Šta je novo?

Targo Telekom

Hebalo vas brzo ucitavanje sa yt. Ja bih u svakom momentu menjao moj sbb koji radi besprekorno za targo sa greskom (yt). :)
 
Ocigledno je - ovde NIKADA ljudi nece biti zadovoljni! Sta god da im ponudis, koju god brzinu, naci ce se neko ko ce da kaze da je to bezveze i da su trebali ovo ili ono...

Bas me zanima gde i sta rade ti ljudi, i sto se recimo oni ne presaberu, malo uloze para, i ponude nam TO sto oni traze! Bas me zanima koja bi to bila usluga, po kojim cenama i kog kvaliteta!

Da se razumemo: ovo gore NE ZNACI da provajderi ne treba nista da nam daju, da treba da budemo zadovoljni samo ako imamo konekciju ka internetu i nema veze da li net radi!!!!! Naravno da treba da trazimo da za nase pare dobijemo odredjenu uslugu. Ovo sto Targo radi - ja im skidam kapu! Ako se ne pokvare, samo da mi istekne ugovorna obaveza i ja cu preci kod njih... Nek ubace FOX kanale, nek ubace varijantu "samo TV" (tada odmah prelazim sa TV-om), i nek se ne pokvare, i samo napred... Nek nam je srecna Nova godina, i nek se oni nama lagano sire, da budu sto jaca konkurencija drugim provajderima... i kod nas ce makar u domenu interneta, KDS-a i telefonije da nam procveta!
 
Evo treci mesec koristim TT i ne zalim se. Apsolutno sam zadovoljan uslugama.
 
Ja bih istog trenutka menjao moj Radijus sa TTom sa SK i FOX. Makar placao 500din vise
 
nazalost, izgleda da je upravo ono sto sam napisao. Jos uvek su oni mali provajder.

Kao njihov korisnik voleo bih da takvi i ostanu. Pun mi je q tzv. velikih.

Na pr. kad sam odjavljivao adsl otisao sam u poslovnicu Velikog telekoma da vratim opremu i cekao preko sat vremena u redu (poslovnica u Bulevaru umetnosti). Ruter ne moze da se vrati u svakoj poslovnici ali zato ugovor moze da se potpise svuda. Rade 2 sluzbenice jedna na reklamacijama (kod koje se vraca oprema i sl) i jedna koja sklapa nove ugovore. Naravno ovaj drugi salter je prazan a na ovom prvom ljudi ko stoka cekaju, nose rutere, mobilne i sl. i umiru u onom nesrecnom redu.
Veliki SBB je 100m od moje zgrade zvao ih pre par godina da se raspitam kakve su mogucnosti da dodju jer sam bio prikljucen na Veliki PTT i naravno posto imaju precutan dogovor o ne napadanju Veliki SBB me od****...

Nisam u fazonu da hvalim/branim TT jer sam njihov korisnik, bas naprotiv i ovde na forumu sam ih cesto kritikovao i sam bio kritikovan od drugih clanova zbog toga. Ipak moram da kazem da sam sve ukupno vise nego zadovoljan, posebno imajuvci u vidu da sam do juce za iste pare imao 1.5/? ADSL. No ponavljam svaka kritika je dobrodosla. Oni su jedini provajder koji je u poziciji da mora da osvaja trziste, pa zato i moraju da prate kritike i reaguju na njh, a ne kao ostali koji su podelili teritorije i bole ih...... Nedelju dana nakon sto su mi uveli net zovu me da me pitaju kako radi da li sam zadovoljan i sl. Izneo sam im tada problem sa YT, ipak bio sam prijatno iznenadjen da se u opste interesuju. Osoblje sa kojim sam dosad imao kontakt iz TT-a je maksimalno ljubazno nijednom nisam imao osecaj da me tretiraju ko stoku sto je uobicajna praksa u dragoj nam zemlji. Verujem da ce se to vremenom promeniti kako im se bude povecavo broj korisnika jer ipak je ovo Srbija, ljubaznost sa musterijama je ovde kaznjiva...

Nego reci ti nama, posto su ovi mali, koji su to ti Veliki, koji nemaju mane? Ne moras da odgovoris, cisto retoricki pitam. Koga god da spomenes javice ti se bar 100 njihovih bivsih/sadasnjih korisnika da te zestoko demantuje.
 
