lord_slawe_
Poznat
- Učlanjen(a)
- 23.07.2019
- Poruke
- 8
- Poena
- 42
Dobar dan svima,
Ovo mozda i nije tema za ovaj pdf specificno pa cu ukratko o tome kako sam dosao do ovde uopste -
Naime, 2 telefona konektovana na isti ruter SBB-ov technicolor CGA2121 DOCSIS 3.0 imaju problem delayed notifikacija - Sve jedna aplikacija sa push notifikacijama ne ispostavlja te poruke na vreme, tj instant po slanju istih.
Telefoni su OnePlus 6P i Honor 8X.
Na druga dva testirana rutera - oba Telekomova - nema ovih problema. Kada se koristi redovan Telenor internet u okviru paketa - nema ovakvih problema. Kada se koristi bilo koji public Wi-Fi pristup - nema problema.
Dakle, samo na lokaciji, tj stanu gde nam je goreopisani ruter.
SBB momak je inicijalno ukljucio i 5G i 2.4GHZ mreze simultano - probao sam sa iskljucivanjem 5G mreze i nije resilo problem. SBB support kaze da ima puno Wi-Fi signala u okolini (i ima, preko 20 u samo jednoj zgradi) pa su promenili radio frekvenciju ali ni to nije donelo nikakvo poboljsanje. Trenutno je ruter podesen samo na 2.4GHZ wi-fi (5GHZ sam kompletno iskljucio jer sam pomislio da simultano radeci mozda "zbunjuju" telefone).
Ne znam da li neko ima slicna iskustva ili neki predlog sta da se mozda podesi u ruteru, posto zaista ne znam sta bi drugo moglo da predstavlja problem kada sve radi kako treba u bilo kom drugom slucaju.
Dakle, notifikacije i poruke stignu samo onog momenta kada fizicki uzmem telefon u ruke i startujem, recimo GMail app, tek onda iskoci push notifikacija kako imam novi e-mail koji je poslat pre 3 sata recimo.
Ili recimo telefon stoji Idle sat vremena, tek kad otvorim Whatsapp recimo iskocile bi sve poruke poslate u medjuvremenu. Cak ne ni kad otkljucam telefon - Tek kad otvorim aplikaciju. Ono sto je simptomaticno je da imam utisak da sto je duze telefon "ostavljen" da je veca verovatnoca da notifikacija nece proci.
Uradio sam factory reset na jednom telefonu, ocistio cache na drugom i zaista verujem da je sa telefonima sve u redu iz prostog razloga sto sve radi kako treba kada su na 4G mrezi i/ili konektovani na drugi ruter.
Po pozivu SBB-u receno mi je da oni tu nista ne mogu da ucine / Ruter radi svoj posao, imam internet na uredjajima, pa su me uputili da troubleshootujem telefone....
Svaki savet je dobrodosao i hvala svima unapred!
Ovo mozda i nije tema za ovaj pdf specificno pa cu ukratko o tome kako sam dosao do ovde uopste -
Naime, 2 telefona konektovana na isti ruter SBB-ov technicolor CGA2121 DOCSIS 3.0 imaju problem delayed notifikacija - Sve jedna aplikacija sa push notifikacijama ne ispostavlja te poruke na vreme, tj instant po slanju istih.
Telefoni su OnePlus 6P i Honor 8X.
Na druga dva testirana rutera - oba Telekomova - nema ovih problema. Kada se koristi redovan Telenor internet u okviru paketa - nema ovakvih problema. Kada se koristi bilo koji public Wi-Fi pristup - nema problema.
Dakle, samo na lokaciji, tj stanu gde nam je goreopisani ruter.
SBB momak je inicijalno ukljucio i 5G i 2.4GHZ mreze simultano - probao sam sa iskljucivanjem 5G mreze i nije resilo problem. SBB support kaze da ima puno Wi-Fi signala u okolini (i ima, preko 20 u samo jednoj zgradi) pa su promenili radio frekvenciju ali ni to nije donelo nikakvo poboljsanje. Trenutno je ruter podesen samo na 2.4GHZ wi-fi (5GHZ sam kompletno iskljucio jer sam pomislio da simultano radeci mozda "zbunjuju" telefone).
Ne znam da li neko ima slicna iskustva ili neki predlog sta da se mozda podesi u ruteru, posto zaista ne znam sta bi drugo moglo da predstavlja problem kada sve radi kako treba u bilo kom drugom slucaju.
Dakle, notifikacije i poruke stignu samo onog momenta kada fizicki uzmem telefon u ruke i startujem, recimo GMail app, tek onda iskoci push notifikacija kako imam novi e-mail koji je poslat pre 3 sata recimo.
Ili recimo telefon stoji Idle sat vremena, tek kad otvorim Whatsapp recimo iskocile bi sve poruke poslate u medjuvremenu. Cak ne ni kad otkljucam telefon - Tek kad otvorim aplikaciju. Ono sto je simptomaticno je da imam utisak da sto je duze telefon "ostavljen" da je veca verovatnoca da notifikacija nece proci.
Uradio sam factory reset na jednom telefonu, ocistio cache na drugom i zaista verujem da je sa telefonima sve u redu iz prostog razloga sto sve radi kako treba kada su na 4G mrezi i/ili konektovani na drugi ruter.
Po pozivu SBB-u receno mi je da oni tu nista ne mogu da ucine / Ruter radi svoj posao, imam internet na uredjajima, pa su me uputili da troubleshootujem telefone....
Svaki savet je dobrodosao i hvala svima unapred!