Šta je novo?

Telecom; cene?

idavik

Slavan
Učlanjen(a)
16.10.2005
Poruke
590
Poena
320
Može li neko da (mi) pojasni (novi) cenovnik Telecom-a? Ako navode impulsni interval, zašto se cena formira prema minutaži, http://www.telekom.nadlanu.com/PRIVATNI/Tarife.aspx?ac=solo&br=7? I, kako se tarifira minutaža, prema započetom minutu, ili, ukupno vremenu izraženom u hh:mm:ss?

Druga stvar tiče se 04* linija, odnosno SMIN-a. Ako ih više nema po cenovniku, kako se one tarifiraju? Po starom cenovniku, ili je primenjen "Twilight Zone" princip? Nakon reorganizacije, svi negeografski kodovi treba da se izmene u skladu sa http://www.telekom.nadlanu.com/PRIVATNI/Tarife.aspx?ac=solo&br=6

Poslednje pitanje. Šta Telecom podrazumeva pod "Ostali razgovori"?

Ako imamo na forumu nekoga ko radi u Telecom-u, bilo bi korisno da nam svima objasni.
 
Misliš na Telekom? Čisto da ne bude zabune, provajder fiksne telefonije i interneta se zvanično zove "Telekom Srbija". ;)

Cene su se oduvek tarifirale po započetom impulsu, pa približno možeš da sračunaš koliko košta minut razgovora u zavisnosti od usluge i tarife. U svom unutarzemaljskom saobraćaju, impuls bi trebao da ima fiksnu cenu, a razlika postoji samo u impulsnom intervalu (za mobilni je ranije "kucalo" na 2, odnosno 4 sekunde, a za fiksni na 3, odnosno 6 minuta). Sad pojma nemam koliko je, niti me zanima.
 
nidza je napisao(la):
Misliš na Telekom? Čisto da ne bude zabune, provajder fiksne telefonije i interneta se zvanično zove "Telekom Srbija". ;)

Cene su se oduvek tarifirale po započetom impulsu, pa približno možeš da sračunaš koliko košta minut razgovora u zavisnosti od usluge i tarife. U svom unutarzemaljskom saobraćaju, impuls bi trebao da ima fiksnu cenu, a razlika postoji samo u impulsnom intervalu (za mobilni je ranije "kucalo" na 2, odnosno 4 sekunde, a za fiksni na 3, odnosno 6 minuta). Sad pojma nemam koliko je, niti me zanima.

Vidi na
http://www.telekom.nadlanu.com/PRIVATNI/Tarife.aspx?ac=solo&br=7
Obrati da su cene na minutnom nivou (po zapocetom minutu, odnosno impulsnom intervalu ukoliko je isti kraci od minuta)

Elem, cisto da znas da uskoro nece biti vise lokal + 3 zone vec samo 2 zone ukupno, tako da ce lokalni razgovori biti znatno skuplji bez zvanicnog povecanja cene. Ovo stoga sto prihod nasih dragih monopolista pada u poslednje vreme jer ljudi sve manje telefoniraju (ustvari sve manje koriste modeme), pa moraju oni nekako valjda da nadoknade prihod, onako, ispod zita, kako samo oni umeju. "Nedaj boze" da pomisle da smanje rashode...
 
M_M je napisao(la):
"Nedaj boze" da pomisle da smanje rashode...

Hm... Radnik Telecom Srbija A.D?
Kapitalizam, profit se umesto idejama i ostvarenjem istih, maksimizuje otpuštanjem radnika... Neinteligentno, ali, kada animalitet u manager-ima, instinkt života i smrti i strah od borda proradi, jedino su cifre u poslovnom izveštaju od značaja.

Elem, pozovem 9813, postavim pitanje, neljubazna ženska osoba pokuša vikom da nadjača argumente, kako bi se razgovor na kraju završio sa obostrano "Prijatno"...

Sumiram impulse prema listing-u i :zgran: . Po specifikaciji imam 59% "Ostalih razgovora". Ako zaista radiš u našem milom provider-u telefonskih usluga, molim te, objasni mi ovo.

Broj impulsa za međunarodne, međumesne, mobilne i lokalne razgovore su korektni, međutim, 5372 impulsa koji potpadaju pod "Ostali razgovora", ne mogu nigde pronaći, a obračunati su. Ostvarujem međunarodne pozive, ali, kažem, oni su korektno obračunati. Jedino, ako nisu "naduvali" SMIN PostPaid, ali, i njega sam obračunao, prema važećim cenovnicima. Ne slaže se sa računom za plaćanje.
 
idavik je napisao(la):
Hm... Radnik Telecom Srbija A.D?

Ne.

idavik je napisao(la):
Kapitalizam, profit se umesto idejama i ostvarenjem istih, maksimizuje otpuštanjem radnika... Neinteligentno, ali, kada animalitet u manager-ima, instinkt života i smrti i strah od borda proradi, jedino su cifre u poslovnom izveštaju od značaja.

Nije bas tako jednostavno. Otpustanjem radnika mozes samo donekle smanjiti troskove pre nego sto pocnes da seces granu na kojoj sedis a koju ne mozes preko noci da zecelis jer dobre ljude sa relevantnim iskustvom ne mozes tako lako da nadjes.

Kada sam rekao da smanje troskove, ima mnogo drugih troskova osim ljudskih resursa koji se mogu optimizovati, ali za to treba dosta znanja i truda, dok je pritom dosta lakse povecati cenu ili skratiti impulse ili ujediniti tarifne zone tako da ostvaris veci prihod itd... Nekako mi se cini da rukovodioci u vecini domacih drzavnih firmi idu nazalost ovim laksim putem :(((
 
Poslednja izmena:
a shto se pitash uopshte telekom je jedini provajder fiksne telefonije i na zalost sledecih xxxy godina se nishta nece promeniti. Iako nemaju vishe monopol na telekomunikacije poshto drzava nema odgovarajucu agenciju za telekomunikacije to je i dalje ostavljeno telekomu da se sigra. Ne zelim da pljujem ni po kome samo komentarishem propuste.
ps. tuci cu klince svaki dan i da idu u politichare e a onda dolazi nashih pet minuta!
 
Nazad
Vrh Dno