Šta je novo?

Sta ciniti sa TV-om

Naravno! Kolega s IT odeljenja uvek, ali UVEK monitor testira! Izvinjam se sto vicem

E sorry, sad tek vidim da si iz Ns, ovo je bilo u BG. Mi smo trazili da nam ukljuci 2 monitora koji su bili izlozeni na polici, da on uporedi sliku i odluci se za jedan od ta dva. Rekao je da ne pale monitore.. :( Anyway, kupio je na drugom mestu, a mi odosmo u off...
 
Ovako, sto se tice mog problema sve je zavrseno bez ikakvih problema.
Juce me je covek zvao i rekao da je novi TV stigao i da mogu da dodjem u bilo koje doba dana da ga podignem.
Sinoc sam otisao u radnju i tamo zatekao TV koji me je cekao zapakovan u noviju i mnogo lepsu i kvalitetniju kutiju i uveyan trakama (ako je to uopste i bitno).
Bez ikakvih problema sam odmah na licu mesta raspakovao TV i proverio da li radi i nakon sto sam se uverio da je sve OK odmah ga odvezao kuci.
Na tom TV je broj radnih sati 0, firmware je 1021 (tako pise) jedina razlika izmedju ova dva TV-a je sto je na onom koji sam vratio panel bio SQ01, a na ovom novom je SX03.
Za SQ01 znam kakav je, ali mi je SX03 nepoznat i znam jedino da je Samsungov. Zna li neko o kakvom se panelu radi, narocito u odnosu na SQ01 (noviji - stariji, bolji - losiji)?
Eto na kraju da zakljucim da koliko ljudi toliko cudi - koliko je onaj koji mi je u subotu prodao TV ispao smrad, toliko su ovi u protekla dva dana sve odradili brzo i bez najmanjeg problema.
 
Ovako, sto se tice mog problema sve je zavrseno bez ikakvih problema.
Juce me je covek zvao i rekao da je novi TV stigao i da mogu da dodjem u bilo koje doba dana da ga podignem.
Sinoc sam otisao u radnju i tamo zatekao TV koji me je cekao zapakovan u noviju i mnogo lepsu i kvalitetniju kutiju i uveyan trakama (ako je to uopste i bitno).
Bez ikakvih problema sam odmah na licu mesta raspakovao TV i proverio da li radi i nakon sto sam se uverio da je sve OK odmah ga odvezao kuci.
Na tom TV je broj radnih sati 0, firmware je 1021 (tako pise) jedina razlika izmedju ova dva TV-a je sto je na onom koji sam vratio panel bio SQ01, a na ovom novom je SX03.
Za SQ01 znam kakav je, ali mi je SX03 nepoznat i znam jedino da je Samsungov. Zna li neko o kakvom se panelu radi, narocito u odnosu na SQ01 (noviji - stariji, bolji - losiji)?
Eto na kraju da zakljucim da koliko ljudi toliko cudi - koliko je onaj koji mi je u subotu prodao TV ispao smrad, toliko su ovi u protekla dva dana sve odradili brzo i bez najmanjeg problema.

Eto, cestitke na uspesno obavljenoj zameni. A i sve pohvale za EU salon i njihov customer support.

Sto se tice "uvezanosti" kutije, da to je siguran znak da je uredjaj NOV (kakav i treba da bude), mada me malo cudi da su vec stavili najnoviji firmware? A sada jedno offtopic pitanje za tebe: da li su ti overili garanciju odmah kada si kupio TV? Posto sam ja moj preuzeo u Neptunu i tako zapakovanog odne sopstvenim prevozom doma, bez predhodne provere a samim tim nisam mogao doci ni do garancije koja je bila zapakovana unutra. Jel treba da idem sada sa racunom i garancijom u Neptun da oni to "overe" ili ne?
 
Zavisi gde gledas da kupis TV! Ja radim u tehnomarketu i uvek (ali uvek) napomenem "gospodine dobijate upakovan proizvod" a ako je poslednji s police pitam "ovo je poslednji primerak koji imamo, da li zelite?"
Sto se tice isprobavanja uredjaja kazem "ovaj televizor je fabricki upakovan" a ako musterije zele da ga isprobaju mi ga proverimo na licu mesta bez ikakvih problema!
Da ne kazem kako su dolazile musterije pune $$$ da se zale kako im je TV "izgreban" a znamo da je bio fabricki upakovan i uz dozvolu nama nadredjenih vrsili smo zamenu na licu mesta! E takve musterije bih ja poslao da malo kopaju kukuruz megde u Curugu i da malo vise cene ono sto imaju i dobiju!!!!
Све похвале за Техномаркет. Јуче сам разговарао преко телефона са радником из суботичког маркета и на све сам добио одговор (да не долазим џабе сутра). Може се прикључити лаптоп на изложене моделе :D.
 
Sto se tice "uvezanosti" kutije, da to je siguran znak da je uredjaj NOV (kakav i treba da bude), mada me malo cudi da su vec stavili najnoviji firmware? A sada jedno offtopic pitanje za tebe: da li su ti overili garanciju odmah kada si kupio TV? Posto sam ja moj preuzeo u Neptunu i tako zapakovanog odne sopstvenim prevozom doma, bez predhodne provere a samim tim nisam mogao doci ni do garancije koja je bila zapakovana unutra. Jel treba da idem sada sa racunom i garancijom u Neptun da oni to "overe" ili ne?

Sto se firmwarea tice i mene cudi, narocito sto sam mislio da je poslednji firmware 1020 (taj je dostupan za download), ali pise 1021 i to je to.
Garanciju su mi dali u ruke, i rekli mi da svratim do pulta za reklamacije, odmah pored izlaza iz Eurosalona i da mi je tamo obavezno overe garanciju.
Sto se tebe tice, tako neoverena garancija ti je nevazeca, tako da je najbolje da uradis kao sto si mislio - da odes do Neptuna (obavezno ponesi racun) i objasni im da nisi mogao da overis garanciju kad si kupio TV jer je ista bila upakovana u kutiju.
Mislim da ne bi trebali da prave problem jer ce ti ionako staviti za datum pocetka garantnog roka datum sa racuna.
Mada kad bolje razmislim mogu i da prave problem, jer si ti mogao da kupis TV ranije, a da odneses racun od nekog ko je kasnije kupio isti taj model, tako da stvarno ne znam sta ce da ti kazu.
U svakom slucaju javi da li si uspeo da je overis.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno