Šta je novo?

Supernova (2024)

Upravo. Ako su procenili da ima tehničke mogućnosti da sprovedu, uzmi. U slučaju da ima gubitaka, znaš svoja prava, prigovor i pritužba Ratelu, ako na njihovom NetTestu ide manje od 70% garantovanog protoka lan kablom, imaš osnov za raskid.
 
Pozdrav ekipo. Ima li neko iskustva sa supernova optikom na teritoriji opstine Surcin? Danas su nudili meni 400/400 na optici naviodno. Pre 2 godine su bili i penjali se na banderu i rekli da je daleko i da ce biti lose tako da ne znam sta mi je ciniti. Trenutno smo na Box 3 paketu 20/4 i placamo 4700rsd. Katastrofa!
Ne znam za Surčin, ali GPON optika može da ide kroz 3 splitera i do 20km. Ukoliko signal koji dobiješ bude iznad -27dBm (-25, -23, -20, -17) radiće bez ikakvih problema, pa ne znam šta im znači "daleko".

Supernova i mts su dva brenda Telekoma Srbije, sad imaju identičnu cenu usluge i identičnu ponudu (TV kanali, brzina net-a na istoj tehnologiji - npr 20/4 na VDSL, 150/10 na Coax, 200/200 na optici koštaju isto - 4600 mesečno sa e-računom). Za optiku čak koriste i iste modele OLT rutera - ZTE/Nokia za neke gradove a Huawei za druge.

Ako je u pitanju optika, mislim da nema šta za razmišljati, u svakom slučaju je bolje od VDSL. Bar na jugu (bivši Exe-Net), prekidi su retki isto kao na mts-mreži, prosečno jednom kratko u dve godine od kako postoje.
Supernova nema optiku u Surcinu. Ima Orion. Supernova ima samo u naselju Kljuc. MTS takode ima optiku ali samo za nove zgrade.
 
Oni imaju neku skarabudzinu od optike preko bandera ide. Nemam reci xD.
pa svi imaju preko bandera to radi posao. u Jakovu ima Supernova optika pitaj komsije kakav je net tako je najbolje.
 
Pa i kod mene je preko bandera . Radi super posao. Samo pazi kada uzimas internet brzine mogu da ti budu manje i zbog montera . Ja sam prvo imao 50-5 optiku i radila mi je odlicno , kada sam uzeo drugi ugovor imao(imam ) sam 150-150 ali pustalo mi je preko rutera samo 80-80 . Monter me je ubedjivao da sam daleko od stanice(moja kuca je maltene zadnja u selu nekih 1 kilometar od centrale pa cak i malo vise) i da je to maksimum sto moze LOL Ali sam ga ZAMOLIO da mi stavi novi ruter i gle cuda 150-150 bez problema :p Tako moras malo da pazis :p Bdw moj komsija je jos dalje od mene i on ima 1000-500 koji rade super tako da ono .
 
Шаљу мајсторе који ништа не знају, мајстори што су мени донели мув бокс нису знали да постоји суперноваотт.
 
Pre neki dan mi je zamenjen modem. Umesto starog Cisca, dobio sam Technicolor TC7210. Cisco je imao samo jedan port na koji je bio priključen WiFi ruter na adresi 192.168.0.1. Technicolor TC7210 ima 4 porta. U jedan sam odmah uključio moj WiFi ruter (odmah sam dobio obaveštenje da je adresa WiFi rutera pomerena na 192.168.1.1) i sve radi savršeno. Kasnije sam probao da laptop povežem direktno (kablom) na TC7210 i tu nastaje problem. Imao sam utisak da brzina interneta nije naročitio velika. Otišao sam na fast.com i tu me je sačekalo obaveštenje "Could not reach our servers...". Ookla radi normalno i pokazuje dobru brzinu. Iščupam kabl iz TC7210, priključim se preko WiFi na stari ruter - radi normalno. Priključim se kablom na stari WiFi ruter - radi normalno. Da li je možda neki problem u podešavanjima Technicilor modema ili mora da bude priključen WiFi ruter da bi sve radilo kako treba? Onda se postavlja pitanje čemu služe brojni portovi. Hteo sam TV da zičano spojim jer je vrlo blizu modema, ali sam odustao zbog ovoga.
Ulazio sam u podešavanja TC7210, ali tamo ne znam šta da gledam.

fast error.jpg
 
pa svi imaju preko bandera to radi posao. u Jakovu ima Supernova optika pitaj komsije kakav je net tako je najbolje.
Radi dok ne naidje oluja (i neka grana) ili veci kamion, bager i tako to, onda cekas 2-6 nedelja vrhunske Supernova tehnicare da poprave (pa poprave pa ne bude isto, pa cekas jos nedelju-dve druge da dodju da izmere signal i ponovo poprave, itd.)
 
