Šta je novo?

Teamviewer zamena

Ja sam ostao veran TeamVIeweru. Shvatili su i oni da gube korisnike, pa su smanjili "bombardovanje" reklamama. Koristim ga maksimum 15 minuta i za to vreme ništa ne iskoči. Za duže vreme mi ne treba. I nema više onog odbrojavanja, možete nastaviti koristiti Teamviewer za ‚10 minuta, bar ja nisam primetio.
 
Može da posluži i Lite Manager, koliko vidim može se koristiti i u korporativnim okruženjima do 30 računara, ima i android app

http://www.litemanager.com/
 
Posle nekoliko godina koriscenja Teamviewera poceo je gadno da smara sa prekidanjem konekcije zbog licence na bukvalno par desetina sekundi. Treba mi nesto gde bi mogao da napravim nalog i tu ubacim komp i laptop i konektujem se bez sifri bez icega, znaci instant pristup, i ako ima i app za android/ios jos bolje jer se nekad nakacim i sa moba na pc/laptop.
 
RustDesk.
 

Prilozi

  • Capture.JPG
    Capture.JPG
    12.4 KB · Pregleda: 28
Ne mogu da editujem post, izgleda da je za login potrebna pro verzija ali sam uspeo da ubacim id sa custom sifrom i na jedan i na drugi racunar i radi lepo cak i za nijansu brze nego Supremo koji je takodje free ali prilicno laguje.
 
Dajte neko iskustvo sa tim alternativama.
Teamviewer odavno otpisan...
Any desk pocinje da davi sa cekanjem po 20 sec...
Dajte nesto sto je totalno free a da nije vnc...
 
RustDesk lepo radi ali moras sam da ga hostujes za sada koliko znam.
 
Dajte neko iskustvo sa tim alternativama.
Teamviewer odavno otpisan...
Any desk pocinje da davi sa cekanjem po 20 sec...
Dajte nesto sto je totalno free a da nije vnc...
Ja sam probao juce RustDesk i Supremo, dobri i jedan i drugi, Supremo mozda laksi za rad jer je slican TW ali ima dosta laga kad se radi na tudjem racunaru, zadrzao sam RustDesk, ima i za iOS app sto mi je bitno.
 
Ja imam jako loše iskustvo sa Teamviewerom, tj. sa njihovom poslovnom politikom, trenutno sam u nekom i sporu sa njima čak. Naime, koristimo njihove usluge 4-5 godina u firmi, plaćamo godišnju licencu koja je iz godine u godinu drastično rasla. Sada su podigli na 650 EUR godišnje što je meni puno s obzirom da ja par većih klijenata klijenata zabranilo udaljen pristup preko TW već se tamo koristi RDP i VPN a zbog njih smo najviše i plaćali licencu.

Kako nam licenca ističe u maju, ja je nisam htio produžavati međutim kraljevi su je automatski produžili iako nisam platio. (svi kršteni servisi tipa 365, Google i slično) kad ne platiš zavrnu slavinu i to je to, Teamviewer je meni produžio licencu automatski na godinu dana i sad čekaju da im ja platim iako ja ne želim da koristim više njihov servis niti sam ga koristio. Čak kad sam se logovao na konzoli nedugo posle obnove licence, dobio sam obavještenje da sam suspendovan dok ne platim.

Nakon prepiske sa njima gdje sam ih propisno napušio, rečeno mi je da sam mjesec ipo unaprijed trebao da im najavim da neću produžavati ugovor i da to u istom piše. (to je ona famozna EULA koju niko ne čita i gdje svi klikamo next, next) Iskreno, nisam smatrao da treba to da čitam s obzirom da do sada nikada nisam imao sličnu situaciju već da kad se ne plati servis se obustavlja i to je to, koristili smo brdo servisa, cloud servera, pretplata za razno... Takođe sam smatrao da su ozbiljna kompanija...

Suma sumarum, prijete mi tužbom i hoće da naplate potraživanje? Moje mišljenje je da blefiraju jer kako mogu da tuže firmu, nikakav dokument nismo potpisivali, pa mogao sam tako da otvorim nalog umjesto lupam, Gigatrona i da uzmem licencu u ime njih, mislim glupost...
 
