Drugo resenje vam je da ako je ikako moguce, direktno uvoznicima saljete reklamacije. Treba videti kod koga je to moguce.
Realno, koliko su oni krivi, krivi su i distributeri koji ih pune robom i daju im na odloženo, zadužuju ih, i onda jedan dan skontaju da bi hteli svoje pare nazad.
Zašto mi E**i pada na pamet? I nekadašnji Eurolink takođe. Ma od sad kupujem samo od "mađara".
Drugo resenje vam je da ako je ikako moguce, direktno uvoznicima saljete reklamacije. Treba videti kod koga je to moguce.
Realno, koliko su oni krivi, krivi su i distributeri koji ih pune robom i daju im na odloženo, zadužuju ih, i onda jedan dan skontaju da bi hteli svoje pare nazad.
Drugo resenje vam je da ako je ikako moguce, direktno uvoznicima saljete reklamacije. Treba videti kod koga je to moguce.
U kom to svetu poverilac moze biti jednako kriv kao duznik?
Mene je počeo da zeza monitor, zvao sam pre možda nedelju dana servis, da vidim šta i kako, srećom nisam ga odneo, sada sam zvao Benq-ov ET Servis d.o.o. Beograd, da vidim kako i šta sada. Kažu monitor upakujem u kutiju, pošaljem kurirskom službom, sa računom, reklamacijom i opisom kvara, šaljem njima. A šta da radim sa Matičnom, procesorom, ramom, grafičkom, sve sam posebno kupovao i napravio konfiguraciju naknadno... sad za svaki deo trebam da tražim servis?!
Pa naravno.
Ko te je terao da kupujes komponente odvojeno i sve kod razlicitih prodavaca?
Sve komponente kupljene u TehnoMS-u To je najgore
Niste u pravu, nema to veze sa dobrom voljom, nego sa zakonom, u suprotnom garancija gubi svaki smisao.Uvoznik nije obavezan zakonom da izvrši opravku uređaja ako je trgovac propao, te sve zavisi od njegove dobre volje.
Ne razumes. Ne kazem ja da su oni zakonski nesto skrivili. Nego im je politika poslovanja loša, i nije ovo prvi put, ovaj ciklus se dešava na svakih par godina. Evo ti na odloženo samo da ti ja prijatelju fakturišem jer mi treba da ispunim neki tamo kvartalni plan, ma samo ti uzmi, e onda posle ide otrežnjenje roba se ne prodaje, dugovi se potražuju, jedan pusti menicu i svi stanu u red brže bolje jer je frka...
Niste u pravu, nema to veze sa dobrom voljom, nego sa zakonom, u suprotnom garancija gubi svaki smisao.
"...davalac garancije je trgovac, bilo da se radi o proizvođaču, uvozniku, trgovcu na veliko ili trgovcu na malo, koji preuzima obaveze prema potrošaču po osnovu date garancije;..."
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari