Šta je novo?

Supernova (2024)

Poslato ortaku sto radi u poslovnici kod nas, jer preko app-a naravno da prijavljuje gresku prilikom pokujasa prigovora...
Nisi trebao da platis racun 😳 trebao si da trazis korekciju racuna
 
Kazu to je zato sto sam potpisao ugovor krajem marta, pa je shodno tome racun toliki, pravi popust ce od aprila da bude.
huh ? pa koliko si meseci dobio 50% ? 5 ? 12 ili ? nesto nije u redu verovatno.
 
Ugovor mi je isticao u aprilu, u martu su me zvali, pregovarali, ali nisu hteli da daju vise od 14 meseci po 50%, i onda prihvatim i mislim da sam 22.03. bio da potpisem.
Sad mi ortak kaze da zbog toga sto je veci deo marta prosao, cena je veca, ali opet manja jer mi je u februaru bio racun 4099 (povecanje sa 3299...bez 0 benefita i rang nize Super Planom).
Tako da mi 50% krece od aprila.
 
Поздрав друштво, имам два питања, прво је, који су то десет цифара које треба да убацим као нов корисник за апликацију моја супернова, да ли неко зна можда??? И друго питање коју адресу да упишем да приступим подешавању свог рутера, у питању је супернова рутер на којем имам бежични интернет??? Шта сам год покушао и како год да сам покушао неће, да ли неко зна можда како може ли помоћ??? Хвала!!!
 
Nisam siguran.
dvb-t2 je na 23, 36, 39 kanalima.
dvb-c frekve koje me zezaju su 690, 586, 594 mada na tv tjuneru rade ok.
Problem su 2 dvb-c risivera.
Ako su ti kablovi OK, zovi ih neka ti stave filtere i to ce verovatno resiti problem.
 
Поздрав друштво, имам два питања, прво је, који су то десет цифара које треба да убацим као нов корисник за апликацију моја супернова, да ли неко зна можда??? И друго питање коју адресу да упишем да приступим подешавању свог рутера, у питању је супернова рутер на којем имам бежични интернет??? Шта сам год покушао и како год да сам покушао неће, да ли неко зна можда како може ли помоћ??? Хвала!!!
Aplikacija moja supernova je za BiH, za Srbiju je Moj mts
 
Mini High Pass Filter HPF85C, ima na kp, ako kojim slucajem poznajes nekog od montera ili znas gde im je kancelarija, potrazi im dace ti sigurno.
 
Pozdrav, pitanje za raskid ugovora ne znam da li je objašnjeno ranije, ali koliko shvaćam, zakonom iz 2018. godine provajderi ne smeju da naplate penale za prevremeni raskid ugovora, osim naknade štete (tj. meseci koje si imao pod popustom moraš da doplatiš, ali to nije penal već kompenzacija), da razdužiš svu opremu od njih u poslovnici, i srazmerni račun za uslugu do dana raskida, i eventualne administrativne takse (koje ne bi trebale da budu više od 2000din) za obradu tog zahteva (mada nisam siguran da li telekom naplaćuje ovo), najbitnije je da ne mogu da naplate paušalne penale (tipa 10000din ili još gore "plati sve mesece do kraja UO" jer si izašao ranije), da li je ovo sve tačno?

Zanima me jer sam primetio da neko razvlači optiku kroz moje mesto (najverovatnije telekom mada nisam siguran) i pošto ne znam da li supernova koristi telekomovu infrastrukturu želim da planiram unapred, jer oni kakvi su verovatno bi me ostavili na koaksu 2 godine iako postoji FOSC na banderi odma pored moje kuće.
 
Pozdrav, pitanje za raskid ugovora ne znam da li je objašnjeno ranije, ali koliko shvaćam, zakonom iz 2018. godine provajderi ne smeju da naplate penale za prevremeni raskid ugovora, osim naknade štete (tj. meseci koje si imao pod popustom moraš da doplatiš, ali to nije penal već kompenzacija), da razdužiš svu opremu od njih u poslovnici, i srazmerni račun za uslugu do dana raskida, i eventualne administrativne takse (koje ne bi trebale da budu više od 2000din) za obradu tog zahteva (mada nisam siguran da li telekom naplaćuje ovo), najbitnije je da ne mogu da naplate paušalne penale (tipa 10000din ili još gore "plati sve mesece do kraja UO" jer si izašao ranije), da li je ovo sve tačno?

