Šta je novo?

Supernova (2024/2025)

Krajem novembra mi ističe ugovor. Juče sam bio u poslovnici i nude mi popust od 50% u trajanju od JEDNOG meseca. Službenica kaže da mora da piše mail, pa će me neko zvati da pregovaramo?!?!?! Sećam se da sam prošli put (pre 2 godine) odmah dobio 6 meseci popusta.
Da li je neko u poslednje vreme obnavljao ugovor? Šta da se traži i šta da se očekuje?
Ja sam bio krajem septembra u poslovnici (CU) i pitao kako izgleda za neki popust, sto mi istice ugovor 30.septembra? Zena odmah rekla ---> Moze 8 meseci 50%
Tako da sam 1.oktobra obnovio ugovor (Plan 4 Plavi) i dobio 8 meseci 50% ---> bez cimanje itd.
 
Poslednja izmena:
Jel ima ovde neki agent koji moze da izboksuje malo bolji popust?
Meni UG istice krajem decembra. Kad sam produzavao ovaj ugovor, jedva sam izvukao 3 meseca po 50%. Ispostavilo se da je problem sto sam stari korisnik.
Takodje je problem sto koristim coax pa nemam alternativnog provajdera koji pruza istu uslugu pa da podnesem zahtev za prenos kako bi ih pogurao da ponude malo veci popust.
Optike ima u susednoj ulici, ali vec par godina nista od prosirenja.
 
Jel ima ovde neki agent koji moze da izboksuje malo bolji popust?
Meni UG istice krajem decembra. Kad sam produzavao ovaj ugovor, jedva sam izvukao 3 meseca po 50%. Ispostavilo se da je problem sto sam stari korisnik.
Takodje je problem sto koristim coax pa nemam alternativnog provajdera koji pruza istu uslugu pa da podnesem zahtev za prenos kako bi ih pogurao da ponude malo veci popust.
Optike ima u susednoj ulici, ali vec par godina nista od prosirenja.
I meni bi ovo zanimalo. Meni istice krajem januara.
 
Danas dobih račun za oktobar u iznosu od 4.249,01 din. a septembarski je bio 4.109,04 din. Paket je Super plan 2S. Jedina razlika pored cene da je umesto NET150 sada NET200. Da li je još nekom sa povećanjem NET-a povećana i cena računa, ili ima mesta za pisanje reklamacije?
 
Taj paket košta 4099rsd, koliki broj uređaja za tv koristiš? Izgleda da više od dva i da ti je treći naplaćen 150rsd.
 
Krajem novembra mi ističe ugovor. Juče sam bio u poslovnici i nude mi popust od 50% u trajanju od JEDNOG meseca. Službenica kaže da mora da piše mail, pa će me neko zvati da pregovaramo?!?!?! Sećam se da sam prošli put (pre 2 godine) odmah dobio 6 meseci popusta.
Da li je neko u poslednje vreme obnavljao ugovor? Šta da se traži i šta da se očekuje?
Meni je istekao Septembra prošle godine, pa da ti podelim iskustvo. Pred istek sam se nastavio na mail od dve godine pre toga, kada sam isto tražio neku ponudu, znači pisao sam im na [email protected]. Tako radim poseldnjih 10 godina. Naravno prvo kažu nema ništa osim onoga što je na sajtu, ti kažeš da ćeš onda otići, pa onda oni odgovore "Poštovani, U cilju prezentacije naše ponude bićete kontaktirani od strane naše nadležne službe u najkraćem roku. Srdačan pozdrav".
Onda se jave i tada sam dobio sledeće:

1762344874417.png

Znači samo treba upornosti, mada vrv ne prolazi uvek svakome :/
 
Obnovio sam ugovor 29.10 preko poziva/email uzo veci paket plan 3 L. U planu pise apollon i hbo plus da idu uz paket meni jos to ne radi, uvek trazi da kupim kada probam da otvorim kanal ili vod. Planiram sutra da odem kod njih da raskinem tu obnovu ugovora ako vec nece da puste sve kako treba.(moze raskid u roku 14 dana) Jel ce da mi vrate stari paket (plan 2 s) koji sam imao ili ce skroz da mi ugase sve ?
 
Obnovio sam ugovor 29.10 preko poziva/email uzo veci paket plan 3 L. U planu pise apollon i hbo plus da idu uz paket meni jos to ne radi, uvek trazi da kupim kada probam da otvorim kanal ili vod. Planiram sutra da odem kod njih da raskinem tu obnovu ugovora ako vec nece da puste sve kako treba.(moze raskid u roku 14 dana) Jel ce da mi vrate stari paket (plan 2 s) koji sam imao ili ce skroz da mi ugase sve ?
moraš da ih zoveš da ti aktiviraju kredencijale za hbo i apolon
 
ja ih zvao 5x da mi dignu upload sa 8 na 10 i ne zarezuju me ni za suvu sljivu
 
Da imam 3 box uređaja za TV i to ispada to,a li zašto je u septembru bio niži?
Da li si skoro obnavljao ugovor, da nisi tom prilikom imao popust od xx meseci popust koji je istekao srazmerno danima od obnove?
 