Možeš ti da ih doživljavaš koliko hoćeš subjektivno i emotivno ali to neće promeniti činjenično stanje. Veliki su naravno Telekom i SBB, svi ostali su miševi. PTT je deo telekoma i ne treba ga izdvojeno posmatrati. Kada ovo kažem imam u vidu resurse sa kojim raspolažu i ne polemišem da li neko od njih ima dobru ili lošu uslugu, kako se odnose prema klijentima...
Manji provajderi poslovično više pažnje posvećuju klijentima, fleksibilniji su i expeditivniji u rešavanju problema ali ih to neće spasiti, ... sila boga ne moli.
 
A joj, pa nismo se razumeli. Kada sam rekao mali, mislio sam na broj korisnika i u tom smislu da nemaju jos uvek cache... Da bi dobili mora da ide prema yt 1Gbps, nisam siguran...
P.S. Od mene su dobili besplatnu reklamu, treba jos i da se sutiraju u guzu :)

Mali po broju korisnika, kao recimo Targo, odavno ne postoje :)
 
Poslednja izmena:
Pa ako govorimo o broju korisnika onda si sigurno u pravu. Mada je meni YT seckao i na telekomu, doduse brzina 1.5 ali je znao da secka i na 360p.
U svakom slucaju mene kao krajneg korisnika ne zanima koliko oni jos korisnika imaju niti kakva im je oprema, mene zanima sta ja tacno dobijam i za koje pare u tom smislu postoje samo mali i veliki lopovi, drugih izgleda nema. Telekom je tu svakako lider, mada ni TT nije daleko ako se uzme u obzir preko koga su i kako dosli, to im je za sada i najveca mana. SBB mi je tu bas misteriozan mislim ipak oni imaju ogromnu mrezu i broj korisnika. Tesko da su se tako razvili a da iza sebe nisu imali nekog da ih malo "pogura". Iskustvo nas uci da to tako sve posteno i sa deste vrednih prstiju ovde ne ide. Nego nije ovo tema o krimnalu politici i biznisu (sto su zapravo sve sinonimi) pa da ne kakim ja previse :) ...

Rekose mi iz TT-a da su svesni da problem sa YT postoji i da nije do njih ali sve jedno rade kako bi ga resili. Cudno je sto je sve radilo besprekorno pa onda odjednom kao google nesto zeznuo sa svojim serverima, mozda zbog bozicnih praznika ljudi ne znaju sta ce pa navalise na YT i preopteretili servere. Videt cemo...
 
... Ja bih u svakom momentu menjao moj sbb koji radi besprekorno za targo sa greskom (yt).
:whip::smash:
Apsolutno nepotrebno pitanje. Ali zaista.

Kad se setim druze kako i koliko si kukao na adsl i sta si sve i koliko cinio da ti taj sbb dodje do stana, a sad tako ladno si spreman da ga odhebes, zaista zelim da cujem potanko iznesene razloge, zelim da saznam vise, da imam bolji uvid, da cujem zasto mislis da je tamo trava zelenija ... Budi opsiran slobodno.
p.s. Zaista ne radim u sbb-u i nemam nikakve veze sa njim... :)
Samo sam radoznao.:trust:
 
Poslednja izmena:
Bio je njihov predstavnik pre mesec dana u mojoj zgradi, potpisao sam tada ugovor rekavsi mi da cu dobiti uslugu za 2 nedelje, proslo je mesec dana, ni traga ni glasa o njima. Izbusili su samo rupe po vertikali i tako su i ostavili. Zvao sam prvo tog predstavnika u petak, rekao mi je da pozovem tehnicku podrsku, zvao sam njih, rekli su mi da ocekujem poziv u ponedeljak. Nisam dobio nikakav poziv.

Jasno sam im rekao da zelim da sve to srede pre Nove, oni su mi rekli ok, medjutim, nisu ispunili svoje obecanje. S' obzirom da mi ne pada na pamet da jos cekam, jer sada dolaze praznici, zelim da ugovor momentalno raskinem. Sta u ovom slucaju treba da uradim?

Zalosno je samo kako njihovi predstavnici obecavaju kule i gradove samo da biste potpisali ugovor, a od toga nista. Jako neozbiljno i od Targa sto uopste zaposljavaju takve ljude.

Ne cudi me sto imaju mali broj korisnika, ako nastave da se ovako ponasaju ne bi me iznenadilo da kao sto su dosli tako i odu.
 
Ptt se svojevremeno čekao 2 godine, iako su prvo sebi dali , i više nego dovoljnih, 4 meseca, ne 2 nedelje.
 
Nije mi jasno kako si potpisao ugovor pre nego sto je uradjena instalacija u zgradi. Kod mene to nije moglo, moralo je da se ceka da zavrse vertikalu, pa tek onda je moglo da se potpisuje.
 
Na ulazu je bila postavljena reklama za Targo, ime njihovog predstavnika i broj telefona. On je isao od vrata do vrata sa ponudom, ja tada nisam bio tu, pa sam kada sam video tu reklamu sutradan brze-bolje pozvao i dobio informaciju od tog predstavnika da od sledece nedelje krecu za uvodjenjem optike u moju zgradu i da ugovor moze da se potpise vec sada. Posle tog razgovora dogovorili smo se da dodje do mene, covek je dosao posle pola sata i prezentovao mi je njihove usluge. Na kraju sam odabrao Duo 10 paket na ugovor od 2 godine, s' tim sto prvih 6 meseci ne placam TV. Sve super, ja srecan, taman sam ocekivao da ce za najvise 2 nedelje sve to srede, ali... Dalje znate.

Da sam znao da ce ovako ispasti ne bih ni razmisljao o njima, previse je ovo dug period za cekanje. Jos od Avgusta sam se prijavio za njihove usluge, na sajtu i u Uscu. 4 meseca je dug period, i jos traje.

Izgleda da cu morati da se zadovoljim sa Orion D@H paketom.
 
Sumrak iluzija

Pojava Targo Telekoma pre oko godinu dana mi je dala kakvu-takvu nadu da cu ubrzo moci da odaberem nesto drugo sto nije ozloglaseni PTT-KDS o kojem mogu da kazem sve najgore u pogledu cene, kvaliteta, obima i raznovrsnosti usluga, pouzdanosti, tehnicke i kadrovske zaostalosti, odnosa prema korisnicima i svega ostalog. Nisam ocekivao da ce Targo sa Novog Beograda doci kod mene na Kanarevo Brdo ove godine, ali ocekivao sam da ce biti negde bar na pola puta. Na osnovu komentara ljudi koji su sa njima potpisali ugovore letos i jesenas, sve mi se cini da ovaj provajder nije nista ozbiljniji ni poslovniji od olosa iz PTT-a. Da nije tako, angazovao bi dodatne timove na izgradnji mreze i prikljucenju korisnika, unapredio bi prilicno jadnu programsku ponudu i nastojao da za sto krace vreme preuzme sto veci deo trzista kao i profita. Rade godinu dana a jos uvek nisu zavrsili Novi Beograd i Zemun! Neozbiljno i diletantski.
 
Veoma su spori i neorganizovani, nažalost.
Ja sam njihov korisnik već skoro 2 meseca i ne kajem se ni u jednom trenutku što sam otišao sa PTT KDS i TS ADSL-a. Ali da sam se načekao, bogami jesam. S da im izuzetno sporo ide to stoji, tako da treba strpljenja. Nemamo mnogo izbora.
 
Pojava Targo Telekoma pre oko godinu dana mi je dala kakvu-takvu nadu da cu ubrzo moci da odaberem nesto drugo sto nije ozloglaseni PTT-KDS o kojem mogu da kazem sve najgore u pogledu cene, kvaliteta, obima i raznovrsnosti usluga, pouzdanosti, tehnicke i kadrovske zaostalosti, odnosa prema korisnicima i svega ostalog. Nisam ocekivao da ce Targo sa Novog Beograda doci kod mene na Kanarevo Brdo ove godine, ali ocekivao sam da ce biti negde bar na pola puta. Na osnovu komentara ljudi koji su sa njima potpisali ugovore letos i jesenas, sve mi se cini da ovaj provajder nije nista ozbiljniji ni poslovniji od olosa iz PTT-a. Da nije tako, angazovao bi dodatne timove na izgradnji mreze i prikljucenju korisnika, unapredio bi prilicno jadnu programsku ponudu i nastojao da za sto krace vreme preuzme sto veci deo trzista kao i profita. Rade godinu dana a jos uvek nisu zavrsili Novi Beograd i Zemun! Neozbiljno i diletantski.
Kol'ko para tol'ko i infrastrukture...
Jel' neko misli da je sve to džaba, da se "samo zamisli" da tuda i tuda treba biti pruzena opticka mreza i sutra je vec tu?
Da imaju materijalnih mogucnosti i dovoljno ljudskog kadra (sto takodje od para zavisi) sposobnog to sve da iznesu bili bi oni vec odavno tamo, ali nema se, ne moze se ...
Kriza i u Sloveniji, nema odakle da se "hapa" pa onda kojekude da se pere i prociscava necisti kapital ...
 
Evo da i ja podelim svoje (neprijatno) iskustvo u poslednjih mesec i kusur dana.
Nakon što su uveli kablove do zgrade i završili sa svim tim (čini mi se da su kopali, a ne preko bandera), došli su sredinom novembra kod nas u stan, tamo smo nešto svašta potpisali, odlučili se za paket tv+kablovska (duo 10 čini mi se) i rekli su da očekujemo da će ekipa doći za 2 do 10 dana. Nismo ih ni videli ni čuli nešto duže od mesec dana, da bi 18. decembra zvali da pitaju da li mogu sutradan da dođu. Nije nam odgovaralo zbog Sv. Nikole. Umesto toga, došli su 21. decembra (prošli petak). Zadržali su se koliko su se zadržali (iz pristojnosti neću reći koliko su stvarno bili kod nas, a koliko su upisali) - prva ekipa je uvela kablove u stan, a druga je posle nekog vremena (recimo sat i po-dva) došla da postavi ruter, poveže sve, podesi parametre i sl. Bili su relativno ljubazni i prijatni, kao i mi prema njima.

Nakon što su otišli, ja sam u svojoj sobi (a otac u dnevnoj) počela da nameštam kanale. Slika super, brzina interneta odlična (12/6, a imala sam 4/4). Posle nekih pola sata - prekid (nema interneta, nema tv kanala). Sve prestaje sa radom. Zovemo jednog od momaka koji je sve to postavljao - kaže da pozovemo korisnički servis. Pozovem ja, ljubazni dečko mi postavi par pitanja, proverim ja sve kablove, restartujem modem, ništa. Onda sam uz njegove instrukcije resetovala modem i potom sela za računar da bi mi on izdiktirao parametre koje treba da podesim. Opet ništa. Pita me da li su na modemu uključene lampice LINK i AUTH, odgovaram da nisu. Posle čekanja, restartovanja dečko mi kaže da će proslediti problem tehničkoj podršci, ali da je mišljenja da ruter ne radi - kaže, redak je slučaj, ali se dešava. Rekoh, ok, hajde da sačekam šta će mi javiti tehnička podrška. Nema nikoga celo veče da zove (zvala sam ih možda oko pola 6 popodne prvi put). Sutradan ujutru zovem opet korisnički servis, objasnim situaciju, kažu mi da su dobili odgovor od tehničke podrške (o čemu nisam obaveštena i ko zna da li bih uopšte bila obaveštena da nisam ponovo zvala). U pitanju su - kablovi. Neki prekid je negde i ekipa će "najverovatnije doći u toku dana". To je znači subota i ja sedim kod kuće ceo dan u nadi da će doći, jer je sutra nedelja i tada sigurno neće doći. Nema ih, niko ne zove. U nedelju ujutru zovem, sada već prilično nervozna. Inače ne umem baš da se svađam i da budem napadna kada pričam sa bilo kakvom telefonskom podrškom/korisničkim servisima, ali sada je drugačija situacija. Objasnim ponovo situaciju, kažem šta su rekli i da niko nije došao, niti zvao. Devojka mi ponovi koju su povratnu informaciju dobili od tehničke podrške, ništa novo. Ja još jednom lepo zamolim da neko dođe sutra, na šta mi devojka kaže da će staviti da je hitno/top prioritet ili šta već i da će sutra (u ponedeljak) neko doći. Izvinjava mi se i tako dalje, traži moj broj telefona, ostavim joj. Ok, ja obaveze pomerim za utorak (danas, jelte), kako bih ceo dan bila tu. Prođe ceo dan juče, od njih ni traga ni glasa. Jutros ja opet zovem, dečko operater (sada već četvrti kojem objašnjavam o čemu se radi) mi ponovi koja je povratna informacija od tehničke podrške, kaže da je stavljeno da je top prioritet i da se izvinjava, danas će neko doći. Sat vremena kasnije je moj otac, sada već vrlo ljut, koji nema problem da "podvikne" operaterima, zvao (znači ovo je peti poziv njima) i vrlo jasno stavio do znanja da zahteva da dođu danas, jer je ovoliko čekanje i nedobijanje nikakvog poziva niti makar približne informacije od njih jako neozbiljno i neprofesionalno.

Evo prošao je i ceo dan danas - i još uvek niko nije došao. Sada je 19h i ja uzimam telefon da zovem treći put danas, šesti put ukupno.
 
