Šta je novo?

Supernova (2024)

Na kojim su rednim brojevima.
Insta je bio na poziciji 21, na njegovom mestu je sada Narodna TV.
 
To je Insta TV , samo novo ime.
Hajde da kazem jedan od 3-4 filmska kanala koji nesto vrede i verovatno ce i to da upropaste i na kraju nam od reklama ne preostaje nista drugo osim skidanja filmova... Nocu i moze nesto da se pogleda, ali tokom dana je nemoguce.
Bas sam juce primetio kako agresivno bombarduju nas gledaoce informacijom da stize novi kanal gde trenutno nije moguce da se gleda taj kanal od silnih efekata. Ne bi me iznenadilo da zakljucaju Insta kanal i da bude u posebnom paketu a taj novi koji vecina nas nece da gleda bi mogao da se gura u prvi plan...
 
Iris i Supernova kablovski paketi su različiti i SN nema 4K kanale.
Ima. Na Move N Go i na Move Smart. Za sada samo jedan - Travelxp 4K HDR. Slika na 4K TV je 👌 Na DVB-C preko kabla (CI-modul) i dalje je na SD iako piše Travelxp HD i slova sa srpski prevod na obadva kanala nisu ista. Sad ni programski sadržaji nisu isti.
 
Ako neko zna, da li tehnicar supernove moze da ispita signal na optickom kablu sa bandere i da ustanovi (ne)postojanje istog? Jako je neozbiljno proslediti smetnju dalje ako nije sa sigurnoscu ustanovljeno (vizuelno je sve pregledao na brzinu) vec treca nedelja operateri pisu urgencije a apsolutno me niko ne kontaktira sto me navodi da pomislim da je signal ok i da bez ikakve osnove prijavljujem smetnju jer je sa signalom onda sve u redu, a nista od usluga ne radi, dok komsiji do mene sve ok radi.
 
Tebe ne bi trebalo da interesuje da li ima signala ili ne već samo usluga koju plaćaš a nisi u mogućnosti da koristiš.
 
Zanima me u smislu ako je ofrlje samo prosledio dalje, za takvu aljkavstinu cu se zaliti. Kad god zovem, signal ce se sam stabilizovati, videcete na ruteru. Kad pitam za detaljnije informacije, to nemamo zao nam je i tako iz dana u dan. Ne znam vise kome da se zalim ovo je prevrsilo svaku meru.
 
Zanima me u smislu ako je ofrlje samo prosledio dalje, za takvu aljkavstinu cu se zaliti. Kad god zovem, signal ce se sam stabilizovati, videcete na ruteru. Kad pitam za detaljnije informacije, to nemamo zao nam je i tako iz dana u dan. Ne znam vise kome da se zalim ovo je prevrsilo svaku meru.
Postali su katastrofa pogotovo u mestima gde znaju da nema drugog operatera. Na Zlatiboru sam pet dana čekao da izađe majstor posle grmljvane a ranije su izlazili isti dan ako ujutru prijaviš....
 
Od kada imamo ove silne eurosport kanale? To je privremeno zbog olimpijade ili?
Posle olimpijade se eurosport kanali gase.
Mislim na ove nove.
sto za ovaj link? mislim da ga nece sredivati meni sve deluje natrpnano i neozbiljno.
Pa zato što mi se uopšte ne sviđa kako je urađen.
Prvo, umesto imena kanala na početku ti piše šta ima na tom kanalu, što mi se ne sviđa.
Dok ti nađeš kanal koji ti treba, ode voz.
Vraćanje kanala nisam uspeo da vratim bilo šta, probao sam.
Video klub ok al kanali... em ne možeš da pretražuješ da bi našao brže.
Vidite samo eon sajt kako je urađen za desetku, al dobro pisao sam im par puta pa će vidimo.
 
.
Dok ti nađeš kanal koji ti treba, ode voz.
Najlakše je u pretrazi da ukucaš kanal ili emisiju koju tražiš.
Mnogo brže nego da skroluješ do željenog kanala.

Što se tiče EON-a, moraš se pomiriti s tim da Telekom verovatno ni za 10 godina neće imati približno funkcionalnu platformu kao što je EON, a koja je btw izašla još 2017.
 
