Posle poziva od strane tehnicke podrske otkljucani su mi svi kanali/servisi koji mi sleduju na osnovu super plan 3L paketa za koji sam potpisao ugovor.
Za MAX je morala sledeca procedura (sprovela me je tehnicka sluzba): na mojmts portalu su mi resetovali nalog pa su mi dali novi username/pass. Zatim sam isao na max portal gde sam na login screenu kliknuo da "napravi max nalog preko dobavljaca..." -> (operater) Telekom Srbija, zatim uneo isto (novo) korisnicko ime i lozinku koje sam dobio za logovanje na mojmts portal, a zatim na sledecem prozoru kliknuo na "zaboravili ste sifru" i nakon toga je, na max portalu, bilo potrebno da se unese moja email adresa na koju je vezan mojmts nalog kao i nova sifra koju sam odabrao samo za MAX uslugu (nevezano za mojmts). Zatim mi je na email stigao sestocifreni kôd koji sam uneo na max portal i nakon cega sam dobio pristup max usluzi. Da dodam da na max app na tv-u (max smart app) nije odmah hteo da se loguje sa novim login podacima, vec sam morao da reinstaliram aplikaciju i onda sam se bez problema logovao i na app.
Za MAX je morala sledeca procedura (sprovela me je tehnicka sluzba): na mojmts portalu su mi resetovali nalog pa su mi dali novi username/pass. Zatim sam isao na max portal gde sam na login screenu kliknuo da "napravi max nalog preko dobavljaca..." -> (operater) Telekom Srbija, zatim uneo isto (novo) korisnicko ime i lozinku koje sam dobio za logovanje na mojmts portal, a zatim na sledecem prozoru kliknuo na "zaboravili ste sifru" i nakon toga je, na max portalu, bilo potrebno da se unese moja email adresa na koju je vezan mojmts nalog kao i nova sifra koju sam odabrao samo za MAX uslugu (nevezano za mojmts). Zatim mi je na email stigao sestocifreni kôd koji sam uneo na max portal i nakon cega sam dobio pristup max usluzi. Da dodam da na max app na tv-u (max smart app) nije odmah hteo da se loguje sa novim login podacima, vec sam morao da reinstaliram aplikaciju i onda sam se bez problema logovao i na app.
Poslednja izmena: