Šta je novo?

sta posle A510?

dzidza_bidza

Čuven
Učlanjen(a)
09.09.2005
Poena
695
Dakle doslo vreme da se menja aparat 🙂
Sluzio me ovaj malisa dugo i odlicno, ali bih da ga promenim,da uzmem nesto novije i ako je moguce bolje.
Znaci ja sam totalni amater sto se tice fotografije i ne volim mnogo da cackam po podesavanjima, "auto" je mama:d
Koliko sam citao po forumu izgleda da bi neki IXUS za mene bio idealan,recimo 80IS.
Imam mogucnost da kupim i 720IS, koji je dosta hvaljen ovde na forumu,ali kontam da je on vise za ljude koji vole da cackaju manuelno
Zamolio bih vas za par odgovora na pitanja koja su meni jako bitna pri izboru.
Recimo kod A510 me nervira duzina punjena blica, iako su baterije skoro pune punjenje blica mi traje predugo, 5-6 sec otprilike,a nekada i duze u zvisnosti od napunjenosti baterija. Kakav je 80IS po tom pitanju?
Da li 80IS ima indikator napunjenosti baterije? Jos jedna stvar koja nedostaje A510,a znaci mnogo.
Sledece je baterija, koliko vidim na sa baterijom 80IS mogu da ispucam oko cca 250
slika sa ukljucenim lcd-om i oko 700 bez lcd-a, da li mogu da kupim i rezervnu bateriju i ako neko zna koliko ona kosta otprilike.
Za sada toliko, ako neko ima voljan da mi odgovori bio bih zahvalan.
:wave:

Poslednja izmena:
Ne brini, sa IXUS-ima ne moraš da se zezaš sa manuelnim kontrolama. Point & shoot.

Što se tiče brzine punjena blica, to najviše zavisi od baterija, npr. stariji A Canon-i brže pune blic jer su imali 4 baterije.

Za tebe definitivno jeste IXUS. Koji... vidi sam prema parama koje si spreman da daš.

Što se tiče brzine punjena blica, to najviše zavisi od baterija, npr. stariji A Canon-i brže pune blic jer su imali 4 baterije.

Vrlo korisna informacija, ja sam hteo moj A60 da zamenim za neki noviji iz A4xx/A5xx serije ali posle ovoga ostajem na A60 🙂