Zanima me jer sam primetio da neko razvlači optiku kroz moje mesto (najverovatnije telekom mada nisam siguran) i pošto ne znam da li supernova koristi telekomovu infrastrukturu želim da planiram unapred, jer oni kakvi su verovatno bi me ostavili na koaksu 2 godine iako postoji FOSC na banderi odma pored moje kuće.
Možeš da tražiš prelazak sa Super PLAN na veći (ili dodavanje neke nove usluge koje nisi imao u Super PLAN) BOX paket u toku ugovora, nema potrebe da plaćaš bilo šta
 
Možeš da tražiš prelazak sa Super PLAN na veći (ili dodavanje neke nove usluge koje nisi imao u Super PLAN) BOX paket u toku ugovora, nema potrebe da plaćaš bilo šta
Da razumem, nego nisam siguran da li je to telekomova optika ili nečija druga (npr orion itd), mada bih svakako i jedva čekao da dobijem nekog novog provajdera više mi je muka od mts-a i supernove, a pošto nisam ni dugo pod UO ne bih ni plaćao nešto mnogo.
 
@NichtVikki Kao budeš / ako budeš pokušavao da raskineš ugovor pre isteka UO videćeš da to ne ide tako u praksi kako je bila ideja se taj "zakon" tj uredba donosila i da su provajderi opet našli načine da taj šatro izbor korisnika obesmisle. I da će provajder da ti fakturiše naduvane troškove za uvođenje svake pojedinačne usluge koju si imao u paketu jer i to je "promotivno" besplatno ili 1 din a kad više nije promotivno onda važi zvanični, nepromotivni cenovnik gde piše da je tipa 8000 din uvođenje jedne usluge pa 5000 uvođenje druge... i tako ti nakupe opet lepu svotu za "prevremeni raskid" taman da odustaneš od raskida.
 
S tim u vezi, evo ovde cenovnika za televiziju (uspostavljanje usluge 6000, instalacija opreme 2999), ovde za internet (zasnivanje korisničkog odnosa 4900), a ovde za Super PLAN 4 (nema mogućnosti priključka bez ugovorne obaveze). Svi cenovnici su im, inače, ovde. Ne znam šta bi tačno od toga hteli da mu naplate, ali to su opcije. Međutim, i to se valjda odnosi samo za prvi ugovor, zar ne? Koliko sam ispratio, imao je on sve sem fiksnog i pre ovog Super PLAN-a, tako da mislim da ne bi imali šta da mu dodatno uvale. Edit: propustio sam fiksni ovde (uspostavljanje priključka 6000). Pošto mu je to novo, cenim da bi to hteli da naplate.
 
Poslednja izmena:
Zar ne treba da mu ponude 2 opcije: plaćanje pune cene tokom promo perioda i ostatak do kraja UO? Ili tako nešto
 
To svakako, ali on smatra da će mu plaćanje pune cene tokom promo perioda obavezno biti isplativije ako je pod ugovorom odskora. To, međutim, nije nužno tačno zbog ovih naknada za priključenje, koje takođe spadaju u promotivno umanjenje cene.
 
Iskreno, ne znam, ali njemu je to novina kad je pravio Super PLAN 4, pa zato pominjem, jer cenim da bi pokušali da mu naplate.
 
Pozdrav ljudi, treba mi pomoc oko ove MOVE aplikacije od blicneta, kako se ulogovati kojim podacima i je li moguce to uopste posto na polju provajder telekom srbija ne prihvata nista sto sam uneo, koristio sam do sad Move N Go aplikaciju ali na samsung tizen prodavnici nemam move n go samo MOVE aplikaciju. Hvala unapred
 
Pozdrav ljudi, treba mi pomoc oko ove MOVE aplikacije od blicneta, kako se ulogovati kojim podacima i je li moguce to uopste posto na polju provajder telekom srbija ne prihvata nista sto sam uneo, koristio sam do sad Move N Go aplikaciju ali na samsung tizen prodavnici nemam move n go samo MOVE aplikaciju. Hvala unapred
Од корисничког имена и нове шифре која важи за нову мигрирајућу апликацију, јер није исто подаци са старе апликације и нове, позови кориснички сервис, да ти дају податке!!!
 
Kako se zvanično podnosi zahtev za prevremen raskid? Razlog su promena cena i prog. šeme.
Hteo bih na Orion da pređem.

Ugovor mi je do početka naredne god.
 
Prošli su svi vozovi za to, zakasnio si poprilično. krajnja mogućnost za raskid po članu 131 ZEK je bila početak februara po dobijanju računa i to pod velom da sms obaveštenje u decembru nije adekvatno iskomunicirano, niti istaknuto u računu pa si uočio popriličnu razliku u januarskom.
kako kasno ? meni su 28 marta iskljucili ceo ona paket sa pornicima.
 
kako kasno ? meni su 28 marta iskljucili ceo ona paket sa pornicima.
Ja sam skapirao da su oni neformalno produžili taj promo period otključanih novogodišnjih kanala, baš da se ne bi ništa primetilo, inače to zavisi od područja i lokaliteta (Niš i Beograd idu po opštinama).
 
Nazad
Vrh Dno