Da li imaš dokaz da si dobio 3 stb gratis potvrdu agenta ili neki prilog ugovoru. Jer nikad nije bio 3 stb po ceni paketa. to su davali nekad kao dodatni benefit. Ukoliko imaš prosledi to Telekomu jer se dešavalo da su agenti davali korisnicima i da to je ručno dodeljivano a da možda nije zabeleženo nigde. SVAŠTA IMA KADA PODIZVOĐAČI PRODAJU USLUGE.Da li je ovo dovoljno za raskid po članu 131. Odgovor super nove:
Obaveštavamo Vas da je paket migriran i da se dodatni STB uređaj naplaćuje.
Korisnik ima pravo na 1 osnovni i 1 jedan dodatni uređaj, treći uređaj se tarifira.
U prilogu ugovor koji sam potpisao koji nije istekao.
Ima dokaz, piše napomena treći i četvrti STB bez naknade. Znači, ima napismeno, to je sastavni deo ugovora i jednostrana promena je nepravično sprovedena, što je bliže članu 124 ZOO, odnosno neispunjenju ugovornih obaveza od strane Telekoma.Da li imaš dokaz da si dobio 3 stb gratis potvrdu agenta ili neki prilog ugovoru. Jer nikad nije bio 3 stb po ceni paketa. to su davali nekad kao dodatni benefit. Ukoliko imaš prosledi to Telekomu jer se dešavalo da su agenti davali korisnicima i da to je ručno dodeljivano a da možda nije zabeleženo nigde. SVAŠTA IMA KADA PODIZVOĐAČI PRODAJU USLUGE.
Ratel ne može da ti pomogne ako nemaš dokaz da si dobio 3 stb gratis
Ako imaš super, da li si to prosledio i telekomu kada si podnosio reklamaciju. Kažem ti dešavalo im se da je to ručni unos i da oni u sistemu ne vide iz nekog glupog(samo njima znanog) razloga.Ima dokaz, piše napomena treći i četvrti STB bez naknade. Znači, ima napismeno, to je sastavni deo ugovora i jednostrana promena je nepravično sprovedena, što je bliže članu 124 ZOO, odnosno neispunjenju ugovornih obaveza od strane Telekoma.
Da lepo sam im rekao da piše u ugovoru. A to nije kompatibilno sa mts politikom 😂 Jedino da proglase supernova ugovore nevažeće pa da se prebroje ko će da im ostaneAko imaš super, da li si to prosledio i telekomu kada si podnosio reklamaciju. Kažem ti dešavalo im se da je to ručni unos i da oni u sistemu ne vide iz nekog glupog(samo njima znanog) razloga.
Da ne cimaš ratel jer za neke stvari odgovore posle mesevc dana a neke i ne odgovore. A tebi pretplata ide
Ko se upeca, upecao se. Ko se buni i ko im pravi galamu nema problema za njega.Onda bez sekiracije, uvažiće ti reklamaciju, ako si je podneo. Greške se dešavaju.
Tužno je kako firme kod nas posluju.Ko se upeca, upecao se. Ko se buni i ko im pravi galamu nema problema za njega.
Ljudi, dali bi neko hteo da mi pojasni šta i kako da ja uradim sa SUPERNOVU i MTS... Ukratko, stigao mi je račun i novi broj žiro računa i sve je to ok... Ali imam problem sa PRETPLATOM na starom SUPERNOVA žiro računu je pretplata od oko 12.600 RSD a na novom računu MTS ja sam u dugovanjima od 4.100 din? Šta da radim? Kako to da rešim... Ovi se na TELEFON ne javljaju... Pisao sam i i Emailom... Ali sve je uzalud??? Jedino što mi pada na pamet je da IDEM U POSLOVNICI MTS ovde kod mene u mom gradu? Svaki savet, pojašnjenje ma bilo šta MI JE DOBRODOŠLO... Inače sam osoba sa invaliditetom korisnik INVALIDSKIH kolica 100% invalid ali ne KORISTIM PRAVAC I NIKAKAV POPUST... Pa bih i za to ako neko zna šta i kako da uradim da bih ostvario i taj popust za osobe sa invaliditetom.Ništa mi sad nije jasno za ovo što pričate za moj mts portal i te stvari.
Šta će biti sa supernovaott.rs?
Prvo da se ne nerviraš i da shvatiš da imaš posla sa ljudima koji uglavnom ne znaju šta rade i da ces od 3 osobe dobiti četiri različite informacije. Drugo, ja bih preporučio pismenu komunikaciju tako da imaš dokaz. Odgovoriće neko eventualno na email.Ljudi, dali bi neko hteo da mi pojasni šta i kako da ja uradim sa SUPERNOVU i MTS... Ukratko, stigao mi je račun i novi broj žiro računa i sve je to ok... Ali imam problem sa PRETPLATOM na starom SUPERNOVA žiro računu je pretplata od oko 12.600 RSD a na novom računu MTS ja sam u dugovanjima od 4.100 din? Šta da radim? Kako to da rešim... Ovi se na TELEFON ne javljaju... Pisao sam i i Emailom... Ali sve je uzalud??? Jedino što mi pada na pamet je da IDEM U POSLOVNICI MTS ovde kod mene u mom gradu? Svaki savet, pojašnjenje ma bilo šta MI JE DOBRODOŠLO... Inače sam osoba sa invaliditetom korisnik INVALIDSKIH kolica 100% invalid ali ne KORISTIM PRAVAC I NIKAKAV POPUST... Pa bih i za to ako neko zna šta i kako da uradim da bih ostvario i taj popust za osobe sa invaliditetom.
Hvala unapred na pomoći i savetima.
Veliki pozdrav i podrška .Ljudi, dali bi neko hteo da mi pojasni šta i kako da ja uradim sa SUPERNOVU i MTS... Ukratko, stigao mi je račun i novi broj žiro računa i sve je to ok... Ali imam problem sa PRETPLATOM na starom SUPERNOVA žiro računu je pretplata od oko 12.600 RSD a na novom računu MTS ja sam u dugovanjima od 4.100 din? Šta da radim? Kako to da rešim... Ovi se na TELEFON ne javljaju... Pisao sam i i Emailom... Ali sve je uzalud??? Jedino što mi pada na pamet je da IDEM U POSLOVNICI MTS ovde kod mene u mom gradu? Svaki savet, pojašnjenje ma bilo šta MI JE DOBRODOŠLO... Inače sam osoba sa invaliditetom korisnik INVALIDSKIH kolica 100% invalid ali ne KORISTIM PRAVAC I NIKAKAV POPUST... Pa bih i za to ako neko zna šta i kako da uradim da bih ostvario i taj popust za osobe sa invaliditetom.
Hvala unapred na pomoći i savetima.
Evo upravo su mi odgovorili na EMAILPrvo da se ne nerviraš i da shvatiš da imaš posla sa ljudima koji uglavnom ne znaju šta rade i da ces od 3 osobe dobiti četiri različite informacije. Drugo, ja bih preporučio pismenu komunikaciju tako da imaš dokaz. Odgovoriće neko eventualno na email.
Meni već sedam dana ne mogu da reše prijavljivanje na Max.
Pisao sam im i oni mi odgovorili da je reklamacija posledjena gde treba.
Mislim, da se ovo desi u mojoj firmi, letele bi glave. Kod nas u firmi, mora kupcu odmah da se izadje u susret.
Sami su krivi za to. Kad je kablovski operater Supernova bio na HBO Max aplikaciju,svi koji su na Supernovu pretplaćeni na HBO paket kanala su na Supernova nalog mogli sami kod kuće da aktiviraju HBO Max aplikaciju. Sad kad nas je kablovski operater Telekom Srbija sve nas iz Supernove prebacio na MTS nalog i izbacio kablovskog operatera Supernovu iz MAX aplikacije,nikome nije ostala aktivirana MAX aplikacija na postojeći HBO Max nalog i niko ne može da je aktivira sa novi nalog,nego sad moraš stalno da zoveš kablovskog operatera Telekom Srbiju da ti je oni ručno aktiviraju... Ti "napredni" stručnjaci iz Telekom Srbije nikako da ukapiraju da Supernova i Telekom Srbija nisu jedan kablovski operater...Tebi 7 dana, meni 21 dan. 😃
Idi u poslovnicu kolcentar nema ovlašćenje da rešava takve stvari jer ne može preko telefona da utvrdi tvoj identitet kako ne bi došlo do zloupotrebe. Odeš do poslovnice i oni te upute dalje u korake. Verovatno podnosiš zahtev za prenos sredstava(ili kako se već zove) jer sistemski gledamo taj višak para ne može telekom po svojoj volji da preusmerava gde on hoće nego samo po istom servisu. Kod tebe je baš specifina situacija i moraš preko poslovnica da rešavaš. KOLCENTAR NIJE ZA TAKVE STVARI ; KOLCENTAR JE SAMO ZA INFORMISANJEPrvo da se ne nerviraš i da shvatiš da imaš posla sa ljudima koji uglavnom ne znaju šta rade i da ces od 3 osobe dobiti četiri različite informacije. Drugo, ja bih preporučio pismenu komunikaciju tako da imaš dokaz. Odgovoriće neko eventualno na email.
Dali je ovo moguće... Danas sam bio u poslovnici MTS i Teta mi kaže da tek po isteku roka tj ugovora tek onda mogu da tražim popust za osobe sa invaliditetom??Imaš popust od 20% na bilo koji Super Plan paket, ili 50% na bilo koju pojedinačnu uslugu. Potrebno je da odneseš dokument/rešenje na kojem piše da si ti ili član porodice lice sa invaliditetom od 100%.
Popust se obnavlja nakon godinu dana.
BAŠ tako... Danas sam bio i to oko računa je ok... Ali sad mi ostaje da čekam da mi reše i povećanje zbog jednog uređaja.... A 3 uređaj imam upisan kao dodatni u ugovoru... I ***... A muke će biti i oko ovog popusta za osobe sa invaliditetom pošto mi to sleduje... Ali danas me MTS~TETA danas za to "ISKULIRALA NA MAX" tj kaže da tek po isteku ugovora tad mogu da tražim TAJ POPUST... sad dal jeste to tako ili ne, videćemo ??Idi u poslovnicu kolcentar nema ovlašćenje da rešava takve stvari jer ne može preko telefona da utvrdi tvoj identitet kako ne bi došlo do zloupotrebe. Odeš do poslovnice i oni te upute dalje u korake. Verovatno podnosiš zahtev za prenos sredstava(ili kako se već zove) jer sistemski gledamo taj višak para ne može telekom po svojoj volji da preusmerava gde on hoće nego samo po istom servisu. Kod tebe je baš specifina situacija i moraš preko poslovnica da rešavaš. KOLCENTAR NIJE ZA TAKVE STVARI ; KOLCENTAR JE SAMO ZA INFORMISANJE
Jesam bar to sam danas rešio i čekam da mi reše i povećanje pretplate zbog 3.uređaja jel mi je 3 upisan lepo u ugovoru. 😉@Dak78 da li si makar uspeo da raspraviš u vezi pretplate sa Supernovinog na mts konto? Ako nisi, pošalji prigovor na račun i obrazloži situaciju.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari