slavenk
Cenjen
- Učlanjen(a)
- 10.06.2013
- Poruke
- 113
- Poena
- 180
Moja oprema
- CPU & Cooler
- i7 13700k & Arctic Liquid 280
- Matična ploča
- ASUS PRIME Z790-P
- RAM
- Corsair Vengeance RGB 6000mhz DDR5
- GPU
- MSI GeForce RTX 3070 Ti Suprim X
- Storage
- KINGSTON A2000 SSD M.2 500GB, Toshiba P300 2TB
- Zvuk
- Micro Lab FC330
- Kućište
- FRACTAL
- Monitor
- DELL Alienware AW2720HFA 240hz / DELL S2721HN 75hz
- Miš & tastatura
- Logitech G Pro Wireless & Logitech G915 TKL Wireless
- Ostale periferije
- Logitech G Pro X
- Mobilni telefon
- Iphone 13 Pro
- Pametni uređaji
- Huawei GT4 smartwatch, Xiaomi Mop 2 Pro, Mi Air Purifier 3h
- Pristup internetu
- ADSL
Da li si zvao call centar ili poslovnicu ? Ja sam izgubio dosta u move aplikaciji pa bih zvao da vidim sta i kako da vratim ako je moguce . Inace imas sam onaj paket Max tv i net .
Звао сам кол центар, прво су хтели да ми наплате те филмске и дечије јер као ето то се сад плаћа.
И онда сам им објаснио да на ТВ који има картицу и даље имам те програме, онда је госпођа рекла е то је онда већ друга прича, пребацила ме је техничкој служби и они су ми после пар сати пустили програме које сам већ имао (филмске и дечије).
Видећемо само да ли ће рачун бити 50% од садашње цене пакета или и даље 1850 као што сам плаћао до сад. Мада вероватно ово прво