Ja imam jako loše iskustvo sa Teamviewerom, tj. sa njihovom poslovnom politikom, trenutno sam u nekom i sporu sa njima čak. Naime, koristimo njihove usluge 4-5 godina u firmi, plaćamo godišnju licencu koja je iz godine u godinu drastično rasla. Sada su podigli na 650 EUR godišnje što je meni puno s obzirom da ja par većih klijenata klijenata zabranilo udaljen pristup preko TW već se tamo koristi RDP i VPN a zbog njih smo najviše i plaćali licencu.

Kako nam licenca ističe u maju, ja je nisam htio produžavati međutim kraljevi su je automatski produžili iako nisam platio. (svi kršteni servisi tipa 365, Google i slično) kad ne platiš zavrnu slavinu i to je to, Teamviewer je meni produžio licencu automatski na godinu dana i sad čekaju da im ja platim iako ja ne želim da koristim više njihov servis niti sam ga koristio. Čak kad sam se logovao na konzoli nedugo posle obnove licence, dobio sam obavještenje da sam suspendovan dok ne platim.

Nakon prepiske sa njima gdje sam ih propisno napušio, rečeno mi je da sam mjesec ipo unaprijed trebao da im najavim da neću produžavati ugovor i da to u istom piše. (to je ona famozna EULA koju niko ne čita i gdje svi klikamo next, next) Iskreno, nisam smatrao da treba to da čitam s obzirom da do sada nikada nisam imao sličnu situaciju već da kad se ne plati servis se obustavlja i to je to, koristili smo brdo servisa, cloud servera, pretplata za razno... Takođe sam smatrao da su ozbiljna kompanija...

Suma sumarum, prijete mi tužbom i hoće da naplate potraživanje? Moje mišljenje je da blefiraju jer kako mogu da tuže firmu, nikakav dokument nismo potpisivali, pa mogao sam tako da otvorim nalog umjesto lupam, Gigatrona i da uzmem licencu u ime njih, mislim glupost...

Pitanje je kako bi prosao sa drugima, jer ko ce citati EULA, ko zna sta drugima pise...
 
Kod AnyDeska je bitno da se ne stavi autoupdate i da se skine neka verzija starija koja ne proverava broj konekcija, recimo ispod 7, cini mi se.

A bolja opcija je VPN i remote desktop ako se kacite na poslovnu mrezu i poslovni racunar.
 
Ja imam jako loše iskustvo sa Teamviewerom, tj. sa njihovom poslovnom politikom, trenutno sam u nekom i sporu sa njima čak. Naime, koristimo njihove usluge 4-5 godina u firmi, plaćamo godišnju licencu koja je iz godine u godinu drastično rasla. Sada su podigli na 650 EUR godišnje što je meni puno s obzirom da ja par većih klijenata klijenata zabranilo udaljen pristup preko TW već se tamo koristi RDP i VPN a zbog njih smo najviše i plaćali licencu.

Kako nam licenca ističe u maju, ja je nisam htio produžavati međutim kraljevi su je automatski produžili iako nisam platio. (svi kršteni servisi tipa 365, Google i slično) kad ne platiš zavrnu slavinu i to je to, Teamviewer je meni produžio licencu automatski na godinu dana i sad čekaju da im ja platim iako ja ne želim da koristim više njihov servis niti sam ga koristio. Čak kad sam se logovao na konzoli nedugo posle obnove licence, dobio sam obavještenje da sam suspendovan dok ne platim.

Nakon prepiske sa njima gdje sam ih propisno napušio, rečeno mi je da sam mjesec ipo unaprijed trebao da im najavim da neću produžavati ugovor i da to u istom piše. (to je ona famozna EULA koju niko ne čita i gdje svi klikamo next, next) Iskreno, nisam smatrao da treba to da čitam s obzirom da do sada nikada nisam imao sličnu situaciju već da kad se ne plati servis se obustavlja i to je to, koristili smo brdo servisa, cloud servera, pretplata za razno... Takođe sam smatrao da su ozbiljna kompanija...

Suma sumarum, prijete mi tužbom i hoće da naplate potraživanje? Moje mišljenje je da blefiraju jer kako mogu da tuže firmu, nikakav dokument nismo potpisivali, pa mogao sam tako da otvorim nalog umjesto lupam, Gigatrona i da uzmem licencu u ime njih, mislim glupost...
Ništa, ti im reći da ćeš im obezbediti negativan marketing za sve pare...
 
Nazad
Vrh Dno