Šta je novo?

Telekom ADSL - diskusija

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Meni ove njihove promocije govore o samim korisnicima adsl-a. Nude pogodnosti za nove korisnike a sta cemo sa POSTOJECIM?

Svako kome je istekao ugovor može potpisati novi i izabrati neku promociju, tako da ti ovo ne stoji...
 
Svako kome je istekao ugovor može potpisati novi i izabrati neku promociju, tako da ti ovo ne stoji...

Pa onda je Telekom u kontradikciji sa njihovom zvanicnom web stranicom.Lepo od njih.

Moj adsl provajder je Verat, te na njihovoj stranici takodje postoji promocija.Ali, kod ove promocije vazi ono staro pravilo, "citaj kako je napisano" - novi korisnici != stari korisnici.
 
Sledeće nedelje mojim roditeljima ističe promotivni period 3-mesečnog korišćenja ADSL-a i IPTV-ja. U stvari, IPTV nisu ni koristili, niti im je bio potreban, a sa internetom (1 MB) smo bili zadovoljni.

E, sad, oni i ja bi da nastavimo da koristimo internet, ali, s obzirom da ne želimo IPTV, planiram da u ponedeljak spakujem opremu i da im sve uredno vratim - JER, sada vidim da imaju akciju 4 MB po ceni jednog na godinu dana - što bi nam savršeno odgovaralo.

Da li se možda još neko nalazi u ovoj situaciji, tj. ima li šanse da sa njima napravim neki dogovor: da vratim samo onu IPTV spravu i kablove, a da zadržim ADSL router i potpišem ugovor na 12 meseci (4 MB po ceni 1 MB) - ili ću morati da ipak sve "razdužim" i podnesem novi zahtev?

P. S. - I da priupitam, ako neko ima informacije vezane za Telenor - nije li im bio rok da do Nove godine počnu da pružaju usluge fiksne telefonije i interneta... a evo već je 10. decembar, a oni ništa... ?!


Znači, može i ovako: u ponedeljak raskidam ugovor (ne vraćam opremu), potpisujem novi ugovor (iskoristiću aktuelnu ponudu: 1 mesec gratis + 11 meseci 4 MB po ceni 1 MB), a onda sačekam da mi aktiviraju tu uslugu, dolazim ponovo, vraćam IPTV opremu, a zadržavam postojeći ADSL wireless router - i tada mi kreću 4 MB...
 
Poslednja izmena:
Imam jedno pitanje. Pošto treba da pređem iz kuće u stan preko zime zanima me selidba adsl usluge. Koliko to traje otprilike i koja je procudera....jel imao neko iskustva s tim?
 
Imam jedno pitanje. Pošto treba da pređem iz kuće u stan preko zime zanima me selidba adsl usluge. Koliko to traje otprilike i koja je procudera....jel imao neko iskustva s tim?

Zavisi od toga dal tamo gde selis adsl ima slobodnog porta na centrali.
Ako ima onda bi trebalo da sve zavrse za par dana.

@Dark Angel
Svima je cilj da te vezu ugovorom i tu nista nije sporno.
Nisu te akcije glupost nego je recimo ova 4u1 trebala da se pojavi pre godinu dana.
 
2-3 radna dana selidba. Ali nemoj da odes u petak, jer subotom i nedeljom bleje.
 
Dosadise vise sa "akcijama"
umesto da dignu brzinu postojecim korisnicima oni ih uporno maltretiraju da "iskoriste akciju" "potpisu nove ugovre" i slicne gluposti.
Poslovnost, nema sta

Nije mi jasno zasto ne uvedu anex ugovora, umesto sto maltretiraju korisnike da raskidaju i potpisuju nove ugovore istog dana...maltretiraju korisnike da se cimaju, vracaju opremu pa sutradan da im vrate opremu i slicno.Dokle vise diskriminacija i ponizavanje starih korisnika.Pa njima prvima treba da ponude te akcije!ja licno bih potpisao taj anex ugovora za novu akciju,zasto da ne..u mom gradu nema boljeg provajdera.
 
Ne treba raskid ugovora, niti vraćanje opreme, samo odeš i potpišeš novi, naravno ako je stari istekao...
 
