Radiohead
Poštovan
- Učlanjen(a)
- 14.01.2021
- Poruke
- 529
- Poena
- 75
Zvanicno najavljena da izlazi ove godine.
Sto je veoma realisticno, jer vec postoji Demo/Prologue koji sam upravo zavrsio, sa sve sinematicima (kojih nema puno), trajelo je oko sat vremena otprilike.
Za one koji nisu culi za Syberia point & click avanturu, chibe napolje
Prolog se moze skinuti i igrati preko Steam-a:
Kreator svih crteza u serijalu je cuveni Benoit Sokal, francuski crtac stripova i pisac.
Elem, ukratko o serijalu...
Syberia 1, mogu reci da je ovo najkvalitetnija avantura koju sam igrao, a presao sam ih na desetine u poslednjih par decenija , od 1997. do... still counting
Advokate Kate Walker dolazi u mali francuski grad da potpise ugovor sa malom fabrikom igracaka (kako je prvo mislila) od strane americke firme.
I krece u nezaboravno putovanje... Lepa grafika za 2002. godinu (igrao sam je pre 2 godine, i dalje je grafika veoma dopadljiva), fantasticni likovi, zagonetke...
2D grafika (pozadina) sa 3D likovima (standard za 99% avantura ovog tipa). Ocena 10/10.
Syberia 2, u sustini isto kao prvi deo sa malo boljom animacijom, izdata 2004. godine. Ovde fale izvanredno odradjeni sporedni likovi iz prvog dela, jer je prica morala da krene dalje. Zagonetke su ponekad manje logicne nego prvi deo. 2D grafika (pozadina) sa 3D likovima. Ocena 8/10.
Syberia 3, veliko razocarenje, za mene kao obozavatelja serijala, prckali su nesto sa kontrolama, tako da da bude igrivo i za PC i za konzole (2017. godine izasla) i tako samo (barem za PC) dobili ocajne kontrole, ja bukvalno vise od 5 minuta nisam spojio, nisam zeleo da pokvarim secanje na prva dva dela. A bio sam bukvalno presao ponovo (tad pod 2. put) prvi i drugi deo, spremajuci se da se bacim na 3. deo, al avaj.
Za razumevanje ovog 4. dela, ne bi bilo lose odigrati prva dva dela, a sto se tice treceg dela, dovoljan je ovaj citat opisa radnje
Prologa 4. dela, ja mogu reci da sam ocaran grafikom, u potpunosti 3D igra adekvatna danasnjim standradima, mada bih mogao lako prihvatiti da je kao u prva dva dela. Ipak su P&C avanture stare skoro kao i sami kompjuteri . Kontrole su odlicne, detalji likova na visokom nivou, graficka iz potpisa skoro konstantno na 100% fullload.
Igra prati proslost (izmisljeni francuski grad 1937. godine) sa veoma jasnom tematikom, neki cika sa brkovima dolazi na vlast, jedan narod pocinje da trpi ugnjetavanje. Ono sto je cudno da se ne pominju nacisti nego Brown Shadow fasisti, takodje se ne pominju ni Jevreji nego Vagherans, ne znam zasto je to tako uradjeno, nema logike. Mozda ce to ispraviti u finalnoj verziji igre.
Tadkoje prati i sadasnjost, Kate Walker u rudniku soli, procitajte kraj citata iz treceg dela. I vec vidim kako ce to lepo uraditi to preklapanje vremena pred II svetski rat i sadasnjost. U igri Kate nalazi slike koje igrac moze da pogleda dok igra karaktera iz proslosti, Dana Roze se zove.
Toliko od mene...
Sto je veoma realisticno, jer vec postoji Demo/Prologue koji sam upravo zavrsio, sa sve sinematicima (kojih nema puno), trajelo je oko sat vremena otprilike.
Za one koji nisu culi za Syberia point & click avanturu, chibe napolje
Prolog se moze skinuti i igrati preko Steam-a:
Save 75% on Syberia: The World Before on Steam
Embark on a quest for identity through time, as you piece together the puzzle of two lives.
store.steampowered.com
Kreator svih crteza u serijalu je cuveni Benoit Sokal, francuski crtac stripova i pisac.
Benoît Sokal - Wikipedia
en.wikipedia.org
Elem, ukratko o serijalu...
Syberia 1, mogu reci da je ovo najkvalitetnija avantura koju sam igrao, a presao sam ih na desetine u poslednjih par decenija , od 1997. do... still counting
Advokate Kate Walker dolazi u mali francuski grad da potpise ugovor sa malom fabrikom igracaka (kako je prvo mislila) od strane americke firme.
I krece u nezaboravno putovanje... Lepa grafika za 2002. godinu (igrao sam je pre 2 godine, i dalje je grafika veoma dopadljiva), fantasticni likovi, zagonetke...
2D grafika (pozadina) sa 3D likovima (standard za 99% avantura ovog tipa). Ocena 10/10.
Syberia 2, u sustini isto kao prvi deo sa malo boljom animacijom, izdata 2004. godine. Ovde fale izvanredno odradjeni sporedni likovi iz prvog dela, jer je prica morala da krene dalje. Zagonetke su ponekad manje logicne nego prvi deo. 2D grafika (pozadina) sa 3D likovima. Ocena 8/10.
Syberia 3, veliko razocarenje, za mene kao obozavatelja serijala, prckali su nesto sa kontrolama, tako da da bude igrivo i za PC i za konzole (2017. godine izasla) i tako samo (barem za PC) dobili ocajne kontrole, ja bukvalno vise od 5 minuta nisam spojio, nisam zeleo da pokvarim secanje na prva dva dela. A bio sam bukvalno presao ponovo (tad pod 2. put) prvi i drugi deo, spremajuci se da se bacim na 3. deo, al avaj.
Za razumevanje ovog 4. dela, ne bi bilo lose odigrati prva dva dela, a sto se tice treceg dela, dovoljan je ovaj citat opisa radnje
After abandoning the island of Syberia, Kate Walker finds herself adrift on a makeshift boat, rescued by the Youkol people. Determined to escape their common enemies, she decides to help the nomads fulfill their odd ancestral tradition, as they accompany their snow ostriches on their seasonal migration.[1] The game takes the player through the charming town of Valsembor, the voyage on a ship named Krystal, through an abandoned theme park in Baranour, which was tragically destroyed by nuclear fallout and radiation still blocks off parts of the park. Eventually, Kate helps the Youkols find their lost temple and grants them access to the snow ostrich breeding grounds across a bridge. Kate is captured by Olga Efimova and taken back to the clinic, leaving her fate unknown.
Prologa 4. dela, ja mogu reci da sam ocaran grafikom, u potpunosti 3D igra adekvatna danasnjim standradima, mada bih mogao lako prihvatiti da je kao u prva dva dela. Ipak su P&C avanture stare skoro kao i sami kompjuteri . Kontrole su odlicne, detalji likova na visokom nivou, graficka iz potpisa skoro konstantno na 100% fullload.
Igra prati proslost (izmisljeni francuski grad 1937. godine) sa veoma jasnom tematikom, neki cika sa brkovima dolazi na vlast, jedan narod pocinje da trpi ugnjetavanje. Ono sto je cudno da se ne pominju nacisti nego Brown Shadow fasisti, takodje se ne pominju ni Jevreji nego Vagherans, ne znam zasto je to tako uradjeno, nema logike. Mozda ce to ispraviti u finalnoj verziji igre.
Tadkoje prati i sadasnjost, Kate Walker u rudniku soli, procitajte kraj citata iz treceg dela. I vec vidim kako ce to lepo uraditi to preklapanje vremena pred II svetski rat i sadasnjost. U igri Kate nalazi slike koje igrac moze da pogleda dok igra karaktera iz proslosti, Dana Roze se zove.
Toliko od mene...