@Nudlz A na optičkom ruteru, lampica "PON" koje je boje? Zelene ili crvene?
Pon ne treperi uopste, LOS i internet trepere crveno, posto se sa njihove strane apsolutno nista ne desava, sto mi se vec desilo u slucaju telefona pre par meseci ( sa njihove strane je bio signal, pa kad sam zvao ponovo, isto proslo dve nedelje, bili su u cudu) ovo ignorisanje, odsudstvo reakcije, me navodi da sumnjam da je neki od optickih kablova u samoj kuci u prekidu a ne sam kabl negde na liniji. Da ne ispadne da iznova prijavljujem "smetnju" koju otklone u toku dana i tako u krug. Sto se njih tice, nista me ne bi cudilo.
 
Zapreti im raskidom UO,moras biti malo ostrijibubpisanoj komunikaciji sa njima. Akonza par dana ne odgovore zali se Ratelu kome ces proslediti prepisku.
 
Zapreti im raskidom UO,moras biti malo ostrijibubpisanoj komunikaciji sa njima. Akonza par dana ne odgovore zali se Ratelu kome ces proslediti prepisku.
Da, pozvao sam upravo operatera, rekla mi je da je signal proveravan daljinski. Sutra će se valjda neko pojaviti. Ta dva tehničara su bila i prošli put kad sam trazio zamenu rutera. Ukratko imao sam stariji sistem sa dva rutera gde je jedan bio zaduzen za wifi, uglavnom dobijem ovaj za premotavanje programa uredjaj i u to vreme rikne taj za wireless pocne da prekida program kod premotavanja uzmem stari ruter sve ok, povezem na eternet kabl sve ok. Zovem prosledim informacije, kao pa koristite kabl u cemu je problem...ja tu vec prsnem reko necu kabl ruter je u istoj prostoriji. Dodju ta dva lika opet ubedjivanje kupite kabl, kako mi sad mozemo znati da ruter ne radi...Preko one stvari promene i sad taj drugi tehničar nije ni izašao iz auta a ovaj stariji je putem lampe na telefonu zaključio da je prekid optičkog kabla negde na liniji, dok izgleda daljinskom proverom ipak nije. Uzasna usluga, al bas ono dibidus. Da te bar kontaktiraju pitaju, da li je sve ok i to, komunikacija nula sa korisnicima
 

Pozdrav svima.
Ljudi, pomagajte. Zna li neko zašto se ovo dešava.
Ovo mi se dešava od početka Februara ove godine. Ovaj pad/gubitak signala se desi barem 4-5 puta dnevno, ponekad češće a ponekad ređe ili nikako. Prekid traje pola minuta, minut a ponekad i po 5-10 minuta ali najčešće u proseku minut-dva.
Zvao sam, žalio se skoro svakog meseca, dolazili su tehničari već 4-5 puta, uvek ista priča. Izmere signal kažu "pa dobar je signal, nema nikakvih problema, Vi ste jedini koji se žali...". Promene splitere, zamene konektore, stavi-skini galvanizovane isolatore. Naravno signal je dobar kad oni dođu. Pokazivao sam ove slike (skrinšotove) tehničarima, gledaju ko ovce, ćute. Jedan tehničar koji je delovao nešto ozbiljnije, nešto promrmlja da ovo može biti problem do centrale, tj pad signala u centrali i reče "biće to rešeno za desetak dana", evo prođe skoro mesec ništa se nije promenilo. Ovi prekidi se pogoršaju vikendom.
Neznam odakle mi ideja, ali skonto sam da tokom prekida izvučem kabal iz modema, sačekam 5-6 skundi i nakon povezivanja signal se vrati u normalu. Normalan signal je: Power 9-10 dBmV i SNR oko 39-40 dB. I da, takođe i Tv ponekad ima smetnje, klasično, slika distorzovana sa raznim digitalnim artifaktima, zvuk takođe, a ponekad slika stane i ispiše Nema Signala.

Puno provodim vremena na kopmu, bavim se programiranjem igre, za kompom ponekad provedem po 6-7-8 pa i 10 sati dnevno, i u prilici sam da zabeležim skoro svaki ovaj prekid tj većinu. Da, sve ove prekide beležim u vidu skrinšotova i do sada ih imam nešto više od 400, od sredine Februara. Nemam nameru da prekinem uslugu jer mi je potreban brži protok zbog učestalog strimovanja tj video konferencije tj skrin šeringa mom drugu/saradniku iz Novog Sada. Tj nemam bolju alternativu sem telefonske linije a plus je i skuplji paket od kablovske.
Ja se nalazim u mestu Novo Selo kod Loznice.
Ovi prekidi nedeluju strašno ali prilično je iritantno prekidanje usred gledanja ili slušanja, bilo da je zabava, edukacija, informisanje ili šta god.

Dali ovome može biti neki lokalni problem (u kući sa instalacijom) ili je to ipak do Njih (centrala, ripiteri, bandere isl.)
U računare se razumem vrlo dobro (rasklopiti-sklopiti komp vezanih očiju, dva kilometra ;)) a u mreže solidno tj dovoljno dobro da prepoznam kako nešto treba da funkcioniše ili nefunkcioniše, dakle nisam expert za mreže ali nisam ni duduk. Nekad sam sebi pravio Bi-quad antenu, izgledala je na neku budžotinu iz MadMax-a ali je radila dovoljno dobro.
Rekoh, pre nego što odem u poslovnicu da se žalim šefu poslovnice, da prvo proverim sa Vama, tj da se posavetujem.
Usluga je Paket Super Plan 2M, Internet+Tv. Protok je na 150/10.
Pogledajte prilog 451883Pogledajte prilog 451882
Kad nemas net proveri status u: Status/ Software/ Network Access .. da li ga ima ili nema jer se meni desava da kad nemam net dobijem taj link za VOIP koga nema kada net radi. Verovatno neka podesavanja vuce iz 'centrale'.
Proveri u EventLog'u sta u tom momentu izbacuje pa izguglaj.

A ti sto bi mogao da ceprkas je da snimis postavke rutera i probas sa promenom pocetnih kanala i frekvencija za skeniranje DS/US ..
Kod mene su signali jaci na visim kanalima mada se posle par gasenja vrati na -+100 kanal.
 
Poslednja izmena:
Najlakše je u pretrazi da ukucaš kanal ili emisiju koju tražiš.
Mnogo brže nego da skroluješ do željenog kanala.

Što se tiče EON-a, moraš se pomiriti s tim da Telekom verovatno ni za 10 godina neće imati približno funkcionalnu platformu kao što je EON, a koja je btw izašla još 2017.
Da, sajt im je baš urađen ekstra, i lepo piše ime kanala i sve.
 
Odgovorila Natalija u vezi Max aplikacije. Šta sad, da teram dalje sa dosađivanjem? Na istom tiketu?
 

Prilozi

  • Screenshot_20240729_091235_Gmail.jpg
    Screenshot_20240729_091235_Gmail.jpg
    150.7 KB · Pregleda: 99
Ni to ne pali, neki kolega reče da je podneo zahtev za raskid, a oni mu objasnili da smo "Max" dobili na poklon. 😄
 
Meni su krajem maja napravili mts nalog preko stare šifre koju i dalje imam na računu za usluge. To nije funkcionisalo i obećali su mi nove kredincijale i "molili za strpljenje". U međuvremenu sam ih na svakih nedelju dana cimao, što preko call centra, što putem majla. Ništa nije urodilo plodom, pa sam kasnije zvao samo zbog umanjenja računa zbog nemogućnosti korišćenja max-a. Pre neki dan probam da se ulogujem sa tim prvobitnim podacima, kad gle čuda, proradio max. Nisam dobio nikakvo obaveštenje ili poziv nego sam čekao tu novu šifru korisnika koju još uvek nisam dobio.
 
Pozdrav svima, danas sam dobio neku neobičnu ponudu pa vas molim za mišljenje

Imam Supernova (TV + 150Mbps) pakete na 2 adrese, danas me je kontaktirao putem telefona neki MTS promoter. Sledeceg meseca mi istice promotivni period na jednom ugovoru pa mi nude Omorika 12 prepaid paket za telefon besplatno do kraja Supernova ugovora što je ok. Ugovor za to mi šalju na adresu da ja potpišem, međutim problematično u celoj priči mi je da ja zapravo trebam da potpišem regularan ugovor za Omorika 12 paket nakon čega mi šalju novi ugovor na kojem eto dobijam taj popust.

Navodno kako tvrdi tu pogodnost bih imao dakle jos godinu dana do kraja ugovora, i ugovor oko Omorike bi trebalo istovremeno da istekene.
Kontaktirao me je neki predstavnik iz Niša (ja sam inače iz Subotice)

Da li je neko imao iskustva sa ovakvim ponudama, iskreno pitam se da li uopšte da išta potpisujem budući da istovremeno nemam ta dva ugovora na potpis već sledeći sa popustom dobijam naknadno.
 
Evo počeli posle 60 dana proces prebacivanja u mts
Stigla nova šifra korisnika i logovanje za move,čekam aktivaciju za max.Inace u Poslovnicu mts rade prebacivanje,migraciju.
U aplikaciji mts za postpejd broj piše 2 servisa u radu.Nije redovnim putem,morao sam da i izcimam ženu iz Telekoma koja je cimala neke ljude iz Niskog Telekoma da izcimaju ove iz moje poslovnice.Kao da dižem hipoteku,nisam bio još kod doktora za uverenje.😂😂😂
Zemlja Srbija
 
Pozdrav. Imam očajan download dok je upload OK. Paket je 100/40Mb/s.Kontaktirao sam Supernovu mailom i telefonom i kao proveriće. Do čega može da bude?speed.JPG
 
Nakaci se na ruter i skrinsotuj stranu sa parametrima signala.
 
Pozdrav svima, danas sam dobio neku neobičnu ponudu pa vas molim za mišljenje

Imam Supernova (TV + 150Mbps) pakete na 2 adrese, danas me je kontaktirao putem telefona neki MTS promoter. Sledeceg meseca mi istice promotivni period na jednom ugovoru pa mi nude Omorika 12 prepaid paket za telefon besplatno do kraja Supernova ugovora što je ok. Ugovor za to mi šalju na adresu da ja potpišem, međutim problematično u celoj priči mi je da ja zapravo trebam da potpišem regularan ugovor za Omorika 12 paket nakon čega mi šalju novi ugovor na kojem eto dobijam taj popust.

Navodno kako tvrdi tu pogodnost bih imao dakle jos godinu dana do kraja ugovora, i ugovor oko Omorike bi trebalo istovremeno da istekene.
Kontaktirao me je neki predstavnik iz Niša (ja sam inače iz Subotice)

Da li je neko imao iskustva sa ovakvim ponudama, iskreno pitam se da li uopšte da išta potpisujem budući da istovremeno nemam ta dva ugovora na potpis već sledeći sa popustom dobijam naknadno.
Ovako krajem prosle godine sam na postojeci supernovin paket ( net, tv, fiksni) hteo da pridodam novu uslugu Omorika 12 ( Super plan 4 beli). I upravo je postom sto mi je i napomenuto stigao na potpis prvo ugovor za Omoriku 12. Receno je da ce glavni ugovor (dobio 5 meseci 50% gratis zbog dodavanja nove usluge) za Super plan 4 beli doci kasnije. Kako je bio kraj godine da li zbog praznika meni je taj ugovor kasnio dok sam redovno koristio Omoriku 12. Zovem posle praznika kazu resicemo. Tek kada sam otisao u poslovnicu (posle 20 dana od dolaska prvog ugovora) da ih pitam gde je ugovor. Salterusa je bila zatecena ovim propustom. Potpisao ugovor odmah ali njihovom nemarnoscu sam morao da posebno platim racun za koriscenje Omorike 12. Dakle sa oprezom. Da salju dva ugovora odvojeno. Prvo stize za Omoriku a posle salju/trebalo bi da salju sa popustom ili pogodnoscu.
 
Koliko često i dugo si dosađivao?
Nema to veze sa zvanjem/ pisanjem mejlova i dosađivanjem. Korisnici se migriraju u paketu, odnosno određeni broj korisnika se prebacuje na Max (novu bazu) i tako dok se ne reše svi korisnici. Koliki je broj korisnika koji se istovremeno migrira i koji je kriterijum za odabir korisnika to znaju samo ljudi iz telekoma. A to što neko zivka oparatere svaki dan i misli da je nešto uradio, nije. Jedino što može da se uradi je da se umanji račun zbog nemogućnosti korišćenja usluge, dovoljno je da se pozove call centar i uputi prigovor na račun, rešava se u dan dva. Meni je račun sa 2450 dinara (50% popusta) smanjen na 1850 dinara.
 
A to što neko zivka oparatere svaki dan i misli da je nešto uradio, nije.
Pošto si sam rekao da kriterijum znaju samo ljudi iz telekoma, na osnovu čega onda ovo tvrdiš?

Možda jesi u pravu, ali moraš imati nešto da potkrepiš tu tvrdnju.

Anegdotalno, mogu da tvrdim da konstantno dosađivanje i te kako utiče, jer na svom i kod rodbine i prijatelja, ukupno 4 naloga, samo na svom dobio MAX, a ugovor je u "sredini", dakle ima ugovora koji su ranije potpisani, a i kasnije od mog. Ne sumnjam da idu redom, bilo unapred ili unazad, ali u tom slučaju bi bar još jedan nalog imao MAX.
 
Nazad
Vrh Dno