Šta je novo?

Supernova (2024)

Takodje, dva mail-a, prvi da sam migrirao na mts a drugi da ce mi 18.03. biti pusten Move.. Svilajnac je u pitanju..
 
Jel ima neko informaciju u vezi ove nove aplikacije na muvie stb,upravo mi se resetovao i nadogradio android sistem,vidim mnogo više sadržaja nego do sada e samo me brine još hoċe li da me opale po džepu ili ostaje cena po starom pošto nikakvu informaciju nisam dobio ?
 
Jel ima neko informaciju u vezi ove nove aplikacije na muvie stb,upravo mi se resetovao i nadogradio android sistem,vidim mnogo više sadržaja nego do sada e samo me brine još hoċe li da me opale po džepu ili ostaje cena po starom pošto nikakvu informaciju nisam dobio ?
Pa cene su one koje su krenule od 9. januara sem ako se nisi žalio na poskupljenje. Da li su ti otključane sve android funkcije, možeš li koristiti YouTube, Netflix itd.? I da li imaš onaj box sa logom MOVE na površini boxa?
 
Meni nije 11.03.2025 bila aktivirana usluga tj nalog na play.move.tv ali sam uz pomoc podrške na fejsbuku https://www.facebook.com/mtstvojsvet/ uspeo da je aktiviram. Prosledio im samo šifru korisnika sa računa za telekom usluge i parametre za logovanje na moj mts nalog jer su to tražili.
 
Koliko dugo ste cekali odgovor na prigovor na racun? Prosli mesec mi je odmah sutradan bio prihvacen a sada od subote i dalje nista?
 
Poz!
Jedna mala molbica, kako bi oni sredili to u vezi prijave na novu platformu konkretno sajt.
Ja sam im mailom objasnio da je za govorne softvere tj. čitače ekrana nepristupačno to što kad se uđe na uloguj se na novoj platformi nevidljiva su polja za prijavu u odnosu na supernovaoot.rs, gde su edit polja klasična i na kojima se prijavljujem bez problema.
Moj predlog je da neko skrinšotuje kako izgledaju polja na starom, a kako na novoj platformi kako bi im bilo jasnije i kako bi nadam se to sredili uskoro, pa kad im budete slali mail u vezi platforme napomenite i to, jer ćete vi njima to bolje objasniti jer vidite kako izgledaju polja za prijavu na staroj, a kako na novoj platformi tj. sajtu.

Hvala vam u napred!

Juče su mi rekli, da su prosledili nadležnoj službi da aktiviraju govorni softver na novoj platformi a ja sam im pisao oko toga što su polja nevidljiva, a ne da aktiviraju govorni softver na platformi.
odgovaraju uvek različite osobe pa nemam živaca da im objašnjavam sto puta.

Kad je nešto nepristupačno onda je nepristupačno.
Prvi put mi je da na nekom sajtu vidim da je za prijavu urađeno tako bzvz.
 
Jel ima neko informaciju u vezi ove nove aplikacije na muvie stb,upravo mi se resetovao i nadogradio android sistem,vidim mnogo više sadržaja nego do sada e samo me brine još hoċe li da me opale po džepu ili ostaje cena po starom pošto nikakvu informaciju nisam dobio ?
Mozes li u podesavanjima uredjaja da slikas verziju softwera koja je sada?
 
Racun za januar mi je sa 2400 stigao 5400 i prihvacen je prigovor. Sada mi je stigao 2800 umesto 2400 i nije prihvacen prigovor. Jel imao neko slicnu situaciju? Pritom moj paket nije ni migriran jer mi i dalje stoji na mojmts Superplan 2xl 1000/500. Stvarno ne znam vise sta da radim
 
Pa cene su one koje su krenule od 9. januara sem ako se nisi žalio na poskupljenje. Da li su ti otključane sve android funkcije, možeš li koristiti YouTube, Netflix itd.? I da li imaš onaj box sa logom MOVE na površini boxa?

Pa cene su one koje su krenule od 9. januara sem ako se nisi žalio na poskupljenje. Da li su ti otključane sve android funkcije, možeš li koristiti YouTube, Netflix itd.? I da li imaš onaj box sa logom MOVE na površini boxa?
Malo sam šaltao po muvi boxu,danas mi je jasnija situacija,gledam sve što sam do sada a za ostalo mi iskače ikonica sa korpom za kupovinu e sad You Tube i Netflixa kod mene nema ili ga neznam pronaċi u svakom slučaju hvala na odgovoru.
 

Prilozi

  • IMG_20250314_172125.jpg
    IMG_20250314_172125.jpg
    235.2 KB · Pregleda: 114
Moze da se instalira ali Nece da se pokrene dok ne odobre ;)
 
Pokrene se ali "samo" nije aktivirana nova Move aplikacija. Sitnica 😄😄
 
Meni su od 18 tog najavili novu muve aplikaciju, muve n go mi solidno radi, da li vi koji ste već dobili ažuriranje možete da zadržite staru na mobilnom?Vidim da većina sa novom ima problema.Hvsla
 
Meni na telefonu rade i stara i nova.
 
Ljudi istice mi ugovor 17 aprila,jel ja trebam da odem 17 marta da najavim raskid da me ne bi zakinuli taj dodatni mesec,jel tako?
 
Ljudi istice mi ugovor 17 aprila,jel ja trebam da odem 17 marta da najavim raskid da me ne bi zakinuli taj dodatni mesec,jel tako?
18. zapravo, ali da, i od tada ti kreće otkazni rok od 30 dana.
 
Nema više otkaznog roka, taj aspekt je već neko vreme izjednačen sa MTS-om. Može odmah da se odnese oprema, bez ikakve najave. Tako sam ja raskinuo jedan ugovor za kablovsku pre tačno dva meseca (15. januar), mada jesam pre toga išao da pitam, isto misleći da imaju otkazni rok. Hoću reći, potvrđena je informacija i teorijski i praktično.
 
Izgleda da Super Plan 4 crveni, ne znam za druge, neće imati opciju gledanja unazad bez doplate na novoj MOVE platformi... A vrlo je moguće da su samo prekopirali sa Iris paketa 😂
1000008944.jpg
 
Umesto što dižu cene svako malo, bolje neka smanje ove besmislene promocije tipa 18m po 1din, lepo kao Yunet, nek budu neke normalne cene, ali da nema uopšte promocija, ali nee...
 
Malo je nebulozno dati tolike novce, a nemati gledanje unazad. Tako piše po slici.
Na Box paketima MTS-a je to tako pilićarski od kad postoji funkcionalnost premotavanja.

= najjeftiniji paketi imaju uslugu koju zovu beše "pauziraj" ( = gledanje do max sat vremena u nazad) a za gledanje X dana u nazad je morala doplata.
 
Vrh Dno