Šta je novo?

Tehnomedia i Benchmark započinju saradnju

Nije mi jasno kako se to odomaćilo većinom u prodavnicama tehnike i nigde više.
Sve je počelo od ozloglašenih Lilly radnica koje su pratile mušterije pošto je bio pozamašan broj sitnih krađi koji bi im se odbio od plate. Zato uglavnom i na drugim mestima uhodaju pa su pojedini vremenom shvatili da je to kontraproduktivno, te na kraju ni u Lilly-ju se više ne priljubljuju uz kupce.
 
Ja većinu stvari kupujem na daljinu retko kada u radnjama koje imaju dobar sajt ali i kada odem potražim prodavxa, makar samo da mi kaže gde da pogledam. ne volim da lutam i window shopping, znam šta hoću i prvo se informišem. Svuda po Evropi izuzev možda u Francuskoj. prodavci saleću kupce ali to je zato što zarađuju više po prodaji. U Švajcarskoj prodavac koji ti pomogne, ako sam ne odnese do kase da ti karticu sa svojim imenom ili kodom i daš na kasi pa on valjda dobije neki bonus. Ipak su vrlo uljudni i ljubazni mada su Švajcarci. Neznam kada je počelo ovo saletanje o čemu pričate, do skoro si morao da ih juriš po prodavnici za pomoć ili da vade iz zaključane vitrine. Sećam se pre nekih 10ak godina kada sam kupovao laptop za prijateljicu naletim na neku slatku plavušu kaja je recitovala podatke za svaki laptop i stvarno znala dosta o tome. U nesvest da padnem
 
Nije to uvek i nije kod svih - malopre sam bio u Tehnomediji kod Voždovih kapija i niko ne nije ni pogledao i što se mene tiče to mi savršeno odgovara, dok su me danas u Tehnomaniji u TC Stadion sleteli odmah na ulazu...
 
mene kada pitaju da li mi treba pomoc, uvek im kazem: Da, finansijska.
Najgori su oni koji ti jos na vratima kazu: - izvolite, sta vam treba ? I tu po nekada "puknem" i kazem uz osmeh: - burek i jogurt :)

Online nerado kupujem, samo kada se ne moze nabaviti u prodavnicama, jer mi se desavalo da mi posiljka sa Cukarice do Novog Beograda putuje 8 dana i odjednom se bez najave pojave na vratima, a toj kurirskoj sluzbi sam bas na putu gde god da podju. A desavalo mi se slicno, mada manje drasticno jos sa dve kurirske sluzbe. I online obavezno gledam da li moze licno preuzimanje i oni imaju prvenstvo i da su i nesto skuplji.

Od ove saradnje sa Tehnomedijom mozemo ocekivati da nas informisu o novim proizvodima i eventualno zajednicke testove novih proizvoda. Mada bi kao renomirana kuca za reklamu mogli i da pomognu u odrzavaju sajta. U sustini, saradnja OK.
 
Jedina kompanija koja je zvala posle nekoliko godina da pita da li sam zadovoljan kupovinom TV-a.
 
Vrh Dno