Šta je novo?

Targo Telekom

Ko hoće da čita, Becks je ovde sve objasnio, ali to tone u ovolikom šumu.
Razlog zašto ne mogu da priključe nove korisnike je verovatno sličan onome iz kog postojećim korisnicima ne mogu da promene pakete.
 
Razlog je bitan onom ko problem treba da resi, korisniku su bitne posledice jer ce on da ih snosi. Mene razlozi ne zanimaju.
 
Kad je ONT neispravan mi ga zamenimo. Sta je tu cudno?
Pa nije bas da nema niti jednog jedinog ONT-a.

Druze, samo me zanima da li ste negde, gde postoji to famozno resetovanje ONT-a, probali taj problem da resite zamenom ONT-a? Cisto probe radi? Da definitivno budete sigurni da je do uredjaja. Ili da ONT koji se resetovao na nekoj lokaciji, probate na nekoj drugoj gde resetovanja nema? Sustina mog glasnog razmisljanja: jel postoji ikakva sansa da se to desava zbog oslabljenog signala, loseg splasovanja, nekog kablica koji zeza i sl.?
 
To je vec receno. Frizuje posle update formware-a koji je pusten kroz mrezu. Targo nema podrsku proizvodjava ONT-a jer im je istekla licenca koja nije obnovljena.

To je BECKS pisao...
 
Razlog je bitan onom ko problem treba da resi, korisniku su bitne posledice jer ce on da ih snosi. Mene razlozi ne zanimaju.

Koliko u tvom prethodnom postu te zanimalo.
Mene zanima i dalje. Probleme povremeno imam, i trudim se da razumem i objektivne okolnosti. Samoživost te vrste sam odavno prerastao.
 
Zanimalo me jer imam taj problem. Videvsi da provajder ne moze da ga resi, kopao sam...kada sam saznao "objektivne razloge" odustao sam.

Ne vidim samozivost gde je ti vidis. Ne radim u Targu, korisnik sam koji placa mesecnu pretplatu za koju ocekujem da sve radi kako treba, ne znam sta tu nije jasno.

I ja imam probleme povremeno, saznao sam koji je razlog jos ranije i kao sto rekoh mi korisnici tu nista ne mozemo, osim da "raskinemo ugovor bez penala" kako kazu neki mudri ljudi sa ove teme.
 
Poslednja izmena:
Citiras mi deo jednog posta i deo drugog posta? Sta sad ja tebi da odgovorim?! takvom nekom tvojom bolesnom logikom mozes po jednu rec iz svakog posta da mi citiras i da iskonstruises sta zelis...

Provajder ne moze da mi resi problem i ne zanima me razlog zasto ne moze da mi resi problem, nije dopustivo da korisnik mora sam da resava probleme. Stavili su opciju pred mene ili resavaj sam ili raskini ugovor. Onda sam pokusam da resim problem(BACKS je pomogao i pojasnio stvari) skontam da je problem neresiv jer je potrebna volja provajdera da obnovi licencu sa prozivodjacem opreme.

Sta tebe tisti i muci ja stvarno ne znam, ne mogu ti pomoci, moraces sam sebi...
 
Poslednja izmena:
Mislim da ti niko sa sigurnošću ne može reći da hoće. Govorim o problemima restarta ONT-a.
Ipak, većina ljudi koji su stavili ONT u bridge mod, nemaju nikakvih problema.
Ja bih probao.
 
I meni se cini da imas velike sanse da se problemi resetovanja ONT-a rese. Kao sto rece kibicer, i ja bih probao... ne mozes nista da izgubis.

@BECKS: Nadam se da si procitao moj prethodni post :)
 
Naravno.
Pokusavali smo da zamenimo ONT i situacija je ostajala ista a u nekim situacijama i gora(vise prekida).
Pokusano je i sa "reinstalacijom" firmware-a na ONTu(radili smo i downgrade pa uppgrade na istom ONT-u). Nista se nije dobilo s time.
Jedino sto trenutno provereno daje rezultate(mada ne uvek ali u dobrih 75% slucajeva) je prebacivanje u Bridge mode i postavljanje rutera iza toga.
 
Steta. Znaci neki gremlini su se uvukli u mrezu :( Stvarno cudne stvari, pogotovo sto (ocigledno) taj fenomen nema nikakve veze sa samim kvalitetom optickog signala kod korisnika.

Kad si spomenuo downgrade, znaci taj deo nije problematican - odraditi downgrade ONT-ova na stariji firmware jer posedujete sve sto treba za to :) ALI.... ocigledno je veliki problem odraditi downgrade tu kod vas. Nazalost. Jer da mozete da sve vratite na prethodno stanje - ne bi valjalo - sve bi radilo previse dobro :D

Nista, ostaje nam da se nadamo da ce se nesto uskoro resiti.

Pozdrav prijatelju!
 
Pitao bi Beks-a ili ako neko zna,

Moram te pitati da li ima naznake da ce se razdvojiti tv od interneta ili je vec to uradjeno?
Mom ujaku sam pokusavao da malo vise priblizim internet ali bez uspeha,tako da smo pricali.
Ugovor istice za par meseci i ako ne moze da se uzme tv bez interneta moracemo da otkazemo TT ,jer moj ujak je odustao od koriscenja neta oce samo tv..

Moram naglasiti da od kako smo podpisali ugovor skoro pre 2 god nikada nisamo imali probleme ama bas niakavih,niko nije ni dirao podesavanja na modemu niti ga stavljao u brige da bi radio kako treba jer nije nikada nije bilo potrebe za to. da je TT kod mene kuci nikada ga ni za zivu glavu ne bi mejao ali treba stici do Opstine Stari Grad..
 
Poslednja izmena:
Od toga nema nista.
Sacekaj da ti istekne ugovor i raspitaj se kako ga raskidas.

HINT:
Takodje, procitaj jos jednom ugovor ako mozes da ga nadjes, cisto da bi bio siguran da li ima neka fora.
 
Evo da se javim samo na temu posto sam procitao jedan poprilican deo.

Sticajem okolnosti za posao kojim se bavim mi treba sto veca upload brzina, desava se da dnevno saljem i po par stotina GB, te sto brze to bolje. Kad se pojavila prica za Targo odmah sam cimao sve moguce da me prikljuce sto pre, posto mi je u firmi recimo SBB trazio 500 evra mesecno uz ugovor na dve godine za optiku 16/16Mbit. Samim tim sam negde u novembru ili decembru 2012. potpisao ugovor s Targom za paket 120/60Mbit za 6500 dinara mesecno (ukljucena je i televizija). Moje iskustvo do sada, a koristim ga dakle malo vise od godinu dana je sasvim ok - sve radi kako je reklamirano, a pre svega tu mislim na upload koji je meni i najbitniji u celoj prici - dakle s mojim FTP-om upload radi na konstantnih 55-60Mbit, nekad malo i preko, zavisno od tipa fajlova.

Imao sam proteklih mesec-dva probleme sa nestajanjem konekcije, pretpostavljam zbog onih problema sa DNS-ovima, prebacio ih privremeno na Google DNS i to sad radi ok. Par puta mi se desilo da moram da restartujem ruter (seljacki - upalim i ugasim) da bih povratio internet konekciju, ali je to bilo jako retko. Wireless isto ide direktno sa ONT uredjaja, ne pravi problem iako je signal malo slabiji u nekim delovima stana. Generalno ja sam zadovoljan i nadam se da ce Targo uspeti da se povrati jer mi je bukvalno sledeca opcija za vecu upload brzinu Beogrid koji nudi 32/32Mbit za 3900 dinara, a posle toga niko ne nudi maltene vise od 2Mbit uploada sto je smesno.
 
Izem li ga meni je do pre tih problema sa DNS pucalo jednom - dva puta na dan a sad pukne jednom u 3 dana. Sada stoji na Google i OpenDNS i radi daleko bolje.

Al dobro malo je bolje jel ;) ali onda opet bolje mi je u svakom slucaju to jednom - dva pucanja na 24 sata nego ono kod Vektora sto je pucalo 15 puta ...
 
Evo ga jos jedan primer neposlovnosti glavesina TT-a. Stigao mi pre par dana racun na punu cifru. DUO 10 paket. Pored hiljadu poslatih mailova, poziva i potrosenog vremena, posle dva meseca, oni meni salju racun na 2600,2700 din. SRAMOTA! Posto internet ne radi kako treba, pre nekoliko meseci sam poslao mail, na njihov predlog. Sve sto sam predlozio, odbili su, ali su mi odobrili 50 posto popust na racun, sve dok ne srede situaciju sa kvalitetom isporucivanja usluge(u prevodu: dok im ne dodje ta ploca i dok internet ne krene da radi kao sto je radio). Po ko zna koji put sam se razocarao. Danas sam ponovo mora da zovem call centar, da ponavljam pricu, da pisem mail. Dokle vise???? Covek ce da poludi pored ovih!
 
I meni je stigao racun na punu cifru...a poslednja 2 su bila 50%. Valjda ljudi kontaju da su sve sredili...
 
Uporno samo, tantuzi rade svuda - takav smo narod postali kad je posao u pitanju (možda i bili oduvek, nemam pojma). Ja sam se iznenadio ljubaznošću Oriona, jer sam pizdeo na njih. Ili je ovaj moj što me je jurio za ugovor neki izuzetak, ili su se opametili, pojma nemam. Tako da čekam još godinu dana na Orionu dok se Targo ne odobrovolji da mi donese modem. Čekam ih od maja, smorio sam se više...
 