Ne znam stvarno dokle vise maltretiranje starih i lojalnih korisnika...........zalosni su krajnji korisnici
 
Ok ova promocija 4mbit po cenu 1mbit, ali šta ako bi neko hteo da uzme 2mbit paket da li bi on dobio 6 ili 8 mbit ili bi ispao neinformisana ovca koja plaća više a koristi manju brzinu
 
Ok ova promocija 4mbit po cenu 1mbit, ali šta ako bi neko hteo da uzme 2mbit paket da li bi on dobio 6 ili 8 mbit ili bi ispao neinformisana ovca koja plaća više a koristi manju brzinu

Samo ako se odabere Click 4 plaća se po ceni Click 1, inače samo 1 mesec gratis. Click 2 se ni ne spominje u tekstu, ako prelaziš na ovu promociju logično je da uzmeš Click 4 :wave:

Pravac Telekom i promena kampanje ;)
 
Restartuje mi se ruter sam od sebe svakih x minuta, gde je x < 5. Da li se još nekome ovo dešava ? Huawei MT882u
SNR Margin Down/Up(dB) 10.0/6.0

:S
I dalje isto, samo što sada čak ne mogu da pogledam ni youtube klip dužine JEDAN MINUT, a da se on ne restartuje. :wall:

SNR Margin Down/Up(dB) 9.5/6.0
Attenuation Down/Up(dB) 25.0/25.0

DOPUNA:
dok sam kucao ovaj kratki post, restartovao se :crash:
 
Evo ovako, prvo da sve pozdravim kao novi clan a onda da Vam se malo izjadam. Danas sam kao stari korisnik iskoristio ovu lelekomovu ponudu 4 u 1 i potpisao ugovor na 12 meseci. Kada sam dosao kuci imao sam sta da vidim aktivirano mi je 2Mb. Zvao sam onaj call centar i receno mi je da je do njih greska i da ce prijaviti maticnoj poslovnici da ovo ispravi. Od tada je proslo dosta vremena a nista se jos nije promenilo. U podesavanjima rutera mi stoji da mi je paket 4Mb/256 a posto imam aktiviran speedup tu bi trebalo verovatno da bude 8 Mb . Ping mi je ok samo 26 i upload stoji 220 sto je ok. Sada bi da pitam ostale dali je neko imao ovakav problem i dali je moguce da je grsaka do moje linije koja ne moze da prihvati vise od 2 Mb ili je verovatnije do onih pijanica koji su u Telekomovoj centrali uvek neobavesteni pa su mesto sa 1 na 4 podigli sa 1 na prvu sledecu brzinu. Ako je neko imao slicnih iskustava molio bih da ovde podeli sa mnom. Imam onaj stari MT882 modem. Jos jednom pozz za sve.
 
Poslednja izmena:
Ne nego je potrebno da ti obrisu speedup profil na serveru. Ja sam tako 5 dana imao 1mb umesto 4. Dolazio i covek iz telekoma i na kraju smo konstatovali (kada on sve zivo proverio i uverio da je kod mene ok) da je moguc razlog speedup. Pozvao u bgd , obrisali speedup nalog i nakon toga sam imao 4mb.
Ako zoves podrsku reci im da obrisu speedup profil i bice sve u redu.
 
I dalje isto, samo što sada čak ne mogu da pogledam ni youtube klip dužine JEDAN MINUT, a da se on ne restartuje. :wall:

SNR Margin Down/Up(dB) 9.5/6.0
Attenuation Down/Up(dB) 25.0/25.0

DOPUNA:
dok sam kucao ovaj kratki post, restartovao se :crash:

Jesi li pokusao da zoves tehnicku podrsku? Bas me zanima da li mogu (zele) da rese ovaj problem.
 
Ne nego je potrebno da ti obrisu speedup profil na serveru. Ja sam tako 5 dana imao 1mb umesto 4. Dolazio i covek iz telekoma i na kraju smo konstatovali (kada on sve zivo proverio i uverio da je kod mene ok) da je moguc razlog speedup. Pozvao u bgd , obrisali speedup nalog i nakon toga sam imao 4mb.
Ako zoves podrsku reci im da obrisu speedup profil i bice sve u redu.
Ma zvao sam ali me ladno oladila time sto mi je rekla da se prelaskom sa 1 na 4 paket speedup automatski brise. Kao radi se na mom slucaju. He he... Videcemo.
 
I dalje isto, samo što sada čak ne mogu da pogledam ni youtube klip dužine JEDAN MINUT, a da se on ne restartuje. :wall:

SNR Margin Down/Up(dB) 9.5/6.0
Attenuation Down/Up(dB) 25.0/25.0

ADSL: Significance of SNR

SNR or Signal to Noise Ratio:
Describes the ratio of usable data-signals on your line. You can associate the "signal" with the data traveling across your ADSL-line and the "noise" as the unwanted interference affecting the signal. The higher the number the better for this measurement. In some instances interleaving can help raise the noise margin to an acceptable level.

6dB or below is bad and will experience no synch or intermittent synch problems
7dB-10dB is fair but does not leave much room for variances in conditions
11dB-20dB is good with little or no synch problems
20dB-28dB is excellent
29dB or above is outstanding

If your SNR is below 12dB you are pretty much screwed and will not get a consistent level of ADSL-service. You could try to convince Telkom to rewire the cabling - but this is unlikely to happen.

- trebao bi za test da "otkačiš" sve telefone/splitere po kući i povežeš samo ruter na liniju da testiraš jer možda je kvar kod tebe
- probaj da promeniš data path na G.dmt ili adsl2 pa vidi vrednosti i ponašanje rutera
- zovi tehničku podršku (pri tome ugasi ruter) i kaži da nemaš uopšte internet (jer to što ti imaš nije internet) a dokazano je više puta da objašnjavanje sa 0800-100-100 centrom neće pomoći da se reši tvoj problem nego samo dolazak tehničara kod tebe koji će ili da ti zameni ruter ili da pokuša da nadje neku bolju paricu do tebe)
- ako je taj "bedni" SNR stvarno stanje tvoje linije (a ne trenutni kvar na liniji do telekoma) onda da bi zadržao tu brzinu moraju da ti prebace data path na Interleaved ili da smanje na brzinu koja odgovara kvalitetu tvoje linije

ADSL_Line_Rate_Reach.gif


ako ti promene data path na Interleaved pozdravi se sa pingom u Q3/QL
 
Juče kad sam pogledao kod mene, Noise margin mi je bio 19.5 dB, malo sam iscimao kablove oko splitera, otkačio i ponovo zakačio i evo sada je 27dB tako da povremeno i to treba da se pogleda
 
Ljudi jel uzimate vi taj 4u1 ili su svi vec uzeli onaj paket sa iptv?
Ima li neko da nije odma u poslovnici sve zavrsio?
 
Ljudi jel uzimate vi taj 4u1 ili su svi vec uzeli onaj paket sa iptv?
Ima li neko da nije odma u poslovnici sve zavrsio?
Ja otisao i potpisao ugovor to traje nekih 5 minuta. Poneses licnu kartu. Kada sam dosao posle 1 sat kuci brzina povecana. Samo ja imam 2 Mb oni kazu kod njih je u redu ja ispregledao sve ostalo je samo da modem MT882 ne radi kako treba. Rekli da ce doneti da zamene sa novim ali jos niko nije dosao. Slobodno trk u Telekom mi potpisuj jedino su mi skrenuli paznju da sledece godine blizu isteka ugovora odem kod njih i da biram neki od paketa koji budu tada.
 
imam par pitanja u vezi adsl-a
posto sam student, ako se prijavim za studentski paket telekoma da li ugovor potpisujem ja ili osoba na cije je ime telefon?
da li se adsl naplacuje od 1-og do 1-og u mesecu, ili od dana kada se ugovor potpise pa narednih 30 dana?
koliko se ceka od podnosenja zahteva za adsl do poziva da se ugovor potpise i aktvacije adsl-a (ako na centrali ima slobodnih portova)?
 
imam par pitanja u vezi adsl-a
posto sam student, ako se prijavim za studentski paket telekoma da li ugovor potpisujem ja ili osoba na cije je ime telefon?
da li se adsl naplacuje od 1-og do 1-og u mesecu, ili od dana kada se ugovor potpise pa narednih 30 dana?
koliko se ceka od podnosenja zahteva za adsl do poziva da se ugovor potpise i aktvacije adsl-a (ako na centrali ima slobodnih portova)?

1. Ugovor potpisuje student a ne vlasnik telefona, kasnije stizu racuni za adsl na studentovo ime.
2. Uslugu naplacuju 1-31 u mesecu, ako se slucajno desu da ugovor potpises npr 15-og imaces % umanjen racun (bar je kod mene bilo tako ako se dobro secam).
3. Ako imas uslova i ako imaju opremu 1-7 dana.
 
Poslednja izmena:
Evo ovako, prvo da sve pozdravim kao novi clan a onda da Vam se malo izjadam. Danas sam kao stari korisnik iskoristio ovu lelekomovu ponudu 4 u 1 i potpisao ugovor na 12 meseci. Kada sam dosao kuci imao sam sta da vidim aktivirano mi je 2Mb. Zvao sam onaj call centar i receno mi je da je do njih greska i da ce prijaviti maticnoj poslovnici da ovo ispravi. Od tada je proslo dosta vremena a nista se jos nije promenilo. U podesavanjima rutera mi stoji da mi je paket 4Mb/256 a posto imam aktiviran speedup tu bi trebalo verovatno da bude 8 Mb . Ping mi je ok samo 26 i upload stoji 220 sto je ok. Sada bi da pitam ostale dali je neko imao ovakav problem i dali je moguce da je grsaka do moje linije koja ne moze da prihvati vise od 2 Mb ili je verovatnije do onih pijanica koji su u Telekomovoj centrali uvek neobavesteni pa su mesto sa 1 na 4 podigli sa 1 na prvu sledecu brzinu. Ako je neko imao slicnih iskustava molio bih da ovde podeli sa mnom. Imam onaj stari MT882 modem. Jos jednom pozz za sve.

Potpuno identicna prica je i kod mene osim sto nam se razlikuje ruter, moj je Huawei 510. Takodje sam zvao korisnicki na 0800 100 100 i njakali se jedno pola sata sa podesavanjima i restartovanjima ali nista i dalje je download kao da sam na klik 2 paketu a u ruteru je Downstream rate 4095 a Upstream 252.
Na kraju posto smo konstatovali da nije problem u podesavanjima prosledila je problem serviserima. I sta sad :S:
Dajte ljudi naka neko jevi da li je uspeo da resi problem ili je ovo akcija obicna navlakusa.
 
Potpuno identicna prica je i kod mene osim sto nam se razlikuje ruter, moj je Huawei 510. Takodje sam zvao korisnicki na 0800 100 100 i njakali se jedno pola sata sa podesavanjima i restartovanjima ali nista i dalje je download kao da sam na klik 2 paketu a u ruteru je Downstream rate 4095 a Upstream 252.
Na kraju posto smo konstatovali da nije problem u podesavanjima prosledila je problem serviserima. I sta sad :S:
Dajte ljudi naka neko jevi da li je uspeo da resi problem ili je ovo akcija obicna navlakusa.
Danas sam pricao sa serviserima i jedan kaze da ipak nije do modema nego da je problem kod mene i da ce danas doci da pogledaju instalaciju. Javljam ti ako nesto uradimo. Pod uslovom da dodju.
 
Danas sam pricao sa serviserima i jedan kaze da ipak nije do modema nego da je problem kod mene i da ce danas doci da pogledaju instalaciju. Javljam ti ako nesto uradimo. Pod uslovom da dodju.

Ma samo nas vozaju, da je problem do instalacije i sa predhodnim paketom bi imali problem.
Puno ti hvala na odgovoru i molim te javi ako ima nekih promena :wave:
 
Poslednja izmena:
Ma samo nas vozaju, da je problem do instalacije i sa predhodnim paketom bi imali problem.
Puno ti hvala na odgovoru i molim te javi ako ima nekih promena :wave:
Evo ovako moj je problem resen tako sto smo stavili spliter na telefon koji je bio na drugom mestu utaknut tj na drugoj uticnici. Taj nije bio u upotrebi a ovaj bezicni kojeg koristimo on je vec na spliteru zajedno sa modemom. Znaci ako imas jos jedan telefon on mora da ima spliter. Pozz.
 
Evo i ja se javljam sa dobrim vestima. Malo pre je bio Telekomov serviser i navodno je uradio ovo:
slika.jpg

i zaista, na sledecem merenju dobijem ovo:

Kazem:"Navodno", zato sto nisam bas siguran da je to bio razlog ili je nesto uradjeno u centrali neposredno pre njegovog dolaska.
U svakom slucaju treba pohvaliti Telekom na ekspeditivnosti jer ih je do sada je bilo nemoguce dobiti na br. 0800 100 100 a kamo li resiti problem. Juce sam dva puta zvao pomenuti broj i oba puta dobio iz prve a danas vec dosao serviser. Svaka cast samo neka nastave tako.
ps. Boki37 drago mi je da je i tebi resen problem, pozdrav
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno