Šta je novo?

Supernova (2024)

Tako je stiglo i kod mene prošlog meseca.

Sad treba i neko iz tehničke podrške iz MTS-a da ti ručno poveže MTS nalog sa MAX aplikaciju ako ćeš da je koristiš. Supernova nalog će za sada da ti radi. Kod mene za sada radi na Move N Go i na Move Smart.
Poz,
Maks sam rešio to radi bez problema.
 
Imam problema sa Supernovom, pa me zanima da li neko ima neki predlog.

Naime, korisnik sam Orion optike već par godina, ali su podigli cene, i utom Supernova da iskoristi situaciju ponudi svoj najjači paket za 2700 mesečno. Kako sam dobijao isti paket kao u Orionu za 1700 din manje, odlučim da pređem. I tu kreću problemi.

Došli monteri prvi dan, 25.06. da montiraju, nisu sve završili prvi dan, kažu doći će sutra. Da napomenem da su genijalci koristili Orionov kabl na svoju ruku.

Došli stvarno sutradan, patili se 3 sata, ništa nisu osposobili, kažu loš signal na banderi (optika u pitanju, ceo komšiluk koristi Supernovu), kažu ne mogu oni ništa da urade, javili su svom nadređenom, doći će neko sutra ili prekosutra da reši to.

Od tad je prošlo 11 dana, niko se nije pojavio. Plaćam i Orion i Supernovu, a nemam ni internet ni TV signal. Zvao korisnički centar milion puta, sve su prijavili, stavili da je hitno, urgentno, prioritetno, i dalje niko ne dolazi.

Ćale išao i do njihove poslovnice u Rumi gde su mu rekli da u sistemu stoji da su serviseri dolazili (nisu), ali su kao prijavili da problem i dalje nije rešen.

Šta raditi? Da li prijaviti Orionu da su monteri iz Supernove oštetili kabal, šta činiti? Verujem da je raskid ugovora sa Supernovom preporuka svih vas, ali me zanima da li je neko bio u sličnoj situaciji, da li postoje rokovi do kad treba neko da se pojavi nakon prijave kvara, ili neki koraci šta raditi dalje?
Nije da sada nešto pametujem, ali zašto si uopšte potpisao ugovor dok sve nije proradilo i uverio se da je to što si zaista hteo i ono što piše u ugovoru.
 
Nije da sada nešto pametujem, ali zašto si uopšte potpisao ugovor dok sve nije proradilo i uverio se da je to što si zaista hteo i ono što piše u ugovoru.
Većih amatera verovatno od njih nema, ajde što ne znaju nego obećavaju sve po ugovoru ali ...., već dva meseca se preganjam sa njima i blizu smo suda jer ne vredi više raspravljati , uvek nešto fali od usluge super plan 4 plavi.
 
Da update svoju situejšn. Ni dan danas nemam apliakaciju max iako sam pustio više puta mail da omoguće uslugu što pre a oni me uveravali da će usluga što pre biti omogućena.

Još manje od dve nedelje će biti dva meseca kako je max počeo sa radom.
 
Nisi jedini, i maj situejšn je ista. Dok nas ne prebace na mts portal ništa, ali čvrsto su obećali do kraja leta.
 
Ista situacija. Zovu sa nekim obećanjima da će biti, a ne znaju kada, tako da se više i ne javljam.
 
Potpisao sam ugovor čim su doneli monteri, iskreno nisam nikad imao problema tog tipa, pa nisam ni razmišljao u tom pravcu. Svakako lekcija za sledeći put, al do tad treba rešiti cirkus koji je nastao.
 
Jel moguće ako dobijam TV putem optike (bez CAM modula, stari Exe paket) da mi isključe televiziju samo na jednom TV-u? Imam u kući tri TV-a, na dva VOX-a radi televizija, a na ovom trećem TV-u Tesli, ne radi od jutros, samo piše nema signala, a sve je okej sa instalacijama... Da nije možda crkao DVB-C tjuner unutar TV-a?
 
Jel moguće ako dobijam TV putem optike (bez CAM modula, stari Exe paket) da mi isključe televiziju samo na jednom TV-u? Imam u kući tri TV-a, na dva VOX-a radi televizija, a na ovom trećem TV-u Tesli, ne radi od jutros, samo piše nema signala, a sve je okej sa instalacijama... Da nije možda crkao DVB-C tjuner unutar TV-a?
Ista stvar i kod mene, od noćas na jednom imam normalno dok na drugom "nema signala". Oko podneva se normalizovalo.
 
Znači sada radi? Ništa onda sačekaću ja još malo pa ako ne proradi da kupim novi spliter, ako neće ni to, da ih zovem ili proverim jel crkao tjuner...
 
Evo jedan brzi update, mozda nekom bude od koristi. Danas mi posle godinu i po, dve, rade opet Eon kanali na Supernova optici. Mislim na Sportklubove i N1. Ne znam da li se nesto menjalo i koliko ce trajati, ali posle dve godine nemam vise onaj "Sadrzaj nije dozvoljen na mrezi operatera koji koristite" problem. :D
 
Zna li neko sta je problem do kablovskog neta na osnovu fotografije?
Treci dan bez neta a kablovska tv radi na svim uredjajima normalno.

Samo po jedan up/down kanal .. a kad rucno promenim startnu freq za skeniranje kanala tu su
i ostali kanali ali uvek sami po jedan registrovan. Nista cackano oko kablova. Probano iskljucivanje, resetovanje
neta nema ali interna mreza radi .. wifi radi (interno) .. usb za interno deljenje fajlova radi .. TC 7200 je ruter.
 

Prilozi

  • supernovanet.png
    supernovanet.png
    461.7 KB · Pregleda: 68
Na osnovu fotografije se vidi da je signal jako slab. TV obično dobro podnosi toliko slab signal ali modem ne.
Možeš da probaš još da odšrafiš koaksijalni kabl sa modema i vratiš nakon par sekundi ili skineš sve splitere sa linije i spojiš direktno modem pa pogledaš da li se konektuje.
Možeš i da se raspitaš po susednim stanovima koji imaju Supernovu kakvo je stanje kod njih ili kod prve komšijske kuće.
A sve ovo navedeno se radi pošto se prijavi problem provajderu telefonom ili bolje mejlom sa slikom koju si ovde postavio. I to je trebalo uraditi još pre 3 dana. Naravno, prijava se podrazumeva ako si siguran da nisi sâm oštetio instalacije ili jesi a ne znaš kako da rešiš problem (ovo pominjem jer mogu da naplate popravku ako je do krivice korisnika).
 
Pozdrav. Gde je sad najisplativiji paket ,a da radi kako treba?
Duo paket me interesuje net +tv . Brzine 150/100 i jace
Sad je i meni stiglo od super nove da platim 3299 din , a ubedjen sam da je cifra bila oko 2500 nesto din. Provericu ako je moguce na ugovoru , ako piše i ako ga nadjem uopste. Lokacija Novi Sad-Veternik
 
Stručnjaci iz Supernove se pojavili i rešili problem. E sad imam drugo pitanje, imam Xbox series S, povezao sam ga putem LAN kabla na modem, ali nemam konekciju. Istim kablom je bio povezan na Orionov modem i radilo je super. Šta mogu da uradim?
 
probaj drugi lan
 
Uspelo posle restarta modema. Još jedno pitanje, zašto ni na jednom uređaju ne vidim 5GHz mrežu sa modema?
 
Ne, u pitanju su telefoni na kojima je Orion 5GHz net radio normalno, a ovu sa ZTE modema ne vide
 
Proveri u podešavanjima da li je 5GHz isključen. Kod mene se nekad isključi samo od sebe.
 
Proveri i koji je kanal podešen.

Ako nikako neće stavi 36 kanal.
 
Došlo je i obaveštenje uz račun:

Screenshot-2024-07-05-20-23-32-918-com-google-android-apps-docs-edit.jpg
Kod mene je to danas opet stiglo uz papirni račun. Sad na papirni račun opet piše mts/Supernova. Šifra korisnika je nepromenjena. Promenjen je samo E-mail za kontakt. Sad je opet [email protected]
 
Da, i dalje je isti račun i stara šifra korisnika, tako da od njihove "urgencije" za izdavanje novih kredincijala za max servis, i dalje nema ništa. Samo mole za dodatno strpljenje (verovatno do kraja leta). Inače, zanimljivo da su mi opet (nakon poziva call centru) umanjili račun za isti iznos od 379.9 din. Za 10 dana maja, kao i za 30 dana juna, njihov (kako kažu) poklon, max servis, vredi toliko.
 
Da, i dalje je isti račun i stara šifra korisnika, tako da od njihove "urgencije" za izdavanje novih kredincijala za max servis, i dalje nema ništa. Samo mole za dodatno strpljenje (verovatno do kraja leta). Inače, zanimljivo da su mi opet (nakon poziva call centru) umanjili račun za isti iznos od 379.9 din. Za 10 dana maja, kao i za 30 dana juna, njihov (kako kažu) poklon, max servis, vredi toliko.
Meni isto kao tebi samo 479.9 umanjenje.
 
Ovi iz MTS/Supernove zaista nisu normalni. Za prosli mesec sam dobio uvecan racun 150 din za treci tv, iako u ugovoru iz marta prosle godine stoji da sam treci dobio po 1 din dok traje UO. Pisao sam mail na koji naravno niko danima ne odgovara i dns iz okrenem. Kaze ona meni da su sad novi paketi bla, bla, na sta ja njoj kazem da sad taj ugovor ne vazi i da ga mogu raskinuti na njihovu stetu a ona meni pominje neki clan 59 po kojem oni imaju pravo da menjeju cene. Hteo sam je pitati gde je konkretno to obavestenje da ce mi se treci tv naplacivati, ali nisam imao zivaca nego sam se samo zahvalio i zavrsio razgovor. Nznm sta mi je ciniti jer ovde nemam drugog provajdera osim orion bezicno a u principu mi ovo radi sasvim ok. Vise mi je krivo sto prave budale od svojih korisnika i sto sam se zainatio ta tih 150 din koliko mi vise naplacuju a ugovor sam mozda potpisao bas zbog tog treceg tv po 1 din.
 
Vrh Dno