Ne znam kako ih nije sramota da posalju racun sa punom cifrom. Toliko loseg su nam doneli, da se sve ovo lepo vise i ne racuna.
Sacekacu odgovor. Vrv ponovo putem telefonskog poziva, iako sam dva puta zahtevao da mi posalju odgovor mailom. Ali kod njih je sve nezvanicno. Sa toliko neozbiljnoscu i filozofijom poslovanja se u zivotu nisam sreo. Pakao!
 
Kao bre tako pricas cupavi?! Sram te bilo! Sad ce da te izgrdi neki od targovih advokata sa teme i da ti ukaze na mogucnost da raskines ugovor, ako ti se ne svidja!
 
Evo, pretpostavljam da se ovo odnosi na mene. Ne znam zašto bi se iko maltretirao i plaćao nešto što ne radi. Šta je uopšte poenta konstantnog malteriranja? Ja ne znam, da meni internet ne radi, pa ja ne bih bio njihov korisnik ni 2 dana, a ne nekoliko meseci.
 
Evo, pretpostavljam da se ovo odnosi na mene. Ne znam zašto bi se iko maltretirao i plaćao nešto što ne radi. Šta je uopšte poenta konstantnog malteriranja? Ja ne znam, da meni internet ne radi, pa ja ne bih bio njihov korisnik ni 2 dana, a ne nekoliko meseci.

Objasnicu ti u nekoliko recenica. Prvo, izbusili su mi vrata, sproveli optiku, postavili ruter, sproveo sam novije i kvalitetnije kablove za televiziju, izbacio stare, prestao da koristim uslugu Radijus vektora posle 10 i vise godina, potpisao ugovor sa Targo telekomom, ostao na kraju usracen za uslugu koju sam placao i verovao da je mnogo bolja(i dalje je, samo sto ne radi). PROBLEM JE sto sada moram da vratim taj ruter, ponovo prespajam sve kablove, POTPISUJEM NOVI UGOVOR sa Radijus vektorom, koji nista manji prevaranti nisu, samo sto im radi to sto se placa, da molim da mi nekako daju wi-fi ruter. Vezujem se na 18 meseci PONOVO, iako sam bio korisnik 10 i kusur godina. Vracam se na nesto sto sam imao pre 2,3 godine i nesto za sta sam mislio da ce prestati da postoji za koju godinu. I veoma bitna stvar, idem odavde, a moji roditelji ostaju da se smaraju sa raznim prevarantima, iako sam mislio da vise necu imati nikakve probleme. Da ce moci da koriste wi-fi i da ne misle, a ne da im objasnjavam kako se restartuje ruter, sta da rade u ko zna kojim sve slucajevima, koga da zovu, itd.. Sve ovo sto sam napisao predstavlja veliku komplikaciju i veoma veliko razocarenje za mene.
Ako nekome sve ovo sto sam napisao, nije jasno, onda taj neko ima veliki problem...ili jos verovatnije, nece da razume i mene i slicne meni samo provocira. Smatram da normalno razmisljam, koliko god mogu, u ovom Srbistanu. Nadam se da ce me bar neko razumeti. A ako tebi i slicnima nije jasno, nema vise sta da dodam.
Toliko.
 
Koliko ja vidim, više od pola svog besa ti je usmereno na RV. Jasno je meni šta ti pričaš, i potpuno te razumem, ali nije TT kriv što su ostali provajderi takvi kakvi su.

Ja se više neću javljati u ovoj temi, uzalud je, ako napišeš da sve radi, ljudi to shvataju kao uvredu ili kao advokatisanje. Želim da vam se svi problemi reše, a TT-u želim da se oporavi (ako je to moguće), svakako hvala što su razdrmali tržište.
 
Usmereno je na situaciju u kojoj se nalazim, a i na poslovanje obe firme. Doveli su me do toga da moram doobro da razmislim sta da radim. Nema jednostavnog resenje, sve je komplikovano. Hvala Targu sto je uzdrmao trziste. To je odlicna stvar. Ali, od pocetka nista nije bilo kako treba, jer nije trebalo neki tamo Slovenac da muze nas Srbe, nego da smo se prihvatili motike, odavno bi se stvari drugacije radile u ovoj zemlji. Sami smo krivi.
Ja samo zelim da se sve resi. I aktivno ucestvujem u tome. Pokusavam nesto da promenim ili da ukazem na ono sto mislim da treba da se promeni.
 
S obzirom da AP nije odmah iza ONT-a, automatski imas jedan "hop" viska.
Desavalo se da ljudima u glavnom pravi problem nepotreban DHCP saobracaj u LAN-u.

Moj savet je da krenes od fizikalija.
Ping sa racunara ka AP-u, (provera WiFi konekcije). Ostavi ga neko vreme da radi da vidis da li ce biti nekih prekida.
Ping sa racunara ka zicanom ruteru(provera WiFia i veze izmedju AP-a i zicanog rutera). Isto pusti neko vreme da radi pa vidi da li ce biti prekida.

Pozdrav
 
Nazad
Vrh Dno