Šta je novo?

TCL produžena garancija

M-tech

Čuven
Učlanjen(a)
09.01.2005
Poruke
332
Poena
630
Pozdrav.
Kupio sam TCL klimu, i sada biha da je registrujem za produženu garanciju.
Nisam siguran šta uneti za serijski broj pošto je on različit na spoljnoj i unutrašnjoj jedinici, a u polju za upis se može uneti samo jedan ?
Nigde nisam našao da li ugradnju treba da izvrši neki ovlašćeni servis, ili može bilo ko, da li je potrebno redovno (godišnje) servisiranje,....
 
Ima u Jeftine klime, pisao sam ja skoro dosta toga šta treba za produženu garanciju, al ajde napisaću i ovde pa da mogu ljudi da nađu sve na jednom mestu.

Pravi serijski broj se nalazi u unutrašnjoj jedinici, kada otvoriš onaj poklopac biće tu nalepnica. U prilogu šaljem sliku sa zaokruženim brojem.
Broj računa je onaj kraći broj na računu označen sa "Brojač računa".
Koliko sam ja preturio forume i razgovarao sa ovima za garanciju, klimu može da ugradi bilo koji ovlašćeni servis i ne treba godišnje održavanje.


Partum (firma koja daje produženu garanciju) u svojim uslovima za popravku tokom te garancije traži Reklamacionu izjavu. Oni mi to nisu poslali, ali mi je poslao Comtrade Distribution (oni uvoze ove klime). Comtrade kaže da je za reklamaciju dovoljan račun, ali ja sam ovaj list ištampao i daću serviseru i prodavcu da ispune sve šta treba, tako da budem obezbeđen u slučaju kvara.
Fajl ću zakačiti pored ove slike za Serijski broj.
 

Prilozi

  • Reklamaciona izjava-3.pdf
    200.7 KB · Pregleda: 17
  • Screenshot 2025-06-01 121538.png
    Screenshot 2025-06-01 121538.png
    852.2 KB · Pregleda: 25
Od te Partum produžene garancije, ja sam dogurao do medijatora...
A kada je medijatora ipak uspeo da ostvari pravo na zamenu uređaja (jer isti nisu bili sposobni da poprave čak tri meseca), na prodajnom mestu su rekli da nemaju takav uređaj na stanju, mogu da vrate samo novac... Na šta ja treba da doplatim još 50% od tog novca...
A taj drugi uređaj je vizuelno potpuno identičan i ima potpuno iste tehničke karakteristike, razlika je samo dva slova u oznaci modela...
Sada je na potezu tržišna inspekcija, videćemo šta će biti...

Veš mašina je predmet garancije... 😁
 
"mogu da vrate samo novac... Na šta ja treba da doplatim još 50% od tog novca..."
na šta ovde misliš da moraš da doplatiš? Neće da daju pun iznos nazad nego samo pola?

Ranije sam radio produžene garancije preko onom Nitom-a, i uglavnom kad je to problem, ja pozovem njih, oni mi daju broj onog ko servisira, i ja to sa njim rešim.
Isto je bila neka veš mašina i jednom je bio frižider. Oba puta isti lik došao, popravio, potpisao i rekao oni mene tamo plate posle.
 
Prilikom kupovine, cena mašine je bila nešto manje od 28k, sada je cena oko 42k

Problem je nastao jer iz 4 puta i 4 radna naloga nisu uspeli da je poprave, i čak dva servisa...
 
Nazad
Vrh Dno