Šta je novo?

Targo Telekom

Zdravo, Ja sam korisnik Targa vec skoro 2.5 godine. Zivim u bloku 72 i do pre mesec dana skoro da nisam imao nekih vecih prekida interneta i tv (Duo Start paket), kada sam ostao bez neta i slike skoro 2 dana. Tekuci ugovor mi istice u decembru ove godine i vrlo verovatno prelazim kod nekog drugog operatera (za sada je Beogrid najlogicniji izbor cini mi se da su oni vec u mom ulazu). U svakom slucaju dacu sansu Targu da sredi situaciju u narednih par meseci do isteka ugovora je rmi se ne potpisuje novi ugovor sa preduzecem cije postojanje je neizvesno i koje nema korisnicku podrski ni tekuca sredstva za odrzavanje postojece mreze. Svakako i ako produzim ugovor produzicu samo internet paket jer je izbor kanala na TV dosta los i fakticki nema kanala koji ja najvize zelim da gledam a to je Sport klub.

@BECKS : Ukoliko ponovo bude prekid usluge na duzi period (> 1 dan) da li imam osnova da trazim prevremeni sporazumni raskid ugovora ?

Hvala
 
Sto se tice Vaseg ugla tj. ugla korisnika.
Nista se ne menja, za sad. Svi mi koji smo ostali u firmi pokusavamo da odrzimo servis u funkciji. Znam da je call centar nemoguce dobiti pa mozete meni slati pitanja ili probleme koji vam se desavaju.
Znam da je to mozda premalo ali vise od toga stvarno ne mogu da pomognem.
Za par dana bi trebalo da dobijemo neka sredstva kojim cemo uspeti da resavamo tekuce probleme na terenu.

Pozdrav svima.

BECKS, tebi svaka čast na entuzijazmu.

Koliko god da te plaćaju (ako uopšte primate plate, jer sam načuo da niste od februara) malo je.

Situacija kakva je realno neće još dugo moći da se održi. Ili će novi vlasnici rešiti problem ili će neki drugi provajder eventualno da otkupi TT ili će jednostavno korisnici otići.

Ja imam dva TT linka, za sada oba sem par puta prekida i onih problema sa nadprovajderima rade lepo, tako da ću ostati dok se ovo konačno ne razreši, ne želim da potpisujem novi ugovor sa nekim.

Za TV, pošto na TT praktično više nema šta da se gleda, razmišljam da po prvi put u zadnjih 10 godina ukinem kablovsku i reaktiviram antenu i pratim ono što je dostupno preko DVB-T2.
 
Lelke, al si ekstreman :) Neću, bebac na putu!
Danas se vratili Pinkovi, tako da je tu mir :-D
A šta se zbiva sa aprilskim računom?
A sa NatGeo?

Čak i da hoću da platim uplatnicom, ne znam kome!
 
Proradio je danas net oko 16h napokon.

Zelim da se i ovde zahvalim Becksu, covek mi je maksimalno izasao u susret, danas sam mu poslao poruku i objasnio moj problem, rekao mi je da ce oko 16h biti resen problem, i tako je i bilo. Ne znam da li je uticao direktno na resavanje mog problema, ali to sad nije ni toliko bitno, bitno je da je ispao fer i korektan tako sto sam dobio pouzdanu informaciju i za razliku od korisnickog servisa, bio je dostupan.

Da je vise ljudi kao on gde bi bio kraj ovoj firmi... Nadam se boljim danima, iskreno drzim palceve da istrajete, jer kada pogledam sta drugi nude i to po kojim cenama, zavrti mi se u glavi. Ubedljivo najgoru ponudu imamo u okolini. I pored ovakvih problema nisam zeleo da raskinem ugovor, jer za ovakvu ponudu nema zamene. Da vi nama istrajete jos dugo vremena, i da napokon prodrmate ovo nase jadno trziste.
 
Ovo postaje sve veće ludilo. A ja se naivno nadao da će se rešiti, da konačno se dobije pristojan upload u zemlji.
 
... Tekuci ugovor mi istice u decembru ove godine i ... U svakom slucaju dacu sansu Targu da sredi situaciju u narednih par meseci do isteka ugovora je rmi se ne potpisuje novi ugovor sa preduzecem cije postojanje je neizvesno i koje nema korisnicku podrski ni tekuca sredstva za odrzavanje postojece mreze. Svakako i ako produzim ugovor produzicu samo internet paket ...
@BECKS : Ukoliko ponovo bude prekid usluge na duzi period (> 1 dan) da li imam osnova da trazim prevremeni sporazumni raskid ugovora ?

Hvala

Neka istice ugovor, ti uopste ne moras potpisivati novi ugovor, imaces sve kao i do sada, isti paket, ista cena (verovatno) jedino ti ne garantuju da ces uopste imati net zbog poznatih problema.
Ti si se jednom obavezao na vernost na te 2g a posle si slobodnjak koji moze da raskine ugovor kad god hoce, eventualno citav poslednji mesec da platis i to je to.

Ako imas prekida, dakle nemas uslugu, onda imas osnova da trazis raskid.
Zbog problema u radu veoma brzo i lako daju raskid...
Strpi se, vidis da neko pokusava nesto uraditi, mozda se popravi stanje i ne bude vise njasre...
 
@Becks

Becks ja imam duo paket , reci mi da li postoji mogucnost da ukinem uslugu TV a zadrzim NET.Ugovor mi je istekao davno.
 
@becks, пре неки дан је у блоку23 био пожар и од тада код мојих нема ни нета ни телевизије. Ако ја пожар уништио неке инсталације, онда ту дефинитивно нема помоћи.
Имаш ли можда неку инфо? Чисто да кажем мојима да ли да чекају још пар дана или да се пребацују на другог провајдера.
 
Cekamo sredstva da bi momci mogli da izadju na teren da saniraju problem.
Koliko nam je receno, to bi trebalo da bude danas.
 
BECKS zna li se sta je sa ovim pink kanalima,juce dosli danas opet nema nista?
 
Šta da radimo mi koji danima nemamo uslugu, a hoćemo da izađemo u susret terenskim radnicima?
 
Kad zavrse sa poslom, da nesto ne pobrkaju tako napojeni...
Moze voda dok rade a posle iće i piće... :D
 
Platu, pa neka sami kupe :)

Ne znam sta da ti kazem. Voleo bih da mogu da pomognem ali se na kraju sve svodi na to da ili cekas koliko mozes ili dodjes i raskines ugovor.
 
Druze imam za tebe jednu molbu.
Ne zna se kako ce ovo sve da zavrsi sa tt ali ako bude pameti i volje firma ce se vratiti u posao, pa barem delimicno konkurentno sa brzinama i cenom ALI AKO podje po zlu pa je rasparcaju i ugase uslugu ka gradjanstvu, MOLIM te da se ovde barem javis i predstavis, da se nadjemo ko ljudi negde u BG i ispricamo svi koji su u tebe gledali kao poslednju nadu, doci cu i ja iako nisam na TT i castim picem celo drustvo...
Ne zelim da mracim ovo je onako iskocilo sto kazu iz duse i srca i slobodno da znas da vazi predlog i ako sine sunce i proradi sve kako sto je bilo na pocetku.

Mislim da si ti ČOVEK, LJUDINA i bila bi mi cast upoznati se licno i druziti se sa tobom.

Sini sunce!
 
A jeste pa da padne cebovanje :)
I onako mi nije svejedno kad nosim Targov ranac na ramenima :)
 
Ja sam ubeđen da će da se reguliše stanje kad tad. Jednostavno, NE MOŽE Da propadne tolika infrastruktura. Ima gomila korisnika koja je već na mreži i more njih koji bi se sutra nakačili samo da se reguliše situacija. Tako da sam oko toga nepopravljivi optimista, ostaje pitanje vremena.
 
Da li Targo vise postoji kao firma? Dobijao sam redovno racun + navlakusu racun da platim jos 3 meseca unapred sa popustom.
Zasto bi platio unapred sa popustom i da imam para kad je neizvesno da li ce firma postojati vec naredni mesec. Sad nema racuna
a obicno bili su prvi posle infostana koji su slali racune, zato pitam postoji li ili ne postoji Targo.
 
Usluga postoji, tako da sigrno postoji i neka firma koja gazduje time.
 
Meni se čini da su suviše privlačan zalogaj, pre svega zbog mreže optike da bi uopšte mogli da propadnu. Verovatno će ih neko kupiti, druge nema.
 
A jeste pa da padne cebovanje :)
I onako mi nije svejedno kad nosim Targov ranac na ramenima :)

Bratac, ti nemas razloga za brigu niti da se stidis zbog TT. Nisi ti nikome nista uzeo ili uskratio i kao sto P307 rece - toliko si se svojski trudio svakome da pomognes koliko mozes da i ja imam zelju da te licno upoznam i da ti cestitam na tome. Kao da si vlasnik firme, kao da primas ne znam koje pare... ispao si prava ljudina i COVEK sto se u danasnje vreme tesko nalazi...

I dalje sam TT korisnik i bicu sve dok bude usluge... ili dok se poprilicno ne promene uslovi poslovanja.

P.S. Ako imas jos neki Targo ranac, kacket, sta god... eto ja cu da ga nosim :)
 
E vidis mislim da mi samo jos to fali pa da kompletiram stajling.
fali ti samo jos 5k smile_a od korisnika (a koje zaslužuješ) kojima si dao info i koji ih jos drži u životu,..
bord finansijera misli samo o $$$. mi smo za njih sitna boranija, al` su prevideli da imamo konce :)
hvala BECKS,..
:):)
 
7735.png
:D
А шта је са чувеном Ненси? И њојзи хвала на преданом раду.
7873.png
 
Sto se tice Vaseg ugla tj. ugla korisnika.
Nista se ne menja, za sad. Svi mi koji smo ostali u firmi pokusavamo da odrzimo servis u funkciji. Znam da je call centar nemoguce dobiti pa mozete meni slati pitanja ili probleme koji vam se desavaju.
Znam da je to mozda premalo ali vise od toga stvarno ne mogu da pomognem.
Za par dana bi trebalo da dobijemo neka sredstva kojim cemo uspeti da resavamo tekuce probleme na terenu.

Svaka čast BECKS. Kamo sreće da i drugi ljudi imaju ovakav stav. :)


Nego nikako račun da mi stigne, da znam na koji ŽR da uplatim. ;)
 
Nazad
Vrh Dno