Šta je novo?

Supernova (2024)

Svako vece oko 21h u celoj okolini puca net i svaki put u slicno vreme i vrati se tek posle sat-dva... Zvao sam ih vise puta, dolazili su i nikako da rese problem. Jedan od tehnicara je rekao da neko u okolini mozda ometa net i da bi trebalo kada nestane tada da dodju..... Zna li neko sta moze biti i da li je neko imao slican problem???
jesi li probao restart rutera na 2 minuta , to se meni desilo prvog maja da poludi tako i onda zvao podrsku oni kao prosledice tamo ovamo , kroz par sati su sve resili nije vise pucao ,

svaki dan u 21 meni se desavalo svaki dan u 16h na 10 minuta i onda dodje sebni
 
To sam prvo uradio, ali ne pomaze. Posle nekog vremena opet isto... Ovo traje vec duze vreme i cela okolina ima isti problem...
 
To sam prvo uradio, ali ne pomaze. Posle nekog vremena opet isto... Ovo traje vec duze vreme i cela okolina ima isti problem...
ako okolina ima isiti problem , moze bit bazna stanica ako svi ljudi nakaceni na tu baznu stanicu imaju isti problem svi moraju da zovu i da se zale svi ti isti ljudi i resice onda problem ovako kad se ti zalis tesko vala
 
ako okolina ima isiti problem , moze bit bazna stanica ako svi ljudi nakaceni na tu baznu stanicu imaju isti problem svi moraju da zovu i da se zale svi ti isti ljudi i resice onda problem ovako kad se ti zalis tesko vala
To može da bude i smetnja od nekog starog televizora (ako ga neko od komšija koristi), jer on pravi šum na mreži, a da sam korisnik tog uređaja to i ne zna.
 
od kad tv ima veze sa time zar nije box? u pitanju tv je samo ekran ali ne i prijemnik
Ukoliko nije stavljen filter na antenski kabal koji ulazi u box, a box zakačen na neki stari tv, onda povratno kroz scart ili činč kabal se stvara šum na mreži operatera
 
To može da bude i smetnja od nekog starog televizora (ako ga neko od komšija koristi), jer on pravi šum na mreži, a da sam korisnik tog uređaja to i ne zna.
Hahaaaa, odavno sam čitao o sličnoj situaciji! :)


 
pocecu polako da blokiram 0800 100100 :D zovu vec ima dosta dugo samo nude TELEVIZOR dzabe reko neka hvala ali ma ebo te vise ali !

prvo su nudili 200/100 + tv za 2.599
sad nude samo televizor ;D brate jel im nije vise jasno da ne prihvatam nista
 
jel ti istice ugovor ili ? pitam za sebe jer mi istice ugovor uskoro :ROFLMAO:
 
Meni je danas stigo račun sa zakasnelo poskupljenje sa "naknadom" od 300 i nešto dinara. Paket Super Plan 3L: IMG_20240513_145935472~3.jpg Ima još nešto. Sad na računi nema više da piše MTS-Supernova,nego samo MTS: IMG_20240513_150459911~3.jpg Promenili su i šifru korisnika sa računa i kontakt: IMG_20240513_150614612~2.jpg Sad su sve prebacili na MTS.
 
.... Sad su sve prebacili na MTS.
Ja jedva čekam da ZAISTA SVE prebace na MTS. I preuzmu sve kao kod mts - i pakete i cene sa promocijama i mogućnost biranja provajdera (mts, yettel, yunet) na Supernova optici, koja ide preko bandera u mom kraju.
Ali to izgleda "neće da može".
 
@Magnus ne bih bio 100% siguran da "neće da može". Čak bi trebalo da bude još provajdera.

Rokove ne bi da licitiram, ali ide se ka tome.
 
Screenshot_2024-05-13-21-54-43-333_com.google.android.gm.jpgDanas stigao mail, ali bez informacije na koji paket prelazim. Čim nisu napisali ide na manji, ne nadam se boljem
 
Kako login za mojmts ako si Supernova korisnik?
 
Pogledajte prilog 442263Danas stigao mail, ali bez informacije na koji paket prelazim. Čim nisu napisali ide na manji, ne nadam se boljem

Kako login za mojmts ako si Supernova korisnik?
Isto je tako stiglo i kod mene sa drugo korisničko ime i lozinku za MAX aplikaciju. Sad su svi Super Plan paketi prebačeni na MTS na Mojmts portal kao Box paketi zajedno sa fiksni broj telefona. To znači da će MAX aplikacija da bude prebačena na Mojmts portal. Možda će da mora da se napravi i drugi nalog za MAX aplikaciju. To sam sve malo pre video na moj novi nalog na Mojmts portal.
 
Ja koristim na jednoj lokaciji Supernova optiku, nemam podatke za mojmts.
 
Nazad
Vrh Dno