Meni je istekao Septembra prošle godine, pa da ti podelim iskustvo. Pred istek sam se nastavio na mail od dve godine pre toga, kada sam isto tražio neku ponudu, znači pisao sam im na [email protected]. Tako radim poseldnjih 10 godina. Naravno prvo kažu nema ništa osim onoga što je na sajtu, ti kažeš da ćeš onda otići, pa onda oni odgovore "Poštovani, U cilju prezentacije naše ponude bićete kontaktirani od strane naše nadležne službe u najkraćem roku. Srdačan pozdrav".
Onda se jave i tada sam dobio sledeće:

Pogledajte prilog 511532

Znači samo treba upornosti, mada vrv ne prolazi uvek svakome :/
ne prolazi, barem ovde kod nas gde su jedini provajder :D
 
Danas dobih račun za oktobar u iznosu od 4.249,01 din. a septembarski je bio 4.109,04 din. Paket je Super plan 2S. Jedina razlika pored cene da je umesto NET150 sada NET200. Da li je još nekom sa povećanjem NET-a povećana i cena računa, ili ima mesta za pisanje reklamacije?
Ja sam dobio kao i dosad, ništa mi nije povećavano.
Meni je istekao Septembra prošle godine, pa da ti podelim iskustvo. Pred istek sam se nastavio na mail od dve godine pre toga, kada sam isto tražio neku ponudu, znači pisao sam im na [email protected]. Tako radim poseldnjih 10 godina. Naravno prvo kažu nema ništa osim onoga što je na sajtu, ti kažeš da ćeš onda otići, pa onda oni odgovore "Poštovani, U cilju prezentacije naše ponude bićete kontaktirani od strane naše nadležne službe u najkraćem roku. Srdačan pozdrav".
Onda se jave i tada sam dobio sledeće:

Pogledajte prilog 511532

Znači samo treba upornosti, mada vrv ne prolazi uvek svakome :/
Ja čekam da me sami zovu pa ću videti, ne bi paket menjao niti ništa.
 
Vec par meseci ne mogu da se ulogujem na onu retardiranu Move aplikaciju, bukvalno nemam TV, kazu moram da cekam da me prebace. Kakav pakao od firme. Zivim za dan da ih neko privatizuje.
 
To je njihova batal priča.
Nemaš šta da čekaš.
Ako te nisu migrirali na novi sistem, dužni su da ti omoguće logovanje na stari.
Barem je tako bilo u mom slučaju.
 
Imam samo net 150//10, do sad plaćao 2700, sad mi stigao 3100din, izgleda da revidiraju nas bez ugovorne obaveze pa dižu cene. I dalje je povoljnije nego što je na sajtu, planirao sam prelazak kod lokalca na optiku ali kako čujem loše to radi a i Telekom ga ganja da proda (ono moraš) tako da se nadam da sledeće godine to Supernova preuzme pa da pređem na optiku net 400/400.
Alternativa i kad postoji oni je kupe...
 
bio sam danas u vezi hbo i apolona i rekli su da nije uspelo sistemski i da ce da ga ukljuce rucno i radi sad. Sad meni stoji ovo u moj mts iako treba da dobijem to uz paket. Jel to normalno ili treba opet da ih cimam ?
 

Prilozi

  • Screenshot_1.png
    Screenshot_1.png
    39.5 KB · Pregleda: 62
  • Screenshot_3.png
    Screenshot_3.png
    18.6 KB · Pregleda: 62
Vec par meseci ne mogu da se ulogujem na onu retardiranu Move aplikaciju, bukvalno nemam TV, kazu moram da cekam da me prebace. Kakav pakao od firme. Zivim za dan da ih neko privatizuje.
skoro 2 meseca ovde. kad sam obnovio ugovor, dobio novi nalog, stalno izbacuje gresku kada prolazim kroz one korake za kreiranje lozinke. na starom (koji koristim i za mts portal) sam izgubio pristup, ali npr na njemu mogu da menjam lozinku bez problema. ****** :D
 
Meni se to isto dešavalo, isto taj problem sa lozinkom, Moraš da cimaš podršku sve vreme, naravno prvo pakao od prve linije podrške koji samo prosleđuju dalje na L2/3 support. Fora je da ih treba cimati 2-3 puta dnevno, onda se javi lik već sledeći dan koji to reši dok ste na vezi. Znači ništa od čekanja ako prijaviš jednom, mora da se konstantno zove i insistira da se reši peoblem...ebg kao i za svaki drugi problem sa njima :/
@panzer75 odlična informacija. Tako ćemo i mi pokušati.
Ali pazi, mora da ima uticaja i to što kod mene ima i SBB, Yettel, MTS i A1 pored njih, bukvalno svi su tu, pa znaju da imamo opcije da odmah možemo preći kod drugog...
 
Radi li vam logovanje na mobilnoj aplikaciji?
Celo jutro izbacuje poruku "servis nije dostupan".
 
Nude mi samo 6m za 1 din za novi ugovor to mi ne odgovara za npr Super plan 2s, neću da plaćam ni tih 4100 kad to istekne jer mi u suštini treba sa net 99% vremena.
Daju li i dalje bar 12m da se pređe sa SBB?
Znam neke koji su ne tako davno dobili i 15-24m...
 
Vrv može svašta da se dobije kod SBB-a, možda najbolje probati kod onih prodavaca koji idu po zgradama i ostavljaju flajere. Možda oni mogu najviše da ti ponude, pre ovih koje zoveš direktno, jer moguće da imaju nižu donju granicu šta mogu da ponude za nove korisnike. I da, sad ti je Yettel i SBB isto, pre neki dan kod mene u zgradi lik prodavac doneo flajere da ubacuje u sandučiće, od oba provajdera zajedno :)
 
Vrh Dno