! :D
 
pretpostavimo da je moja linija problematicna, probleme sam prijavio u subotu - znaci jos gore misljenje bi imao o njima u tom slucaju.

Ne znam kako si to mogao da uradiš kada 0800-100-100 ne radi preko vikenda?

Inače problem nije rešen jer je i danas bilo žešćih problema odnosno 75% gubitka paketa, tako je barem kod mene pokazivalo na pingovanju. Pošto poznajem neke ljude u Telekomu rečeno mi je da imaju problema sa Huavej opremom i da će doći Kinezi da vide u čemu je stvar, očigledno nisu rešili problem. Usled svih ovih smetnji i višednevnog ne pružanja usluge očekujem smanjenje računa ali još ćemo videti šta će se sve izdešavati, Telekom je to.
 
Definitivno nisu resili problem...
 
Vrh Dno