Šta je novo?

TehnoMS - Prevara/Krađa kao ni jedna do sada (još traje)

^Tacno tako. Nisam hteo da napisem u gornjem postu,ali dok se to regulise, ne bi me cudilo i godina da prodje.
 
Prosto ne mogu da verujem šta se sve događa u ovoj našoj zemlji. A do juče su bili "jaka/stabilna" radnja sa svim i svačim u ponudi i cenama malo nižim od konkurencije. Strašno stvarno.
 
Zašto mi E**i pada na pamet? :D I nekadašnji Eurolink takođe. Ma od sad kupujem samo od "mađara".
 
Drugo resenje vam je da ako je ikako moguce, direktno uvoznicima saljete reklamacije. Treba videti kod koga je to moguce.
 
Drugo resenje vam je da ako je ikako moguce, direktno uvoznicima saljete reklamacije. Treba videti kod koga je to moguce.

Moguće je kod svih uvoznika, jer su po zakonu obavezni. Najverovatnije mogu samo da izvrše zamenu uredjaja.
Medjutim, ako je uredjaj u TehnoMS-u, onda tu ništa ne mogu...
 
Nazalost, na ovom primeru se ispostavlja da je ipak bolje uredjaje reklamirati direktno kod uvoznika, jer se ovde nikad ne zna ko moze preko noci zatvoriti firmu. Setimo se samo koliko je Pakom bio veliki, pa je opet propao.
 
99.99% poslovanja ovde ide na rec i odlozeno, zivog kesa ovde nema... svako ko radi u komercijali zna da treba minimum hudini da budes da izvuces zivu lovu..., nazalost :(
zato su i ovakva pucanja strasna, jer niko nezna ko je kome koliku duzan, jedan pukne u lancu svi stradaju
 
Ovde na severu 100% poslovanja ide bez keša i procenat naplate je 100%. Keša nema ni za lek u poslovanju izmedju firmi. Jedina razlika je što banke garantuju isplatu i što je sve elektronski povezano pa i nema šanse da se desi da neko ne plati fakture u roku a da mu se izda novi kontingent robe.
 
Realno, koliko su oni krivi, krivi su i distributeri koji ih pune robom i daju im na odloženo, zadužuju ih, i onda jedan dan skontaju da bi hteli svoje pare nazad.
 
Realno, koliko su oni krivi, krivi su i distributeri koji ih pune robom i daju im na odloženo, zadužuju ih, i onda jedan dan skontaju da bi hteli svoje pare nazad.

Tacno tako.
A sto se tice reklamacija svaki uvoznik je verovatno ostao kratak neke pare kod njih.Verovatno ce iz tog razloga da izdaje potvrde da uredjaj ili pare odete kod prodavca ( u ovom slucaju Tehno MS) i tu opet ostajete bez icega.Ovo znam iz iskustva, ni jedan uvoznik ne moze da vrati krajnjem korisniku pare i nije mu interes da daje nov uredjaj.
 
Realno, koliko su oni krivi, krivi su i distributeri koji ih pune robom i daju im na odloženo, zadužuju ih, i onda jedan dan skontaju da bi hteli svoje pare nazad.

U kom to svetu poverilac moze biti jednako kriv kao duznik?
 
Drugo resenje vam je da ako je ikako moguce, direktno uvoznicima saljete reklamacije. Treba videti kod koga je to moguce.

Mene je počeo da zeza monitor, zvao sam pre možda nedelju dana servis, da vidim šta i kako, srećom nisam ga odneo, sada sam zvao Benq-ov ET Servis d.o.o. Beograd, da vidim kako i šta sada. Kažu monitor upakujem u kutiju, pošaljem kurirskom službom, sa računom, reklamacijom i opisom kvara, šaljem njima. A šta da radim sa Matičnom, procesorom, ramom, grafičkom, sve sam posebno kupovao i napravio konfiguraciju naknadno... sad za svaki deo trebam da tražim servis?!
 
U kom to svetu poverilac moze biti jednako kriv kao duznik?

Ne razumes. Ne kazem ja da su oni zakonski nesto skrivili. Nego im je politika poslovanja loša, i nije ovo prvi put, ovaj ciklus se dešava na svakih par godina. Evo ti na odloženo samo da ti ja prijatelju fakturišem jer mi treba da ispunim neki tamo kvartalni plan, ma samo ti uzmi, e onda posle ide otrežnjenje roba se ne prodaje, dugovi se potražuju, jedan pusti menicu i svi stanu u red brže bolje jer je frka...
 
Mene je počeo da zeza monitor, zvao sam pre možda nedelju dana servis, da vidim šta i kako, srećom nisam ga odneo, sada sam zvao Benq-ov ET Servis d.o.o. Beograd, da vidim kako i šta sada. Kažu monitor upakujem u kutiju, pošaljem kurirskom službom, sa računom, reklamacijom i opisom kvara, šaljem njima. A šta da radim sa Matičnom, procesorom, ramom, grafičkom, sve sam posebno kupovao i napravio konfiguraciju naknadno... sad za svaki deo trebam da tražim servis?!

Pa naravno.
Ko te je terao da kupujes komponente odvojeno i sve kod razlicitih prodavaca?
Pa nece valjda jedan uvoznik da popravlja robu i uvazava reklamacije od 5 drugih uvoznika.
Ili te ja nisam nesto dobro razumeo. . .
 
I dal planiras sve te komponente da crknu? :)
Nadjes ko je zvanican uvoznik za taj brend pa kontaktiras, uglavnom salju kurira o svom trosku tako da tebe nista ne kosta.
 
Isti problem ovde. Laptop u garanciji predat jos jula meseca na servis. Posle mnogo nasih poziva i razvlacenja sa njihove strane, konacno smo 20.09. u 14h pozvani da preuzmemo popravljen uredjaj u ponedeljak 22.09. Naravno, zatekli zatvorene i servis i prodavnicu. Do kraja prosle nedelje njihovi lokali su potpuno ispraznjeni. Moj otac je zatekao dvojicu fizikalaca kako iz servisa ubacuju u njihov sluzbeni kombi preostale stvari iz servisa. Sutra idemo u policiju. Mislim da je vazno da svi osteceni prijave svoj slucaj policiji. Razgovarali smo i sa par zaposlenih (pravnica i serviser) koji navodno nemaju nikakve informacije sta ce se dalje desavati, kako sa robom ostecenih kupaca, tako i sa platama radnika koje je firma ostala duzna.
 
Ponavljanje Eurolink-a nažalost. Znam ''bol'', jer ja nisam uspeo da reklamiram grafičku kad je pukao Eurolink.

Šteta što se nije ništa popravilo u korist zaštite potrošača u međuvremenu.
 
Sve komponente kupljene u TehnoMS-u :) To je najgore :)

Onda ces nazalost morati slati svaku komponentu uvozniku od kojeg TehnoMS nabavio.
Ali valjda neces morati da se cimas toliko,valjda nece nista vise crkavati :)
 
Cujem da se winwin useljava na njegovo mesto?
 
Da da tako se prica, oni se izgkeda useljavaju u lokal svakoga ko propadne.
 
Uvoznik nije obavezan zakonom da izvrši opravku uređaja ako je trgovac propao, te sve zavisi od njegove dobre volje.
 
Uvoznik nije obavezan zakonom da izvrši opravku uređaja ako je trgovac propao, te sve zavisi od njegove dobre volje.
Niste u pravu, nema to veze sa dobrom voljom, nego sa zakonom, u suprotnom garancija gubi svaki smisao.
"...davalac garancije je trgovac, bilo da se radi o proizvođaču, uvozniku, trgovcu na veliko ili trgovcu na malo, koji preuzima obaveze prema potrošaču po osnovu date garancije;..."
Drugo, konsultovao sam se sa tržišnom inspekcijom, kao i u Centru Potrošača Srbije, u slučaju da firma, trgovac koja je prodala kupcu proizvod, prestane da postoji, uvoznik je obavezan prema kupcu
da izvrši servis ili zamenu, ali ne i povraćaj novca.
 
I ja imam isti problem lap top mi je zarobljen kod njih pa moze neko iz nisa da se javi i zajedno probamo da resimo problem ili ako nesto neko zna da javi,
moj kontakt 064-3859025
 
Ne razumes. Ne kazem ja da su oni zakonski nesto skrivili. Nego im je politika poslovanja loša, i nije ovo prvi put, ovaj ciklus se dešava na svakih par godina. Evo ti na odloženo samo da ti ja prijatelju fakturišem jer mi treba da ispunim neki tamo kvartalni plan, ma samo ti uzmi, e onda posle ide otrežnjenje roba se ne prodaje, dugovi se potražuju, jedan pusti menicu i svi stanu u red brže bolje jer je frka...

To je to, sustina u par recenica
 
Претраживање дужника у принудној наплати

Датум: 29.09.2014, 19:03:25

1. Дужник: RADNJA ZA PROMET ROBE NA VELIKO I MALO I USLUGE TEHNO MS IVAN VIRIJEVIĆ PR NIŠ
Адреса: Cara Dušana 54/72
Место: Niš
Порески број: 105364157
Матични број: 61012664
Укупан износ блокаде: 15,271,245.36
 
Poslednja izmena:
Niste u pravu, nema to veze sa dobrom voljom, nego sa zakonom, u suprotnom garancija gubi svaki smisao.
"...davalac garancije je trgovac, bilo da se radi o proizvođaču, uvozniku, trgovcu na veliko ili trgovcu na malo, koji preuzima obaveze prema potrošaču po osnovu date garancije;..."

Jes' to tako ali to ne može da funkcioniše. Još od prvih komentara na novi zakon o zaštiti potrošača, kada je donesen, trabunjamo da je ovo besmisleno. Glavni i odgovorni za kvalitet robe i garanciju treba da je na prvom mestu proizvođač, na drugom zvanični, od proizvođača ovlašćeni zastupnik, na trećem uvoznik (koji ne mora uvek biti i zastupnik) a tek na kraju možda i trgovac.

Da sam ne znam koliko bogat/dobar/jak trgovac, ne bih voleo da se zakonski smatram odgovornim za brljotine koje je napravio neki kineski pogon za sklapanje i projektovanje lelektronike raznih kvaliteta. Besmisleno je da je za greške u proizvodnji npr. Samsung-a, pred zakonom u Srbiji odgovorna neka STR IT & Povrće iz npr. Čonoplje koja je tog Samunga prodala. U ovom hipotetičkom slučaju, ko ima problem sa Samsungom kupljenim u STR IT & Povrće, mora da se ćera sa STR IT & Povrće a ne sa uvoznikom Samsunga, ili njihovim zvaničnim zastupnikom u zemlji. Mislim.... ?!?

Takođe, propadanje određenog trgovca stavlja u nerešiv problem sve kupce koji su nešto u određenoj trgovini kupili, bez obzira dal' je to Samsung, Apple, LG, ili ChongSong electric Co.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno