Šta je novo?

Supernova (2024)

Tvoj ruter je ZTE F680 i on prema specifikacijama ima isti WiFi kao Huawei hg8245w5-6t. Oba bi trebalo na 80MHz, sa klijentskim uređajem koji ima 2x2 MIMO da ostvare bar 550Mbps. Tako da što se telekoma tiče, tvoj ruter je isti kao i huawei, te će ga menjati jedino ako je pokvaren.
dzaba to sto pise na papiru kad ne moze ni 250mb da izvuce na pola metra, kod kuma na MTS optici koji ima 400/200 ide mu na wifi 350/180 na tom novom routeru dakle bolji je
 
Jel dostupna za webos i na ios?
Ima Telekom Srbija, uradio download na android box, pokrenuo , dobio ili scan ili brojeve za registraciju na Supernovom nalogu, ali odgovor uredjaj ne postoji, a koji je user name, sve MTS podatke sam stavio ali kažu nepoznat korisnik
 
Poslednja izmena:
Ima opcija i Telekom Srbija. Kad kucam user i pass koji je ne moj mts ili na Irisu kaze korisnik nije nadjen . Pokusavam na telefonu i na smart aplikaciji na Tizenu Samsunug. Mi na MTS u nemomo pin samo user i pass. Jel uspeo neko da prokrebe move u Srbiji a korisnik MTS ?
 
Napisa neko da jos ne radi kod nas. Provereno radi u BiH,nije se javio jos niko iz CG i Makedonije.
 
Treba uskoro da raskinem ugovor sa sbb pa me interesuje da li ima svrhe ici na supernovu, koja je nesto jeftinija od mts-a, s obzirom na more problema opisanih na prethodnim stranama?
U svakom slučaju bolje od MTSa. Radi Supernova korektno. Ja za godinu i kusur korišćenja imao samo jedan prekid zbog pucanja optičkog kabla na banderi.
 
Da li još neko ima višednevni prekid signala na Bežanijskoj Kosi? Ili znate da im je riknula oprema tu negde blizu, na Novom Beogradu?
 
Pozoveš ih i to je prvo što automat izdeklamuje na početku.

Zvao sam 19911, 0800 100 100, 0800 311 312, u sva tri slučaja me prebaci na opšti MTS kontakt centar i njihovu telefonsku sekretaricu koja traži da ostavim poruku, nema nikakve informacije o poznatim kvarovima koju obično deklamuju automati drugih operatera.
 
Zvao sam 19911, 0800 100 100, 0800 311 312, u sva tri slučaja me prebaci na opšti MTS kontakt centar i njihovu telefonsku sekretaricu koja traži da ostavim poruku, nema nikakve informacije o poznatim kvarovima koju obično deklamuju automati drugih operatera.
kad pozoves i pita te nesto reci super nova i onda ce ti reci kakvu vam uslugu treba reci agent i onda ce te prebacit na automat de ce ti reci broj 1 za call centar makar su to resili da ne moras cekat po pola godine inace jave se kroz 2 minuta stvarno
U svakom slučaju bolje od MTSa. Radi Supernova korektno. Ja za godinu i kusur korišćenja imao samo jedan prekid zbog pucanja optičkog kabla na banderi.
isto 1 prekid kroz evo 12 meseci
 
Pozdrav,uskoro mi ističe ugovor pa ako ima neki akviziter iz NS nek se javi.
 
ja imam samo internet kod super nove kad mi bude pri istoku roka jel se moze nesto isto odradit jel mog ortaka su doslovno odjebali kad je reko da oce da raskine oni mu raskinuli misleci da ce mu ponudit nesto pa sad kakve su situacije u vezi sn?
 
Meni je ponuđeno 6 meseci sa 50% popusta za obnovu Super PLAN 2 M (optički internet i tv) ugovora na 2 godine.
Pokušao sam da raskinem ugovor putem PDF dokumenta, potpisanog elektronskim potpisom, pa su prvo odbili, pa sam se bunio, pa su prihvatili, pa su posle 2 nedelje opet odbili.
 
Meni je ponuđeno 6 meseci sa 50% popusta za obnovu Super PLAN 2 M (optički internet i tv) ugovora na 2 godine.
Pokušao sam da raskinem ugovor putem PDF dokumenta, potpisanog elektronskim potpisom, pa su prvo odbili, pa sam se bunio, pa su prihvatili, pa su posle 2 nedelje opet odbili.
a na sajtu pise 10 meseci xD znaci to u prevodu ko te ebe ccc
 
Dobio sam 12 meseci prilikom obnove ugovora za internet i TV, potrebno je pisati mejl
 
Meni su dali 14 meseci 50%, ugovor na 2 godine. Doduše specijalna situacija. 6. septembra isticala mi Supernova kablovska i internet(besplatni) a 12. septembra MTS internet i kablovska(besplatna) koju nisam ni koristio. Ja početkom septembra u poslovnici najavljujem otkaz ugovora MTS-u (moraš da najaviš da nećeš da produžiš ugovor). Sutra me zovu iz MTS-a da me ubede da produžim ugovor. Odbijam i pitam šta mogu da dobijem od Supernove pošto su ista firma a ističe mi za 2 dana. Kaže može 14 meseci 50%, ja prihvatim osnovni paket sa Arenama. Brzina 150/10, 1700 din bez pdva, a posle 10 meseci 3400 bez pdva. Internet preko koaksijalnog kabla, speedtest daje 145 MBs, zadovoljan sam. Za mesec dana samo 2 prekida od po 1. minuta. Inače koaksijalni kabl ide preko EPS-ovih bandera.
 
Meni je ponuđeno 6 meseci sa 50% popusta za obnovu Super PLAN 2 M (optički internet i tv) ugovora na 2 godine.
Pokušao sam da raskinem ugovor putem PDF dokumenta, potpisanog elektronskim potpisom, pa su prvo odbili, pa sam se bunio, pa su prihvatili, pa su posle 2 nedelje opet odbili.
Danas sam ipak iscenkao 12 meseci sa 50% popusta, uz ugovor na 2 godine.
Nek' je "sasrećom". :)
 
da li neko ima smetnje pri televiziji,na 2 tva je ok signal na trecem je los,prekida i secka. Smederevo
 
da li neko ima smetnje pri televiziji,na 2 tva je ok signal na trecem je los,prekida i secka. Smederevo
Proveri kabal koji vodi signal do trećeg tv-a, možda je on u lošem stanju pa se gubi signal.
 
Provericu,niko nista nije dirao,samo je poceo da zeza zadnjih par dana...po recima mojih prepodne bas zeza,uvece se smiri...pisao sam im da provere signal,
Probacu direkt na tv uz karticu,posto sada ide preko move uredjaja
 
jacina signala 38 ,kvalitet 78
na drugom tvu gde ne koci nista dosta bolja jacina i kvalitet po 90
cekam njihov odgovor
 
Jel su dali nekom ovih 10+1 mesec 50 posto na obnovu ugovora? Koliko ide doplata za treci i cetvrti televizor?
 
Nazad
Vrh Dno