Šta je novo?

Sta uraditi ako vam zvanicna firma (pravno lice) ne isporuci ono sto ste kupili online preko njihovog sajta?

Echo

Cenjen
Učlanjen(a)
06.02.2011
Poruke
301
Poena
195
A kurirskoj sluzbi ste vec platili paket. Naravno, pozvali ste firmu, obavestili ste je na mail reklamacije, a ona vas zatim zavlaci 10 dana.

I verovatno ceka da prodje 14 dana za povracaj novca, ili? Da li je uopste pametno vracati im paket i traziti povracaj novca?

Dobio sam paket u kome je fizicki imalo mesta samo za jedan predmet, a narucio sam dva, dakle drugi predmet mi nisu ni isporucili. Ja to nisam mogao da znam jer nisam znao velicinu ambalaze proizvoda. Kutija je bila dovoljno velika, ali kada sam otvorio, proizvod (ambalaza) je zauzimala 3/4 kutije.

I svi kao znaju, svi kao evidentirali nesto, kao sagovornici sve ljubazni, klimaju glavom, usmeno (bez pisane potvrde) sve je kako ja kazem, a ovamo igraju na kartu da se, pravno gledano, niti sta desilo, niti sta postoji, niti da ja mogu da dokazem nesto. Samo sto ja mislim da mogu, ima par nepravilnosti (koje mislim da mogu da upotrebim kao materijalni dokaz), ali, kako da kazem, zanima me sta mi je ciniti ako prodavac igra na kartu "pravljenja blesavosti". Ono, ako se svi prave blesavi, dakle ne ono "ghosting", "ni traga ni glasa posle kupoprodaje", nego "sve je legalno ovo ono", a ustvari se ceka da prodje neki pravni rok ili sta vec? Sta mi je ciniti?
 
 
Nazad
Vrh Dno