Kol'ko para tol'ko i infrastrukture...
Jel' neko misli da je sve to džaba, da se "samo zamisli" da tuda i tuda treba biti pruzena opticka mreza i sutra je vec tu?
Da imaju materijalnih mogucnosti i dovoljno ljudskog kadra (sto takodje od para zavisi) sposobnog to sve da iznesu bili bi oni vec odavno tamo, ali nema se, ne moze se ...
Kriza i u Sloveniji, nema odakle da se "hapa" pa onda kojekude da se pere i prociscava necisti kapital ...

Dvaput pročitah, ali ne vredi...
Ako se već razmatraju finansije i matematika, mora se uzeti u obzir da, pored toga što terenske ekipe koštaju, njihova realizacija je neophodna da bi počela naplata od korisnika. Siguran sam da Targo ima pismene ljude koji mogu da izračinaju presek te dve krive, i da kažu: ovo je minimum ulaganja (dakle ekipa, i novih korisnika koje obezbeđuju) neophodan da krenemo u naplatu koja će moći nadalje sama da finansira terenske ekipe, i obezbedi nove korisnike...
Broj korisnika koji su do sada postigli mora da je daleko ispod njihovih očekivanja (biznis plana), i bojim se da se brže umnožava broj korisnika koji su već potpisali ugovor i sada žele da ga raskinu, od broja onih koji bi da se priključe. Pozitivnih poena kod korisnika nisu mnogo stekli, ali negativnih - na pretek. Najgore je što negativne poene uglavnom nisu stekli kvalitetom usluge, već time što uslugu nisu uspeli da obezbede, a promovisali su je, i u mnogo slučajeva, potpisali i ugovor.
Ja sam kod njih već skoro 3 meseca, platio sam i prvi račun. Za sada sam sasvim zadovoljan uslugom.
 
Kol'ko para tol'ko i infrastrukture...
Jel' neko misli da je sve to džaba, da se "samo zamisli" da tuda i tuda treba biti pruzena opticka mreza i sutra je vec tu?
Da imaju materijalnih mogucnosti i dovoljno ljudskog kadra (sto takodje od para zavisi) sposobnog to sve da iznesu bili bi oni vec odavno tamo, ali nema se, ne moze se ...
Kriza i u Sloveniji, nema odakle da se "hapa" pa onda kojekude da se pere i prociscava necisti kapital ...

Targo je nezavisna firma od bilo koje u Sloveniji. Vodi se u ovdasnjem registru, ovde je morala da dobije odobrenja za rad, ovde ima svoj racun, itd. Ako nemaju dovoljno novca za investirarenje, to ide u prilog mojoj tvrdnji da su sarlatani i diletanti slicni onima u PTT-u, jer u suprotnom ne bi pocinjali posao za koji nisu strucno, kadrovski, organizaciono i finansijski sposobni. Ovaj posao je za nekoga ko je sposoban i ko zeli da prati zahteve korisnika i tehnicka dostignuca u ovoj oblasti veoma profitabilan i nema te banke u Srbiji, Sloveniji ili bilo gde na planeti koja ga ne bi kreditirala i nema tog kredita koji ne bi bio uredno otplacen zaradom od ovog posla. Ali to zahteva brzo sirenje mreze, konkurentnu programsku i internet ponudu, primenu novih tehnologija (FTTH, HDTV, VoIP, ...) i jos mnogo toga. Od svega, Targo nudi iskljucivo FTTH i samo 2 (dva) HDTV kanala od 74 u oskudnoj ponudi.
 
Ok imaju 2 HD kanala, ali koliko korisnika u Srbiji ima full HD TV i digitalne prijemnike?
 
Ko kaze da brinu o analognim korisnicima. Ja kazem kad se neko vec poziva na HD, nek razmisli u opste koliko je HD rasprostranjen. Targo je prvenstveno internet provajder i mislim da je po tom pitanju sasvim konkurentan.
 
Fali im sigurno koji kanal u ponudi, ali za 800 dinara je to OK ponuda.
Za pocetak je i FTTH dobar, niko na pocetnu nije nudio sve sto se moze ponuditi. A za brzo sirenje tesko, izgleda da jos uvek nemaju dovoljan broj zaposlenih. Pratio sam dosta radove u Pazovi koja nije toliko velika i uradili su samo deo ( centar sa glavnim ulicama i jedan deo ulica), kod mene u kraju i dalje stoje samo cevi pod zemljom i postavljeni sahtovi...
 
Jel neko zna kada stizu u Novi Sad? Pisao sam im pre mesec dana i jos se nisu udostojili da mi odgovore.:mad:
 
Nazad
Vrh Dno