- Učlanjen(a)
- 09.01.2011
- Poruke
- 6,361
- Poena
- 585
Videćemo kako će se primiti GPU Open i ROCm strategija. Ako HIP, ArrayFire i sl... zažive, biće lako preći sa CUDA na openCL, implementirati Fortran, C/C++..., tj. sa nVIdia na AMD i Intel hardver. Već sad su Autodesk, Dassault, McNeel... ubacili podršku za Radeon ProRender (koji podržava sve platfrome), iako je sve to još uvek u nekoj beta fazi. Naravno da je npr. nVidia CUDA renderer za 3DS max bolji izbor od konkurencije, ali nije nedostižan. Najavljen je i ProRender plugin za Blender, pa ćemo videti kako će to izgledati. Niko ne voli da bude vezan za jednog proizvođača, i da nema alternativu. Samo što je potrebno mnogo vremena i novca da se napravi alternativa nečemu što koristi 90% korisnika. SteamOS je jedan od tih primera 

To je sa vlasničkim nVidia drajverom, mada i AMD ne zaostaje mnogo (bilo RADV ili vulkan-amdgpu-pro). U svakom slučaju, ne volim Wine, a koristim i Win. Ali kada biram između dve igre koju da kupim, uvek se odlučim za onu koja je portovana na linuxDoom na Winueu sa Vulkanom je skoro jednak Winu sto se performansi tice.