Pre neki dan mi je zamenjen modem. Umesto starog Cisca, dobio sam Technicolor TC7210. Cisco je imao samo jedan port na koji je bio priključen WiFi ruter na adresi 192.168.0.1. Technicolor TC7210 ima 4 porta. U jedan sam odmah uključio moj WiFi ruter (odmah sam dobio obaveštenje da je adresa WiFi rutera pomerena na 192.168.1.1) i sve radi savršeno. Kasnije sam probao da laptop povežem direktno (kablom) na TC7210 i tu nastaje problem. Imao sam utisak da brzina interneta nije naročitio velika. Otišao sam na fast.com i tu me je sačekalo obaveštenje "Could not reach our servers...". Ookla radi normalno i pokazuje dobru brzinu. Iščupam kabl iz TC7210, priključim se preko WiFi na stari ruter - radi normalno. Priključim se kablom na stari WiFi ruter - radi normalno. Da li je možda neki problem u podešavanjima Technicilor modema ili mora da bude priključen WiFi ruter da bi sve radilo kako treba? Onda se postavlja pitanje čemu služe brojni portovi. Hteo sam TV da zičano spojim jer je vrlo blizu modema, ali sam odustao zbog ovoga.
Ulazio sam u podešavanja TC7210, ali tamo ne znam šta da gledam.

Pogledajte prilog 491394
Da li vam je tehnicolor ruter nov?
 
@Goran 9 To se ne prozvodi vise, ne mozes da dobijes nov ! sve sto se vrti kod kablovskih coax provajdera je "refurbished" ! jedini put kada sam dobio nov modem je bilo pre 23 god. kod Radijus Vektor-a sve posle toga su bili ovakvi "refurbished" taj Thomson je i riknuo, pa su dali neki Cisco i onda su mi zamenili za ovaj Technicolor TC7200, koji evo radi sve vreme, takodje vec koriscen pre mene
 
Da li vam je tehnicolor ruter nov?
Mislim da nije. Nije donešen u kutiji. A i nalepnica sa donje strane je na jednom mestu oguljena.
@Goran 9 To se ne prozvodi vise, ne mozes da dobijes nov ! sve sto se vrti kod kablovskih coax provajdera je "refurbished" ! jedini put kada sam dobio nov modem je bilo pre 23 god. kod Radijus Vektor-a sve posle toga su bili ovakvi "refurbished" taj Thomson je i riknuo, pa su dali neki Cisco i onda su mi zamenili za ovaj Technicolor TC7200, koji evo radi sve vreme, takodje vec koriscen pre mene
Zašto su ti zamenili Cisco modem? Da li se pokvario ili su oni insistirali na zameni?
 
Poslednja izmena:
Ja više ne znam šta da radim sa ovim m...... ili kako god da ih nazovem. Od 1. aprila tj. od prelaska na novi Move, 7-8 prijavljujem problem i baš ništa se ne dešava.
U julu mi ističe ugovor, ima a ih odj.... sa zadovoljstvom. Ovakav bezobrazluk odavno nisam video.
 
Na sportskim kanalima mi je losa slika, na Areni fudbal secka, malo koci i sl. Negde sam video da udjem u del1042del pa u droid settings i da tu podesim rezoluciju na 1080p50, ali u podesavanjima rezolucije nemam nikakvu opciju, ne mogu da prebacim na 1080p50. Je l ima neko drugo resenje?
 
@bjerg
dok gledate program kucate na daljinskom: DEL 1042 DEL, pojavi vam se sistemski meni za podešavanja (ali ni u njemu nema direktno željene opcije)

  • Idete u spisak aplikacija, pa prikaži sve aplikacije
  • Otvorite aplikaciju Droid settings
  • Display > Screen Resolution > Display Mode > 1080i50Hz

Nakon čega pritiskom na BACK nekoliko puta idete nazad dok se ne vratite u samu MOVE aplikaciju.
 
Mislim da nije. Nije donešen u kutiji. A i nalepnica sa donje strane je na jednom mestu oguljena.

Zašto su ti zamenili Cisco modem? Da li se pokvario ili su oni insistirali na zameni?
Nisam imao drugi modem osim ovog(tehnicolor)
Ja više ne znam šta da radim sa ovim m...... ili kako god da ih nazovem. Od 1. aprila tj. od prelaska na novi Move, 7-8 prijavljujem problem i baš ništa se ne dešava.
U julu mi ističe ugovor, ima a ih odj.... sa zadovoljstvom. Ovakav bezobrazluk odavno nisam video.
Druže, ista priča ali šta je alternativa?
 
@bjerg
dok gledate program kucate na daljinskom: DEL 1042 DEL, pojavi vam se sistemski meni za podešavanja (ali ni u njemu nema direktno željene opcije)

  • Idete u spisak aplikacija, pa prikaži sve aplikacije
  • Otvorite aplikaciju Droid settings
  • Display > Screen Resolution > Display Mode > 1080i50Hz

Nakon čega pritiskom na BACK nekoliko puta idete nazad dok se ne vratite u samu MOVE aplikaciju.
I cim udjem u display mode nemam nikakvu opciju da biram, samo stoji display mode i praznina.
 
Kako je sve lepo radilo pre ali ovi uništiše telekom.
Danima je internet užas niko ne reaguje a povećali opet cenu. Oni svaki mesec nešto menjaju. Nisu normalni.
Mislim da imam više nego dovoljno materijala za raskid ugovora. Mada sa njima se nikad ne zna.
Koja je procedura za raskid i koji su rokovi? Da li sa danom raskida odmah prestaje usluga ili traje još npr 5 dana ili do kraja meseca?
 
Kako je sve lepo radilo pre ali ovi uništiše telekom.
Danima je internet užas niko ne reaguje a povećali opet cenu. Oni svaki mesec nešto menjaju. Nisu normalni.
Mislim da imam više nego dovoljno materijala za raskid ugovora. Mada sa njima se nikad ne zna.
Koja je procedura za raskid i koji su rokovi? Da li sa danom raskida odmah prestaje usluga ili traje još npr 5 dana ili do kraja meseca?
Procedura je da emajlom prijaviš smetnju.
Svaku smetnju dokumentuj, snimi kamerom ili nekom aplikacijom prekide.
Ako ne poprave, onda ponovo prijaviš.
To uradiš 3-4 puta, sačuvaš sve poruke, i onda sve to zajedno pošalješ mejlom Supernovi sa zahtevom za raskid bez plaćanja kaznenih penala, jer nisu ispostavili uslugu koju naplaćuju.
Ako to ne odobre, onda sve zajedno (mejlove i snimke/dokaze) pošalješ Ratelu, sa žalbom da Supernova ne isporučuje uslugu koju naplaćuje, i da neće da odobre raskid bez penala.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Pre nego što uopšte počneš da trošiš živce, za Ratel je merodavan isključivo njihov NetTest, koji obično povisi vrednosti, tako da štiti provajdere od ovakvih situacija.
Ako je konekcija lan kablom stvarno loša i ispod 70% protoka od ugovorenog, piši prigovore, čekaj na montere i radove pa ukoliko intervencija tehničara ne reši problem, traži raskid bez penala, odnosno prosledi slučaj Ratelu na dalju nadležnost ako ne odobre.
 
Meni ratelov Net test pokazuje mnogo manje od speedtest. Ne znam po sta da se upravljam :O
 
@wadevr92 Provajder nije "optimizovao" prioritete ka tom speedtest serveru? 😁😁

Ako se dobro sećam taj Ratel NetTest testira brzine kao serveru koji je unutar SoX (Serbia Open eXchange)? Imaš SoX server i na speedtest.net sajtu pa ga izaberi i uporedi sa rezultatima Ratel testa...
 
Ovi iz Supernove (MTS-a) nisu normalni, potpisao sam novi ugovor u petak (posto mi je stari istekao a nemam drugu alternativu) za Super Plan 3M paket i malopre nesto gledam na moj mts aplikaciji da mi je aktiviran HBO paket(849rsd) a naglasio sam pri sklapanju ugovora da uzimam bez HBO paketa (bio je ukljucen besplatno u proslom ugovoru) i plus u aktiviranim dodacima pod dodatnim uslugama stoji i aktivirano "gledaj unazad" koji se placa 120rsd. Od kad su poceli gledaj unazad posebno da naplacuju???
I to sam ih lepo pitao u poslovnici da li je to ta cena paketa (4999rsd) ili ima nekih dodatnih (skrivenih) troskova, na sto sam dobio odgovor da je to ta cena i nema dodatnih troskova. Sad moram ponovo da gubim vreme i da idem do poslovnice da bi regulisao ovaj njihov bezobrazluk!
 
Ovi iz Supernove (MTS-a) nisu normalni, potpisao sam novi ugovor u petak (posto mi je stari istekao a nemam drugu alternativu) za Super Plan 3M paket i malopre nesto gledam na moj mts aplikaciji da mi je aktiviran HBO paket(849rsd) a naglasio sam pri sklapanju ugovora da uzimam bez HBO paketa (bio je ukljucen besplatno u proslom ugovoru) i plus u aktiviranim dodacima pod dodatnim uslugama stoji i aktivirano "gledaj unazad" koji se placa 120rsd. Od kad su poceli gledaj unazad posebno da naplacuju???
I to sam ih lepo pitao u poslovnici da li je to ta cena paketa (4999rsd) ili ima nekih dodatnih (skrivenih) troskova, na sto sam dobio odgovor da je to ta cena i nema dodatnih troskova. Sad moram ponovo da gubim vreme i da idem do poslovnice da bi regulisao ovaj njihov bezobrazluk!
Dobro došao u klub... :ROFLMAO:
 
Nazad
Vrh Dno