tandrcak90
Zapažen
- Učlanjen(a)
- 04.07.2024
- Poruke
- 1
- Poena
- 1
Jel zna neko sifru za ruter supernovin? Kako uopste da promenim podesavanja rutera? Znam da menjaju user name i password, nije admin-admin. U pitanju je ruter zte f680.,
@gilespi 5 meseci 50% ako dodas jos jednu novu uslugu. Uzeo januara super plan 4 beli (dodao omoriku 25 supruzi). Ovako mislim da starim korisnicima max daju 1-3 meseca 50%. Svakako raspitaj se u najblizoj poslovnici.5-6 meseci 50% samo na paket koji imas ostalo puna cena
ja dobio 5 meseci sa prelaska na super plan 2XL and 2L stric me zvao danas on dobio 7 meseci na prelazak super plan S na super plan M nema pravila@gilespi 5 meseci 50% ako dodas jos jednu novu uslugu. Uzeo januara super plan 4 beli (dodao omoriku 25 supruzi). Ovako mislim da starim korisnicima max daju 1-3 meseca 50%. Svakako raspitaj se u najblizoj poslovnici.
Mislim da si se kasno aktivirao oko novog ugovora. Ne pratim trenutnu ponudu ali do skoro je bilo moguce internet i kablovska za manje od 2000 na 2 godine za 2 tv-a, HBO i porno kanali otkljucani, mislim da mi je samo jedan kanal zakljucan, ispod 800 kad menjam, davali 1 move i 1 CAM ili 2 CAM uredjaja. Skoro je drug uzeo neki paket gde placa fiksni oko 700 dinara, a gratis internet i kablovska. Tako da, da bi dobro prosao najbolje je da se covek aktivira par meseci ranije i da prati ponudu.Istice mi ugovor sa Supernovom za par dana.Nazalost u selu kod Smedereva nemam alternativu pa mi recite,kakav bi maksimalni benefit mogao da izvucem za novi ugovor?
Dajte mi neke savet,sta bi mogao da trazim za produzetak ugovora.Hvala svima unapred
I nova šifra korisnika i nova cena sad mi naplaćuju uređaj koji od kad je AVcoma bivšeg, supernove nikada nisam plaćao sad plaćam od juna meseca, sigla im se ona stvar i sad naplaćuju uređaje na mesečnom nivou.Došlo je i obaveštenje uz račun:
![]()
Ma idioti samo raskid ko ima mogućnosti i da beži glavom bez obzira.Ovi ******* mi uvažili reklamaciju na majski račun i onda istu stavku stavili na račun za jun...
Isto sad odjednom naplaćuju uređaje.Potpuno isti slucaj. Smanjili racun za jun jer sam raskinuo uo 25 i poslali dosatni racun gde mi traze novce za dodatni stb. Opet sam pisao prigovor.
Ma idioti šta rade sa narodom.Nije problem da naplaćuju uređaje, nego naplaćuje nepostojeće uređaje...
Ja ću od nove godine ili yettel ili sbb. Bezobrazluk ne volim. Pa neka razmišljaju posle. Do decembra će manje zaraditi neko posle koliko će izgubiti.Zbog 500 din da se obavezujem 2 godine 😸
Tako je stiglo i kod mene prošlog meseca.Došlo je i obaveštenje uz račun:
![]()
Sad treba i neko iz tehničke podrške iz MTS-a da ti ručno poveže MTS nalog sa MAX aplikaciju ako ćeš da je koristiš. Supernova nalog će za sada da ti radi. Kod mene za sada radi na Move N Go i na Move Smart.Evo upravo se ulogovah na moj mts nalog, i videh ovo što ste mesec dana unazad pričali oko povezivanja na moj mts, tačnije videh račun za jun tamo.
Sad, nadam se da supernova korisnički portal za movengo ostaje isti.
Reci orionu da ti je supernova ostetila kabal objasni im situaciju i da ti izađu u susret, a supernova operatera tuži Ratelu. Kad vec pokusavam razgovarati sa njima recima, a ne ide. Najbolje da pređeš na drugi nivo, a to je prigovorom...Imam problema sa Supernovom, pa me zanima da li neko ima neki predlog.
Naime, korisnik sam Orion optike već par godina, ali su podigli cene, i utom Supernova da iskoristi situaciju ponudi svoj najjači paket za 2700 mesečno. Kako sam dobijao isti paket kao u Orionu za 1700 din manje, odlučim da pređem. I tu kreću problemi.
Došli monteri prvi dan, 25.06. da montiraju, nisu sve završili prvi dan, kažu doći će sutra. Da napomenem da su genijalci koristili Orionov kabl na svoju ruku.
Došli stvarno sutradan, patili se 3 sata, ništa nisu osposobili, kažu loš signal na banderi (optika u pitanju, ceo komšiluk koristi Supernovu), kažu ne mogu oni ništa da urade, javili su svom nadređenom, doći će neko sutra ili prekosutra da reši to.
Od tad je prošlo 11 dana, niko se nije pojavio. Plaćam i Orion i Supernovu, a nemam ni internet ni TV signal. Zvao korisnički centar milion puta, sve su prijavili, stavili da je hitno, urgentno, prioritetno, i dalje niko ne dolazi.
Ćale išao i do njihove poslovnice u Rumi gde su mu rekli da u sistemu stoji da su serviseri dolazili (nisu), ali su kao prijavili da problem i dalje nije rešen.
Šta raditi? Da li prijaviti Orionu da su monteri iz Supernove oštetili kabal, šta činiti? Verujem da je raskid ugovora sa Supernovom preporuka svih vas, ali me zanima da li je neko bio u sličnoj situaciji, da li postoje rokovi do kad treba neko da se pojavi nakon prijave kvara, ili neki koraci šta raditi dalje?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari