Šta je novo?

Supernova (2024)

Posle poziva od strane tehnicke podrske otkljucani su mi svi kanali/servisi koji mi sleduju na osnovu super plan 3L paketa za koji sam potpisao ugovor.
Za MAX je morala sledeca procedura (sprovela me je tehnicka sluzba): na mojmts portalu su mi resetovali nalog pa su mi dali novi username/pass. Zatim sam isao na max portal gde sam na login screenu kliknuo da "napravi max nalog preko dobavljaca..." -> (operater) Telekom Srbija, zatim uneo isto (novo) korisnicko ime i lozinku koje sam dobio za logovanje na mojmts portal, a zatim na sledecem prozoru kliknuo na "zaboravili ste sifru" i nakon toga je, na max portalu, bilo potrebno da se unese moja email adresa na koju je vezan mojmts nalog kao i nova sifra koju sam odabrao samo za MAX uslugu (nevezano za mojmts). Zatim mi je na email stigao sestocifreni kôd koji sam uneo na max portal i nakon cega sam dobio pristup max usluzi. Da dodam da na max app na tv-u (max smart app) nije odmah hteo da se loguje sa novim login podacima, vec sam morao da reinstaliram aplikaciju i onda sam se bez problema logovao i na app.
 
Poslednja izmena:
Posle poziva od strane tehnicke podrske otkljucani su mi svi kanali/servisi koji mi sleduju na osnovu super plan 3L paketa za koji sam potpisao ugovor.
Za MAX je morala sledeca procedura (sprovela me je tehnicka sluzba): na mojmts portalu su mi resetovali nalog pa su mi dali novi username/pass. Zatim sam isao na max portal gde sam na login screenu kliknuo da "napravi max nalog preko dobavljaca..." -> (operater) Telekom Srbija, zatim uneo isto (novo) korisnicko ime i lozinku koje sam dobio za logovanje na mojmts portal, a zatim na sledecem prozoru kliknuo na "zaboravili ste sifru" i nakon toga je, na max portalu, bilo potrebno da se unese moja email adresa na koju je vezan mojmts nalog kao i nova sifra koju sam odabrao samo za MAX uslugu (nevezano za mojmts). Zatim mi je na email stigao sestocifreni kôd koji sam uneo na max portal i nakon cega sam dobio pristup max usluzi. Da dodam da na max app na tv-u (max smart app) nije odmah hteo da se loguje sa novim login podacima, vec sam morao da reinstaliram aplikaciju i onda sam se bez problema logovao i na app.
Ja sam pre migracije imao Super Plan 3L e sad mi na nalogu Moj MTS piše Plan 3M .
Juče su se smilovali da mi aktiviraju HBO paket ali u pogledu cene je još otvorena reklamacija .

Da stvar bude gora oni su mi još u decembru i to u dva navrata odgovorili putem SMS -a , da mi cena paketa ostaje ista .
 
Posle poziva od strane tehnicke podrske otkljucani su mi svi kanali/servisi koji mi sleduju na osnovu super plan 3L paketa za koji sam potpisao ugovor.
Za MAX je morala sledeca procedura (sprovela me je tehnicka sluzba): na mojmts portalu su mi resetovali nalog pa su mi dali novi username/pass. Zatim sam isao na max portal gde sam na login screenu kliknuo da "napravi max nalog preko dobavljaca..." -> (operater) Telekom Srbija, zatim uneo isto (novo) korisnicko ime i lozinku koje sam dobio za logovanje na mojmts portal, a zatim na sledecem prozoru kliknuo na "zaboravili ste sifru" i nakon toga je, na max portalu, bilo potrebno da se unese moja email adresa na koju je vezan mojmts nalog kao i nova sifra koju sam odabrao samo za MAX uslugu (nevezano za mojmts). Zatim mi je na email stigao sestocifreni kôd koji sam uneo na max portal i nakon cega sam dobio pristup max usluzi. Da dodam da na max app na tv-u (max smart app) nije odmah hteo da se loguje sa novim login podacima, vec sam morao da reinstaliram aplikaciju i onda sam se bez problema logovao i na app.
Samo su ga zakomplikovali...
 
I internet brzine su nam modifikovane, svakom prema odgovarajućem paketu.
 
Dal sam ja lud ili je nesto drugo

danas mi uveli Supernovu dobio podatke za Move N go na mailu ali kako da se ulogujem putem browswera?
Imam neke naloge na mtsu dok sam imao box 3 paket i bio mi i mob broj kod njih ali nenalazim opciju da se registrujem
 
Kod mobilnog uređaja je potrebno prebaciti pregled na Desktop mode (Verzija sajta za računar).
 
da jesu verovatno ce broj kanala od sutra biti osakacen meni su migrilali na neki paket lol koji sad navodno nema Apollon treba da se doplati za njega
Sad su počeli da čuvaju i poruke na Messenger. Evo šta su meni danas odgovorili: Screenshot_20250131-121900~2.png Videćemo da li će od sutra stvarno tako da bude. Ovako je kod mene za sada: Screenshot_20250131-123705~2.jpg Screenshot_20250131-124442~2.jpg
 
pa i meni su pre neki dan rekli da mogu da apollon da doplatim lol ja u cudu a bio je ukljucen pa mogu tako isto i da ne platim racun lol
 
Moram da vam se pohvalim.
Istekla mi ugovorna obaveza u fazon maju mesecu i mic po mic su mi digli cenu sa 3200 na 4700
Dva puta dolazio u poslovnicu da tražim povoljne uslove za obnovu ugovora, da puta mi obećali da će me zvati agent.
Na kraju dobijem SMS da moram da izmirim neki dug od 2215 din. iz 2013. godine da bih mogao da obnovim ugovor :oops:
 
Moram da vam se pohvalim.
Istekla mi ugovorna obaveza u fazon maju mesecu i mic po mic su mi digli cenu sa 3200 na 4700
Dva puta dolazio u poslovnicu da tražim povoljne uslove za obnovu ugovora, da puta mi obećali da će me zvati agent.
Na kraju dobijem SMS da moram da izmirim neki dug od 2215 din. iz 2013. godine da bih mogao da obnovim ugovor :oops:
I da li će te im platiti " otpis duga iz 2013 godine " !?
 
  • Like
Reagovanja: uji
E, al ta definicija "otpis duga" to mi je tek bizarno. Znači ne postoji zastara?
To je još tada plaćemo jer su me uslovljavali za ADSL, ne znam kako je sad isplivalo.
Od mene mogu dobiti samo raskid ugovora iako sam stvarno imao dobru volju da nastavimo saradnju.
 
Naravno da postoji zastara, ona je u ovom slučaju ako se dobro sećam 2 godine. Ono što je potrebno uraditi je uložiti prigovor na zastarelost, nikako ne plaćati ni ceo iznos ni jedan jedini dinar jer ćete tako prihvatiti dug.

A u slučaju da nakon toga prave problem oko usluge tj da neće da pruže uslugu, kontaktirati RATEL i Efektivu, odjednom se odobrovolje.
 
Nazad
Vrh Dno