Šta je novo?

Tarr Chronicles

filipenko

Znamenit
VIP član
Učlanjen(a)
16.12.2001
Poruke
11,720
Poena
1,020
Svemirske simulacije se vraćaju svojim korenima :) Niz linearnih misija, u kojima se vodi malo lovac u okršaje sa eskadronima, krstaricama, razaračima i drugim bojnim brodovima, gomila eksplozija, konačno naslednik Freespace-a i Starlancer-a.

tarr-chronicles-20070822010800453-000.jpg


Overiti preview obavezno, ko god čeka space sim kao ozeblo sunce, a smaraju ga kvazibudžeće kvazinelinearne avanture u svemiru koje su sve na istu foru, foru Starlancera.

http://pc.ign.com/articles/814/814710p1.html?RSSwhen2007-08-28_124800&RSSid=814710

tarr-chronicles-20070822010803734-000.jpg
 
Poslednja izmena:
E, vala, konacno da mi se svidi nesto od tebe napisano! :p
A jesam se smorio od isprobavanja i gubljenja po svakakvim space-simovima.
Sto mora space sim da bude open-ended? Bas bih voleo da potvrde da ne mora. Cak mi se svidja i brodic koji vozis... Nema multi?
Nisam uspeo da vidim kada izlazi...
 
Poslednja izmena:
ooo ovo jedva cekam deluje bas obecavajuce ....
 
И ја сам још давно читао о овој игри и једва чекам. Екстра изгледа, а и према прочитаном доста и обећава.
 
Extra svidja mi se samo josh kad bih znao kad izlazi :)
 
Posle Darkstar one nadam se da će ovo imati ikakvog šmeka posle legendarnog Freelancera.
Trebalo bi da je dobro po previewu, a jeste suša što se tiče ovakvih naslova jedva čekam.
 
Upravo odgledah sva tri prikaza iz igre i ektra je grafika je zadovoljavajuća, identičan stil borbe kao i Freelancer, can't wait!
 
Ohoho...Ovo izgleda obecavajuce.Mada sam pre par meseci skinuo demo Tarra na ruskom koji mi nije radio kako treba, i totalno sam zaboravio na ovu igru.
Koliko vidim iz par shotova moguce je da se ne iskljuci pogled na sopstvenu letelicu tako da se samo kopkit vidi taman da mi ne zaklanja pogled na mrskog mi neprijatelja.
 
Opa ! Extra post Filipenko ! Hvala na infou ;) Ne znam kako mi je promakla ova igra...
 
Umesto
kvazibudžeće kvazinelinearne avanture u svemiru koje su sve na istu foru, foru Starlancera.

treba da stoji
kvazibudžeće kvazinelinearne avanture u svemiru koje su sve na istu foru, foru Freelancera.
Gre'ota kakvu sam grešku napravio i sa čime zamenio fenomenalni Starlancer :)
 
meni taj starlancer nikada nije proradio. Cim treba da krene igra - zviz ! (smrzne se), i to sam probao na par masina vremenom, verovatno sam imao losu kopiju :)
 
Mnogo si propustio sto nisi odigrao Starlancer, odlicna je igra.A ja nikako da se kanem da odigram Freespace 2, dok sam keca igrao, ali ne i zavrsio kada je isti izasao.
 
***. Potero sam je jednom i video da MORAS da imas joystick da bi igrao, onda sam otprilike posle dva dana nabavio glupi joystick ali igra nije radila, posle godinu dana sam opet probao u mojoj igraonici na par racunara i isto nije htela da radi, smrzne se pri pokretanju. Kako je prvi put radila - nem pojma. No dobro, igrao sam freespace 2 do iznemoglosti u MP-u :D
 
a zasto ne prave ne lienarnu ili kvazinelinearnu nego zaista nelienarnu igru koja je story driven

meh, hocu rpg da se vrati svojim korenima :d
 
Filipenko, svaka cast za ovu temu, neko je ipak obratio paznju na ovu igru:)
E, ovo jedva cekam!
 
Zato što je ovo čista akciona igra u kojoj neće fokus biti na budženje broda, sa dosadnim istovetnim kvazinelinearnim misijama koje se sve svode na isto (2 misije lovi se ucenjena glava, 1 misija špijunira satelit, 1 misija eskortuje se neki brod, 1 misija treba da se ispita neki sektor, što se svodi na odlazak tamo i uništavanje 2-3 talasa pirata, i tako tih 6-7 misija stalno, kroz celu igru) i samo odlažu glavnu priču i akciju. Ovde će fokus biti na velikim masovnim okršajima, gigantskim krstaricama i tome slično, a ako se želi nelinearnost, neka se jedna misija igra u lovcu, druga u bombarderu, treća u izviđaču...:D

edit: komentar se odnosi na G!!!-jevu satiru :)
 
Poslednja izmena:
ma okej, kapiram sta ce biti :) svidza mi se

mada je meni freelancer lepo legao, ali sve posle njega mi je bilo bljutavo
 
jes vala, freelancer je imao bas onako dobar balans svega za dobru zabavu
i naravno ne treba joystick za igranje :)

kako niko jos nije napravio nesto slicno?


back to topic: ovaj tarr deluje zanimljivo
koji nije video http://en.akella.com/Files/Games/17/video/Tarr.avi samo 60MB

ono sto mi deluje najbolje, bar po onome sto sam video u klipu, izgleda da je upravljanje misem i tastaturom, kao u freelanceru
ftw
 
Freelancer je krdža u odnosu na dotadašnje svemirske simulacije, koja je napravila otklon od fokusa na borbu i unapređenje tog segmenta, i akcenat stavila na beskonačno budženje lovca i izvršavanje 5 tipova generičkih side-misija, što je naravno pogodovalo svima koji vole da beskonačno budže karaktere u drugim igrama, samo što im je ovo bilo novo okruženje. Zašto bismo se cimali da pokušamo da odigramo dobro, kada možemo da nabudžimo lovca ponavljajući istu side misiju 12 puta i nabudžimo krdo štitova, topova i sl. To je označilo smrt za kompletan podžanr akcionih svemirskih simulacija. Džojistik nije trebao ni za ranije igre (npr. Freespace), pa opet nikom ništa. Posle su svi pokušavali da imitiraju Freelancera, koji je naravno uspeo zbog mešavine odličnog marketinga, pristojnog nivoa zabave i tog budženja od koga su mnogi zavisni pa ih vuče da igraju. Šteta što ona srž gejmpleja, borbe sa kapitalnim i ostalim brodovima, izvršavanje misija sa različitim letelicama i adrenalin borbe u svemiru ne samo da nije unapređena, već je unazađena prisustvom obrtnih topova, što je uništilo svaku potrebu za skillom i manipulacijom štitovima i sl.

edit: i naravno, najbitnije je da se sve uprosti do te mere da se bez ikakvih posledica može upravljati mišem i tastaturom i da to bude onako, baš lagano po mogućstvu. Čak i u Freespaceu, koji je imao odličnu podršku za miša, odmah se videla razlika kada se prikači džojistik. Naravno, zašto bismo koristili bolji kontroler kad možemo gori, a posle ćemo da kukamo kako ne možemo džojpedom da igramo fps, jer je miš mnogo bolji.

edit2: da me Dušan i ostali ne shvate pogrešno, u ovakvom tipu igara je prilagođavanje mišu i tastaturi uprošćavanje jednako onom koje vi pljujete kada izlaze limunada RPGovi. Gejmplej je jednostavno takav. Kontrole su ovde sve. Lično, jedva čekam da ponovo uposlim StrikeForce 3D :)
 
Poslednja izmena:
dusan to filipenko: freelancer nije simulacija ^^

a ovaj tarr vise deluje kao neki shooter, zato valjda i pojednostavljene kontrole, nego bas space fighter sim, ili vec sta :)
 
Kada kažem simulacija, mislim na žanr svemirskih simulacija, naravno da Freelancer nije simulacija kao simulacija, odnosno da ni ne pokušava da ponudi neku realnu fiziku :)

Meni je omiljena igra kompletnog žanra Independence War 2. Ubedljivo najbolja grafika, fizika, mehanika, priča, gejmplej, fantastično...Ali, ne može bez džojistika. Ako nema ni prizvuka realnosti, čemu onda budženje brodova, klasična akcija je 100 puta bolja.
 
off: Ja sam tek nedavno intalirao Freespace2 (unapređena SCP varijanta) - odigrao sam par misija i batalio (još uvek mi je na kompu - pa ću da probam ponovo kad budem imao vremena) .
Pitanje : jel igra (Freespace2) potpuno linearna? Ovaj početak mi ne obećava nešto (ne volim kad sam totalno uglavljen - bilo bi lepo malo slobode)...
Pitanje 2: koje igre predstavljaju vrh tog žanra? Igrao sam Elite u 100 varijanti i pomenuti Freelancer (njega nemam s čim da upoređujem jer nisam probao ništa slično - meni je ta igra odlična). Za sada ću da odigram Freespace2 - a vi mi preporučite šta posle.
 
Poslednja izmena:
Independence War 2, X1, X2, X3, Darkstar One, Spaceforce Rogue Universe. To je ako "ne voliš da budeš ograničen". Meni su ta budženja brodova zahvaljujući smešnjikavim side misijama kako je to izvedeno u Freelanceru krš najgori. Sve to je na neuporedivo višem nivou u pomenutim igrama, ili makar delimično. Ako već nije na visokom nivou, bolje klasična linearna arkada nego Freelancer.
 


u freelanceru niko te nije terao da reshavash side misije, niti da budzish makinu sa svim unique stvarima :) to je bila chista stvar igrachevog izbora, prica je bila tu ... i kao sto rekoh meni je takav tip igre u tom trenutku bash fino legao, sve slicno posle toga mi je bilo totalno bzvze jer nije bilo nikakvog evolutivnog pomaka...

lol pa darkstar one i spaceforce su po pitanju limunada misija tri puta gori od freelancera... nesto si pobrkao :)
 
Poslednja izmena:
Independence War 2, X1, X2, X3, Darkstar One, Spaceforce Rogue Universe. To je ako "ne voliš da budeš ograničen". Meni su ta budženja brodova zahvaljujući smešnjikavim side misijama kako je to izvedeno u Freelanceru krš najgori. Sve to je na neuporedivo višem nivou u pomenutim igrama, ili makar delimično. Ako već nije na visokom nivou, bolje klasična linearna arkada nego Freelancer.

Independence War 2 sam upravo proverio - i naložio se - probaću obavezno. Hvala i za ostale tipove - isprobao bih sve samo da imam vremena. ;)
 
Iz tih razloga sam ja nocima plakao sto Space Rangers (1 & 2 ) nije izveden u 3D aranzmanu. Smucile su se i meni "raznolike" misije u gorepomenutim igrama
 
Oh, konačno nešto u stilu X-Wing, TIE-Fighter, Wing Commander, Freespace, Starlancer-a :)
Can't wait :)
Zbog odumiranja ovakve vrste igara je danas teško naći normalan joystick kod nas...
Kada se setim da sam svojevremeno uništio 4-5 komada od prevelike upotrebe :D
 
Vrh Dno